Welkom op de commerciele TV, nu eerst nog 7 minuten reclame, kunnen ze gelijk om 23:00 uur starten met de samenvattingenquote:
jaquote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Welkom op de commerciele TV, nu eerst nog 7 minuten reclame, kunnen ze gelijk om 23:00 uur starten met de samenvattingen.
Ja, maar dan is er in ieder geval nog wat voetbal.. Daar moeten ik (en een paar van jullie die blijven hangen) het maar mee doenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef frensje het volgende:
[..]
was gister toch alleen met Genee?
ik had gister heel ff nog gekeken en zag idd. alleen Genee en toen maar uitgezetquote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is er in ieder geval nog wat voetbal.. Daar moeten ik (en een paar van jullie die blijven hangen) het maar mee doen.
Die begon gisteren al over de terreinmeester. Ook in zijn eentje had ie veel pret, was leuk om te zienquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef frensje het volgende:
[..]
ik had gister heel ff nog gekeken en zag idd. alleen Genee en toen maar uitgezet
Alsof dat voetbal ons boeit...het gaat toch juist om de één-tweetjes tussen Derksen en Genee? Een uitzending, die niet over gel of föhnen gaat, is voor mij een surrogaat voor Studio Voetbal.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is er in ieder geval nog wat voetbal.. Daar moeten ik (en een paar van jullie die blijven hangen) het maar mee doen.
Europa League is wel leuk om nog ff wat van mee te pakken. Natuurlijk evenaart het niet de stamtafel in Hilversumquote:Op donderdag 2 december 2010 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof dat voetbal ons boeit...het gaat toch juist om de één-tweetjes tussen Derksen en Genee? Een uitzending, die niet over gel of föhnen gaat, is voor mij een surrogaat voor Studio Voetbal.
Nee..Je hebt niks gemist.. De rest was al eerder geweest (Utrecht, Liverpool en Dortmund en nu PSG)quote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef frensje het volgende:
ff met hondje gelopen is AZ al geweest?
net op tijd dusquote:Op donderdag 2 december 2010 23:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee..Je hebt niks gemist.. De rest was al eerder geweest (Utrecht, Liverpool en Dortmund en nu PSG)
Brrrr trouwens, nu nog de hond uitlaten.
En dan die 100 AZ-supporters.. Wel knap dat je dat op kan brengen hoor naar zo`n land toe in de kou.. Heb geen uitslag gezien van die wedstrijd dus ben benieuwd..quote:
weet de uitslag ook nog niet en heb ook wel clubliefde maar zal niet naar zo'n land meereizenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En dan die 100 AZ-supporters.. Wel knap dat je dat op kan brengen hoor naar zo`n land toe in de kou.. Heb geen uitslag gezien van die wedstrijd dus ben benieuwd..
Hmm ja, je moet hondje ff leren zichzelf uit te laten. Dat konden die van ons vroeger ook, dat was handig.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Diduclia moet weer paar keer tot 10 tellen deze wedstrijd
zekerquote:Op donderdag 2 december 2010 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
1-1, beiden uitgeschakeld.. Zit je daar dan met die kou, terug naar Alkmaar vanuit zo`n pokkeland.
Wel respect voor de fans
Ze hebben iig wel genoeg airmiles in deze groep verzameld...quote:Op donderdag 2 december 2010 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
1-1, beiden uitgeschakeld.. Zit je daar dan met die kou, terug naar Alkmaar vanuit zo`n pokkeland.
Wel respect voor de fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |