Daar juist wel (in die ander niet), die ogen.quote:
Ik zie er maar 1quote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
effe serieus... ik zie overeenkomsten!
Als je het over de hele dag verdeelt, dan valt het met die 7 Grolsch nog best mee he.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Om 09:00 uur eigenlijk al he, met dat BidLekker ontbijtje
![]()
Dan heb je niks gedronken eigenlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je het over de hele dag verdeelt, dan valt het met die 7 Grolsch nog best mee he.
"tis óf rene vd gijp, tseu la ling óf johan derksen, succes met de zoektocht verder"quote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef Paul-89 het volgende:
Lekker ook als je zo'n moeder hebt.
"Tjaa waar zal jij eens van kunnen zijn?"
Ja dat zijn dan alleen de BN'ers he ?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
"tis óf rene vd gijp, tseu la ling óf johan derksen, succes met de zoektocht verder"
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Terreinmeester had ietsje teveel Grolschjes op..
Ik ook.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:50 schreef msnk het volgende:
Ik hoorde toch echt Ruiz "I'm just a piss" zeggen
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:51 schreef RemcoW23 het volgende:
Terreinmeester had ietsje teveel Grolschjes Jupilertjes op..
2 uur niet genoeg?quote:
was gister toch alleen met Genee?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef RemcoW23 het volgende:
We gaan weer samenvatten, ook leuk..Verder geen reet op TV
Jawel toen het over Gijp's vermeende dochter ging.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ff serieus... Die Theo Bos heeft zonder gekheid geen 1 keer gelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |