Hahaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Is er een Stom, Stommer, Stomst topic? Gewoon, voor de afterparty
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Is er een Stom, Stommer, Stomst topic? Gewoon, voor de afterparty
die voice-over is 9 van de 10 keer zwaar irritantquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:02 schreef RemcoW23 het volgende:
.. Die filmpjes zijn flauw, maar die voice-over met zijn woordgrapjes doet t hem
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:04 schreef frensje het volgende:
[..]
die voice-over is 9 van de 10 keer zwaar irritant
die is van de home-video'squote:Op vrijdag 3 december 2010 00:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]. Nouja, je kunt beter Hansie Hansie (
)hebben natuurlijk, maar ik vind deze ook wel geniaal
.
Das ook zijn humor, die home-videosquote:
Nee, dit topic zit morgen toch weer vol. Moeten ze maar een RTL7-topic voor ons makenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:11 schreef frensje het volgende:
we gaan wel erg off-topic nu
is dat heeel erg
Het moet allemaal wel journalistiek verantwoord blijven hequote:Op vrijdag 3 december 2010 00:13 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee, dit topic zit morgen toch weer vol. Moeten ze maar een RTL7-topic voor ons maken![]()
. We gaan net zo offtopic als VI zelf gaat op de vrijdagavond
.
Ja, vraag maar aan Sjekquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het moet allemaal wel journalistiek verantwoord blijven he
Hahaha ja..quote:
Een ongezouten uiteraard.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch is het zonde dat ze niet een dagelijkse talkshow hebben...ik weet zeker dat Derksen, Genee en Gijpie ook een mening hebben over de PVV en 130 kilometer op de snelweg.
Klopt, de avondetappes met Rob Harmeling en Bodart zijn onvergetelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hahaha ja..
Enige leuke sportprogramma buiten VI om vind ik de avondetappe.. Dat sfeertje.. Ook serieus geleuter, maar die sfeer is veel beter. De rest is te serieus geleuter zonder sfeer.
Nu nog Maarten van Rossem en/of Wouter Bos toevoegen en je hebt een perfecte line-up voor een late night talkshow...laat Lucassen & Co maar komenquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:21 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een ongezouten uiteraard.
Derksen raapt gewoon de komende vier jaar wat geld bij elkaar voor zijn welverdiende trip naar Texas. Genee is allang blij dat ie ff van zijn vrouw weg is en Rene boeit het geen ruk
Goede combi toch.
Bos mag voor mij vaste gast worden bij VI.. Die weet waar die over praat en heeft zijn humor ook nog wel. Nu kan ie tenminste vrijuit praten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu nog Maarten van Rossem en/of Wouter Bos toevoegen en je hebt een perfecte line-up voor een late night talkshow...laat Lucassen & Co maar komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |