abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89376797

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

quote:
Voorgaande topics:
LIII - LI -
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Delft is geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: van 11 - 18 uur. IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn geopend van 10 - 18 uur.

Bijzondere openingstijden & koopzondagen
Zondag 5 december <O)
IKEA Amsterdam (10 - 17 uur), Delft, Utrecht

Zondag 12 december
IKEA Amsterdam, Delft, Heerlen, Hengelo

Zondag 19 december
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Groningen, Haarlem, Hengelo, Utrecht
IKEA Heerlen is geopend voor IKEA Family leden.

Vrijdag 24 december ~:)
Geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Amsterdam is geopend van 10 - 17 uur, IKEA Heerlen van 10 - 16 uur.

Zaterdag 25 december ~:)
Alle vestigingen zijn gesloten.

Zondag 26 december ~:)
IKEA Amersfoort, Amsterdam (10 - 17 uur), Breda, Duiven, Eindhoven, Groningen, Haarlem, Heerlen, Hengelo, Utrecht.

Vrijdag 31 december
Geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Amsterdam is geopend van 10 - 17 uur, IKEA Heerlen van 10 - 16 uur.

Zaterdag 1 januari
Alle vestigingen zijn gesloten.

Zondag 2 januari
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Utrecht
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!

• IKEA Amsterdam: JC-Rags
• IKEA Barendrecht: kalinho
• IKEA Breda: :'(
• IKEA Delft: Snarf
• IKEA Duiven: WebForce
• IKEA Eindhoven: :'(
• IKEA Groningen: :'(
• IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
• IKEA Heerlen: TimC
• IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
• IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten ;)
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Bartjebart op 01-12-2010 11:20:11 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89376960
Groningen staat nog steeds niet in de op. terwijl daar toch echt een ikea is.
ik kan de wiki niet aanpassen
pi_89403399
Vandaag nordby kast gekocht voor 25 euro *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 december 2010 @ 21:36:00 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89405715
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag nordby kast gekocht voor 25 euro *O*
wtf .. die kast die ik zo graag wilde hebben? :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89406438
ja er zijn er nog meer dan genoeg in Utrecht iig, en bij ons stond er 1 in de koopjeshoek met n kleine beschadiging op de hoek aan de achterkant, dus minus personeelskorting was die nog maar 21.25 _O- nu nog even in de dozen laten tot mn verhuizing
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 december 2010 @ 21:58:23 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89407089
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ja er zijn er nog meer dan genoeg in Utrecht iig, en bij ons stond er 1 in de koopjeshoek met n kleine beschadiging op de hoek aan de achterkant, dus minus personeelskorting was die nog maar 21.25 _O- nu nog even in de dozen laten tot mn verhuizing
* DJMO jaloers is

zou je de voorraad in barendrecht ook kunnen nakijken voor me? :@
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89407250
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:58 schreef DJMO het volgende:

[..]

* DJMO jaloers is

zou je de voorraad in barendrecht ook kunnen nakijken voor me? :@
kan ik morgen voor je doen :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 december 2010 @ 22:02:49 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89407335
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

kan ik morgen voor je doen :)
please :*

pi_89409451
*duimt voor DJMO*

wel apart dat de kast zo verschillend loopt. in Groningen stond er de 2e ochtend toch echt nog maar 1 (met voetstappen bedrukt) pakket.
pi_89425280
nog 62 op voorraad in Barendrecht waarvan 49 weg gedraaid dus dan nig 13 om nu nig mee te nemen
pi_89451924
KIVIK tullinge donkerbruin > niet leverbaar, tot naar verwachting eind dit jaar. Vanaf begin januari moet dit weer leverbaar zijn...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 december 2010 @ 22:07:15 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89452057
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:57 schreef Memento-Mori het volgende:
nog 62 op voorraad in Barendrecht waarvan 49 weg gedraaid dus dan nig 13 om nu nig mee te nemen
dan hoop ik dat ze niet té snel gaan ;) thnx voor het nakijken :*

pi_89494029
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef Bartjebart het volgende:
KIVIK tullinge donkerbruin > niet leverbaar, tot naar verwachting eind dit jaar. Vanaf begin januari moet dit weer leverbaar zijn...
Thanks, ga tegen die tijd wel ff een kijkje nemen in delft
pi_89585472
Pffff, net de Pax planner uitgeprobeerd, maar als daar een hoekelement in zit gaat hij op z'n bek zodra je er inrichting in zet...

Ik vind die hele planner sowieso al een beetje ondoorzichtig, en printen is helemaal een ramp!
pi_89598820
Heb ik eindelijk tijd om mijn derde Liatorp te monteren... blijkt dat ding kapot. In iedergeval één zijpaneel is in twee gebroken. De doos zelf heeft niet meer dan een klein deukje. Nu weer vervoer regelen om dat ding om te ruilen. Kan ik gelijk nog wat pannenrekken kopen.

Moet ik in zo'n geval beide pakketten terug brengen, of alleen het beschadigde?
pi_89598952
1 is genoeg, maar misschien beide doen om kleurverschil te voorkomen

[ Bericht 23% gewijzigd door loecje op 06-12-2010 19:38:45 ]
  maandag 6 december 2010 @ 21:59:41 #17
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_89609280
Ik ben op zoek naar stof (bij de meterwaren) SNÖA HIMMELSK, witte stof met zilverkleurige engeltjes erop. Op de site staat 'ie nergens voorradig (m.u.v. Hengelo maar 'mijn' Ikea is in Eindhoven) en de verwachte leverdatum is niet bekend.
Weet iemand hier of deze stof nog binnenkomt??
Geluk is een richting, geen punt
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 2010 @ 19:00:32 #18
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_89642617
Gisteren spaarlampen gescoord en een dekenbak voor onder het bed (Dilling), wat een ideaal ding zeg. Al mijn zomerkleding en blotevoetenhakjes onder het bed verstopt ^O^
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_89644929
Nu ging ik vandaag nog even naar Ikea voor 3 pannenrekjes kom ik thuis met 2 van die blauwe tassen vol. Heb ik wel twee vragen:

- Die ladeverdelers voor in de keuken (rationell) zijn die er in verschillende lengtes? Voor mijn laden zijn ze te lang. Op de site zie ik alleen maar die van 51cm.

- Belangrijker: Hoe is Ikea als werkgever? Zijn het salaris en de secundaire voorwaarden beetje in orde? En hoe is de sfeer, is het gezellig en ruimte voor eigen ideën of is het allemaal van bovenaf vastgelegd?
pi_89657560
Ik ben op zoek naar 20 sleutels van de Effektiv-kast. Kan ik deze ergens bestellen/ los kopen?
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
pi_89659843
Ik heb deze plank gekocht voor in mijn Billy-boekenkast, alleen zitten die plugjes om hem in de kast te bevestigen er helemaal niet bij. Moet ik die los kopen of is dit een foutje?
Aids.
pi_89660231
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:45 schreef Fixers het volgende:
Nu ging ik vandaag nog even naar Ikea voor 3 pannenrekjes kom ik thuis met 2 van die blauwe tassen vol. Heb ik wel twee vragen:

- Die ladeverdelers voor in de keuken (rationell) zijn die er in verschillende lengtes? Voor mijn laden zijn ze te lang. Op de site zie ik alleen maar die van 51cm.

- Belangrijker: Hoe is Ikea als werkgever? Zijn het salaris en de secundaire voorwaarden beetje in orde? En hoe is de sfeer, is het gezellig en ruimte voor eigen ideën of is het allemaal van bovenaf vastgelegd?
RATIONELL is helemaal aangepast op ons eigen lade systeem helaas...
Je zou kunnen proberen ze in te korten...
pi_89660253
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:12 schreef loezzie het volgende:
Ik ben op zoek naar 20 sleutels van de Effektiv-kast. Kan ik deze ergens bestellen/ los kopen?
Eh, om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat je er nog aan kunt komen...
pi_89660288
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:55 schreef Mss het volgende:
Ik heb deze plank gekocht voor in mijn Billy-boekenkast, alleen zitten die plugjes om hem in de kast te bevestigen er helemaal niet bij. Moet ik die los kopen of is dit een foutje?
Er hoort een zakje met deze plankdragers bij te zitten.
Via een reactieformulier op internet kun je aangeven dat je ze niet gehad hebt, je krijgt ze dan thuis gestuurd.
pi_89660851
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er hoort een zakje met deze plankdragers bij te zitten.
Via een reactieformulier op internet kun je aangeven dat je ze niet gehad hebt, je krijgt ze dan thuis gestuurd.
Ik kan niks vinden over een reactieformulier... :@
Aids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')