SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de nieuwe dingen in Black Ops multiplayer is het CoD points (CP) systeem. Naast het verdienen van Experience Points tijdens het spelen, krijg je nu ook zogenaamde CoD points. Dit kun je het beste vergelijken met geld. Met die CoD points kun je onder andere wapens en perks kopen. Die speel je overigens ook gewoon vrij tijdens het levelen, maar op deze manier hoef je niet te wachten tot dat level waarop je eindelijk je felbegeerde wapen kunt gebruiken.
Met de komst van de CP introduceert Treyarch ook een nieuwe online spelmodus genaamd Wager Match. Dit zijn Free For All potjes waar je je verdiende CoD points kunt vergokken. Om geld te winnen moet je zorgen dat je aan het eind van een potje op z'n minst derde bent geworden. Dan zit je dus 'in the money'. Wordt je vierde of lager ben je dus je geld kwijt!
De Wager Matches bestaan uit verschillende modi:
• One in the Chamber:
Iedere speler begint met een pistool met slechts een kogel. Kill je iemand, krijg je een nieuwe kogel. Als je mist heb je enkel je mes nog om jezelf te redden!
• Sticks and Stones:
Iedereen speelt met een Tomahawk en een kruisboog. Kill je iemand met de Tomahawk, dan is het slachtoffer direct bankroet...
• Gun Game:
Je begint met het minste wapen en bij elke kill krijg je een beter wapen. Diegene die het eerst iemand killed met het laatste wapen wint.
• Sharp Shooter:
Iedereen begint met een willekeurig wapen en om de zoveel tijd wordt dit wapen vervanger voor een ander.
Sticks and Stones gameplay
Gun Game gameplay
Sharp Shooter gameplay
M16, M14![]()
Enfield, Famas![]()
AK-47, AUG![]()
Commando. Fal![]()
G11, Galil![]()
AK-74u, MAC10![]()
MP5k, MPL![]()
PM63, Skorpion![]()
Spectre, UZI![]()
![]()
HK21, M60![]()
RPK-74, Deathmachine, mini-gun from care-package![]()
![]()
L96AW, Dragunov![]()
WA2000, PSG1![]()
HS-10, Ithaca![]()
KS-23, Olympia![]()
Spas
China Lake, M202![]()
M72, RPG![]()
Strela
ASP, CZ75![]()
M1911, Makarov![]()
Python
Crossbow, Ballistic Knife![]()
Frag grenade, Semtex![]()
C4, Claymore![]()
Tomahawk
CamoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willy Pete, Nova Gas![]()
Flashbang, Concussion![]()
Decoy, Camera Spike![]()
Tactical Insertion, Jammer![]()
Motion Sensor
Ligthweight Faster movement PRO: No falling damage
Scavenger Pick up ammo from dead bodies PRO: Extra starting magazines
Ghost Undetectable by Spy Planes and Blackbirds PRO: Avoid targeting from aircraft, IR scopes, and Sentry Guns. No red name or crosshair when targeted
Flak Jacket Reduce explosive damage PRO: Deflect fire damage and safely toss back Frag Grenades
Hardline One less kill for killstreaks PRO: One chance to try for a different reward from Care Package
Hardened Increased bullet penetration PRO: Bullets do extra damage to aircrafts and turrets. Reduced flinch when you are shot
Scout Hold breath longer PRO: Faster weapon switching
Steady Aim Increased hip fire accuracy PRO: Quicker aiming after sprinting and quicker recovery after knife lunge
Slight of Hand Faster reload time PRO: Aim down sights faster (does not apply to sniper rifles)
Warlord[/] Two attachments on primary weapon PRO: Start with 1 extra lethal and tactical grenade (except smoke)
[b]Marathon Increased sprint duration PRO: Unlimited sprint
Ninja Silent movement PRO: Louder enemies. Completely silent
Second Chance Use a pistol while bleeding out or until revived PRO: Survive longer and every teammate can revive you
Hacker Detect enemy equipment PRO: Booby trap enemy Care Packages and turn enemy killstreaks and equipment friendly
Tactical Mask Protect yourself against Nova Gas PRO: Reduce effects of Flash and Concussion Grenades, and reveal the position of a flashed or stunned enemy![]()
MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Launch, Summit![]()
Radiation, Cracked![]()
FOK-steam group
http://steamcommunity.com/groups/fokbo
FOK-steam usersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ServersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP is tot stand gekomen door Superbassie van het GoT-forum, Bootje84 en Deetch.
Hierbij dank!
Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.People assume too much.![]()
Tegen zoveel domheid kan ik niet opquote:Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ja want mijn ouders en overgrootouders gamen zich kapot![]()
( ik denk stiekem dat mijn opa het niet eens erg zou vinden om wat nazi's te schieten )People assume too much.![]()
* Claymore plaatstLead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr![]()
Kan ik nu niks meer aan doen. Ook ben ik voor dat zulks automatisch correct wordt gedaan wanneer men een vervolg opent.People assume too much.![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 11:24 schreef Deimos000 het volgende:
Wel triest dat men een swastika alleen maar met het nazisme associeert.
Niet dat hier de eigenlijke betekenis van toepassing is hoorGeeft verder niks hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 11:52 schreef very het volgende:
[..]
Ja, want eigenlijk zijn de mensen die het swastika gebruiken in hun playercard eigenlijk allemaal boeddhisten die helemaal niet de associatie willen maken naar het nazisme...![]()
Even wat anders dan die kansloze mensen met hun swastika's![]()
Welke reticle gebruiken jullie eigenlijk, ik ben zelf namelijk de "Dot" gewoon gewend van de laatste 3 CoD's, maar wat vinden jullie relaxte reticles???![]()
Verkeerd gelezen...maar wat is er zo triest aan dan, aangezien je het zelf ook beaamt in je post?quote:People assume too much.![]()
je kunt nu wel weer gewoon spelen? dat komt doordat je hebt gezooid met het instellen van de aspect ratio?quote:Op zondag 28 november 2010 22:03 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Kijk eens op steam forums....
Ik kan ook weer spelen trouwens.
Tijdens het spelen van HQ viel mij op dat er een klein deel van de rechterkant van het beeld miste.... was eerder niet zo.
Aspect ratio toen maar van auto handmatig op 16:10 gezet, daarna heb ik weer volledig beeld, en hij loopt ook niet meer om de 2 minuten vast.
Als ik aspect ratio nu weer op auto zet gaat het ook weer goed.A man's got to do what a man's got to do![]()
De swastika is 'heiligste' teken van het hindoisme en heeft het meer te maken met voorspoed en geluk dan dood en verderf.quote:Op maandag 29 november 2010 14:45 schreef very het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen...maar wat is er zo triest aan dan, aangezien je het zelf ook beaamt in je post?
Door 'misbruik' van Adolf en consorten (het symbool is wel een slag gedraaid) staat dat deze sinds die tijd in een kwaad daglicht. 't Zijn elkaars tegenpolen geworden. Persoonlijk vind ik dat jammer..
Wel begrijpelijk dat je gewoon gebanned kan worden bij gebruik ervan want, volgens mij is dat alleen maar kwetsend bedoeld. Overigens stond er een stukje op nu.nl dat Microsoft de Xbox gebruikers ervoor gaat bannen.![]()
![]()
O, je krijgt dus alleen een ban van het embleem gedeelte. En niet van heel de game.quote:Op maandag 29 november 2010 08:17 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb dat nog nergens langs zien komen ik de regels van een server.
Ik denk dat ze hoop hebben in het gezond verstand van de spelers dat ze dat gewoon niet doen.
vind het zelf ook een beetje zielig als mensen er een hebben
Je kunt players wel in-game reporten.
dit zijn dat de straffen, jij zit denk in de "major offence" class
[..]
Want ik weet hoe je zoeen ding moet maken. Heb het 1 keer voor de fun gedaan, maar weer verwijderd omdat het kinderachtig is.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.![]()
Vooral de Hindu versie van het Swastika kan voor nare mis interpretaties zorgen :pquote:Op maandag 29 november 2010 15:23 schreef bigbass het volgende:
Ik post dit plaatje nog maar een keer. Als mensen een van deze zouden namaken, zou het wat mij betreft geen probleem zijn.
[ afbeelding ]
Echter, mensen maken deze na.
[ afbeelding ]
De specifieke hoek en kleurstelling is het symbool van de Nazi's en dus ongewenst.People assume too much.![]()
Die smiley is wel koningquote:Op maandag 29 november 2010 14:39 schreef VAQUING91 het volgende:
Even wat anders dan die kansloze mensen met hun swastika's![]()
Welke reticle gebruiken jullie eigenlijk, ik ben zelf namelijk de "Dot" gewoon gewend van de laatste 3 CoD's, maar wat vinden jullie relaxte reticles???
Ik gebruik een + volgens mij. Speelt ook prettig.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
veel mensen hebben kenny als emblem, die zijn soms echt goed gelukt
ook een gast die zoeen man had die met zijn penis in het achterwerk van een paard stak, die was ook goed gelukt![]()
![]()
Heb van de week een Dual Commentary gedaan. Weet niet of jullie het wat vinden, laat ook even weten wat je er slecht aan vindt. Was onze eerste. Er is nog een hoop te leren.
Het plan is om er meer te maken.
(Kijk wel in 1080p)Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
Ik snap niet echt waar dit filmpje voor dient, dus ik heb geen idee waarom je er meer wilt maken en wat voor feedback je verwacht? Misschien moet je je sensitivity wat hoger zettenquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:07 schreef Dropdown het volgende:
Heb van de week een Dual Commentary gedaan. Weet niet of jullie het wat vinden, laat ook even weten wat je er slecht aan vindt. Was onze eerste. Er is nog een hoop te leren.
(Kijk wel in 1080p)
Het geeft wel een beetje weer hoe mijn lag ongeveer is in dit spel, hoewel het bij mij meestal nog erger is
AFC AJAX![]()
De emblem rel is wel weer erg typisch hoor.
Forums van bijvoorbeeld Treyarch, Steam en Gamefaqs staan stijf van de klachten over fallussymbolen en swastika's.
Het gekerm en gejammer dat ik overal lees...
Mensen die normaal geen enkel probleem hebben met echte seks en geweld beweren zwaar aangedaan en geschoffeerd te zijn door een pixel piemel of poes opgebouwd uit twee cirkels en een gestileerde augurk.![]()
VEEG ME OP
De swastika's liggen natuurlijk maatschappelijk en vooral voor ouderen gevoeliger maar het is verdomme maar een krakkemikkige collage gemaakt door een recalcitrante puber binnen een computerspelletje.
Dit soort creaties zijn gewoon het resultaat van artistieke vrijheid in anonimiteit en het internet staat vol met de vruchten daarvan.
Negeer het als het je niet aanstaat en MOVE ON!
Als die mensen werkelijk zo heftig gevoelig zijn vraag ik me af wat die lui met een gewelddadige 18+ game aanmoeten of hoe ze überhaupt functioneren in de wereld.
Maargoed het is natuurlijk een non issue dus ik maak er verder geen worden meer aan vuil.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vengerr op 30-11-2010 04:49:55 ]![]()
vind het vastloop probleem veel erger...
hierdoor speel ik eigenlijk al bijna niet meer.
is inmiddels bekend wanneer er een nieuwe patch uit komt?A man's got to do what a man's got to do![]()
Nog niet echt een verbetering waar te nemen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:49 schreef Olle. het volgende:
vind het vastloop probleem veel erger...
hierdoor speel ik eigenlijk al bijna niet meer.
is inmiddels bekend wanneer er een nieuwe patch uit komt?Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten![]()
nou hier niet ...quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:44 schreef Deetch het volgende:
[..]
Nog niet echt een verbetering waar te nemen?
gisteren 20 min kunnen spelen en liep het al weer totaal vast. Door de taakbeheer het spel moeten afsluiten.
Soms loopt hij met 5 min al vast..
heb meerdere resolutie standen geprobeerd etc maar helpt niets.
helaasA man's got to do what a man's got to do![]()
Vreemd man...ik vraag me echt waar dat dan in zit.
Serieus, nog geen een keer ook maar een framedrop gehad of wat dan ook...alles loopt super soepeltjes.
Wat zijn je specs?People assume too much.![]()
Sensitivity vind ik wel flex, zo ik het nu heb. En filmpje dient meer als introductie voor meer Commentaries die wij op ons channel gaan doen, dus als je nog foutjes zag/dingen waar je je aan stoorde, laat dan even weten wat er beter aan kanquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik snap niet echt waar dit filmpje voor dient, dus ik heb geen idee waarom je er meer wilt maken en wat voor feedback je verwacht? Misschien moet je je sensitivity wat hoger zetten
Het geeft wel een beetje weer hoe mijn lag ongeveer is in dit spel, hoewel het bij mij meestal nog erger is
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
Gister 2 pogingen gedaan, 1ste keer steam verbinding was verbroken,
daarna was de cod server niet meer bereikbaar. leuk hoor![]()
![]()
Mijn God, waarom?quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:07 schreef Dropdown het volgende:
(Kijk wel in 1080p)![]()
Wie zit er dan op te wachten?![]()
Zijn er niet al genoeg van dit soort oninteressante filmpjes?
Ok, niet allemaal met steenkolen-Engels, maar toch, mijns inziens, totáál overbodig.Lead me away, come inside,
ik had gisteren es een keer geen vastlopers.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:04 schreef MrDrako het volgende:
Gister 2 pogingen gedaan, 1ste keer steam verbinding was verbroken,
daarna was de cod server niet meer bereikbaar. leuk hoor
Wel had ik last van shooters op mijn server die 10x beter waren dan ik
Wees gerust, ik maak er géén filmpje over met dual commentary in 1080p
Lead me away, come inside,
Ik vroeg dan ook wat je doel is met dit filmpje, alleen dan weet ik wat voor feedback ik kan geven.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:49 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Sensitivity vind ik wel flex, zo ik het nu heb. En filmpje dient meer als introductie voor meer Commentaries die wij op ons channel gaan doen, dus als je nog foutjes zag/dingen waar je je aan stoorde, laat dan even weten wat er beter aan kan
Stoor ik me ergens aan? Nou eh, dunno, want ik weet niet wat je ermee wilt bereiken
Sensitivity zei ik omdat ik zag dat je ontzettend vaak achter mensen aan mikte en moeite had ze te volgen en daarom maar ging sprayen
AFC AJAX![]()
steenkolen-Engels? En probeer je komma-toets even te fixen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mijn God, waarom?![]()
Wie zit er dan op te wachten?![]()
Zijn er niet al genoeg van dit soort oninteressante filmpjes?
Ok, niet allemaal met steenkolen-Engels, maar toch, mijns inziens, totáál overbodig.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
Ik weet niet welke jij bent, maar ik denk dat hij die tweede kerel bedoelt (die dus meekijkt), zijn Engels is ehh...quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:58 schreef Dropdown het volgende:
[..]
steenkolen-Engels? En probeer je komma-toets even te fixen.
AFC AJAX![]()
Ik ben helemaal klaar met dit spel...
Singleplayer kan me niet intresseren, en multiplayer loopt om de haverklap vast als de server uberhaupt al wilt reageren...
Hoe kan ik hem uninstallen en vooral "un-key-en" op steam zodat iemand anders wél wat aan dit spel heeft?![]()
Ja die heeft nogal verNederlandst Engels.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet niet welke jij bent, maar ik denk dat hij die tweede kerel bedoelt (die dus meekijkt), zijn Engels is ehh...Kan nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:34 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben helemaal klaar met dit spel...
Singleplayer kan me niet intresseren, en multiplayer loopt om de haverklap vast als de server uberhaupt al wilt reageren...
Hoe kan ik hem uninstallen en vooral "un-key-en" op steam zodat iemand anders wél wat aan dit spel heeft?Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
ja als je m nieuw koopt voor iemand welquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:46 schreef very het volgende:
Volgens mij kan je een spel in steam wel kado doenLead me away, come inside,
mijn specs zijnquote:Vreemd man...ik vraag me echt waar dat dan in zit.
Serieus, nog geen een keer ook maar een framedrop gehad of wat dan ook...alles loopt super soepeltjes.
Wat zijn je specs?
pentium i5
ati HD4770
4 gig intern
1 terra HDD volgens mij.
100 mbit internet snelheid
lijke me goed genoeg
maar hij heeft de eerste 2 weken goed gedraaid....A man's got to do what a man's got to do![]()
vaaaaaag...
ik heb geen idee man. Ik heb een clean windows install gedaan vlak voor ik ging installeren...niet perse daarvoor, maar was sowieso nodig. Ik heb echt nergens problemen mee gehad. Misschien dat bepaalde dingen conflicteren, maar wat...daar kan ik echt nieteens over speculerenPeople assume too much.![]()
Weet je, ik heb bijna precies dezelfde specs, ook een i5, HD4770, 4gb intern, 1000 GB HDD. En op het begin liep die ook prima.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:08 schreef Olle. het volgende:
[..]
mijn specs zijn
pentium i5
ati HD4770
4 gig intern
1 terra HDD volgens mij.
100 mbit internet snelheid
lijke me goed genoeg
maar hij heeft de eerste 2 weken goed gedraaid....![]()
Ik heb zelf dit:
CPU: Intel Q9550
GPU: nVidia GTX 295
RAM: 8Gb OCZ DDR2-800
HDD: 500GB Seagate Barracuda
Bij mij werkt Black Ops als een zonnetje (alle games overigens)People assume too much.![]()
Ik kan niet meer spelen, de knop play is uitgeschakeld, zegt dat ik geen internet heb maar dat heb ik wel.![]()
ik ken het, heel verwarrend..quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef v1tje het volgende:
Ik kan niet meer spelen, de knop play is uitgeschakeld, zegt dat ik geen internet heb maar dat heb ik wel.Lead me away, come inside,
leuk als je avondje samen met matties bent, Zombie spelen of shit of free for allinn"It is not titles that honor men, but men that honor titles."![]()
meestal is het met een kwartiertje over, pc rebooten, koffie pakken, vriendin lastig vallen..quote:Lead me away, come inside,
Daarom hebben wij MW2 en COD4 nog op de pc, dan kunnen we toch vooruit op de game avond (met 7-10 man aan 1 tafel)quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:27 schreef Latu het volgende:
leuk als je avondje samen met matties bent, Zombie spelen of shit of free for allinnLead me away, come inside,
je moet ze ook binnen handbereik houden..quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:29 schreef v1tje het volgende:
Ja vriendin lastig vallen gaat zo moeilijk zonder mobiele telefoon he, hmm om de 5 minuten checken.
beetje met dr perks spelen enzo..
ik denk dat het probleem misschien wel ligt bij de ATI videokaarten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef very het volgende:
vaaaaaag...
ik heb geen idee man. Ik heb een clean windows install gedaan vlak voor ik ging installeren...niet perse daarvoor, maar was sowieso nodig. Ik heb echt nergens problemen mee gehad. Misschien dat bepaalde dingen conflicteren, maar wat...daar kan ik echt nieteens over speculeren
Dit omdat heel veel mensen last hebben van het vastloop probleem, en het ook gewoon is aangestipt op de site van COD Black ops (met de eventuele oplossing).
Hierdoor heb ik het gevoel dat het bij Black Ops ligt en niet bij mij.
adnere games lopen hier ook erg soepel! zonder problemen.
afwachten op de patch...A man's got to do what a man's got to do![]()
Ik zat daar ook aan te denken inderdaad. Maar vandaar dat ik zelf ook nooit ATI kaarten haal. Zijn snelle dingen, maar als er ooit compatibility problemen zijn met gpu's, dan zijn het 9 van de 10 keer de ATI's die achter het net vissen. Zo was dat ook met GTA 4 dacht ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik denk dat het probleem misschien wel ligt bij de ATI videokaarten.
Dit omdat heel veel mensen last hebben van het vastloop probleem, en het ook gewoon is aangestipt op de site van COD Black ops (met de eventuele oplossing).
Hierdoor heb ik het gevoel dat het bij Black Ops ligt en niet bij mij.
adnere games lopen hier ook erg soepel! zonder problemen.
afwachten op de patch...People assume too much.![]()
Wat vinden jullie nou de beste perks om te gebruiken? Ik ben nu eigenlijk bezig om alle perks in pro te krijgen.
Ik neig zelf naar Ghost, Hacker en Hardened/Warlord![]()
Nope. ligt niet aan ATI,quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:49 schreef v1tje het volgende:
Kan heel goed heb ATI kaart en heb ook crashes.
ik heb een HD5850 en geen enkel probleem
verder een:
AMD X6 1055T
400GB HDD
6GB DDR3 RAM
misschien is het wel intel met z'n i7 of i5,
een maat van me heeft ook een AMD X6 CPU, met veel mindere specs en ook geen problemen :S![]()
Er stond dat er een routine maintenance plaats zou vinden (als je bij friends keek), dus dat waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef v1tje het volgende:
Ik kan niet meer spelen, de knop play is uitgeschakeld, zegt dat ik geen internet heb maar dat heb ik wel.AFC AJAX![]()
Hardened... Maakt dat zo'n groot verschil? Dat wallbangen in dit spel lukt toch voor geen fuck met de meeste wapens dus als het veel helpt..quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:46 schreef Blik het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste perks om te gebruiken? Ik ben nu eigenlijk bezig om alle perks in pro te krijgen.
Ik neig zelf naar Ghost, Hacker en Hardened/Warlord
Ik gebruik zelf meestal Scavenger (ik haat het om wapens om te ruilen), Sleight of Hand (dikke plus in dit spel, vond dat in MW2 minder) en Hacker voor claymores (heb Ninja toch bijna nooit nodig).AFC AJAX![]()
Same here, zijn ze een grote patch aan het invoeren ofzo?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wacht al een uur op die hoerige steam...![]()
Ja maar COD werkt alleen met steam...quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:16 schreef v1tje het volgende:
Probleem ligt bij steam toch nu, niet Call of Duty.![]()
Oh ik dacht al dat ik de enige was met problemen.
Wat een kutzooi. Krijg Steam zelfs niet eens meer opgestart.U MAD?![]()
Ja ik baal er ook van, waarom brengen ze gewoon niet een goede game uit? Hopen dat ze ook die Spawn spots een keer patchen, damn daar wordt ik chagrijnig van.![]()
Wat een klote kut game is het ook he.Crashed altijd.
hier werkt het nog steeds niet...
Steam is unable to sync youre files zegt hij..
bagger!A man's got to do what a man's got to do![]()
Tijdens jullie rant kon ik gelukkig wel 'spelen' , als je het zo wilt noemen, maar nu krijg ik steeds steam connection failed
Mss zelfde probleem als ik dan.quote:AFC AJAX![]()
Nu begint mijn CoD ook ineens constant vast te lopen.
Kut Treyarch bagger.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Zat zojuist in een server waar in de chat een aantal mensen Pro-MW2 waren en een paar mensen Pro-BO. Ging er hard aan toe.
Ik zit voorlopig nog in het MW2-vak, het gebrek aan sniper-mogelijkheden is mij een doorn in het oog (incl. dat de snipers veel te lastig te hanteren zijn)![]()
Dit is verdomme de VIERDE KEER dat ik uren aan exp en geld verlies!
Na een flinke tijd spelen ga ik weer naar mijn operations scherm.
Hoppa 14.000 cp. om uit te geven.![]()
Ik koop een grip voor de M60.
Ik klik op de back knop.
Eeeeeeen ik ben weer terug bij af met een aantal levels minder en al mijn geld weg.
Bagger bagger en nog eens bagger.![]()
![]()
Het enige wat ik voor nu kan verzinnen is na iedere map change de server uit gaan en kijken of alles is opgeslagen zodat ik maximaal de rewards van een paar rondes kan verliezen.
Ben het gelijk helemaal zat dit spel en het zuurste is dat ik niets kan vinden over dit probleem.
p.s. Ik speel nooit op unranked servers.
[ Bericht 2% gewijzigd door Vengerr op 30-11-2010 23:53:18 ]![]()
Als ik de game zo bekijk, vind ik MW2 MP veel beter. Het speelt lekkerder, minder lagg, en sowieso de wapens in MW2.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef Blik het volgende:
Zat zojuist in een server waar in de chat een aantal mensen Pro-MW2 waren en een paar mensen Pro-BO. Ging er hard aan toe.
Ik zit voorlopig nog in het MW2-vak, het gebrek aan sniper-mogelijkheden is mij een doorn in het oog (incl. dat de snipers veel te lastig te hanteren zijn)
Alleen de SP van BO wint bij mij van MW2. Wat een bazen SP.
Sinds gister speel ik zombies online, best vet.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik heb wel 's 60k XP of 30k XP verloren NA een potje (dus bij de after action report zie je opeens -XP staan) maar dit is wel erg zuur...quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:34 schreef Vengerr het volgende:
Dit is verdomme de VIERDE KEER dat ik uren aan exp en geld verlies!
Na een flinke tijd spelen ga ik weer naar mijn operations scherm.
Hoppa 14.000 cp. om uit te geven.![]()
Ik koop een grip voor de M60.
Ik klik op de back knop.
Eeeeeeen ik ben weer terug bij af met een aantal levels minder en al mijn geld weg.
Bagger bagger en nog eens bagger.![]()
![]()
Ben het gelijk helemaal zat dit spel en het zuurste is dat ik niets kan vinden over dit probleem.
p.s. Ik speel nooit op unranked servers.AFC AJAX![]()
Ja dat heb ik ook al eens meegemaakt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb wel 's 60k XP of 30k XP verloren NA een potje (dus bij de after action report zie je opeens -XP staan) maar dit is wel erg zuur...
Zucht.
Morgen zit ik het heus weer met plezier te spelen maar ik krijg altijd wel een zure bijsmaak van dit soort dingen.![]()
Die -xp krijg je altijd weer terug als je gewoon doorgaat met spelen, is mijn ervaring tenminstequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb wel 's 60k XP of 30k XP verloren NA een potje (dus bij de after action report zie je opeens -XP staan) maar dit is wel erg zuur...![]()
ik snap nog steeds niet dat de heren van de ontwikkel afdeling van Black-Ops hier niets aan doen en dat de versie (ondanks dat het een beta is) op deze manier in de winkel ligt...
klote voor je vengerr..
denk dat ik dan maar weer mijn battlefield bad commando's 2 er bij haal...A man's got to do what a man's got to do![]()
niet als je een vastloper hebt en het spel moet afsluiten via taakbeheer lijkt mequote:Op woensdag 1 december 2010 12:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Die -xp krijg je altijd weer terug als je gewoon doorgaat met spelen, is mijn ervaring tenminsteA man's got to do what a man's got to do![]()
Ik heb altijd het geluk dat als ik eens een goed ronde draai dat het spel crashed
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
die ken ik niet...quote:Op woensdag 1 december 2010 12:18 schreef Olle. het volgende:
denk dat ik dan maar weer mijn battlefield bad commando's 2 er bij haal...People assume too much.![]()
Nee, dan is het lastig...Had gisteren overigens wel een mooie pot qua xp. Haalde 4 verschillende challenges waardoor ik 35.000 xp aan challenges binnenharkte in één potquote:Op woensdag 1 december 2010 12:18 schreef Olle. het volgende:
[..]
niet als je een vastloper hebt en het spel moet afsluiten via taakbeheer lijkt me![]()
![]()
Volgens mij stuiterd het complete BO netwerk krijg overal disconnects of connection terminated meldingen.
Achja we zijn weer een dag verder en ik kan er nu om lachen.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:18 schreef Olle. het volgende:
ik snap nog steeds niet dat de heren van de ontwikkel afdeling van Black-Ops hier niets aan doen en dat de versie (ondanks dat het een beta is) op deze manier in de winkel ligt...
klote voor je vengerr..
denk dat ik dan maar weer mijn battlefield bad commando's 2 er bij haal...
Het is maar exp in een game.
Bad Company 2 had trouwens soortgelijke problemen met de stat servers in het begin met soms permanente terugvallers naar een level dat je op de vorige dag had.![]()
dat is wel waar maar niet dat het spel vast looptquote:Op woensdag 1 december 2010 17:32 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Achja we zijn weer een dag verder en ik kan er nu om lachen.
Het is maar exp in een game.
Bad Company 2 had trouwens soortgelijke problemen met de stat servers in het begin met soms permanente terugvallers naar een level dat je op de vorige dag had.![]()
althans niet bij mij![]()
fijn dat je het alweer vergeten bent
A man's got to do what a man's got to do![]()
Voor mij een reden om die flash niet te gebruiken, gebeurt me zelf ook regelmatig. Die flash is zo ontzettend sterkquote:![]()
Doodvallenquote:![]()
Een flink aantal kogels in iemand pompen en dan neergemaaid worden door een pistol
RocketLaunchers only
Gelukkig zie ik overal de lol nog wel van in![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik denk dat het probleem misschien wel ligt bij de ATI videokaarten.
[..]Heb een i7 met een ATI kaart, dus daar ligt het niet aan denk ik...quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:52 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
misschien is het wel intel met z'n i7 of i5,
[..]
Toch vaag dat zoveel mensen problemen hebben. Ik heb, m.u.v. dag 2 na de release (toen ze aan de servers aan het kutten waren), nooit problemen gehad. Alles draait super hier, echt een geweldige game IMO.![]()
![]()
zou de nieuwe release van WOW ook zulke problemen opleveren? OF is het gewoon typisch iets van EA om met minimale middelen zoveel mogelijk te cashen? Ik denk dat ze dan nu met MW2 en BO de ondergrens van wat een gamer trekt wel hebben bereikt.
Waar is toch de goeie ouwe tijd gebleven dat je een goed uitgetest spel kon kopen en zonder problemen online tegen je vriendjes kon spelen (unreal tournament FTW!!!!!)Supra Groningam Nihil
Ik vind 1 prestige nog wel handig voor het extra slot wat je krijgt. Alleen zijn die eerste levels zo ontzettend gaar vanwege het gebrek aan goede guns, dat ik het bij eentje hou.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal ik prestigen ofniet?Volgens mij heb je er niet veel aan...
![]()
owjah, toen nog maar een paar tienduizend mensen een bepaalde game speelde ipv een paar miljoenquote:Op donderdag 2 december 2010 09:15 schreef Deetch het volgende:
zou de nieuwe release van WOW ook zulke problemen opleveren? OF is het gewoon typisch iets van EA om met minimale middelen zoveel mogelijk te cashen? Ik denk dat ze dan nu met MW2 en BO de ondergrens van wat een gamer trekt wel hebben bereikt.
Waar is toch de goeie ouwe tijd gebleven dat je een goed uitgetest spel kon kopen en zonder problemen online tegen je vriendjes kon spelen (unreal tournament FTW!!!!!)![]()
reden te meer om dus goed van te voren te testen zodat dat zonder problemen kan. google kan toch ook miljoenen requests per minuut verwerken?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:50 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
owjah, toen nog maar een paar tienduizend mensen een bepaalde game speelde ipv een paar miljoenSupra Groningam Nihil
En een zoekmachine en een game zijn hetzelfde omdat????quote:Op donderdag 2 december 2010 11:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
reden te meer om dus goed van te voren te testen zodat dat zonder problemen kan. google kan toch ook miljoenen requests per minuut verwerken?
noem maar eens een game van het afgelopen jaar die, in het begin, geen online problemen had.
Ik denk dat die lijst niet bijster lang zal zijn. (helaas)
Unreal tournament was idd wel erg baas om te spelen![]()
![]()
In principe geen, dataverkeer afhandelen is bij een zoekmachine of spel hetzelfde. Al die pixels die jij ziet zijn ook gewoon eentje en nulletjes. Het probleem zit hem ook niet in de bandbreedte maarin de communicatie over een server heen. Dat heeft EA gewoon slecht geregeld.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:29 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
En een zoekmachine en een game zijn hetzelfde omdat????
noem maar eens een game van het afgelopen jaar die, in het begin, geen online problemen had.
Ik denk dat die lijst niet bijster lang zal zijn. (helaas)
Unreal tournament was idd wel erg baas om te spelen
LAN ondersteuning bij NFS was ook altijd al kut.
En omdat online spelen het laatste jaar bij veel meer leveranciers kut is is een reden om dat maar te accepteren? De hoevelheid spelers mag geen probleem zijn, daarvoor kun je gewoon extra hardware inzetten. In essentie zou het niets anders moeten zijn dan met unreal tournament.Supra Groningam Nihil
Ook hier geen problemen op die ene dag na dat de servers down waren.
Overigens sinds gister eindelijk eens mijn M$ Intelli 3.0 muis uit 2003 vervangen voor een Steelseries Ikari Laser muis... Tjee, wat een verschil zeg! Speelt lekker soepel in BO.![]()
Laat je volgende dan een Logitech G500 zijn, en wees wederom verbaast over het verschilquote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef Deimos000 het volgende:
Ook hier geen problemen op die ene dag na dat de servers down waren.
Overigens sinds gister eindelijk eens mijn M$ Intelli 3.0 muis uit 2003 vervangen voor een Steelseries Ikari Laser muis... Tjee, wat een verschil zeg! Speelt lekker soepel in BO.
People assume too much.![]()
Oh, ik zat te twijfelen tussen eentje van logitech of deze. Vriend van me gaf de doorslag omdat ie zelf ook zo'n ding had (duh... smeer een ander ook zoiets aan! haha)
Volgende keer een logitech![]()
![]()
Nou ben ik zelf wel pro-logitech, maar natuurlijk niet zonder reden.
Hun randapparatuur is gewoon altijd goed.People assume too much.![]()
bij MW2 kreeg je bij prestigen een extra slot maar ook extra challenges voor XP. Is dat laatste ook het geval voor BO?Supra Groningam Nihil
Eh... niks gemerkt en ben toch al zeker 3 keer prestiged, maar ik aas dan ook niet op challenges ofzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:05 schreef Deetch het volgende:
bij MW2 kreeg je bij prestigen een extra slot maar ook extra challenges voor XP. Is dat laatste ook het geval voor BO?AFC AJAX![]()
gaat dat prestigen nou sneller dan bij MW2? Ik ben nu bij MW2 prestige 1 lvl 70 maar heb geen zin om nog weer door te moeten tot prestige 3 voor een extra slot.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Eh... niks gemerkt en ben toch al zeker 3 keer prestiged, maar ik aas dan ook niet op challenges ofzo.
Als dat bij BO nou sneller gaat wordt het wel weer interessant.Supra Groningam Nihil
Heb je zelf in de handquote:Op donderdag 2 december 2010 16:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
gaat dat prestigen nou sneller dan bij MW2? Ik ben nu bij MW2 prestige 1 lvl 70 maar heb geen zin om nog weer door te moeten tot prestige 3 voor een extra slot.
Als dat bij BO nou sneller gaat wordt het wel weer interessant.
Krijgen we nu elke keer dat iemand een probleem heeft met dit spel er hier een melding van?People assume too much.![]()
Mn game loopt perfectquote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef very het volgende:
Krijgen we nu elke keer dat iemand een probleem heeft met dit spel er hier een melding van?
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...![]()
Gaat een stuk sneller zelfs, alleen zijn er iets minder challenges die je kunt halenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
gaat dat prestigen nou sneller dan bij MW2? Ik ben nu bij MW2 prestige 1 lvl 70 maar heb geen zin om nog weer door te moeten tot prestige 3 voor een extra slot.
Als dat bij BO nou sneller gaat wordt het wel weer interessant.![]()
Vind die Contracts echt helemaal niks toevoegen aan het spel eigenlijk, zijn sowieso redelijk saaie challenges die er tussen zitten en ze duren allemaal veel te kort.quote:![]()
Nee idd ik ook niet. Ik heb ze een paar keer geprobeerd maar het stimuleert niet ofzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Vind die Contracts echt helemaal niks toevoegen aan het spel eigenlijk, zijn sowieso redelijk saaie challenges die er tussen zitten en ze duren allemaal veel te kort.
Misschien als je ze voor een match aan kon zetten zou het wat leuker zijn.![]()
OMG, was net in een server (Hardcore Sabotage) waar door de console werd gezegd "all weapons and killstreaks allowed"
Dus ik had attack helicopter, choppergunner en gunship achter elkaar(stond iets van 54-5 ofzo
)
werd ik gekicked en gebanned van de server, waarschijnlijk omdat een adminnetje werd gekrenkt ofzo..
Echt zielig gedoe af en toe...![]()
gaat sowieso maar tot lvl 50, en gaat redelijk snel..quote:Op donderdag 2 december 2010 16:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
Als dat bij BO nou sneller gaat wordt het wel weer interessant.![]()
Ik vind dat je in BO stukken makkelijker prestiget ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
Als dat bij BO nou sneller gaat wordt het wel weer interessant.AFC AJAX![]()
zo irritant dit, de game loopt perfect maar om de zoveel minuten gaat de game opeens naar je bureaublad en moet je opnieuw op het icoontje klikken om verder te spelen. Er staat ook opeens mcafee limited edition in mijn taakbeheer terwijl ik deze niet heb gedownload, heeft dat ermee te maken?![]()
Heeft niks met je spel te maken maar met die mcafee limited edition. Die zou ik deinstaleren en een ander virusscanner weer installeren.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:11 schreef GalaxyS het volgende:
zo irritant dit, de game loopt perfect maar om de zoveel minuten gaat de game opeens naar je bureaublad en moet je opnieuw op het icoontje klikken om verder te spelen. Er staat ook opeens mcafee limited edition in mijn taakbeheer terwijl ik deze niet heb gedownload, heeft dat ermee te maken?Supra Groningam Nihil
dit doe je net zolang en vervolgens speel je het spel niet meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:44 schreef Droathoah het volgende:
Hij is al 3x vastgelopen deze morgen. Begin het nu wel zat te worden.
vooral als die vast loopt om de 10 minuten...A man's got to do what a man's got to do![]()
sorrie misschien maar ik zie hier een aantal keer de term prestige voorbij komen.
wat moet ik me hier bij inzien?
is dat wanneer je level 50 bent dat je dan prestige level 2 worden en dan weer opnieuw begint te levelen?A man's got to do what a man's got to do![]()
Je wordt dan prestige level 1, je krijgt 1 extra slot erbij voor wapens en kunt alles weer opnieuw gaan halen m.u.v. Lifetime-challenges en je playercard-icon en bijbehorende gekochte items (de layers en symbolen e.d.). Verder raak je alles kwijt, inclusief je centen. Je moet dus sowieso al je centen opmaken aan uiterlijk vertoon zoals je playercard.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef Olle. het volgende:
sorrie misschien maar ik zie hier een aantal keer de term prestige voorbij komen.
wat moet ik me hier bij inzien?
is dat wanneer je level 50 bent dat je dan prestige level 2 worden en dan weer opnieuw begint te levelen?![]()
aah duidelijk, en is dit gebeurt wanneer je level 50 bent?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:00 schreef Blik het volgende:
[..]
Je wordt dan prestige level 1, je krijgt 1 extra slot erbij voor wapens en kunt alles weer opnieuw gaan halen m.u.v. Lifetime-challenges en je playercard-icon en bijbehorende gekochte items (de layers en symbolen e.d.). Verder raak je alles kwijt, inclusief je centen. Je moet dus sowieso al je centen opmaken aan uiterlijk vertoon zoals je playercard.A man's got to do what a man's got to do![]()
ik heb al nod32 inderdaad maar deze stond er opeens bij, stond nergens op de pc alleen in een of andere temp file, verwijderd en nu doet hij het weerquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:01 schreef Deetch het volgende:
[..]
Heeft niks met je spel te maken maar met die mcafee limited edition. Die zou ik deinstaleren en een ander virusscanner weer installeren.![]()
![]()
bij mw2 moet je er zelf voor kiezen, ik neem aan dat dat bij BO hetzelfde is. Niet te veel computeren he ivm burnout verschijnselenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:08 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah duidelijk, en is dit gebeurt wanneer je level 50 bent?
Supra Groningam Nihil
hahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:59 schreef Deetch het volgende:
[..]
bij mw2 moet je er zelf voor kiezen, ik neem aan dat dat bij BO hetzelfde is. Niet te veel computeren he ivm burnout verschijnselen
nee is dat niet goed?![]()
oke thnx voor de info (alle info)!
Geen last van crashen of vastlopen maar vanmiddag deed het geluid het plotseling niet meer :s
Het geluid van andere programma's bleef het gewoon doen maar niet van CoD![]()
Heb ik ook één keer gehad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:09 schreef Niara het volgende:
Geen last van crashen of vastlopen maar vanmiddag deed het geluid het plotseling niet meer :s
Het geluid van andere programma's bleef het gewoon doen maar niet van CoD
Was daarna even gestopt met spelen en na het opstarten deed die het weer.AFC AJAX![]()
ik heb vanmiddag ook een uur lang kunnen spelen zonder problemen!
er ging een wereld voor me open!A man's got to do what a man's got to do![]()
Net Zombie Map 3 gespeeld.Awesome. Vooral online.
Je moet ook nog level 50 zelf halen, daar verkijken mensen zich op. En dan kun je idd zelf beslissen of je wilt prestigen of nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:08 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah duidelijk, en is dit gebeurt wanneer je level 50 bent?![]()
helaas liep de game nu na 15 min alweer vast...
thnx voor de info blik!A man's got to do what a man's got to do![]()
Straks maar eens wat potjes spelen.
Gisteren was ik gekicked van een server omdat ik blijkbaar te vaak de admin had gekilled.
oke dit is vaag,
als ik een assault rifle wil kopen dan reset hij en zegtie "Fetching stats"
terwijl het bij alle andere wapensoorten gewoon wel lukt
Edit,
nog vager:
het is alleen bij de Galil![]()
![]()
Ze gaan binnenkort een patch releasen met heel wat fixes, las ik op steam.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Hou op. Ik heb twee weken geleden een Roccat muis besteld bij t-online, kreeg vandaag een mailtje dat ze hem toch niet konden leveren en dat ik m'n geld terug krijg. Ik heb hem dan maar elders besteld, maar ik kan niet wachten om CSS en BLOPS met een fatsoenlijke muis en muismad te gaan spelen =(quote:Op donderdag 2 december 2010 13:41 schreef very het volgende:
[..]
Laat je volgende dan een Logitech G500 zijn, en wees wederom verbaast over het verschil
.. *kan niet wachten* ..![]()
Goed nieuws, ik dacht even het melden waardhttp://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=71&t=313146quote:IN PROGRESS
* Added an option to create shaders during load time. This fixes hitching when viewing a new area of the map for the first time on some video cards.
* Incomplete server browser results.
* Improvements to Quickmatch results (with better ping and reduced lag)..
* /connect
* /reconnect
* Improved threading performance on computers with only 2 cores.
* Fixed random freezes in certain computer configurations.
* Increased reserved slots to 9.
* Improvements to the spawn system to resolve an issue where negative spawn influencers from specific game events were not always being deleted after the danger had cleared in some matches, this was causing good spawns to be erroneously flagged by the game as bad spawns, which in turn forced actual bad spawns to get selected later in the match
* Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
* Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
* Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
* Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
* Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
* Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
* Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequins head when that mannequin was randomly spawned in that location
* Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access
* Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access
* Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option
* Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts
* Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side
* Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side
* User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the care package glitch)*Hosselcopter*![]()
Nice, hopelijk komt die patch snel, krijg namelijk morgen BO van "Sinterklaas"quote:Op zaterdag 4 december 2010 06:32 schreef Dibble het volgende:
Goed nieuws, ik dacht even het melden waard
[..]
http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=71&t=313146
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Heb zelf de Logitech G9x.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:50 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hou op. Ik heb twee weken geleden een Roccat muis besteld bij t-online, kreeg vandaag een mailtje dat ze hem toch niet konden leveren en dat ik m'n geld terug krijg. Ik heb hem dan maar elders besteld, maar ik kan niet wachten om CSS en BLOPS met een fatsoenlijke muis en muismad te gaan spelen =(
.. *kan niet wachten* ..Super muis.
Het is echt aan te raden om een bedrade muis te kopen (dus geen draadloze). Het signaal gaat dan net iets sneller naar je computer, waardoor je net een fractie van een seconde eerder bent dan je tegenstander met een draadloze muis.![]()
![]()
![]()
quote:Lijken me performance updates...quote:* Added an option to create shaders during load time. This fixes hitching when viewing a new area of the map for the first time on some video cards.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Kan t spel helaas nog niet spelen.
Mr ben opzoek naar een goede computer waar dit spel wel op gespeeld kan worden zo rond de ¤500,- zonder monitor enzo.
Zouden jullie kunnen helpen
Hallo![]()
woon je dichtbij winterswijk?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef d----1 het volgende:
Kan t spel helaas nog niet spelen.
Mr ben opzoek naar een goede computer waar dit spel wel op gespeeld kan worden zo rond de ¤500,- zonder monitor enzo.
Zouden jullie kunnen helpen
http://link.marktplaats.nl/397806319
[ Bericht 7% gewijzigd door luciferist op 04-12-2010 22:14:11 ]![]()
controleer voor de zekerheid op virussen die de boel vertragen luciferist. Ik neem aan dat je specs gewoon goed zijn?Een werk duurt lang genoeg om de tijd te vullen die ervoor beschikbaar is.
Je moet veel studeren om weinig te weten.![]()
Heb je ook al je drivers geupdate? Zowel geluid, als beeld, als monitor, als netwerk?quote:Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef luciferist het volgende:
heb mijn pc opnieuw geformateerd, en nu knalt black ops er elke keer uit, beeld freezed, soms dan kan ik nog alt contr deleten, maar meestal moet ik opnieuw opstarten.. WTF!Supra Groningam Nihil
het werkt ook van geen meter, moet je 3 ctf winnen in een uur, connect ik met een server ctf, potje net afgelopen, start er ineens TDM of sabotage (en dat kan je van tevoren niet zien), disconnect je, heb je weer een 'loss' erbij...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Vind die Contracts echt helemaal niks toevoegen aan het spel eigenlijk, zijn sowieso redelijk saaie challenges die er tussen zitten en ze duren allemaal veel te kort.
en dat gaat zo de hele tijd![]()
![]()
dit is wellicht het probleem waar meerdere mensen last van hebben...quote:Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef luciferist het volgende:
heb mijn pc opnieuw geformateerd, en nu knalt black ops er elke keer uit, beeld freezed, soms dan kan ik nog alt contr deleten, maar meestal moet ik opnieuw opstarten.. WTF!
bij Win 7 werkt alt cntr en del nog om vervolgens via taakbeheer het spel te sluiten...
op de nederlandse black ops site staat een oplossing die je mogelijk kunt proberen. Helaas werkte het bij mij niet.A man's got to do what a man's got to do![]()
Hij telt alleen de tijd dat je CTF speelt dan volgens mij. Dus TDM potjes negeert hij voor de timer. dat was iig bij mij laatst zo.quote:Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
het werkt ook van geen meter, moet je 3 ctf winnen in een uur, connect ik met een server ctf, potje net afgelopen, start er ineens TDM of sabotage (en dat kan je van tevoren niet zien), disconnect je, heb je weer een 'loss' erbij...
en dat gaat zo de hele tijd![]()
Het lijkt er trouwens op dat de makers van BO zich vooral hebben gefixeerd op de nieuwere kaarten.
Collega van mij heeft zelf een hele krachtige pc, maar wel al met een wat oudere videokaart. Zijn zusje heeft een net nieuwe pc, met een veel minder sterke videokaart, maar wel een stuk nieuwer. Bij hem draait het voor geen meter, en bij het zusje zonder problemen.People assume too much.![]()
link?quote:Op maandag 6 december 2010 11:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
dit is wellicht het probleem waar meerdere mensen last van hebben...
bij Win 7 werkt alt cntr en del nog om vervolgens via taakbeheer het spel te sluiten...
op de nederlandse black ops site staat een oplossing die je mogelijk kunt proberen. Helaas werkte het bij mij niet.![]()
nee, je vroeg om een link naar de Nederlandse black ops site waar je oplossingen kunt vinden.quote:Op maandag 6 december 2010 18:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik vroeg om de fix die hij geprobeerd hadPeople assume too much.![]()
hij staat ook in dit forum of de vorige had ik hem ook geplaatstquote:Op maandag 6 december 2010 18:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik vroeg om de fix die hij geprobeerd had
zal even voor je kijken momentA man's got to do what a man's got to do![]()
dankjequote:Op maandag 6 december 2010 19:12 schreef Olle. het volgende:
http://www.callofduty-bla(...)-ops-troubleshooter/
en dan moet je even naar beneden scrollenen hoe moest ik dat wetenquote:Op maandag 6 december 2010 19:20 schreef very het volgende:
haha...precies waar ik ook naar linkte dus![]()
![]()
Net een epische Tomahawk across the map
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
dat vraag ik mij ook af...quote:
je hebt immers maar 1 hakbijl
Zulke kills zijn leuk idd
Ook al een paar keer gehad...mooiste was toen ik op een knife-only server was en er iemand op me af kwam rennen en vlak voor mijn neus wordt geplet door mijn care-package
Waarom ben ik altijd de enige met een STRELA?! Sta ik er een beetje als schietschijf te fungeren terwijl ik de spy planes, counter spy planes en chopper gunners neer haal..![]()
Kies je zelf voor. Ik gebruik dat ding ook nooit, want ik gebruik mijn handgun te veel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:28 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom ben ik altijd de enige met een STRELA?! Sta ik er een beetje als schietschijf te fungeren terwijl ik de spy planes, counter spy planes en chopper gunners neer haal..People assume too much.![]()
ja, dat heb ik ruim kunnen installeren voordat hij opnieuw gedownload was..quote:Op maandag 6 december 2010 11:35 schreef Deetch het volgende:
[..]
Heb je ook al je drivers geupdate? Zowel geluid, als beeld, als monitor, als netwerk?
Daarnaast is die virusvrij, en ik kon voorheen als een van de weinigen gewoon lekker spelen met Black Ops (geen lag).
Ik snap nog steeds niet waarom een spel zoveel problemen heeft....![]()
samequote:Op dinsdag 7 december 2010 12:28 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom ben ik altijd de enige met een STRELA?! Sta ik er een beetje als schietschijf te fungeren terwijl ik de spy planes, counter spy planes en chopper gunners neer haal..
Kies je zelf voor. Ik gebruik dat ding ook nooit, want ik gebruik mijn handgun te veel.quote:x 3
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:38 schreef very het volgende:
[..]
Kies je zelf voor. Ik gebruik dat ding ook nooit, want ik gebruik mijn handgun te veel.x 3
Beter doe je gericht met je ballistic knife (snelheid is btw 0.6x van normale snelheid)quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:13 schreef Deimos000 het volgende:
Episch? 't is meer gelijk aan Spray & Pray met een hakbijl.![]()
![]()
Via steam kan je mensen reporten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:46 schreef d1ce het volgende:
Kut aimbotters, hoe kun je die mensen reporten?
Zit gelukkig altijd op een bepaalde stapel servers, geen last van daarzo.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Wat ik vervelend vind is dat ik ook regelmatig wordt uitgemaakt voor aimbotter, puur omdat ik bijvoorbeeld iemand tot 6 keer toe op lange afstand door zijn kop schiet...sommige mensen hebben gewoon aim skills.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:46 schreef d1ce het volgende:
Kut aimbotters, hoe kun je die mensen reporten?
Dus wees er wel 100% zeker van dat er ge-cheat wordt
je kan het in theater wel vrij goed zien achteraf, dus dan kan je altijd nog reporten.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:41 schreef very het volgende:
[..]
Wat ik vervelend vind is dat ik ook regelmatig wordt uitgemaakt voor aimbotter, puur omdat ik bijvoorbeeld iemand tot 6 keer toe op lange afstand door zijn kop schiet...sommige mensen hebben gewoon aim skills.
Dus wees er wel 100% zeker van dat er ge-cheat wordt![]()
Gisteren voor de eerste keer gungame gespeeld, 6 potjes, en 6 potjes gewonnen
In een van die potjes had ik één gast 6x gedemote
Op een gegeven moment allemaal reactie's
"lunatic you bully just leave"
"lunatic dude leave.. noone likes you"
"fuck off"
Was best wel ziek bezig![]()
![]()
Gungame is zo heerlijk als je goed gaatquote:Op woensdag 8 december 2010 09:53 schreef Spelvout het volgende:
Gisteren voor de eerste keer gungame gespeeld, 6 potjes, en 6 potjes gewonnen
In een van die potjes had ik één gast 6x gedemote
Op een gegeven moment allemaal reactie's
"lunatic you bully just leave"
"lunatic dude leave.. noone likes you"
"fuck off"
Was best wel ziek bezig![]()
![]()
ok, wat is een gun game?Lead me away, come inside,
Gun Game - players start out with a pistol. For each kill they move up a level, granting them a better gun. First person to achieve kills with all 20 weapons wins. However, someone who is knifed will move down a level.People assume too much.![]()
A.K.A,quote:Op woensdag 8 december 2010 11:49 schreef very het volgende:
Gun Game - players start out with a pistol. For each kill they move up a level, granting them a better gun. First person to achieve kills with all 20 weapons wins. However, someone who is knifed will move down a level.
Best game mode ever![]()
dank!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:49 schreef very het volgende:
Gun Game - players start out with a pistol. For each kill they move up a level, granting them a better gun. First person to achieve kills with all 20 weapons wins. However, someone who is knifed will move down a level.Lead me away, come inside,
Wat de neuk had jij verwacht danquote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben geprestiged maar merk geen ruk verschil? Behalve een extra emblem en titel...
Oh en je krijgt ook extra customizable slots.AFC AJAX![]()
Facepaints, cammo's, andere troep...
Op de xbox krijg je zelfs prestiges gametypes...
Dan blijf ik dalijk lekker 50, alle wapens ftw!![]()
![]()
Ik zit op LVL50, hoe kan je zorgen dat je niet prestige'd dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Facepaints, cammo's, andere troep...
Op de xbox krijg je zelfs prestiges gametypes...
Dan blijf ik dalijk lekker 50, alle wapens ftw!In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Niet op prestige klikken?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:57 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik zit op LVL50, hoe kan je zorgen dat je niet prestige'd dan?![]()
daar was ie nog niet op gekomen...quote:
Ah zo, want mijn XP-o-meter geeft aan het einde 1 aan en in het midden die vieze rode emblem. Dus hij begint niet vanzelf opnieuw bij level 1. Mooi.quote:
Wil mn silenced Famas niet kwijt.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
hou je die niet dan als je prestige doet?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:08 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ah zo, want mijn XP-o-meter geeft aan het einde 1 aan en in het midden die vieze rode emblem. Dus hij begint niet vanzelf opnieuw bij level 1. Mooi.
Wil mn silenced Famas niet kwijt.
maar het enige voordeel hiervan is dus dat je 1 extra slot krijgt waarin je je combinaties kwijt kunt van je outfit?A man's got to do what a man's got to do![]()
Ik Gebruik er nu maar 2, dus dat heeft geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:23 schreef Olle. het volgende:
[..]
hou je die niet dan als je prestige doet?
maar het enige voordeel hiervan is dus dat je 1 extra slot krijgt waarin je je combinaties kwijt kunt van je outfit?
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Je krijgt een extra slot (niet iedere prestige trouwens maar wel de 1ste en daarna om de 2 prestiges dacht ik) om idd combinaties in kwijt te kunnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:23 schreef Olle. het volgende:
[..]
hou je die niet dan als je prestige doet?
maar het enige voordeel hiervan is dus dat je 1 extra slot krijgt waarin je je combinaties kwijt kunt van je outfit?
En een nieuwe emblem zodat mensen kunnen zien welk prestige je zit, hence the name 'prestige', je hebt deze mensen vast ook al gezien
In ruil daarvoor raak je alles kwijt (behalve de layers en icons die je gekocht hebt dus maak daar je geld aan op) en begin je weer bij lvl1 zoals je in het begin ook deed.AFC AJAX![]()
Idd, en als je geen e-peen hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik Gebruik er nu maar 2, dus dat heeft geen toegevoegde waarde.AFC AJAX![]()
ah thnx voor de info!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Je krijgt een extra slot (niet iedere prestige trouwens maar wel de 1ste en daarna om de 2 prestiges dacht ik) om idd combinaties in kwijt te kunnen.
En een nieuwe emblem zodat mensen kunnen zien welk prestige je zit, hence the name 'prestige', je hebt deze mensen vast ook al gezien
In ruil daarvoor raak je alles kwijt (behalve de layers en icons die je gekocht hebt dus maak daar je geld aan op) en begin je weer bij lvl1 zoals je in het begin ook deed.
opzich heeft het wel wat dat je weer vanaf 0 kunt beginnen...
want het leuke is natuurlijk (vind ik) om dingen oko los te spelen
Tja maar na 1x prestigen heb je dat ook wel weer gehad hoor. In het begin ga je toch wapens missen die je pas later weer vrij speelt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef Olle. het volgende:
[..]
ah thnx voor de info!
opzich heeft het wel wat dat je weer vanaf 0 kunt beginnen...
want het leuke is natuurlijk (vind ik) om dingen oko los te spelenSupra Groningam Nihil
dat geloof ik direct..quote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Tja maar na 1x prestigen heb je dat ook wel weer gehad hoor. In het begin ga je toch wapens missen die je pas later weer vrij speelt.
ik heb het nog niet meegemaakt
maar denk dat je je standaarden direct mist!A man's got to do what a man's got to do![]()
Kansloos, hij maakt een montage van wat willekeurige kills waarbij 9 van de 10 keer die gasten de andere kant op zitten te kijken en te campen. Snipers zijn gewoon bout op het moment en verliezen het zelfs op long range van assault rifles.quote:
Als je een baas wilt zijn, dan ga je met (dual) pistols lopen ownen![]()
![]()
serieus, het is echt een kankerspel binnen 5 minuten spelen heb ik een freeze.
Heb elke fix geprobeerd, alles is up to date etc.. en nog werkt het niet meer sinds ik windows er opnieuw opgezet heb... fps is altijd onder de 50 lijkt het wel met low instellingen.. (speelde eerst alles op high)
Ik had er hoge verwachtingen van, maar dit spel slaat de plank compleet mis..
Ik weet nog:
- Er is 1 persoon alleen al ingehuurd voor de wapens!
- "ik heb alle wapens waar mensen zich aan irriteerden zwakker gemaakt!"
- We krijgen deticated servers!
- "Alleen te huur en je krijg er zelf bijna in invloed op! Je kan zelfs niet eens een team maken voor je clan server."![]()
BO op de PC en PS3 zijn gewoon: FAIL.
Ik heb zelf ook een ps3 en ik heb het spel gewoon niet gekocht door de slechte verhalen erover. Een klasgenoot kwam langs om het te laten zien en op 1 moment was ik zelfs bang dat mijn ps3 kapot ging. Er gebeurde gewoon TE rare dingen en de dag daarna lazen we ook nog op het internet dat er ps3s zijn gecrashed door 't spel. De servers zijn gewoon stront op ps3 en pc omdat het spel wordt geconvert van xbox 360 naar de rest.![]()
Dan is het toch raar zat sommige mensen, inclusief mezelf, het spel compleet probleemloos en zonder enig probleem kunnen spelen, op PC that is.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:00 schreef Krishnaa het volgende:
BO op de PC en PS3 zijn gewoon: FAIL.
Ik heb zelf ook een ps3 en ik heb het spel gewoon niet gekocht door de slechte verhalen erover. Een klasgenoot kwam langs om het te laten zien en op 1 moment was ik zelfs bang dat mijn ps3 kapot ging. Er gebeurde gewoon TE rare dingen en de dag daarna lazen we ook nog op het internet dat er ps3s zijn gecrashed door 't spel. De servers zijn gewoon stront op ps3 en pc omdat het spel wordt geconvert van xbox 360 naar de rest.
Toch vreemd aangezien de PS3 toch een veel sterker apparaat is dan die xdoos.
Toch ben ik ervan overtuigd dat Trayarch het kan oplossen, WaW was ook een vet spel met goede support en dat gaan ze met BO weer doen![]()
![]()
Je moet het andersom zeggen, het is apart dat er zoveel mensen zijn waar het niet probleemloos loopt terwijl het praktisch dezelfde systeemeisen heeft als MW2. En we weten allemaal dat MW2 als een zonnetje liep. Het spel is gewoon niet stabiel genoeg.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
Dan is het toch raar zat sommige mensen, inclusief mezelf, het spel compleet probleemloos en zonder enig probleem kunnen spelen, op PC that is.
Reden waarom er op de PS3 en PC problemen zijn is omdat Black Ops ontwikkeld is op de XBox en direct gepoort is naar de PS3 en de PC.![]()
Om BO te spelen heb je een veel zwaardere CPU nodig, MW2 kon mijn oude systeem op mid-low settings heel soepel draaien, terwijl hij BO niet aankon.quote:[..]
Je moet het andersom zeggen, het is apart dat er zoveel mensen zijn waar het niet probleemloos loopt terwijl het praktisch dezelfde systeemeisen heeft als MW2. En we weten allemaal dat MW2 als een zonnetje liep. Het spel is gewoon niet stabiel genoeg.
Reden waarom er op de PS3 en PC problemen zijn is omdat Black Ops ontwikkeld is op de XBox en direct gepoort is naar de PS3 en de PC.![]()
Inderdaad wel jammer dat ze geen aparte PC versie hebben gemaakt, of had er iig meer aandacht aan besteed![]()
![]()
In principe zou BO hetzelfde moeten lopen als MW2, dat er meer CPU-power nodig is heeft alles te maken met het feit dat het een directe poort is van de Xboxquote:Op woensdag 8 december 2010 23:22 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
Om BO te spelen heb je een veel zwaardere CPU nodig, MW2 kon mijn oude systeem op mid-low settings heel soepel draaien, terwijl hij BO niet aankon.![]()
Inderdaad wel jammer dat ze geen aparte PC versie hebben gemaakt, of had er iig meer aandacht aan besteed![]()
BO draait op de gemoderniseerde engine van WaW, vandaar dat veel mensen ook klagen over de zogenaamd slechte hitboxen, en de graphics wat rauwer zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:32 schreef Blik het volgende:
[..]
In principe zou BO hetzelfde moeten lopen als MW2, dat er meer CPU-power nodig is heeft alles te maken met het feit dat het een directe poort is van de Xbox
BO heeft niks met MW2 te maken.
[ Bericht 0% gewijzigd door VAQUING91 op 10-12-2010 00:16:10 ]![]()
Gvd, waarom kan ik geen zombie mode met vrienden spelen?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
9 van de 10 keer word ik in een random lobby geworpen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Moet je zelf een game aanmaken en je maten uitnodigen.. Die kunnen accepteren met F9 (kan ook wel een andere toets zijn, weet het niet zeker). Anders moet een van je maten maar een game maken en jouw uitnodigen..
't werkt iig perfect!![]()
Werkt hier gewoon zonder problemen. 1 iemand lobby laten hosten, andere personen inviten.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:56 schreef Ugjerke het volgende:
Gvd, waarom kan ik geen zombie mode met vrienden spelen?
Andere spelers joinen via ingame friendslist.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ja het is 50/50....
Iig hopelijk volgend weekend een patch:quote:Patch is in QA. Includes optimizations, team switching on ranked matches, exploit fixes, and more. Should go live next week.![]()
Hoera, we hebben 1 iemand gevonden die ons allemaal kan inviten. Apart dat jullie er geen problemen mee hebben. Buiten Fok lijkt bijna iedereen dit probleem te hebben.
Omg, en ja ik snap heus wel hoe je iemand een invite stuurt.Het probleem is dat we steeds in random lobbies gegooid worden als we de invite accepteren.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nou ben benieuwd. 1 maand na de release zouden de grootste bugs er toch wel uit moeten zijn.. Ben het eerlijk gezegd best zat het spel.
Het speelt niet lekker genoeg, het werkt soms kut en de meest simpele dingen werken niet eens.....Leer spaties gebruiken!
100% mee eens, ik merk ook dat ik de laatste tijd minder speelquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:03 schreef Bootje84 het volgende:
Nou ben benieuwd. 1 maand na de release zouden de grootste bugs er toch wel uit moeten zijn.. Ben het eerlijk gezegd best zat het spel.
Het speelt niet lekker genoeg, het werkt soms kut en de meest simpele dingen werken niet eens.....![]()
Ik speelde MW2 denk ik 2-3 uur per dag doordeweeks. in het weekend soms langer. Nu speel ik black ops 2 uur per 3 dagen ofzo. Dan ben ik het alweer spuugzat...quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:09 schreef Blik het volgende:
[..]
100% mee eens, ik merk ook dat ik de laatste tijd minder speelLeer spaties gebruiken!
Dan moet je eens een spel van Paradox spelen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:03 schreef Bootje84 het volgende:
Het speelt niet lekker genoeg, het werkt soms kut en de meest simpele dingen werken niet eens.....
Dit. Ik heb ook maar BFBC2 voor kerst gevraagdquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:09 schreef Blik het volgende:
[..]
100% mee eens, ik merk ook dat ik de laatste tijd minder speel
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
ik kreeg opeens een mail:quote:dus ik meteen proberen in te loggen, maar dat deed het dus nietquote:Dear murpnl,
This email message confirms that your Steam account contact email address has been successfully changed.
We are sending this notice to ensure the privacy and security of your Steam account. If you authorized this change, no further action is necessary. If you did not authorize this change, or if you need additional help with your account, please follow this link to the Steam Support site and submit a request for assistance:
http://support.steampower(...)_adp.php?p_faqid=197
Thanks for reviewing this information and helping us to maintain the privacy and security of your account.
The Steam Support Team
http://www.steampowered.com
en:quote:Note:
In the event that a hijacked Steam account is banned by the Valve Anti-Cheat System, Steam Support can not remove the ban.!
![]()
Je kan je steamacc wel terugkrijgen als je foto maakt van een v/d cdkeys van een game op het account. Hopen dat er niet gecheat is danquote:Op zondag 12 december 2010 13:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik kreeg opeens een mail:
[..]
dus ik meteen proberen in te loggen, maar dat deed het dus niet
en:
[..]!
![]()
![]()
dat heb ik vanmorgen al gedaan, alleen nog geen reactie van steam zelfquote:Op zondag 12 december 2010 14:17 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Je kan je steamacc wel terugkrijgen als je foto maakt van een v/d cdkeys van een game op het account. Hopen dat er niet gecheat is dan![]()
![]()
Voordat ik mijn e-mail of wachtwoord kan veranderen in Steam krijg ik eerst nog een validatiemail met een validatie link erin... Dus hebben ze ook jou email gehacked of is die validatiemail niet standaard?Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
ik kreeg 2 dezelfde mailsquote:Op zondag 12 december 2010 14:33 schreef Tain het volgende:
Voordat ik mijn e-mail of wachtwoord kan veranderen in Steam krijg ik eerst nog een validatiemail met een validatie link erin... Dus hebben ze ook jou email gehacked of is die validatiemail niet standaard?
1 om za 11-12-2010 23:10
ander za 11-12-2010 23:11
Met precies dezelfde mail als hierboven. En ik kan wel gewoon op mn hotmail account![]()
ik zie nu ook dat mn profiel is veranderd:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198009824220
en al mn friend weggehaald zijn en er een vriend bijgekregen heb:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197989423204![]()
Iemand uit mijn clan had hetzelfde, heeft ook foto's gemaakt van cd-keys en binnen een week was het opgelost.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
maar hoe kan dat dan? is mijn wachtwoord van mijn steam dan te makkelijk? Of ligt het aan mijn hotmail??![]()
Check je computer op keyloggers en andere schadelijke software. Ik had een oudere Steam gedownload van een andere site dan steam en daar zat een keylogger op. Mijn acc was dus ook gehacked, maar hij was al heel snel geblokkeerd door Steam. Daarna mailverkeer met ze gehad, cdkeys doorgemaild etc etc en toen is ie weer gedeblokkeerd en zsm de 'echte' steam gedownload van de site.quote:Op zondag 12 december 2010 18:43 schreef murp het volgende:
maar hoe kan dat dan? is mijn wachtwoord van mijn steam dan te makkelijk? Of ligt het aan mijn hotmail??
Afwachten en vriendelijk blijven in het mailverkeer!
Een werk duurt lang genoeg om de tijd te vullen die ervoor beschikbaar is.
Je moet veel studeren om weinig te weten.![]()
Ik heb alleen nog geen reactie van ze gehadquote:Op maandag 13 december 2010 11:22 schreef Perunage het volgende:
[..]
Check je computer op keyloggers en andere schadelijke software. Ik had een oudere Steam gedownload van een andere site dan steam en daar zat een keylogger op. Mijn acc was dus ook gehacked, maar hij was al heel snel geblokkeerd door Steam. Daarna mailverkeer met ze gehad, cdkeys doorgemaild etc etc en toen is ie weer gedeblokkeerd en zsm de 'echte' steam gedownload van de site.
Afwachten en vriendelijk blijven in het mailverkeer!![]()
![]()
Geadd.quote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef murp het volgende:
JEEJ, hij doet het weer
ben alleen mijn FOK vriendjes kwijt
add me: murpnl
*steam aandoet
Heb er gelukkig nog geen last van gehad dat het iemand gelukt is.
Waarschijnlijk is 26 karakters toch teveel voor de meeste loggers.
Yeah Love ThisDownload Call Of Duty Black Ops Free
http://rockerzpalace-dbgames.blogspot.com/2010/12/call-of-duty-black-ops-2010-clonedvd.html![]()
hoe speel hje uberhaupt een zombie game met multiplayer?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:56 schreef Ugjerke het volgende:
Gvd, waarom kan ik geen zombie mode met vrienden spelen?A man's got to do what a man's got to do![]()
Hihi, mij had je verwijderd omdat ik je hard ownde.quote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef murp het volgende:
JEEJ, hij doet het weer
ben alleen mijn FOK vriendjes kwijt
add me: murpnl
*steam aandoetOp maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
we pakken je via je steam account terugquote:
Stoere praat hoor. Maar Ik own je.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Via de singleplayer mode... Go figurequote:Op dinsdag 14 december 2010 11:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
hoe speel hje uberhaupt een zombie game met multiplayer?![]()
![]()
idd, je bent stukken beterquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Stoere praat hoor. Maar Ik own je.
Alleen ben je een klootzak op Steam en wil niets met je te maken hebben. Maar voor de rest ben je een goede speler!!!![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:50 schreef murp het volgende:
[..]
idd, je bent stukken beter
Alleen ben je een klootzak op Steam en wil niets met je te maken hebben. Maar voor de rest ben je een goede speler!!!Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
is niet echt logischquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:37 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Via de singleplayer mode... Go figureom iets wat je multiplayer wilt opstarten via de singelplayer op te moeten starten
![]()
singleplayer heb ik overigens nog nooit opgestart
Ik moest er ook even een paar keer naar kijken voor ik het door had..Is inderdaad een rot plek.
't volgende probleem wat je krijgt zal wel te maken hebben met het uitnodigen van vrienden, die moeten accepteren met een wazige toets(encombinatie)![]()
![]()
Welke dan? Misschien kunnen we dat ng aan de wiki toevoegen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Deimos000 het volgende:
Ik moest er ook even een paar keer naar kijken voor ik het door had..Is inderdaad een rot plek.
't volgende probleem wat je krijgt zal wel te maken hebben met het uitnodigen van vrienden, die moeten accepteren met een wazige toets(encombinatie)
Moet iemand bij het openen van een nieuw deeltjes wel de vernieuwde wiki gebruiken.Supra Groningam Nihil
oke hier komt ie mijn vraag van de dag,
ik heb dus BO eergisteren gehaald en natuurlijk gelijk zonder bullshit geinstalleerd.
steam account gemaakt, geupdated bla bla bla...
wil ik singleplayer opstarten: FATAL ERROR
wil ik multiplayer opstarten: FATAL ERROR.........
ik weet mijn god niet wat ik moet doen, maar ik krijg wel steeds meer zin om de game als haardhout te gaan gebruiken....
Help svp!
P.S. ik ben totaal niet handig met computers dus alsjeblieft zo makkelijk mogelijk uitleggenbedankt!
Omdat appel![]()
https://support.steampowe(...)p?ref=2037-QEUH-3335quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:39 schreef rangesparkey het volgende:
oke hier komt ie mijn vraag van de dag,
ik heb dus BO eergisteren gehaald en natuurlijk gelijk zonder bullshit geinstalleerd.
steam account gemaakt, geupdated bla bla bla...
wil ik singleplayer opstarten: FATAL ERROR
wil ik multiplayer opstarten: FATAL ERROR.........
ik weet mijn god niet wat ik moet doen, maar ik krijg wel steeds meer zin om de game als haardhout te gaan gebruiken....
Help svp!
P.S. ik ben totaal niet handig met computers dus alsjeblieft zo makkelijk mogelijk uitleggenbedankt!
quote:Verify integrity of game cache
1. Load Steam
2. From the Library section, right-click on the game and select Properties from the menu.
3. Select the Local files tab and click the Verify integrity of game cache... button.
4. Steam will verify the game's files - this process may take several minutes.
5. Once the process is completed, the Check Window will automatically exit.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Ik heb iets stoms gedaan
Ik heb op de Prestige-knop gedrukt, nu Prestige 2, level 7. Kan weer alles opnieuw opbouwen...![]()
Kan je opnieuw beginnen. Zo een probleem is dat toch niet..?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:19 schreef Blik het volgende:
Ik heb iets stoms gedaan
Ik heb op de Prestige-knop gedrukt, nu Prestige 2, level 7. Kan weer alles opnieuw opbouwen...Leer spaties gebruiken!
Had net bijna alles op Proquote:Op woensdag 15 december 2010 08:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan je opnieuw beginnen. Zo een probleem is dat toch niet..?
Was een vlaag van verstandsverbijstering denk ik![]()
ff een maandje goed door knallen en dan is het geregeld johquote:Op woensdag 15 december 2010 09:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Had net bijna alles op Pro
Was een vlaag van verstandsverbijstering denk ik
JD_2020 Josh Olin by blackMonkeysDE
Last I heard, the next #CODBlackOps PC patch is targeting for release this week. PS3 & 360 Updates are now LIVE. More details tomorrow.
21 hours ago Favorite Retweet ReplyLead me away, come inside,
(shift+)F9 of (shift+)F6.. Welke weet ik zo niet, het is een van de twee in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:57 schreef Deetch het volgende:
[..]
Welke dan? Misschien kunnen we dat ng aan de wiki toevoegen.
Moet iemand bij het openen van een nieuw deeltjes wel de vernieuwde wiki gebruiken.
Na een uitnodiging staat dat kort in beeld. Het uitnodigen zelf is niet zo moeilijk, je krijgt namelijk gewoon je steam friends te zien.![]()
nou jongens ik ben ook online heb gisteren wat knip plak en zoek werk moeten verrichten maar ik kan spelen
ben nu AL level 5haha
Omdat appel![]()
Goed om te horen. Doorgaan werkt het om letterlijk je probleem te googlen ^^quote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef rangesparkey het volgende:
nou jongens ik ben ook online heb gisteren wat knip plak en zoek werk moeten verrichten maar ik kan spelen
ben nu AL level 5haha
Ik zit nu in prestige 3 en ben bezig om met de olympia te ownen. Light-weight, Sleight of Hand en Ninja + frag + concussion nades + jammer. Zolang je in de korte ruimtes blijft own je zo hard. Plus het is gewoon bazig om met het meest karakteristieke wapen te heerschen.![]()
Ik zit sinds een week op level 50. Speel het niet heel veel dus geen zin in prestige. Vind het gewoon tof om even lekker paar potjes S&D te doen met AK![]()
![]()
Ik ben weer aan het kloten om al mijn perks op pro te krijgen, Prestige 2, level 15 nu.
Ik merkte wel dat ik een stuk beter uit de voeten kon met de standaard classes die je krijgt, tevens kan ik wat beter uit de voeten nu met de snipers. Zowaar een positieve k/d-ratio de laatste tijd. Alleen ik wordt helemaal gek van die pistols, die zijn echt allemaal stuk voor stuk niks waard. Iemand tips voor de secondary bij mijn snipe-class?![]()
Crossbow.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:00 schreef Blik het volgende:
Ik ben weer aan het kloten om al mijn perks op pro te krijgen, Prestige 2, level 15 nu.
Ik merkte wel dat ik een stuk beter uit de voeten kon met de standaard classes die je krijgt, tevens kan ik wat beter uit de voeten nu met de snipers. Zowaar een positieve k/d-ratio de laatste tijd. Alleen ik wordt helemaal gek van die pistols, die zijn echt allemaal stuk voor stuk niks waard. Iemand tips voor de secondary bij mijn snipe-class?
Of je kan gewoon hardcore spelen, dan heb je wat aan je pistols.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ben normaal geen fan van de prestiges. Maar het gaat redelijk snel om door de lvls heen te gaan dus toch maar een prestige gedaan, ondertussen lvl 40 alweer. Als ik nu de 50 aantik blijf ik lekker hangen.
En die crossbow is het leukste secondary wapen dat er is. Blijft leuk als je iemand vol raakt met dat ding.![]()
Dual wield Python (net een shotgun)quote:Op woensdag 15 december 2010 19:00 schreef Blik het volgende:
Ik merkte wel dat ik een stuk beter uit de voeten kon met de standaard classes die je krijgt, tevens kan ik wat beter uit de voeten nu met de snipers. Zowaar een positieve k/d-ratio de laatste tijd. Alleen ik wordt helemaal gek van die pistols, die zijn echt allemaal stuk voor stuk niks waard. Iemand tips voor de secondary bij mijn snipe-class?
Auto-fire CZ75 (eigenlijk alleen goed op CQB)![]()
nieuwe patch?quote:
dat is goed nieuws!![]()
kan ik vnaavond weer gamen, zonder problemen hoop ik!A man's got to do what a man's got to do![]()
Die patch was toch alleen voor de 360/PS3?Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
ohja datis alweer minderquote:Op donderdag 16 december 2010 10:44 schreef Tain het volgende:
Die patch was toch alleen voor de 360/PS3?
Bij mij ook gewoon weer na 40 minuten spelen een freeze, vervolgens daarna na 5 minuten weer.
In plaats van dat ze nou eens een stabiel spel op de markt brengen![]()
![]()
Hmm. Ben benieuwd. Klinkt goed iig..quote:Call of Duty: Black Ops
* Additional performance optimizations
* Added an option to pre-cache all shaders during load time. This fixes hitching related to shader compiling on some video cards when viewing an area of the map for the first time.
* Allow Team Change on Ranked servers when it does not unbalance teams (this is a server admin option).
* Allow Team Change grace period at start of match (server admin option).
* Added 4 more reserved slots (server admin option)
* Added /connect
* Improved quickmatch results (server side change)
* Fix for watching films through Combat Record
* Fixed compassSpectatorsSeeEnemies exploit
* Fixed 3rd person fov exploit
* Fix for infinite supply drop exploit.
* Fixed crosshair flickering when stereo is active.
* Various spawn improvements
* Various sound improvements
* Fix for Zombies Teammate shadows not displayed properly.
* Fix for radar not staying on in One in the Chamber when it should.
* In a Domination match, the Position Secured medal is no longer delayed.
* 'Hardened: Equipment Shot' Challenge can now be completed by destroying a 'Camera Spike'.
* Fix for choppy final killcam in dedicated servers.
* Various map glitches fixed.
* Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
* Added mixed hardcore playlist
* Added mixed barebones playlist
* Added 12 player versions of all playlists
Rcon
* Reduced timeout values. Connect (or failure to connect is faster).
* Added all white-listed dvars for Ranked and Unranked. Admins have rcon access to ALL available dvars.
* Added Settings and Console tabs for Ranked servers.
* Fixes a bug where the Server tab doesnt update values when connecting to a new server.
* Added version number to the title bar.
* Fixed a bug where UI state didnt persist after switching to another server.
* Added disconnect button.
* Fixed map set to not use admindvar.
* Changed all dvars which could be possibly float, to float. Mostly these are time-type dvars.
* Fixed bug where entering a value of zero for Message Duration would cause a unhandled exception error
* Truncated all message fields to 140 charsLeer spaties gebruiken!
Er bestaat geeneens een compleet stabiel spel...quote:Op donderdag 16 december 2010 16:10 schreef Blik het volgende:
Bij mij ook gewoon weer na 40 minuten spelen een freeze, vervolgens daarna na 5 minuten weer.
In plaats van dat ze nou eens een stabiel spel op de markt brengen![]()
nou bij mij doet ie het nu prima, maar ik kom er eigenlijk achter dat de gameplay gewoon kut is, het speelt veel minder lekker dan mw2, maarja die had weer gebreken qua servers etc![]()
![]()
Enige waar ik problemen mee heb is het lobbysysteem van zombiemode. Voor de rest loopt het spel al soepel zo lang als ik 'em heb. En dat met een 4 jaar oude computer.
Ik zie niet in hoe de gameplay hier kutter is dan bij mw2...care to share?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:47 schreef WooZ het volgende:
nou bij mij doet ie het nu prima, maar ik kom er eigenlijk achter dat de gameplay gewoon kut is, het speelt veel minder lekker dan mw2, maarja die had weer gebreken qua servers etcPeople assume too much.![]()
MW2 liep gewoon vlot, vloeiend en was leuk door het proberen vrij te spelen van attachments en challenges etc. Maar had zijn gebreken in de vorm van overvloed aan tubers, overdreven killstreaks, geen dedicated servers en totaal geen support vanuit IW.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:37 schreef very het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe de gameplay hier kutter is dan bij mw2...care to share?
BO loopt bij mij in ieder geval regelmatig vast, maar loopt ook gewoon minder vloeiend, vaker lag als bij MW2, sniping is gewoon klote, veel te druk in de maps vanwege de 18 spelers. Ik vind de het hele CoD-points leuk gevonden maar er zit nu geen enkele uitdaging in spelen voor bepaalde challenges omdat je er toch niks voor krijgt. Op het begin heb je weinig punten en kun je weinig kopen, maar als je wat verder komt heb je geld in overvloed en maakt het allemaal niks meer uit. Wat betreft de challenges, alleen de challenges voor de pro-perks zijn de moeite waard om te halen. Ik heb nog geen één keer gekeken welke andere challenges ik wel/niet gehaald heb. Ook vind ik tot op heden de maps minder gevarieerd als in MW2. Ze varieren in grootte maar niet in opzet. Bijna iedere map bestaat uit een groot gebied met gebouwen/gangen met daar omheen wat open stukken. Dit, in combinatie met voorgaande punten. maakt BO extreem geschikt voor rushers maar minder voor mensen die wat rustiger willen spelen en bijvoorbeeld willen snipen. Bijna iedere map is een soort van Skidrow op MW2, waar het grootste gedeelte zich in het midden van de map afspeelt in de gebouwen en gangetjes.
Als MW2 maar dedicated servers had gehad was dat voor mij de perfecte Call of Duty geweest. De servers konden dan uitmaken of er wel/niet getubed mag worden en konden de meeste andere negatieve punten er ook uit halen![]()
MW2 was bij mij superstabiel, geen één vastloper gehad in al de uren MW2 die ik gespeeld heb. En ik hoorde uberhaupt weinig problemen over MW2 van andere mensen qua stabiliteit. Het grootste probleem was dat bij veel mensen de NAT op 'strict' stond, maar dan had je het wel gehad. Bij BO hoor ik het echt ontzettend veel problemen. Kijk ook maar op tweakers naar de grootte van het "problemen met Black Ops"-topic, die is nu al vele malen groter als hetzelfde MW2 topicquote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Er bestaat geeneens een compleet stabiel spel...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: