abonnement Unibet Coolblue
pi_86642550


Info:
Perks
Weapons
Killstreaks
Wager matches

quote:
Main platforms: Xbox 360, PS3 and PC. Multiplayer is available on Xbox LIVE (Xbox 360), PSN (PS3) and Steam. Xbox LIVE requires Gold Membership.

•Deathstreaks have been removed.
•There are 5 Prestige levels.
•Prestige players can access the "Prestige playlists" where only the best of the best are playing.
•Highest level of rank is level 50 and prestige mode is still in online ranks.
•Vehicles will return, but they will be very different than those in world at war some are now killstreaks as opposed to map items, such as the chopper gunner.
•Some campaign levels will be based off multiplayer maps instead of the typical vice-versa. This change is because some multiplayer maps had been made before the campaign was finalized.
•The PC version of Call of Duty: Black Ops will feature dedicated servers.
•Players can now record, manage, edit and upload in-game video clips to their file share via "theatre mode."
•Matchmaking is being changed so that it is easier for friends to play together. In-game currency
•In-game currency will be used to purchase weapons and upgrades.
•In the Black Ops rank system, the player must level up to unlock weapons for purchase. there are 50 levels and 5 prestige.
•Split screen online for the Xbox 360 has been implemented.
•Unlike in World at War, submachine guns will have full movement speed while aiming down the sights, as they did in most other Call of Duty games.


COD7 Black Ops features a brand new in-game currency: CoD Points. You still unlock weapons, equipment, abilities and customization through leveling up, but you have to purchase them before you can use them. As you play the game and earn experience points, you also earn CoD Points.

You choose the way you play the game; not interested in the Red Dot Sight? Skip over it and buy the ACOG Sight instead - the same idea goes for Perks and Killstreaks. When you reach level 4, all Perks become available for purchase. Killstreaks work the same way, but they are unlocked at level 10.

This system allows you to purchase what you want, when you want it, but you just have to make sure that you have the money. Earning money through regular gameplay is not the fastest way, but you do have two alternatives: Wager Matches and
Singleplayer
Multiplayer
Ik heb ook een twitter waar ik laatste black ops nieuws op post:



Vorige delen: [1] [2]


Screenshots







Laatste post:
quote:
Op maandag 20 september 2010 13:14 schreef Parvus het volgende:
Iemand al een idee wat z'n perks instellingen gaan worden?
Vind het kut dat Ninja en Marathon niet meer samen gaan. Uit Tier 1 weet ik het eigenlijk niet. Tier 2 wordt dan sowieso Sleight of Hand en Tier 3 vooral Ninja en soms misschien Marathon
mijn class word denk ik

pimary

Sec


Semtex


Perks
Lightweight
Sleight of Hand
Marathon

[ Bericht 31% gewijzigd door mash_ op 20-09-2010 17:31:21 ]
pi_86642687
Call of Duty 2 ^O^
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_86642773
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:19 schreef Darkestrah het volgende:
9 sept?
oh kut :P nov! even een mod pmen :P
pi_86642937
Maar welke classes gaan jullie maken??
plaatjes van wapens kan je http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/weapons-list daar vandaan halen :)
pi_86643262
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:26 schreef mash_ het volgende:
Maar welke classes gaan jullie maken??
plaatjes van wapens kan je http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/weapons-list daar vandaan halen :)
Dat bepaal ik wel als ik ze allemaal gebruikt heb. Met MW2 gebruik ik het vaakst de SCAR-H, dus waarschijnlijk iets wat vergelijkbaar is. Jammer van het beperkte magazijn, dat wel.
  maandag 20 september 2010 @ 17:39:56 #7
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_86643422
Heb m al pre-ordered. ;)
pi_86643426
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:36 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Dat bepaal ik wel als ik ze allemaal gebruikt heb. Met MW2 gebruik ik het vaakst de SCAR-H, dus waarschijnlijk iets wat vergelijkbaar is. Jammer van het beperkte magazijn, dat wel.
Ja ik denk dat ik dit ga gebruiken. zou zo maar kunnen dat het anders word als ik het wapen echt geprobeerd heb :P Maar wel beter dat je nu een oefenen modus hebt tegen bots. lekker alle wapens uitproberen voordat je online gaat 8-)
pi_86643430
Ja deze O+

pi_86643456
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:40 schreef KoningStoma het volgende:
Ja deze O+

[ afbeelding ]
Bij hardcore modes zeker? dan is die erg goed ja _O_
pi_86643512
Ik speel eigenlijk nooit hardcore. De FAL is gewoon het fijnst. :Y
  maandag 20 september 2010 @ 17:42:50 #12
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_86643523
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:26 schreef mash_ het volgende:
Maar welke classes gaan jullie maken??
plaatjes van wapens kan je http://www.blackopsmovies.com/multiplayer/weapons-list daar vandaan halen :)
beetje rond zitten neuzen..

leuk die wapens allemaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door Stink-ui op 20-09-2010 17:49:04 ]
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_86643583
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:42 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel eigenlijk nooit hardcore. De FAL is gewoon het fijnst. :Y
Oh :) Ik had er nog nooit mee gespeeld tot ik een week geleden hardcore ging doen. Dan zijn ze in 1 schot dood _O_ in niet hardcore lijkt het me kut omdat het singlefire is
pi_86643690
Normaal zijn ze in twee schoten dood. Ik schiet er 3 - 4 voor de zekerheid. Als ze verder weg zijn schiet ik wat vaker en als ze te dichtbij staan is het sprayen met hipfire.

Ik ga nog een keer een montage maken met "modded controller" beschuldigingen :P
pi_86646249
Moet de wapens eerst gebruiken om te oordelen. Eerste aankoop wordt denk ik wel sowieso de AK _O_
pi_86650508
Ik ben best wel bad in PS maar heb toch iets geprobeerd. Natuurlijk moet er nog veel voor gebeuren, en is het maar een klein voorbeeld. Wat vinden jullie van dit soort plaatjes in de OP? Natuurlijk nog tekst erin etc..
Hij is nog niet transparant

  maandag 20 september 2010 @ 20:34:45 #17
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_86650863
Is er ook weer een special ops mode zoals bij MW2?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_86652735
Ik hoop op meerdere multiplayer levels met superdichte jungles en valleien ten tijde van de vietnamoorlog maar ik ben nu al bang dat het weer vooral levels met steden en dorpen zullen zijn.
pi_86652765
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef Monco10 het volgende:
Ik hoop op meerdere multiplayer levels met superdichte jungles en valleien ten tijde van de vietnamoorlog maar ik ben nu al bang dat het weer vooral levels met steden en dorpen zullen zijn.
jungle levels waar iedereen in de platen ligt te wachten tot je langsloopt? :P
pi_86653011
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:12 schreef mash_ het volgende:

[..]

jungle levels waar iedereen in de platen ligt te wachten tot je langsloopt? :P
Yes precies dat ! Uiteraard wel zo in elkaar geflanst dat het de gameplay ten goede komt.

Ik heb nog nooit zo hard gelachen tijdens de game Vietcong op de PC waarbij je uit de struiken op springt en je maat die al heel lang voor je staat een mes in zijn rug steekt.
pi_86653182
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Yes precies dat ! Uiteraard wel zo in elkaar geflanst dat het de gameplay ten goede komt.

Ik heb nog nooit zo hard gelachen tijdens de game Vietcong op de PC waarbij je uit de struiken op springt en je maat die al heel lang voor je staat een mes in zijn rug steekt.
Campers :r
  maandag 20 september 2010 @ 21:59:45 #22
309762 Schpast
Kritisch en rancuneus
pi_86655151
Ik ben toch een beeeeeetje bang dat de game gaat tegenvallen na een ''meesterwerk'' als Modern Warfare 2. Maar goed, ik sta de dagen al af te tellen!
Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
pi_86656088
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:59 schreef Schpast het volgende:
Ik ben toch een beeeeeetje bang dat de game gaat tegenvallen na een ''meesterwerk'' als Modern Warfare 2. Maar goed, ik sta de dagen al af te tellen!
Mw2 een 'meesterwerk' noemen! :')
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_86659643
Meesterwerk der frustratie :Y

Het spel is ontworpen om zoveel mogelijk nieuwe controllers te verkopen :')
pi_86659680
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:59 schreef Schpast het volgende:
Ik ben toch een beeeeeetje bang dat de game gaat tegenvallen na een ''meesterwerk'' als Modern Warfare 2. Maar goed, ik sta de dagen al af te tellen!
Alle irri dingen uit mw2 zijn er uit, + goede toevoegingen. word denk ik beter dan mw2
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')