neuh.. mijn beste is kilstreak 14 en 14 kills en (daarna 38 deaths)quote:Op maandag 13 september 2010 08:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gisteren met MW2 mijn beste potje ooit gehadkillstreak 12 en 21 kills 6 deads, ben ik een noob?
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:43 schreef afro het volgende:
Je mag met black ops mischien meneer jf kennedy doodknalle:P
Dat lijkt mij erg sterk, doe wat aan je Nederlands trouwens. sorry zie nu net je sig.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:43 schreef afro het volgende:
Je mag met black ops mischien meneer jf kennedy doodknalle:P
Leuk zo`n sig, maar slaat nergens op. Door dyslectie kan je echt wel weten dat misschien met 2x een s is. Ik heb het zelf ook. Maar misschien fout schrijven is het gewoon fout doen en het niet goed willen doen en dan dyslectie als excuus gebruiken.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij erg sterk, doe wat aan je Nederlands trouwens. sorry zie nu net je sig.
Gelukkig bestaat dyslexie in verschillende gradaties.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Leuk zo`n sig, maar slaat nergens op. Door dyslectie kan je echt wel weten dat misschien met 2x een s is. Ik heb het zelf ook. Maar misschien fout schrijven is het gewoon fout doen en het niet goed willen doen en dan dyslectie als excuus gebruiken.
anyway, voor mensen met twitter, http://twitter.com/Cod7movies daar plaats is nieuws over cod als dat er is
Dan als nog, ik vind het in je sig zeggen maar een zwak excuus. Maarja heeft niet zoveel met cod te maken.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat dyslexie in verschillende gradaties.
Mijn broertje heeft ook dyslexie, als een van de ergste vormen. Hij maakt fouten die ik nooit zou maken. Klein schrijven als klijn enzo. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat niet doorhebben, maar het gebeurt wel degelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan als nog, ik vind het in je sig zeggen maar een zwak excuus. Maarja heeft niet zoveel met cod te maken.
Dat is nou juist bekend er van, dat ze ei en ij door elkaar halen zelfde als d en t. Maar nu genoeg er over. laten we het weer over cod hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft ook dyslexie, als een van de ergste vormen. Hij maakt fouten die ik nooit zou maken. Klein schrijven als klijn enzo. Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat niet doorhebben, maar het gebeurt wel degelijk.
Ik heb MW2 eindelijk een beetje door, hoop mn ratio boven de 1 te krijgen en hopelijk kan ik dan op COD:BO mooie ratio kan halenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is nou juist bekend er van, dat ze ei en ij door elkaar halen zelfde als d en t. Maar nu genoeg er over. laten we het weer over cod hebben
Was ergens te lezen en zag het vandaag ook nog op een ander forum zien staan.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij erg sterk, doe wat aan je Nederlands trouwens. sorry zie nu net je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door afro op 16-09-2010 18:24:21 ]...
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:10 schreef afro het volgende:
[..]
Was ergens te lezen en zag het vandaag ook nog op een ander forum staan.
Maar het zijn geruchten, en het is natuurlijk altijd vet als het waar is.Heb je een link naar dat forum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dyslexie vind ik een beetje onzin. Bijna iedereen die ik ken claimt dat te hebben, flikker toch op denk ik dan. Leer eens spellen ofzoquote:Op donderdag 16 september 2010 15:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat dyslexie in verschillende gradaties.
quote:Op donderdag 16 september 2010 18:10 schreef afro het volgende:
[..]
Was ergens te lezen en zag het vandaag ook nog op een ander forum zien staan.
Maar het zijn geruchten, en het is natuurlijk altijd vet als het waar is.Dat denk ik dus ook, wie wil die rel op zn geweten hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja ze moeten iets na die airport scene uit MW2...
Afro P zegt je dat iets toevallig?![]()
http://www.callofduty.nl/(...)en_in_Black_Ops.htmlquote:Heb je een link naar dat forum?
Nee, helemaal niksquote:Afro P zegt je dat iets toevallig?
Not Foundquote:Op donderdag 16 september 2010 18:31 schreef afro het volgende:
[..]
http://www.callofduty.nl/(...)en_in_Black_Ops.html
[..]
Nee, helemaal niks
Probeer nog is want bij mij doet hij het gewoonquote:Op donderdag 16 september 2010 18:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Not Found
The requested document was not found on this server.
Ja, en jij kan op een forum ruiken of iemand bij die 90% hoort ofniet?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
dyslexie vind ik een beetje onzin. Bijna iedereen die ik ken claimt dat te hebben, flikker toch op denk ik dan. Leer eens spellen ofzoIk bedoel er zullen vast enkele zijn die het echt hebben, maar 90% mag eerst een cursus Nederlands volgen
Ik heb ook Dyslectie.. Heb vandaag toch het hoogste cijfer van de klas gehaald voor Nederlands. Dus tja..?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Leuk zo`n sig, maar slaat nergens op. Door dyslectie kan je echt wel weten dat misschien met 2x een s is. Ik heb het zelf ook. Maar misschien fout schrijven is het gewoon fout doen en het niet goed willen doen en dan dyslectie als excuus gebruiken.
anyway, voor mensen met twitter, http://twitter.com/Cod7movies daar plaats is nieuws over cod als dat er is
Nopequote:Op donderdag 16 september 2010 23:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
komt er ook een online demo oid? op 1 map tdm bijvoorbeeld?
Multiplayer Betaquote:
Flak Jacket is een perk:quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat is dit:
5 No danger close/fireworks/sonicboom
en dit?
2 Flak Jacket makes its return
thx!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
Flak Jacket is een perk:
Danger close etc waren perks waardoor je explosieven een stuk sterker werden en je noobtube dus ook te goed.
Kut dusquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Multiplayer Beta
■The internal beta is already underway.
■Thousands of people are participating.
■Limited to Activision and selected partners.
■There will be no public beta!
Ik niet..quote:Op maandag 20 september 2010 14:31 schreef opastokvis het volgende:
wie maakt er alvast een nieuwe OP?
quote:
De volgende poster moet wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |