Lijkt me lachen, heb jij hem als enige binnen voordat hij uitkomt. Kan je tegen niemand spelen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:15 schreef opastokvis het volgende:
dat ik hem al binnen had voordat hij gereleased zou worden, een dag of 3, 4 eerder.
Singleplayerquote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Lijkt me lachen, heb jij hem als enige binnen voordat hij uitkomt. Kan je tegen niemand spelen.
Er zullen iig de mensen zijn met een omgebouwde xbox.quote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Lijkt me lachen, heb jij hem als enige binnen voordat hij uitkomt. Kan je tegen niemand spelen.
quote:Op maandag 13 september 2010 08:45 schreef opastokvis het volgende:
ja, maar dat geeft niet, des te leuker voor jou toch.
als je je maar vermaakt hebt.
Wapens hoef je helemaal niet te kopen. Je kan gewoon levelen om aan je wapens te komen. En ik ben dat gezeik over die noobtubes best wel zat. Laat eens wat skills zien en je hebt ze zo omgelegd.quote:Op maandag 13 september 2010 11:12 schreef pauperboy het volgende:
de game gaat weer eens falen geluk dat je servers kan kopen en weapons stricten de lelijke noobtub zit er nog altijd in en rpgs zoveel klachten en dan nog er inlaten zo dat iedereen kan spelen only noob worden pro met noobtubjammer dat je de weapons deze keer moet kopen en met wager match het geld kan verdubbelen of all je geld verliezen
Yep, sommigen onders noemen het ook wel pro-pipenquote:Op maandag 13 september 2010 12:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
noodtube = grenade launcher op je wapen?
ik moet altijd kotsen van die dingenquote:Op maandag 13 september 2010 12:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yep, sommigen onders noemen het ook wel pro-pipen
volgen my kijk je nooit op call of duty site wapens moet je kopen krijg je niet met lvlesquote:Op maandag 13 september 2010 11:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wapens hoef je helemaal niet te kopen. Je kan gewoon levelen om aan je wapens te komen. En ik ben dat gezeik over die noobtubes best wel zat. Laat eens wat skills zien en je hebt ze zo omgelegd.
je KAN ze kopen, maar ook nog steeds unlocken.quote:Op maandag 13 september 2010 13:07 schreef pauperboy het volgende:
[..]
volgen my kijk je nooit op call of duty site wapens moet je kopen krijg je niet met lvles
[49] Modern Warfare 2 (X360/PS3): Capturen en quoten!quote:Op maandag 13 september 2010 13:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
is er een mw2 topic of kan ik hier terecht?
Hmm en daar staat save your money and purchase the acog instead !quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:34 schreef mash_ het volgende:
http://www.blackopsmovies(...)w-do-cod-points-work hier staat wat meer over cod points en hoe het werkt!
Ze bedoelen dat je spaart tot je het bedrag hebt om het te kopen, inplaats van het wachten tot je unlockedquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm en daar staat save your money and purchase the acog instead !
Uhm je geeft toch juist geld uit om die acog te kopen?!
Wel benieuwd wat ze bedoelen met die laatse zin
Zoals ik het lees unlock je door te levelen de mogelijkheid om een attachment te kopen? Maar hoe kom je er nou achter welke attachment het leukste is? Dan moet je ze dus allemaal kopen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:34 schreef mash_ het volgende:
http://www.blackopsmovies(...)w-do-cod-points-work hier staat wat meer over cod points en hoe het werkt!
Tja dat is een kweste van ze allemaal keertje uitproberenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:45 schreef Deetch het volgende:
[..]
Zoals ik het lees unlock je door te levelen de mogelijkheid om een attachment te kopen? Maar hoe kom je er nou achter welke attachment het leukste is? Dan moet je ze dus allemaal kopen?
Ik zou denk ik dan wachten tot je gewoon X euro kan overmaken zodat alles unlocked en gekocht is. Vindt het wel een beetje flauw.
nicequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:34 schreef mash_ het volgende:
Jij doet niet meer mee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:18 schreef n0ir het volgende:
Een maandje eerder komt de nieuwe Medal of Honor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |