Nouja is voor mij altijd wel makkelijk om een nuke te halen daarquote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wie speelt er dan ook wasteland domination![]()
Potje doenquote:
Wordt het niet de 4e?quote:Op zondag 12 september 2010 22:06 schreef Rossdale het volgende:
over 2 weken is hij reach beu en koopt hij de game voor de derde keer
Haha verkopen jaquote:Op maandag 13 september 2010 05:01 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wordt het niet de 4e?
Hoe dan ook, ik zou hem dan nog niet breken, maar verkopen voor 15 eurie ofzo
Ik heb nog een schijfje nodig zonder krassen. MW2 sluit bij mij soms uit het niets af met 'disc unreadable' :-/quote:Op maandag 13 september 2010 07:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha verkopen jawie gaat dat ding nu nog kopen
Moet je hem krasvrij laten maken bij gamemaniaquote:Op maandag 13 september 2010 07:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik heb nog een schijfje nodig zonder krassen. MW2 sluit bij mij soms uit het niets af met 'disc unreadable' :-/
Ja naar gamemania zou ik kunnen doen. Installeren lukt dus ook niet, want bij 22% installatie krijg ik de melding 'disc unreadable'quote:Op maandag 13 september 2010 08:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet je hem krasvrij laten maken bij gamemania5 euro, of je installeert hem op je HDD
TDM is hardcore niet te doen idd.quote:Op zondag 12 september 2010 13:34 schreef -Whazaah- het volgende:
kutcampers bij hardcore team deathmatch -_-
Ik blijf ook nog mw2 spelenquote:Op maandag 13 september 2010 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Tot F1 2010 Tauch
vanavond nog een laatste avondje MW2 voordat iedereen overstapt ophalo
S&Dquote:Op maandag 13 september 2010 09:25 schreef biertank het volgende:
[..]
TDM is hardcore niet te doen idd.
het is of TDM normaal of een andere mode hardcore.
op de ps3 is eigenlijk alleen hq te doen, rest campers en noobtubers, maar goed die zijn overal merk ik
Maar alleen als jij belooft eens wat meer raak te schieten met die strikerquote:
Hoewel de spawntubes ook wel godskankerirritant zijn altijd hehequote:Op maandag 13 september 2010 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
S&DBij zo'n gamemmode kunnen mensen iig niet voor de kills/killstreaks gaan dus dat is erg nice
installeren op de HDDquote:Op maandag 13 september 2010 07:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik heb nog een schijfje nodig zonder krassen. MW2 sluit bij mij soms uit het niets af met 'disc unreadable' :-/
Raak schieten is geen probleem, de mannetjes gaan gewoon niet doodquote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar alleen als jij belooft eens wat meer raak te schieten met die striker
Ja zoals ik al zei, dan geeft ie ook de melding (na 22%) dat de disc unreadable isquote:Op maandag 13 september 2010 10:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
installeren op de HDD. Ik doe vanavond denk ik ook wel mee, maar aangezien hier iedereen core speelt, zal hem dat niet worden
Daarom moet je hem laten polijstenquote:Op maandag 13 september 2010 11:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei, dan geeft ie ook de melding (na 22%) dat de disc unreadable is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |