"Oh ja, ik was even vergeten dat je natuurlijk dwars door een vorkheftruck kan schieten!"quote:Op zondag 12 september 2010 12:03 schreef KoningStoma het volgende:
"Oh ik sta niét achter die <ondoordringbaar object>, dat wist ik niet"
Mister90/Dr.Pringles: " K*nkerdit, k*nkerdat, teeeeeeeeeering @^&%$%^&@*@^!!! "quote:
Wtf doe je trouwens dat die lompe balken steeds dwars door het beeld staan?quote:Op zondag 12 september 2010 12:11 schreef Parvus het volgende:
Moet nog ff kijken hoe je dat interlace fixed. Net filmpje gekeken met een 'tutorial', maar die werkte niet echt hehe
Vanmiddag ben ik weg, misschien dat ik vanavond nog wat episch kan capturen
Fsmxiquote:Op zondag 12 september 2010 14:30 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wtf doe je trouwens dat die lompe balken steeds dwars door het beeld staan?
Ja dat is dus blijkbaar die interlace wat Stoma ook bedoelde. Komt omdat ik nog geen drol verstand heb van editen enzo. Heb nu gewoon ff snel stukjes eruit geknipt en de overgebleven scenes aan elkaar geplakt. Was meer ff beetje proberen en kutten, moet me er nog in verdiepen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:30 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wtf doe je trouwens dat die lompe balken steeds dwars door het beeld staan?
Welke resolutie render je? Als je bijvoorbeeld 720i doet dan wordt het interlaced. Daar staat die i voor. Anders kan het ook komen omdat je het ergens aanvinkt.quote:Op zondag 12 september 2010 14:44 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat is dus blijkbaar die interlace wat Stoma ook bedoelde. Komt omdat ik nog geen drol verstand heb van editen enzo. Heb nu gewoon ff snel stukjes eruit geknipt en de overgebleven scenes aan elkaar geplakt. Was meer ff beetje proberen en kutten, moet me er nog in verdiepen.
...quote:Op zondag 12 september 2010 17:56 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanaf dinsdag nooit meer minder MW2
Hahahahaha!quote:Op zondag 12 september 2010 12:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mister90/Dr.Pringles: " K*nkerdit, k*nkerdat, teeeeeeeeeering @^&%$%^&@*@^!!! "
Jaaa vast, jij bent een brok agressiequote:Op zondag 12 september 2010 18:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hahahahaha!
Als er gecaptured wordt, dan laat ik dat gescheld achterwege.
En hij is VETquote:Op zondag 12 september 2010 18:06 schreef KneusTeun het volgende:
Reach! hopelijk morgen scoren! dinsdag vrij dus de hele nacht knallen!
Gast!quote:Op zondag 12 september 2010 21:27 schreef Tauchmeister het volgende:
Het kwaad is al geschied.
[ afbeelding ]
Geen nieuwe kopen hè!quote:Op zondag 12 september 2010 21:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Wie speelt er dan ook wasteland dominationquote:Op zondag 12 september 2010 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Godver net Domination op wasteland aan het spelen dus ik krijg vrij snel mijn choppergunner wordt ik uit de lucht geschoten door een level 4 gast die een EMP uit zijn carepackege haalt
Dat kan elke game zijnquote:Op zondag 12 september 2010 21:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch overduidelijk mw 2quote:
Nouja is voor mij altijd wel makkelijk om een nuke te halen daarquote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Wie speelt er dan ook wasteland domination![]()
Potje doenquote:
Wordt het niet de 4e?quote:Op zondag 12 september 2010 22:06 schreef Rossdale het volgende:
over 2 weken is hij reach beu en koopt hij de game voor de derde keer
Haha verkopen jaquote:Op maandag 13 september 2010 05:01 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wordt het niet de 4e?
Hoe dan ook, ik zou hem dan nog niet breken, maar verkopen voor 15 eurie ofzo
Ik heb nog een schijfje nodig zonder krassen. MW2 sluit bij mij soms uit het niets af met 'disc unreadable' :-/quote:Op maandag 13 september 2010 07:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Haha verkopen jawie gaat dat ding nu nog kopen
Moet je hem krasvrij laten maken bij gamemaniaquote:Op maandag 13 september 2010 07:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik heb nog een schijfje nodig zonder krassen. MW2 sluit bij mij soms uit het niets af met 'disc unreadable' :-/
Ja naar gamemania zou ik kunnen doen. Installeren lukt dus ook niet, want bij 22% installatie krijg ik de melding 'disc unreadable'quote:Op maandag 13 september 2010 08:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet je hem krasvrij laten maken bij gamemania5 euro, of je installeert hem op je HDD
TDM is hardcore niet te doen idd.quote:Op zondag 12 september 2010 13:34 schreef -Whazaah- het volgende:
kutcampers bij hardcore team deathmatch -_-
Ik blijf ook nog mw2 spelenquote:Op maandag 13 september 2010 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Tot F1 2010 Tauch
vanavond nog een laatste avondje MW2 voordat iedereen overstapt ophalo
S&Dquote:Op maandag 13 september 2010 09:25 schreef biertank het volgende:
[..]
TDM is hardcore niet te doen idd.
het is of TDM normaal of een andere mode hardcore.
op de ps3 is eigenlijk alleen hq te doen, rest campers en noobtubers, maar goed die zijn overal merk ik
Maar alleen als jij belooft eens wat meer raak te schieten met die strikerquote:
Hoewel de spawntubes ook wel godskankerirritant zijn altijd hehequote:Op maandag 13 september 2010 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
S&DBij zo'n gamemmode kunnen mensen iig niet voor de kills/killstreaks gaan dus dat is erg nice
installeren op de HDDquote:Op maandag 13 september 2010 07:56 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik heb nog een schijfje nodig zonder krassen. MW2 sluit bij mij soms uit het niets af met 'disc unreadable' :-/
Raak schieten is geen probleem, de mannetjes gaan gewoon niet doodquote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar alleen als jij belooft eens wat meer raak te schieten met die striker
Ja zoals ik al zei, dan geeft ie ook de melding (na 22%) dat de disc unreadable isquote:Op maandag 13 september 2010 10:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
installeren op de HDD. Ik doe vanavond denk ik ook wel mee, maar aangezien hier iedereen core speelt, zal hem dat niet worden
Daarom moet je hem laten polijstenquote:Op maandag 13 september 2010 11:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei, dan geeft ie ook de melding (na 22%) dat de disc unreadable is
Mw2 boven reach kiezenquote:Op maandag 13 september 2010 08:50 schreef Rossdale het volgende:
Tot F1 2010 Tauch
vanavond nog een laatste avondje MW2 voordat iedereen overstapt ophalo
wie plant die bom dan? Een speler of het spel? En hoe lang duurt het voordat hij afgaat?quote:Op maandag 13 september 2010 15:15 schreef Fsmxi het volgende:
Er zijn maximaal 7 rondes RossdaleEerste team dat er 4 heeft gewonnen wint.
Ik speel ook liever hardcore! ook s&d is hardcore beter!quote:Op maandag 13 september 2010 10:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
installeren op de HDD. Ik doe vanavond denk ik ook wel mee, maar aangezien hier iedereen core speelt, zal hem dat niet worden
Als het spel begin is er een aanvallend en een verdedigend team. (nee echtquote:Op maandag 13 september 2010 15:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wie plant die bom dan? Een speler of het spel? En hoe lang duurt het voordat hij afgaat?
quote:Op maandag 13 september 2010 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zou zelfs My horse & me boven Reach verkiezen
ok bedankt!quote:Op maandag 13 september 2010 15:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Als het spel begin is er een aanvallend en een verdedigend team. (nee echt). Vlak voor waar het aanvallende team spawnt, ligt een bom die iemand van dat team dus op kan pakken. Hierna is het voor de aanvallers doel om of de bom te planten of alle verdedigers te doden (onder het motto, als iedereen dood is kun je ook een bom planten).
De verdedigers hebben ook twee opties. De eerste is heel makkelijk. Alle aanvallers doden. Immers, geen aanvallers, niemand die de bom plant. Als de bom echter geplant is wint het verdedigende team automatisch als de bom gedefused wordt. Ook al ben je de enige verdediger en leven alle aanvallers nog; als jij die bom defused win je. (onder het motto, hij is nu niet meer te gebruiken, en er is maar 1 bom gebracht).
(Ter vergelijking, dit is een standaardpotje CS, alleen koop je geen wapens)
Na 3 rondes, wissel je van kant (je kunt dus 3-0 voor staan als aanvallers, waarna je er nog maar 1 hoeft te winnen). Als het echter 3-3 staat wordt het team met meeste/minste deaths verdediger (ik weet zo niet welke), en wordt de laatste ronde met deze overtime beslist (de 7e ronde)
Bom planten duurt 5 seconden (balkje begin tot eind). Vanaf het op x drukken (of iets anders op pc en ps3) is het ±7 seconden. Defusen duurt evenlang. Bom heeft een timer van 45 seconden.
Deze mode is aardig populair ja. Doordat iedereen ook maar 1 leven heeft zijn vooral het aantal beginroutes beperkt waardoor het wat "tactischer gameplay" vereist.quote:Op maandag 13 september 2010 16:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ok bedankt!en het is dus een hele populaire mode? Is speel eigenlijk altijd team deathmatch
quote:Op maandag 13 september 2010 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
S&DBij zo'n gamemmode kunnen mensen iig niet voor de kills/killstreaks gaan dus dat is erg nice
Dit, laatst weer is een potje gedaan, was geloof ik 5 rondes, 3x gekilled na 2 stappenquote:Op maandag 13 september 2010 10:29 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hoewel de spawntubes ook wel godskankerirritant zijn altijd hehe
Zoals FS zegt, S&D is een stuk tactischer om te spelen, en aangezien de meesten van ons alleen MW2 met elkaar spelen is het dus ook veel leuker omdat je hier als een team kan spelen.quote:Op maandag 13 september 2010 16:30 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Deze mode is aardig populair ja. Doordat iedereen ook maar 1 leven heeft zijn vooral het aantal beginroutes beperkt waardoor het wat "tactischer gameplay" vereist.
En stiekem wilt iedereen de meeste kills maken.quote:Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zoals FS zegt, S&D is een stuk tactischer om te spelen, en aangezien de meesten van ons alleen MW2 met elkaar spelen is het dus ook veel leuker omdat je hier als een team kan spelen.
Halo.quote:Op maandag 13 september 2010 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Och gut, wat is er zo mis met Reach danquote:Op maandag 13 september 2010 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ook omdat je veel XP krijgt lijkt me.quote:Op maandag 13 september 2010 16:30 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Deze mode is aardig populair ja. Doordat iedereen ook maar 1 leven heeft zijn vooral het aantal beginroutes beperkt waardoor het wat "tactischer gameplay" vereist.
Dat soort mongolen heb ik bijna elk potje in m'n team, als ik alleen speel.quote:Op maandag 13 september 2010 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had net een 17-4 S&D en toch kregen mijn teammates het voor elkaar om er voor te zorgen dat we verliezen
Ja ik speelde met 2 vrienden en één zo'n gast is gewoon niet zo goed in S&D en wie blijft er dan als laatste over in overtime hij natuurlijk omdat hij de hele tijd zit te campen in een hoekjequote:Op maandag 13 september 2010 17:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat soort mongolen heb ik bijna elk potje in m'n team, als ik alleen speel.
echt he? hatersquote:Op maandag 13 september 2010 17:24 schreef Frankii het volgende:
[..]
Och gut, wat is er zo mis met Reach dan
Alles is in hardcore beter! Als je raak schiet ben je dood, klaar!quote:Op maandag 13 september 2010 15:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik speel ook liever hardcore! ook s&d is hardcore beter!
Hier ook, en toen zeiden ze dat ik een modded controller hadquote:Op maandag 13 september 2010 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering he!
Net weer met de FAL gespeeld. Het leek net of ik een gemodde controller had.![]()
T ging gewoon fckn snel, keek echt met open mond.![]()
Alien-vinger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |