Ik vind 1 prestige nog wel handig voor het extra slot wat je krijgt. Alleen zijn die eerste levels zo ontzettend gaar vanwege het gebrek aan goede guns, dat ik het bij eentje hou.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal ik prestigen ofniet?Volgens mij heb je er niet veel aan...
owjah, toen nog maar een paar tienduizend mensen een bepaalde game speelde ipv een paar miljoenquote:Op donderdag 2 december 2010 09:15 schreef Deetch het volgende:
zou de nieuwe release van WOW ook zulke problemen opleveren? OF is het gewoon typisch iets van EA om met minimale middelen zoveel mogelijk te cashen? Ik denk dat ze dan nu met MW2 en BO de ondergrens van wat een gamer trekt wel hebben bereikt.
Waar is toch de goeie ouwe tijd gebleven dat je een goed uitgetest spel kon kopen en zonder problemen online tegen je vriendjes kon spelen (unreal tournament FTW!!!!!)
reden te meer om dus goed van te voren te testen zodat dat zonder problemen kan. google kan toch ook miljoenen requests per minuut verwerken?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:50 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
owjah, toen nog maar een paar tienduizend mensen een bepaalde game speelde ipv een paar miljoen
En een zoekmachine en een game zijn hetzelfde omdat????quote:Op donderdag 2 december 2010 11:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
reden te meer om dus goed van te voren te testen zodat dat zonder problemen kan. google kan toch ook miljoenen requests per minuut verwerken?
In principe geen, dataverkeer afhandelen is bij een zoekmachine of spel hetzelfde. Al die pixels die jij ziet zijn ook gewoon eentje en nulletjes. Het probleem zit hem ook niet in de bandbreedte maarin de communicatie over een server heen. Dat heeft EA gewoon slecht geregeld.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:29 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
En een zoekmachine en een game zijn hetzelfde omdat????
noem maar eens een game van het afgelopen jaar die, in het begin, geen online problemen had.
Ik denk dat die lijst niet bijster lang zal zijn. (helaas)
Unreal tournament was idd wel erg baas om te spelen
Laat je volgende dan een Logitech G500 zijn, en wees wederom verbaast over het verschilquote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef Deimos000 het volgende:
Ook hier geen problemen op die ene dag na dat de servers down waren.
Overigens sinds gister eindelijk eens mijn M$ Intelli 3.0 muis uit 2003 vervangen voor een Steelseries Ikari Laser muis... Tjee, wat een verschil zeg! Speelt lekker soepel in BO.
Eh... niks gemerkt en ben toch al zeker 3 keer prestiged, maar ik aas dan ook niet op challenges ofzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:05 schreef Deetch het volgende:
bij MW2 kreeg je bij prestigen een extra slot maar ook extra challenges voor XP. Is dat laatste ook het geval voor BO?
gaat dat prestigen nou sneller dan bij MW2? Ik ben nu bij MW2 prestige 1 lvl 70 maar heb geen zin om nog weer door te moeten tot prestige 3 voor een extra slot.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Eh... niks gemerkt en ben toch al zeker 3 keer prestiged, maar ik aas dan ook niet op challenges ofzo.
Heb je zelf in de handquote:Op donderdag 2 december 2010 16:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
gaat dat prestigen nou sneller dan bij MW2? Ik ben nu bij MW2 prestige 1 lvl 70 maar heb geen zin om nog weer door te moeten tot prestige 3 voor een extra slot.
Als dat bij BO nou sneller gaat wordt het wel weer interessant.
Mn game loopt perfectquote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef very het volgende:
Krijgen we nu elke keer dat iemand een probleem heeft met dit spel er hier een melding van?
Gaat een stuk sneller zelfs, alleen zijn er iets minder challenges die je kunt halenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
gaat dat prestigen nou sneller dan bij MW2? Ik ben nu bij MW2 prestige 1 lvl 70 maar heb geen zin om nog weer door te moeten tot prestige 3 voor een extra slot.
Vind die Contracts echt helemaal niks toevoegen aan het spel eigenlijk, zijn sowieso redelijk saaie challenges die er tussen zitten en ze duren allemaal veel te kort.quote:
Nee idd ik ook niet. Ik heb ze een paar keer geprobeerd maar het stimuleert niet ofzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Vind die Contracts echt helemaal niks toevoegen aan het spel eigenlijk, zijn sowieso redelijk saaie challenges die er tussen zitten en ze duren allemaal veel te kort.
gaat sowieso maar tot lvl 50, en gaat redelijk snel..quote:Op donderdag 2 december 2010 16:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik vind dat je in BO stukken makkelijker prestiget ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |