quote:
Lijken me performance updates...quote:* Added an option to create shaders during load time. This fixes hitching when viewing a new area of the map for the first time on some video cards.
* Improved threading performance on computers with only 2 cores.
* Fixed random freezes in certain computer configurations.
woon je dichtbij winterswijk?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef d----1 het volgende:
Kan t spel helaas nog niet spelen.
Mr ben opzoek naar een goede computer waar dit spel wel op gespeeld kan worden zo rond de ¤500,- zonder monitor enzo.
Zouden jullie kunnen helpen
Heb je ook al je drivers geupdate? Zowel geluid, als beeld, als monitor, als netwerk?quote:Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef luciferist het volgende:
heb mijn pc opnieuw geformateerd, en nu knalt black ops er elke keer uit, beeld freezed, soms dan kan ik nog alt contr deleten, maar meestal moet ik opnieuw opstarten.. WTF!
het werkt ook van geen meter, moet je 3 ctf winnen in een uur, connect ik met een server ctf, potje net afgelopen, start er ineens TDM of sabotage (en dat kan je van tevoren niet zien), disconnect je, heb je weer een 'loss' erbij...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Vind die Contracts echt helemaal niks toevoegen aan het spel eigenlijk, zijn sowieso redelijk saaie challenges die er tussen zitten en ze duren allemaal veel te kort.
dit is wellicht het probleem waar meerdere mensen last van hebben...quote:Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef luciferist het volgende:
heb mijn pc opnieuw geformateerd, en nu knalt black ops er elke keer uit, beeld freezed, soms dan kan ik nog alt contr deleten, maar meestal moet ik opnieuw opstarten.. WTF!
Hij telt alleen de tijd dat je CTF speelt dan volgens mij. Dus TDM potjes negeert hij voor de timer. dat was iig bij mij laatst zo.quote:Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
het werkt ook van geen meter, moet je 3 ctf winnen in een uur, connect ik met een server ctf, potje net afgelopen, start er ineens TDM of sabotage (en dat kan je van tevoren niet zien), disconnect je, heb je weer een 'loss' erbij...
en dat gaat zo de hele tijd
link?quote:Op maandag 6 december 2010 11:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
dit is wellicht het probleem waar meerdere mensen last van hebben...
bij Win 7 werkt alt cntr en del nog om vervolgens via taakbeheer het spel te sluiten...
op de nederlandse black ops site staat een oplossing die je mogelijk kunt proberen. Helaas werkte het bij mij niet.
nee, je vroeg om een link naar de Nederlandse black ops site waar je oplossingen kunt vinden.quote:Op maandag 6 december 2010 18:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik vroeg om de fix die hij geprobeerd had
hij staat ook in dit forum of de vorige had ik hem ook geplaatstquote:Op maandag 6 december 2010 18:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik vroeg om de fix die hij geprobeerd had
dankjequote:Op maandag 6 december 2010 19:12 schreef Olle. het volgende:
http://www.callofduty-bla(...)-ops-troubleshooter/
en dan moet je even naar beneden scrollen
en hoe moest ik dat wetenquote:Op maandag 6 december 2010 19:20 schreef very het volgende:
haha...precies waar ik ook naar linkte dus
dat vraag ik mij ook af...quote:
Kies je zelf voor. Ik gebruik dat ding ook nooit, want ik gebruik mijn handgun te veel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:28 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom ben ik altijd de enige met een STRELA?! Sta ik er een beetje als schietschijf te fungeren terwijl ik de spy planes, counter spy planes en chopper gunners neer haal..
ja, dat heb ik ruim kunnen installeren voordat hij opnieuw gedownload was..quote:Op maandag 6 december 2010 11:35 schreef Deetch het volgende:
[..]
Heb je ook al je drivers geupdate? Zowel geluid, als beeld, als monitor, als netwerk?
samequote:Op dinsdag 7 december 2010 12:28 schreef Hamilcar het volgende:
Waarom ben ik altijd de enige met een STRELA?! Sta ik er een beetje als schietschijf te fungeren terwijl ik de spy planes, counter spy planes en chopper gunners neer haal..
Kies je zelf voor. Ik gebruik dat ding ook nooit, want ik gebruik mijn handgun te veel.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:38 schreef very het volgende:
[..]
Kies je zelf voor. Ik gebruik dat ding ook nooit, want ik gebruik mijn handgun te veel.x 3
Beter doe je gericht met je ballistic knife (snelheid is btw 0.6x van normale snelheid)quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:13 schreef Deimos000 het volgende:
Episch? 't is meer gelijk aan Spray & Pray met een hakbijl.
Via steam kan je mensen reporten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:46 schreef d1ce het volgende:
Kut aimbotters, hoe kun je die mensen reporten?
Wat ik vervelend vind is dat ik ook regelmatig wordt uitgemaakt voor aimbotter, puur omdat ik bijvoorbeeld iemand tot 6 keer toe op lange afstand door zijn kop schiet...sommige mensen hebben gewoon aim skills.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:46 schreef d1ce het volgende:
Kut aimbotters, hoe kun je die mensen reporten?
je kan het in theater wel vrij goed zien achteraf, dus dan kan je altijd nog reporten.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:41 schreef very het volgende:
[..]
Wat ik vervelend vind is dat ik ook regelmatig wordt uitgemaakt voor aimbotter, puur omdat ik bijvoorbeeld iemand tot 6 keer toe op lange afstand door zijn kop schiet...sommige mensen hebben gewoon aim skills.
Dus wees er wel 100% zeker van dat er ge-cheat wordt
Gungame is zo heerlijk als je goed gaatquote:Op woensdag 8 december 2010 09:53 schreef Spelvout het volgende:
Gisteren voor de eerste keer gungame gespeeld, 6 potjes, en 6 potjes gewonnen
In een van die potjes had ik één gast 6x gedemote
Op een gegeven moment allemaal reactie's
"lunatic you bully just leave"
"lunatic dude leave.. noone likes you"
"fuck off"
Was best wel ziek bezig
A.K.A,quote:Op woensdag 8 december 2010 11:49 schreef very het volgende:
Gun Game - players start out with a pistol. For each kill they move up a level, granting them a better gun. First person to achieve kills with all 20 weapons wins. However, someone who is knifed will move down a level.
dank!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:49 schreef very het volgende:
Gun Game - players start out with a pistol. For each kill they move up a level, granting them a better gun. First person to achieve kills with all 20 weapons wins. However, someone who is knifed will move down a level.
Wat de neuk had jij verwacht danquote:Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben geprestiged maar merk geen ruk verschil? Behalve een extra emblem en titel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |