Daarom hebben wij MW2 en COD4 nog op de pc, dan kunnen we toch vooruit op de game avond (met 7-10 man aan 1 tafel)quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:27 schreef Latu het volgende:
leuk als je avondje samen met matties bent, Zombie spelen of shit of free for allinn
je moet ze ook binnen handbereik houden..quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:29 schreef v1tje het volgende:
Ja vriendin lastig vallen gaat zo moeilijk zonder mobiele telefoon he, hmm om de 5 minuten checken.
ik denk dat het probleem misschien wel ligt bij de ATI videokaarten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:11 schreef very het volgende:
vaaaaaag...
ik heb geen idee man. Ik heb een clean windows install gedaan vlak voor ik ging installeren...niet perse daarvoor, maar was sowieso nodig. Ik heb echt nergens problemen mee gehad. Misschien dat bepaalde dingen conflicteren, maar wat...daar kan ik echt nieteens over speculeren
Ik zat daar ook aan te denken inderdaad. Maar vandaar dat ik zelf ook nooit ATI kaarten haal. Zijn snelle dingen, maar als er ooit compatibility problemen zijn met gpu's, dan zijn het 9 van de 10 keer de ATI's die achter het net vissen. Zo was dat ook met GTA 4 dacht ik.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik denk dat het probleem misschien wel ligt bij de ATI videokaarten.
Dit omdat heel veel mensen last hebben van het vastloop probleem, en het ook gewoon is aangestipt op de site van COD Black ops (met de eventuele oplossing).
Hierdoor heb ik het gevoel dat het bij Black Ops ligt en niet bij mij.
adnere games lopen hier ook erg soepel! zonder problemen.
afwachten op de patch...
Nope. ligt niet aan ATI,quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:49 schreef v1tje het volgende:
Kan heel goed heb ATI kaart en heb ook crashes.
Er stond dat er een routine maintenance plaats zou vinden (als je bij friends keek), dus dat waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef v1tje het volgende:
Ik kan niet meer spelen, de knop play is uitgeschakeld, zegt dat ik geen internet heb maar dat heb ik wel.
Hardened... Maakt dat zo'n groot verschil? Dat wallbangen in dit spel lukt toch voor geen fuck met de meeste wapens dus als het veel helpt..quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:46 schreef Blik het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste perks om te gebruiken? Ik ben nu eigenlijk bezig om alle perks in pro te krijgen.
Ik neig zelf naar Ghost, Hacker en Hardened/Warlord
Same here, zijn ze een grote patch aan het invoeren ofzo?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wacht al een uur op die hoerige steam...
Ja maar COD werkt alleen met steam...quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:16 schreef v1tje het volgende:
Probleem ligt bij steam toch nu, niet Call of Duty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |