Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willy Pete, Nova Gas
Flashbang, Concussion
Decoy, Camera Spike
Tactical Insertion, Jammer
Motion Sensor![motion.jpg]()
![perks.jpg]()
Ligthweight Faster movement PRO: No falling damage
Scavenger Pick up ammo from dead bodies PRO: Extra starting magazines
Ghost Undetectable by Spy Planes and Blackbirds PRO: Avoid targeting from aircraft, IR scopes, and Sentry Guns. No red name or crosshair when targeted
Flak Jacket Reduce explosive damage PRO: Deflect fire damage and safely toss back Frag Grenades
Hardline One less kill for killstreaks PRO: One chance to try for a different reward from Care Package
Hardened Increased bullet penetration PRO: Bullets do extra damage to aircrafts and turrets. Reduced flinch when you are shot
Scout Hold breath longer PRO: Faster weapon switching
Steady Aim Increased hip fire accuracy PRO: Quicker aiming after sprinting and quicker recovery after knife lunge
Slight of Hand Faster reload time PRO: Aim down sights faster (does not apply to sniper rifles)
Warlord Two attachments on primary weapon PRO: Start with 1 extra lethal and tactical grenade (except smoke)
Marathon Increased sprint duration PRO: Unlimited sprint
Ninja Silent movement PRO: Louder enemies. Completely silent
Second Chance Use a pistol while bleeding out or until revived PRO: Survive longer and every teammate can revive you
Hacker Detect enemy equipment PRO: Booby trap enemy Care Packages and turn enemy killstreaks and equipment friendly
Tactical Mask Protect yourself against Nova Gas PRO: Reduce effects of Flash and Concussion Grenades, and reveal the position of a flashed or stunned enemy
![killstreaks-info2.png]()
![MP_maps.jpg]()
SPOILER
Launch, Summit
Radiation, Cracked
FOK-steam grouphttp://steamcommunity.com/groups/fokboFOK-steam usersSPOILER
ServersSPOILER
Voor de topicstarterDe openingspost is
hier te vinden.
AFC AJAX
tvp voor heel veel patches
Ik heb ook behoefte aan een patch! Wat een lag zeg jezus!
Ik heb geen lag meer
Koop een goede pc paupers
Crazy-M
Just Me
En ook hier kom ik weer gezellig langs.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig
Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
quote:
Op zondag 14 november 2010 13:29 schreef msnk het volgende:[..]
Een config file die save data bevat? That's a first.
Sowieso niet in een config_mp file, die wordt enkel voor multiplayer gebruikt.
Mjah ook nieuw voor mij. Maar daarin staat dus welke levels je unlocked hebt. De werkelijke save data zijn andere files.
Net de campaign op hardened uitgespeeld, maar geen achievement ervoor gekregen >,<.
quote:
Ik heb ook regelmatig dat het spel vastloopt. Vrij irritant, ik heb geen buitenproportionele settings...
Moet dat gepatched worden of zijn er andere oplossingen?
Die Olympia is trouwens vrij sterk zeg! Ook is Ghost wel een hele belangrijke perk, er zijn vaak 24/7 Spy Planes in de lucht.
Geen lag hier

Hoe komt het dat jullie er wel last vanhebben?
quote:
Op zondag 14 november 2010 15:18 schreef Blik het volgende:Er moet ook echt iets verzonnen worden om onderscheid te maken tussen HC TDM en normale TDM. Helft van de servers die ik join zijn HC, en daar heb ik echt een hekel aan.
als je je filter alleen naar non-hc servers laat zoeken zie je ze niet meer en join je ze dus ook niet.
aight1
aight2
quote:
Wij zijn geen mod.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
eens ff de SP uitspelen
rice rice baby tututututedudududum
quote:
Er moet ook echt iets verzonnen worden om onderscheid te maken tussen HC TDM en normale TDM. Helft van de servers die ik join zijn HC, en daar heb ik echt een hekel aan.
Misschien een domme vraag, maar wat is het verschil dan?
En klopt het dat je via de optie Ranked Match in willekeurig welk speltype gegooid wordt?(dus óf in FFA, óf in TDM, óf in S&D?
Enneh, zijn er al servers zonder respawn-vertraging bekend? Da's míjn grootste bezwaar nl.
[ Bericht 4% gewijzigd door Biskwietje op 14-11-2010 17:21:09 ]
Man man man, hoe hebben die teringtyfusschijtspel ooit kunnen uitbrengen? Wat een drama van de eerste klasse zeg

.
Ik hoop dat Activision en Treyarch snel failliet gaan wat een stelletje geldklopperij bij die bedrijven zeg. Pure minachting voor de gamer om zo'n butt-spel uit te brengen

.
Bootje84
Bewuste taalnazi
quote:
Op zondag 14 november 2010 17:06 schreef Biskwietje het volgende:[..]
En klopt het dat je via de optie Ranked Match in willekeurig welk speltype gegooid wordt?(dus óf in FFA, óf in TDM, óf in S&D?
Enneh, zijn er al servers zonder respawn-vertraging bekend? Da's míjn grootste bezwaar nl.
HQ is een gametype zonder respawntijd. Ténzij jouw team de HQ gecapped heeft, en jij dood gaat. Dan moet je hooguit 1 min wachten.
Leer spaties gebruiken! Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
dekkered
MEDIC!!!!
quote:
Op zondag 14 november 2010 17:39 schreef pberends het volgende:Man man man, hoe hebben die teringtyfusschijtspel ooit kunnen uitbrengen? Wat een drama van de eerste klasse zeg

.
Ik hoop dat Activision en Treyarch snel failliet gaan wat een stelletje geldklopperij bij die bedrijven zeg. Pure minachting voor de gamer om zo'n butt-spel uit te brengen

.
Ik snap niet waarover jij loop te zeiken, totaal geen problemen hier en er zijn genoeg mensen die ook geen problemen hebben.
quote:
Op zondag 14 november 2010 17:45 schreef Bootje84 het volgende:[..]
HQ is een gametype zonder respawntijd. Ténzij jouw team de HQ gecapped heeft, en jij dood gaat. Dan moet je hooguit 1 min wachten.
normal TDM heeft ook geen respawntijd
Every war is different, every war is the same.
quote:
Op zondag 14 november 2010 17:50 schreef dekkered het volgende:[..]
Ik snap niet waarover jij loop te zeiken, totaal geen problemen hier en er zijn genoeg mensen die ook geen problemen hebben.
Gigantische framedrops waardoor het spel praktisch onspeelbaar is. Zelfs met patch en lage videoinstellingen

.
quote:
Op zondag 14 november 2010 17:06 schreef Biskwietje het volgende:[..]
Respawn vertraging is bij sommige gametypes gewoon nodig omdat het anders onmogelijk is de objectives te doen.
Bij sabotage moet de tijd die de bom erover doet om te ontploffen wel wat omhoog, kan nu hoogstens 2x proberen te defusen.
Wat vinden jullie eigenlijk de leukste map? Ik vind nuketown en radiation het leukst, launch ook nog wel.