Ik zit op LVL50, hoe kan je zorgen dat je niet prestige'd dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Facepaints, cammo's, andere troep...
Op de xbox krijg je zelfs prestiges gametypes...
Dan blijf ik dalijk lekker 50, alle wapens ftw!
Niet op prestige klikken?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:57 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik zit op LVL50, hoe kan je zorgen dat je niet prestige'd dan?
daar was ie nog niet op gekomen...quote:
Ah zo, want mijn XP-o-meter geeft aan het einde 1 aan en in het midden die vieze rode emblem. Dus hij begint niet vanzelf opnieuw bij level 1. Mooi.quote:
hou je die niet dan als je prestige doet?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:08 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ah zo, want mijn XP-o-meter geeft aan het einde 1 aan en in het midden die vieze rode emblem. Dus hij begint niet vanzelf opnieuw bij level 1. Mooi.
Wil mn silenced Famas niet kwijt.
Ik Gebruik er nu maar 2, dus dat heeft geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:23 schreef Olle. het volgende:
[..]
hou je die niet dan als je prestige doet?
maar het enige voordeel hiervan is dus dat je 1 extra slot krijgt waarin je je combinaties kwijt kunt van je outfit?
Je krijgt een extra slot (niet iedere prestige trouwens maar wel de 1ste en daarna om de 2 prestiges dacht ik) om idd combinaties in kwijt te kunnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:23 schreef Olle. het volgende:
[..]
hou je die niet dan als je prestige doet?
maar het enige voordeel hiervan is dus dat je 1 extra slot krijgt waarin je je combinaties kwijt kunt van je outfit?
Idd, en als je geen e-peen hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik Gebruik er nu maar 2, dus dat heeft geen toegevoegde waarde.
ah thnx voor de info!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Je krijgt een extra slot (niet iedere prestige trouwens maar wel de 1ste en daarna om de 2 prestiges dacht ik) om idd combinaties in kwijt te kunnen.
En een nieuwe emblem zodat mensen kunnen zien welk prestige je zit, hence the name 'prestige', je hebt deze mensen vast ook al gezien
In ruil daarvoor raak je alles kwijt (behalve de layers en icons die je gekocht hebt dus maak daar je geld aan op) en begin je weer bij lvl1 zoals je in het begin ook deed.
Tja maar na 1x prestigen heb je dat ook wel weer gehad hoor. In het begin ga je toch wapens missen die je pas later weer vrij speelt.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:10 schreef Olle. het volgende:
[..]
ah thnx voor de info!
opzich heeft het wel wat dat je weer vanaf 0 kunt beginnen...
want het leuke is natuurlijk (vind ik) om dingen oko los te spelen
dat geloof ik direct..quote:Op woensdag 8 december 2010 16:51 schreef Deetch het volgende:
[..]
Tja maar na 1x prestigen heb je dat ook wel weer gehad hoor. In het begin ga je toch wapens missen die je pas later weer vrij speelt.
Kansloos, hij maakt een montage van wat willekeurige kills waarbij 9 van de 10 keer die gasten de andere kant op zitten te kijken en te campen. Snipers zijn gewoon bout op het moment en verliezen het zelfs op long range van assault rifles.quote:
Dan is het toch raar zat sommige mensen, inclusief mezelf, het spel compleet probleemloos en zonder enig probleem kunnen spelen, op PC that is.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:00 schreef Krishnaa het volgende:
BO op de PC en PS3 zijn gewoon: FAIL.
Ik heb zelf ook een ps3 en ik heb het spel gewoon niet gekocht door de slechte verhalen erover. Een klasgenoot kwam langs om het te laten zien en op 1 moment was ik zelfs bang dat mijn ps3 kapot ging. Er gebeurde gewoon TE rare dingen en de dag daarna lazen we ook nog op het internet dat er ps3s zijn gecrashed door 't spel. De servers zijn gewoon stront op ps3 en pc omdat het spel wordt geconvert van xbox 360 naar de rest.
Je moet het andersom zeggen, het is apart dat er zoveel mensen zijn waar het niet probleemloos loopt terwijl het praktisch dezelfde systeemeisen heeft als MW2. En we weten allemaal dat MW2 als een zonnetje liep. Het spel is gewoon niet stabiel genoeg.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:57 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
Dan is het toch raar zat sommige mensen, inclusief mezelf, het spel compleet probleemloos en zonder enig probleem kunnen spelen, op PC that is.
Om BO te spelen heb je een veel zwaardere CPU nodig, MW2 kon mijn oude systeem op mid-low settings heel soepel draaien, terwijl hij BO niet aankon.quote:[..]
Je moet het andersom zeggen, het is apart dat er zoveel mensen zijn waar het niet probleemloos loopt terwijl het praktisch dezelfde systeemeisen heeft als MW2. En we weten allemaal dat MW2 als een zonnetje liep. Het spel is gewoon niet stabiel genoeg.
Reden waarom er op de PS3 en PC problemen zijn is omdat Black Ops ontwikkeld is op de XBox en direct gepoort is naar de PS3 en de PC.
In principe zou BO hetzelfde moeten lopen als MW2, dat er meer CPU-power nodig is heeft alles te maken met het feit dat het een directe poort is van de Xboxquote:Op woensdag 8 december 2010 23:22 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
Om BO te spelen heb je een veel zwaardere CPU nodig, MW2 kon mijn oude systeem op mid-low settings heel soepel draaien, terwijl hij BO niet aankon.![]()
Inderdaad wel jammer dat ze geen aparte PC versie hebben gemaakt, of had er iig meer aandacht aan besteed
BO draait op de gemoderniseerde engine van WaW, vandaar dat veel mensen ook klagen over de zogenaamd slechte hitboxen, en de graphics wat rauwer zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:32 schreef Blik het volgende:
[..]
In principe zou BO hetzelfde moeten lopen als MW2, dat er meer CPU-power nodig is heeft alles te maken met het feit dat het een directe poort is van de Xbox
9 van de 10 keer word ik in een random lobby geworpen.quote:
Werkt hier gewoon zonder problemen. 1 iemand lobby laten hosten, andere personen inviten.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:56 schreef Ugjerke het volgende:
Gvd, waarom kan ik geen zombie mode met vrienden spelen?
quote:Patch is in QA. Includes optimizations, team switching on ranked matches, exploit fixes, and more. Should go live next week.
100% mee eens, ik merk ook dat ik de laatste tijd minder speelquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:03 schreef Bootje84 het volgende:
Nou ben benieuwd. 1 maand na de release zouden de grootste bugs er toch wel uit moeten zijn.. Ben het eerlijk gezegd best zat het spel.
Het speelt niet lekker genoeg, het werkt soms kut en de meest simpele dingen werken niet eens.....
Ik speelde MW2 denk ik 2-3 uur per dag doordeweeks. in het weekend soms langer. Nu speel ik black ops 2 uur per 3 dagen ofzo. Dan ben ik het alweer spuugzat...quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:09 schreef Blik het volgende:
[..]
100% mee eens, ik merk ook dat ik de laatste tijd minder speel
Dan moet je eens een spel van Paradox spelen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:03 schreef Bootje84 het volgende:
Nou ben benieuwd. 1 maand na de release zouden de grootste bugs er toch wel uit moeten zijn.. Ben het eerlijk gezegd best zat het spel.
Het speelt niet lekker genoeg, het werkt soms kut en de meest simpele dingen werken niet eens.....
Dit. Ik heb ook maar BFBC2 voor kerst gevraagdquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:09 schreef Blik het volgende:
[..]
100% mee eens, ik merk ook dat ik de laatste tijd minder speel
ik kreeg opeens een mail:quote:
dus ik meteen proberen in te loggen, maar dat deed het dus nietquote:Dear murpnl,
This email message confirms that your Steam account contact email address has been successfully changed.
We are sending this notice to ensure the privacy and security of your Steam account. If you authorized this change, no further action is necessary. If you did not authorize this change, or if you need additional help with your account, please follow this link to the Steam Support site and submit a request for assistance:
http://support.steampower(...)_adp.php?p_faqid=197
Thanks for reviewing this information and helping us to maintain the privacy and security of your account.
The Steam Support Team
http://www.steampowered.com
quote:Note:
In the event that a hijacked Steam account is banned by the Valve Anti-Cheat System, Steam Support can not remove the ban.
Je kan je steamacc wel terugkrijgen als je foto maakt van een v/d cdkeys van een game op het account. Hopen dat er niet gecheat is danquote:Op zondag 12 december 2010 13:56 schreef murp het volgende:
[..]
ik kreeg opeens een mail:
[..]
dus ik meteen proberen in te loggen, maar dat deed het dus niet
en:
[..]!
dat heb ik vanmorgen al gedaan, alleen nog geen reactie van steam zelfquote:Op zondag 12 december 2010 14:17 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Je kan je steamacc wel terugkrijgen als je foto maakt van een v/d cdkeys van een game op het account. Hopen dat er niet gecheat is dan
ik kreeg 2 dezelfde mailsquote:Op zondag 12 december 2010 14:33 schreef Tain het volgende:
Voordat ik mijn e-mail of wachtwoord kan veranderen in Steam krijg ik eerst nog een validatiemail met een validatie link erin... Dus hebben ze ook jou email gehacked of is die validatiemail niet standaard?
Check je computer op keyloggers en andere schadelijke software. Ik had een oudere Steam gedownload van een andere site dan steam en daar zat een keylogger op. Mijn acc was dus ook gehacked, maar hij was al heel snel geblokkeerd door Steam. Daarna mailverkeer met ze gehad, cdkeys doorgemaild etc etc en toen is ie weer gedeblokkeerd en zsm de 'echte' steam gedownload van de site.quote:Op zondag 12 december 2010 18:43 schreef murp het volgende:
maar hoe kan dat dan? is mijn wachtwoord van mijn steam dan te makkelijk? Of ligt het aan mijn hotmail??
Ik heb alleen nog geen reactie van ze gehadquote:Op maandag 13 december 2010 11:22 schreef Perunage het volgende:
[..]
Check je computer op keyloggers en andere schadelijke software. Ik had een oudere Steam gedownload van een andere site dan steam en daar zat een keylogger op. Mijn acc was dus ook gehacked, maar hij was al heel snel geblokkeerd door Steam. Daarna mailverkeer met ze gehad, cdkeys doorgemaild etc etc en toen is ie weer gedeblokkeerd en zsm de 'echte' steam gedownload van de site.
Afwachten en vriendelijk blijven in het mailverkeer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |