abonnement Unibet Coolblue
  Admin zondag 28 november 2010 @ 16:31:47 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89259928
FOK! voor FOK!kers-FOK!kers voor FOK!

Mooie titel, nu de uitwerking nog.
Ik weet niet of het iets wordt of gaat worden, maar proberen kan ik altijd toch?

Wat is er gaande:

Rondkijkend zie ik een totale overvloed aan dingen in huis die we niet meer gebruiken, of nooit gebruikt hebben. Of als ik zie wat mensen bij het groot vuil zetten, dingen, gloednieuw, nog in doos zittend, nooit gebruikt, hop bij het groot vuil.
Enfin, ik denk dat iedereen zoiets wel in huis heeft.

Wat zie ik met regelmaat op FOK!?
Users die het door omstandigheden even moeilijk hebben en best wat spullen kunnen gebruiken, spullen die wij over hebben.
Een jaar of wat geleden hebben users van FOK! een gescheiden vader enorm geholpen.
Nu is er bv een gescheiden moeder die best wat hulp kan gebruiken, en iemand die net verhuisd is en een leven weer op de rails aan het zetten is.
En misschien nog wel meer users die het gewoon even kut hebben.

Wat gaan we niet doen
De moraalridder uithangen, gezeur over hoe het zo gekomen is hebben ze vast al heel vaak gehoord, en dat helpt niet echt...

Wat gaan we wel doen?
Kijken wat en waar we kunnen helpen,
het kan zijn aan spullen, het kan zijn aan je zomerhuisje een weekendje uitlenen aan die moeder of vader met kind die anders nooit eens wegkunnen, of eens iemand uitnodigen om eens goed te komen eten. En ja, voor mijn part kan dat ook aan een hongerende student die al maanden slecht eet.
Gewoon iets leuks.

Gaat dit wel wat worden?

Geen idee, vooralsnog is het een eenmansaktie :D
Misschien pikt niemand het mee op en sterft het een stille dood en ga ik ergens anders de Moeder Theresa uithangen _O-

Is dit serieus?

Jazeker dit is enorm serieus, ik denk dat er heel wat mensen dingen over hebben en andere mensen die dingen nodig hebben.

En nu verder?

Goeie vraag :')
Zouden users zich durven aanmelden die dingen nodig hebben? Of ken je een user die best hulp kan gebruiken?

Kom maar op zou ik zeggen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89259997
Fipo, goed plan
wat is dit
pi_89260015
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 16:33 schreef Dhaha het volgende:
Fipo, goed plan
  zondag 28 november 2010 @ 16:34:52 #4
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_89260053
Tof idee Yvonne *O*
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_89260074
Goed plan !
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2010 @ 16:35:32 #6
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89260082
Goed plan :Y
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_89260092
Goed idee, nu nog kijken of het lukt :')
pi_89260095
Het lijkt me een goed plan als je hier gewoon pics post van wat je kwijt moet, en dat dan de mensen die het willen mogen reageren met een serieus verhaal.
wat is dit
pi_89260118
Tof plan :7
  zondag 28 november 2010 @ 16:38:44 #10
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89260213
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 16:35 schreef Dhaha het volgende:
Het lijkt me een goed plan als je hier gewoon pics post van wat je kwijt moet, en dat dan de mensen die het willen mogen reageren met een serieus verhaal.
Hoe wil je dan controleren dat diegene het ook echt nodig heeft?
Als ik in een gulle bui mijn oud model xbox weg wil doen aan iemand die het nodig heeft wil ik ook zeker weten dat het iemand is die het ECHT goed kan gebruiken. Niet 1 of andere kutpuber die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  zondag 28 november 2010 @ 16:39:37 #11
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_89260243
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:38 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Hoe wil je dan controleren dat diegene het ook echt nodig heeft?
Als ik in een gulle bui mijn oud model xbox weg wil doen aan iemand die het nodig heeft wil ik ook zeker weten dat het iemand is die het ECHT goed kan gebruiken. Niet 1 of andere kutpuber die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten
Dat is waar. Het is en blijft internet :')
wat is dit
  Admin zondag 28 november 2010 @ 16:40:40 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89260292
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:38 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Hoe wil je dan controleren dat diegene het ook echt nodig heeft?
Als ik in een gulle bui mijn oud model xbox weg wil doen aan iemand die het nodig heeft wil ik ook zeker weten dat het iemand is die het ECHT goed kan gebruiken. Niet 1 of andere kutpuber die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten
Ja precies, ik wijs jou aan om me te helpen hiermee :')
Maar misschien ken je een user die het gewoon minder heeft dan wij, in OUD misschien, of K&W, of weetikveel.
Help mee dan }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89260314
Wat een mooi plan!
Omdat ik niet groot woon gooi ik veel weg. Zet het dan wel bij de kringloper maar een FOK!ker helpen is natuurlijk toffer.
pi_89260321
:* ik doe mee!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2010 @ 16:41:39 #15
54593 crew  Olga
Cheese
pi_89260331
Ik doe mee
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_89260373
Ik ben een kutuser en denk leuk te zijn

[ Bericht 63% gewijzigd door yvonne op 28-11-2010 16:43:35 ]
pi_89260399
Tof plan! :Y Ben benieuwd of er mensen het lef hebben zich aan te melden! Ik doe mee in ieder geval. :)
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  zondag 28 november 2010 @ 16:43:30 #18
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89260407
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja precies, ik wijs jou aan om me te helpen hiermee :')
Maar misschien ken je een user die het gewoon minder heeft dan wij, in OUD misschien, of K&W, of weetikveel.
Help mee dan }:|
Ik wil je wel helpen Yvonne, serieus.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_89260415
O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_89260490
Tof idee.
pi_89260495
quote:
Op zondag 28 november 2010 16:38 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Hoe wil je dan controleren dat diegene het ook echt nodig heeft?
Als ik in een gulle bui mijn oud model xbox weg wil doen aan iemand die het nodig heeft wil ik ook zeker weten dat het iemand is die het ECHT goed kan gebruiken. Niet 1 of andere kutpuber die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten
Nou, aangezien je er dan toch vanaf wilt maakt het toch niet uit wie hem krijgt?
pi_89260514
Ik doe trouwens ook wel mee :D
  zondag 28 november 2010 @ 16:47:38 #23
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89260553
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Nou, aangezien je er dan toch vanaf wilt maakt het toch niet uit wie hem krijgt?
Jij snapt er daadwerkelijk geen reet van hé? :')
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_89260592
Ik heb geen idee hoe ik nu zou kunnen helpen.
Misschien een beetje met zijn allen letten op bepaalde topics en daar wijzen op dit topic.

Heb het net in een topic van R&P gedaan. User die misschien bij haar partner weggaat.
Zijn toch wel vaak mensen die het niet aandurven om helemaal opnieuw te beginnen.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 16:48:59 #25
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89260607
V&A alleen dan gratish en alles? Goed idee, ga je er ook een subforum voor aanmaken (bijvoorbeeld in V&A)
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_89260626
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:47 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Jij snapt er daadwerkelijk geen reet van hé? :')
Doe de discussie maar per pm :*

Xbox is juist leuk voor kinderen die weinig hebben?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_89260628
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:47 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Jij snapt er daadwerkelijk geen reet van hé? :')
Kun je oplossen door alleen dingen weg te geven die je anders toch weg zou doen.
pi_89260666
Ik kom nooit in OUD, maar misschien zitten er ook wel ouders die het even niet zo ruim hebben en geen geld hebben voor kerstcadeau's of iets. Daar is dit ook wel tof voor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 16:51:15 #29
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89260701
Prima idee ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89260752
TS begint :P
pi_89260811
Ik heb hier nog een aantal dingen staan die ik niet gebruik en bewaar voor stel dat ik het ooit nog nodig heb/moet ze nog eens op MP zetten/goh, had ik die ook nog?/etc....etc...

Wil ik best een Fokker in nood mee helpen. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Admin zondag 28 november 2010 @ 16:54:06 #32
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89260828
Eens kijken, wat kan ik doen.
Iemand kan hier eens goed komen eten,
Ik heb stapels dekbedhoezen, gebruikt weliswaar, maar niet gescheurd of vuil.
In ieder geval om iemand even mee vooruit te helpen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89260878
Ik heb evt nog een oude AMD desktop staan waar alleen een harde schijf en voeding in moet. Linux erop, en een werkende PC is herboren.
  Admin zondag 28 november 2010 @ 16:56:07 #34
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89260893
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
V&A alleen dan gratish en alles? Goed idee, ga je er ook een subforum voor aanmaken (bijvoorbeeld in V&A)
Joh, dit is net bij me opgekomen, zover heb ik nog niet nagedacht, eerst maar eens kijken of er animo voor is.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2010 @ 16:56:42 #35
54593 crew  Olga
Cheese
pi_89260919
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef fonsoy het volgende:
Ik heb evt nog een oude AMD desktop staan waar alleen een harde schijf en voeding in moet. Linux erop, en een werkende PC is herboren.
En ik kom om in de kabels voor pc en monitor. Kan er bijna wel een verzameling van beginnen.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_89260975
In het kader van de brainstorm: is het handig om hier een hele rits her en der verspreide posts met wat we over hebben neer te zetten of kan dat beter in een apart (V&A?) topic? En woonplaats erbij is wellicht ook handig ivm versturen/ophalen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:00:24 #37
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89261093
Na 2x lezen vind ik het een supergoed idee, maar een enkel topic moet het zeker niet zijn. Mijns inziens kan je het beste een (tijdelijk) (sub)forum aanmaken en als er dan topics in R&P, OUD oid worden geopend met betrekking tot problemen die niet alleen door gepraat kunnen worden opgelost, schop je die daarnaartoe.

Je kan dan ook meteen in een sticky topic een soort van centrale plaats voor het brengen en ophalen van spullen, contactpersonen en dat soort dingen doen. Een centraal topic voor het aanbieden van spullen is misschien ook wel iets, dan kunnen users die daar hulpbehoevend zijn daar een kijkje nemen zonder dat ze speciaal een topic hoeven te openen en hulpgevers kunnen naar dat topic linken, waar bijvoorbeeld ook foto's van de producten staan.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:00:47 #38
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89261112
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:57 schreef Cat22 het volgende:
In het kader van de brainstorm: is het handig om hier een hele rits her en der verspreide posts met wat we over hebben neer te zetten of kan dat beter in een apart (V&A?) topic? En woonplaats erbij is wellicht ook handig ivm versturen/ophalen.
Ja, dingen die hier aangeboden worden in de OP zetten?
Dit zal wel het eerste klad/kliedertopic worden :) Maar dan weten we wel meteen of het aanslaat.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89261137
Ik kan iemand voorzien in kerst/verjaardagskaarten maar het nut daarvan ontgaat me een beetje. Maar het zou kunnen, als iemand er blij van wordt.

Ik hoop dat er gauw iemand komt die we kunnen helpen, dan kun je iets gerichter je huis omspollen.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:01:33 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89261144
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Na 2x lezen vind ik het een supergoed idee, maar een enkel topic moet het zeker niet zijn. Mijns inziens kan je het beste een (tijdelijk) (sub)forum aanmaken en als er dan topics in R&P, OUD oid worden geopend met betrekking tot problemen die niet alleen door gepraat kunnen worden opgelost, schop je die daarnaartoe.

Je kan dan ook meteen in een sticky topic een soort van centrale plaats voor het brengen en ophalen van spullen, contactpersonen en dat soort dingen doen. Een centraal topic voor het aanbieden van spullen is misschien ook wel iets, dan kunnen users die daar hulpbehoevend zijn daar een kijkje nemen zonder dat ze speciaal een topic hoeven te openen en hulpgevers kunnen naar dat topic linken, waar bijvoorbeeld ook foto's van de producten staan.
Ik quote jou even zodat ik straks dit soort goede ideeën terug kan vinden.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 17:01:52 #41
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89261159
Het is ook handig als er een "vraagtopic" of zoiets komt, met dingen die mensen zoeken. Misschien is het zelfs handiger om dáár vanuit te gaan. Want ik voorzie een berg dingen die aangeboden worden zonder dat daar vraag naar is. Dat lijkt me ook niet handig. We moeten iets zien te verzinnen waarmee je vraag en aanbod op een slimme manier kunt matchen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 28 november 2010 @ 17:03:18 #42
54593 crew  Olga
Cheese
pi_89261198
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:01 schreef Rewimo het volgende:
Het is ook handig als er een "vraagtopic" of zoiets komt, met dingen die mensen zoeken. Misschien is het zelfs handiger om dáár vanuit te gaan. Want ik voorzie een berg dingen die aangeboden worden zonder dat daar vraag naar is. Dat lijkt me ook niet handig. We moeten iets zien te verzinnen waarmee je vraag en aanbod op een slimme manier kunt matchen.
Eens.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:03:21 #43
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89261201
Meedenken: graag! Want ook, hoe bereiken we de users die zich misschien schamen, maar toch iets goed kunnen gebruiken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:03:43 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89261220
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:01 schreef Rewimo het volgende:
Het is ook handig als er een "vraagtopic" of zoiets komt, met dingen die mensen zoeken. Misschien is het zelfs handiger om dáár vanuit te gaan. Want ik voorzie een berg dingen die aangeboden worden zonder dat daar vraag naar is. Dat lijkt me ook niet handig. We moeten iets zien te verzinnen waarmee je vraag en aanbod op een slimme manier kunt matchen.
Jou quote ik ook even :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 28 november 2010 @ 17:04:38 #45
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89261251
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:03 schreef yvonne het volgende:
Meedenken: graag! Want ook, hoe bereiken we de users die zich misschien schamen, maar toch iets goed kunnen gebruiken.
Die kunnen contact opnemen met de mods die dat forum gaan beheren.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:04:54 #46
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89261263
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:01 schreef Rewimo het volgende:
Het is ook handig als er een "vraagtopic" of zoiets komt, met dingen die mensen zoeken. Misschien is het zelfs handiger om dáár vanuit te gaan. Want ik voorzie een berg dingen die aangeboden worden zonder dat daar vraag naar is. Dat lijkt me ook niet handig. We moeten iets zien te verzinnen waarmee je vraag en aanbod op een slimme manier kunt matchen.
Een vraagtopic alleen lijkt mij dan weer niet handig, want wellicht wil je nog meer kwijt, bijvoorbeeld je sociale situatie. Dan kan je in 1 topic én sociale hulp verlenen én producten aan haar/hem aanbieden. Sowieso gaat het in 1 topic door elkaar lopen lijkt mij.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_89261290
quote:
Op zondag 28 november 2010 17:03 schreef yvonne het volgende:
Meedenken: graag! Want ook, hoe bereiken we de users die zich misschien schamen, maar toch iets goed kunnen gebruiken.
Er een aparte PM-box voor maken? Net als de ONZe-PM, een soort verzamelinbox waar een paar mensen in kunnen, die het vervolgens in een topic posten, en dan als contactpersoon fungeren?
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_89261322
Edit en quote-foutje.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_89261331
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:01 schreef Rewimo het volgende:
Het is ook handig als er een "vraagtopic" of zoiets komt, met dingen die mensen zoeken. Misschien is het zelfs handiger om dáár vanuit te gaan. Want ik voorzie een berg dingen die aangeboden worden zonder dat daar vraag naar is. Dat lijkt me ook niet handig. We moeten iets zien te verzinnen waarmee je vraag en aanbod op een slimme manier kunt matchen.
Dit is wel een heel goed idee van jou.

Weet het zo niet meteen maar in ieder geval kinder- en babykleertjes voor een meisje.
Kleine huisraad zoals fotolijstje, fruitschaal, set van koffiemokken, servethouder, borden.
Speelgoed zou ik nog even uit moeten zoeken.
  zondag 28 november 2010 @ 17:07:28 #50
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89261357
Zaak is dat het anoniem blijft, kan me heel goed voorstellen dat je dergelijke zaken niet aan de grote klok wilt gaan hangen.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  zondag 28 november 2010 @ 17:07:53 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_89261372
Ik hou het in de gaten, wie weet kan ik iemand nog ergens blij mee maken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 17:07:59 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89261378
Users die niet met hun normale naam op het forum willen kunnen via de mod(s) een nummer krijgen met een korte situatieschets. Zoiets:

User #1: student, zoekt slaapbank
User #2: pas gescheiden ouder met kindje van 3 zoekt sintcadeautjes

De mod(s) checken het verhaal via PM en houden een lijstje bij.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:09:35 #53
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89261440
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:07 schreef Rewimo het volgende:
Users die niet met hun normale naam op het forum willen kunnen via de mod(s) een nummer krijgen met een korte situatieschets. Zoiets:

User #1: student, zoekt slaapbank
User #2: pas gescheiden ouder met kindje van 3 zoekt sintcadeautjes

De mod(s) checken het verhaal via PM en houden een lijstje bij.
Dit is dan inderdaad wel weer handiger in 1 topic.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 17:09:48 #54
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89261450
Oeh goed idee.
Ik heb van allerhande spul in huis wat ik niet meer gebruik en elke keer denk: moet ik een keer wegdoen c.q. op V&A zetten, maar het komt er niet van.

varierend van bestek ed t/m een goeie opoefiets

oftewel: ik doe mee.
lolwut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 17:11:01 #55
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89261498
Wij hebben o.a. kinderboeken en speelgoed waar zoon van 10 te oud voor is :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:11:01 #56
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89261499
Ik heb trouwens nog wel heel veel zooi in huis liggen, maar ben niet bij machte om dit uit huis te doen, als ik 18+ ben kan ik op dit vlak misschien meer van dienst zijn.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:11:04 #57
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89261501
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:07 schreef smegmanus het volgende:
Zaak is dat het anoniem blijft, kan me heel goed voorstellen dat je dergelijke zaken niet aan de grote klok wilt gaan hangen.
Ja precies, dan zou ik liever een pm naar FA's of A's willen, of een ander vertrouwenspersoon.
Maar het hoeft niet alleen spullen te zijn hè?
Iemand mee laten rijden van A naar B
Euh, mee laten eten
Zomerhuisje of caravan
Of mensen die alleen zijn, weet IK veel, eens mee gaan wandelen oid.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 17:12:05 #58
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89261533
Kan dan toch ook? Spullen of "diensten", maakt op zich niet uit.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:12:18 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89261546
Zullen we dit topic eerst gebruiken om alle ideeën te verzamelen dan?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 17:12:48 #60
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89261558
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:12 schreef yvonne het volgende:
Zullen we dit topic eerst gebruiken om alle ideeën te verzamelen dan?
Dat lijkt me idd handig. Voordat alles door elkaar heen loopt :D
lolwut
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:13:17 #61
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89261573
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:12 schreef yvonne het volgende:
Zullen we dit topic eerst gebruiken om alle ideeën te verzamelen dan?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:13:20 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89261575
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2010 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel heel veel zooi in huis liggen, maar ben niet bij machte om dit uit huis te doen, als ik 18+ ben kan ik op dit vlak misschien meer van dienst zijn.
Geeft toch niet?
Dan kijk je eens of je voor dat oude vrouwtje in je straat eens boodschappen kunt doen, of d'r stoep vegen als het sneeuwt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89261592
Goed als er iets van een anonimiteitsfunctie is. Maar ook lichtelijk tricky. In OUD is er al een aantal keer wat ingezameld. Jammer genoeg is er bij 1 person een nasmaak van oplichting blijven hangen. Iets van een check zou ik zelf fijn vinden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:14:00 #64
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89261606
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Geeft toch niet?
Dan kijk je eens of je voor dat oude vrouwtje in je straat eens boodschappen kunt doen, of d'r stoep vegen als het sneeuwt
Ja, maar dat hoeft niet via fok te lopen, dat doe ik gewoon buiten fok om :+
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_89261617
Goed idee! Ik doe mee :Y
  One tough cookie zondag 28 november 2010 @ 17:14:27 #66
169210 liesje1979
pi_89261622
Wat tof. Zou het een idee zijn om als er bijvoorbeeld een actie voor een user loopt, zoals het Disana topic toen, dat hier ook te melden?
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 17:14:33 #67
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89261627
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef YPPY het volgende:
Goed als er iets van een anonimiteitsfunctie is. Maar ook lichtelijk tricky. In OUD is er al een aantal keer wat ingezameld. Jammer genoeg is er bij 1 person een nasmaak van oplichting blijven hangen. Iets van een check zou ik zelf fijn vinden.
100% waterdicht krijg je het wsch nooit, maar die ene klootviool verdwijnt wmb in het niets.
lolwut
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:16:07 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89261693
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 17:14 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ja, maar dat hoeft niet via fok te lopen, dat doe ik gewoon buiten fok om :+
Euhm, misschien kun je eens helpen sjouwen bij een verhuizing, of een middagje komen schilderen voor een FOK!ker.
Denk gewoon zo breed mogelijk.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:16:24 #69
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89261701
Op zich heeft yvonne me wel op een idee gebracht. Stel je voor jij hebt een oma geholpen de straat over te steken, dan moet je dat toch ergens kwijt kunnen, niet om je ego op te krikken, maar gewoon als dagboekvorm. Een topic met 'Goede Daden' ofzo?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  One tough cookie zondag 28 november 2010 @ 17:17:17 #70
169210 liesje1979
pi_89261733
Wordt het een topic of een subforum?
pi_89261734
100% zal inderdaad niet lukken, maar iets weten dat een (f)a iets meer weet dan wij oid, zou voor mij persoonlijk schelen in vertrouwen. Niet eens een fa of a., al zou het stefan zijn. :')
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 28 november 2010 @ 17:17:32 #72
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89261744
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja precies, dan zou ik liever een pm naar FA's of A's willen, of een ander vertrouwenspersoon.
Inderdaad. Of iemand toewijzen die dat voor FOK! gaat doen.
Hoeft niet per sé een FA o A te zijn toch?

quote:
Maar het hoeft niet alleen spullen te zijn hè?
I know :Y
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:17:34 #73
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89261748
En een 'wat is er van terecht gekomen' topic, dan weten users meteen of er inderdaad iets gebeurd is met het spul wat zij weg hebben gegeven aan een contactpersoon.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:17:40 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89261752
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef YPPY het volgende:
Goed als er iets van een anonimiteitsfunctie is. Maar ook lichtelijk tricky. In OUD is er al een aantal keer wat ingezameld. Jammer genoeg is er bij 1 person een nasmaak van oplichting blijven hangen. Iets van een check zou ik zelf fijn vinden.
Ja, en hoe vervelend ook, gloednieuwe users die pas 1 post hebben zal het dit jaar nog niet voor zijn.
Niet rottig bedoeld, maar met dit soort dingen vliegen nog weleens wat lui op af die we nog helemaal niet kennen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:18:03 #75
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89261761
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef liesje1979 het volgende:
Wordt het een topic of een subforum?
Tot nog toe een topic, maar mijns inziens is een subforum handiger
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:18:20 #76
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89261769
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
En een 'wat is er van terecht gekomen' topic, dan weten users meteen of er inderdaad iets gebeurd is met het spul wat zij weg hebben gegeven aan een contactpersoon.
Ja! En met ene foto ofzo net als met de asielacties.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 28 november 2010 @ 17:18:55 #77
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89261780
* Klonk meeleest

leuk idee trouwens :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 17:19:21 #78
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89261794
Ik denk dat iemand die het echt nodig heeft maar al te blij zal zijn om naderhand te showen hoe mooi dat kastje staat, of hoe lief zijn kindje met het speelgoed aan het spelen is :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:20:07 #79
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89261824
quote:
3s.gif Op zondag 28 november 2010 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
Op zich heeft yvonne me wel op een idee gebracht. Stel je voor jij hebt een oma geholpen de straat over te steken, dan moet je dat toch ergens kwijt kunnen, niet om je ego op te krikken, maar gewoon als dagboekvorm. Een topic met 'Goede Daden' ofzo?
Kan ook! Want eik kun je dat soort zaken nooit goed vertellen, maar het is wél leuk en geeft misschien net dat zetje aan een ander dat ook eens te doen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:20:26 #80
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89261834
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Inderdaad. Of iemand toewijzen die dat voor FOK! gaat doen.
Hoeft niet per sé een FA o A te zijn toch?

[..]

I know :Y
Hieropinhakend, 2 of meer personen die op vergoeding van fok door het land rijden om spullen op te halen en weg te brengen en meteen de situatie checken?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 17:21:02 #81
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89261851
Binnenkort kerst. Kunnen we het daar niet aan koppelen als start? Iets als: 'Geef je medeFOK!ker een topkerst'
lolwut
  One tough cookie zondag 28 november 2010 @ 17:21:16 #82
169210 liesje1979
pi_89261860
Dus:

Een aanbiedtopic
Een vraagtopic
Een zet in het zonnetje topic
Een wat is er van terecht gekomen.
Gevraagde diensten.
Aangeboden diensten
Ik zoek/bied een lift.

Wat nog meer?
  zondag 28 november 2010 @ 17:21:26 #83
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89261864
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 17:18 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Tot nog toe een topic, maar mijns inziens is een subforum handiger
Welk topic? Dit is een topic voor ideeën.
Als je het goed wilt doen maak dan een subforum aan voor users met minimaal 1000 posts.

[ Bericht 0% gewijzigd door smegmanus op 28-11-2010 17:22:20 (:() ]
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:21:33 #84
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89261869
Het liefst vrijwillig natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat mensen die in geldnood zoiets wel zouden willen doen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 17:21:35 #85
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89261870
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2010 17:21 schreef liesje1979 het volgende:
Dus:

Een aanbiedtopic
Een vraagtopic
Een zet in het zonnetje topic
Een wat is er van terecht gekomen.
Gevraagde diensten.

Wat nog meer?
aangeboden diensten :P

Oh en: ik zoek / bied een lift
lolwut
pi_89261876
quote:
Op zondag 28 november 2010 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat iemand die het echt nodig heeft maar al te blij zal zijn om naderhand te showen hoe mooi dat kastje staat, of hoe lief zijn kindje met het speelgoed aan het spelen is :)
Dat is wel een heel leuk idee, een bedankt-topic!

En om misbruik te voorkomen zorgen dat er sowieso wat informatie bekend is, dat als iemand bijvoorbeeld iets bij je op komt halen er tóch ook zijn of haar adres/telefoonnummer bij iemand bekend is? Niet om een heksenjacht op te zetten, alleen het geven van persoonlijke informatie houdt oplichters wel tegen.

En een 'zwarte lijst' maken natuurlijk.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  zondag 28 november 2010 @ 17:21:57 #87
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89261880
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:13 schreef YPPY het volgende:
Goed als er iets van een anonimiteitsfunctie is. Maar ook lichtelijk tricky. In OUD is er al een aantal keer wat ingezameld. Jammer genoeg is er bij 1 person een nasmaak van oplichting blijven hangen. Iets van een check zou ik zelf fijn vinden.
in F&F gaat het volgens mij juist perfect, sterker nog dankzij geweldige FOK!kers die met de pet rond zijn gegaan voor een poes van mij heb ik een torenhoge dierenarts rekening kunnen overleven
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_89261889
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, en hoe vervelend ook, gloednieuwe users die pas 1 post hebben zal het dit jaar nog niet voor zijn.
Niet rottig bedoeld, maar met dit soort dingen vliegen nog weleens wat lui op af die we nog helemaal niet kennen.
Een eigen subforum die je alleen ziet als je meer dan 3 maanden geregistreerd bent?
Zelfde idee als oldbies-forum :+
dag
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2010 @ 17:22:13 #89
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89261890
quote:
Op zondag 28 november 2010 17:21 schreef BrandX het volgende:
Binnenkort kerst. Kunnen we het daar niet aan koppelen als start? Iets als: 'Geef je medeFOK!ker een topkerst'
Een lekker kerstmaal voor Fokkers die dat niet kunnen betalen? ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_89261908
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:22 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Een lekker kerstmaal voor Fokkers die dat niet kunnen betalen? ^O^
Top idee!
dag
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:22:50 #91
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89261915
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:21 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Welk topic? Dit is een topic voor ideeën.
Als je het goed wilt doen maak dan een subforum aan voor users met minimaal 1000 posts.
In het begin was dit topic ook voor het aanbieden, zie OP en eerste posts
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 17:23:03 #92
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89261921
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:22 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Een lekker kerstmaal voor Fokkers die dat niet kunnen betalen? ^O^
Bijvoorbeeld!
lolwut
  One tough cookie zondag 28 november 2010 @ 17:23:38 #93
169210 liesje1979
pi_89261943
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 17:21 schreef BrandX het volgende:

[..]

aangeboden diensten :P

Oh en: ik zoek / bied een lift
Done.
  One tough cookie zondag 28 november 2010 @ 17:24:34 #94
169210 liesje1979
pi_89261975
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 17:21 schreef BrandX het volgende:
Binnenkort kerst. Kunnen we het daar niet aan koppelen als start? Iets als: 'Geef je medeFOK!ker een topkerst'
Sinterklaas is voor gezinnen enzo denk ik ook een vrij dure periode.
Al wordt dat wel heel kort dag. :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 17:24:50 #95
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89261984
Een FHF (FOK! helpt FOK!) subforum O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 28 november 2010 @ 17:25:21 #96
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89261998
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 17:22 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

In het begin was dit topic ook voor het aanbieden, zie OP en eerste posts
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:12 schreef yvonne het volgende:
Zullen we dit topic eerst gebruiken om alle ideeën te verzamelen dan?
Als het in 1 topic zet wordt het een mega-zooi. Compleet zonder overzicht.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:25:31 #97
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89262005
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Een FHF (FOK! helpt FOK!) subforum O+
FVF FOK! voor FOK!
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_89262011
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Een FHF (FOK! helpt FOK!) subforum O+
ik vind het een top-idee
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 28 november 2010 @ 17:25:52 #99
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_89262017
Ik heb nog een nieuwe tv nodig!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_89262022
quote:
Op zondag 28 november 2010 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Een FHF (FOK! helpt FOK!) subforum O+
Als je kijkt wat voor toffe ideeën er in een krap uurtje al zijn komt dat echt wel goed.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:26:13 #101
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89262031
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:25 schreef smegmanus het volgende:

[..]

[..]

Als het in 1 topic zet wordt het een mega-zooi. Compleet zonder overzicht.
ja, iknow, maar het was eerst wel in 1 topic, maargoed, back to the ideas
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_89262039
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:25 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb nog een nieuwe tv nodig!
platte of oude dikke?
Van die laatste heb ik er twee staan :+
dag
  zondag 28 november 2010 @ 17:27:10 #103
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_89262059
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:26 schreef Peter het volgende:

[..]

platte of oude dikke?
Van die laatste heb ik er twee staan :+
Zolang het maar vol hd is :7
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 17:27:19 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89262065
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:25 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb nog een nieuwe tv nodig!
Eerst je hele levensgeschiedenis posten :6
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 28 november 2010 @ 17:28:04 #105
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_89262087
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Eerst je hele levensgeschiedenis posten :6
Moet je even op m'n naam klikken :6
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:28:30 #106
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89262097
Die ?madelief? actie vorig jaar kerst zou dan ook in dat forum kunnen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:28:43 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89262108
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:27 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Zolang het maar vol hd is :7
Geinponummen in andere topics, er zijn er 986785874574653463.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 17:29:07 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89262117
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:28 schreef Juicyhil het volgende:
Moet je even op m'n naam klikken :6
Ah, jij bent zo'n zielig geval die alleen maar een FOK!leven heeft. Dan is het goed O+ Stuur maar op die TV ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 28 november 2010 @ 17:29:23 #109
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89262126
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:26 schreef Lutte het volgende:

[..]

Als je kijkt wat voor toffe ideeën er in een krap uurtje al zijn komt dat echt wel goed.
De ideeen zijn tof, maar dit is volgens mij iets wat wel heel goed bekeken en vooral gemod moet worden, als je dit goed van de grond wilt krijgen dan moet je misbruik zo hard mogelijk proberen te voorkomen.

Ik bedoel, een FOK!ker die DIG post dat ie een nieuwe dikke computer heeft gekocht en een maand later om hulp roept in FHF zou bij mij vraagtekens oproepen...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:30:13 #110
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89262141
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Klonk het volgende:

[..]

De ideeen zijn tof, maar dit is volgens mij iets wat wel heel goed bekeken en vooral gemod moet worden, als je dit goed van de grond wilt krijgen dan moet je misbruik zo hard mogelijk proberen te voorkomen.

Ik bedoel, een FOK!ker die DIG post dat ie een nieuwe dikke computer heeft gekocht en een maand later om hulp roept in FHF zou bij mij vraagtekens oproepen...
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 17:20 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Hieropinhakend, 2 of meer personen die op vergoeding van fok door het land rijden om spullen op te halen en weg te brengen en meteen de situatie checken?
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
Het liefst vrijwillig natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat mensen die in geldnood zoiets wel zouden willen doen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 17:30:34 #111
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89262150
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Klonk het volgende:
De ideeen zijn tof, maar dit is volgens mij iets wat wel heel goed bekeken en vooral gemod moet worden, als je dit goed van de grond wilt krijgen dan moet je misbruik zo hard mogelijk proberen te voorkomen.

Ik bedoel, een FOK!ker die DIG post dat ie een nieuwe dikke computer heeft gekocht en een maand later om hulp roept in FHF zou bij mij vraagtekens oproepen...
Dat zijn dingen die inderdaad gecheckt moeten worden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:31:12 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89262161
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat zijn dingen die inderdaad gecheckt moeten worden.
Dat, waar m'n kopjes en bekers heengaan maakt me niet zoveel uit, als je er maar wat aan hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2010 @ 17:31:13 #113
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89262162
quote:
Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Klonk het volgende:

[..]

De ideeen zijn tof, maar dit is volgens mij iets wat wel heel goed bekeken en vooral gemod moet worden, als je dit goed van de grond wilt krijgen dan moet je misbruik zo hard mogelijk proberen te voorkomen.

Ik bedoel, een FOK!ker die DIG post dat ie een nieuwe dikke computer heeft gekocht en een maand later om hulp roept in FHF zou bij mij vraagtekens oproepen...
Eens. Een verzoek om hulp dus via PM naar een Mod. En na controle pas plaatsen in het sub-forum.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_89262167
Over vervoer gesproken... Wij moeten voor school nu allemaal universiteiten enzo bezoeken, en zo'n jongen uit mijn klas heeft geen vervoer en het OV is op zulke dagen echt te druk, dus die rijdt wel eens met ons mee, als het iets is waar wij toch naar toe gaan. Dit zal vast meer voorkomen, en je oriënteren enzo is toch belangrijk. Dus zoiets kunnen wij al aanbieden!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_89262181
Count me in
Voer de vrede...
Fok needs you! Cybernations!
Boxxy ain't trollin'
  zondag 28 november 2010 @ 17:32:05 #116
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89262187
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat zijn dingen die inderdaad gecheckt moeten worden.
ik moet opeens denken aan de voedselbank hier in Venlo, komen mensen met een auto :')

dan krab ik echt achter mijn oren, ik ben ook dom geweest, ben bijna uit mijn zelfgegraven schuldenval (nog een jaartje) maar ik heb van alles opgegeven om dat te kunnen doen, en de auto was een van de eerste dingen die sneuvelde...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_89262207
quote:
Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Klonk het volgende:

[..]

De ideeen zijn tof, maar dit is volgens mij iets wat wel heel goed bekeken en vooral gemod moet worden, als je dit goed van de grond wilt krijgen dan moet je misbruik zo hard mogelijk proberen te voorkomen.

Ik bedoel, een FOK!ker die DIG post dat ie een nieuwe dikke computer heeft gekocht en een maand later om hulp roept in FHF zou bij mij vraagtekens oproepen...
Er zijn alleen al in dit topic enorm veel mensen enthousiast, daar kan best een PH-doorlichtteam uit voortkomen!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  One tough cookie zondag 28 november 2010 @ 17:32:45 #118
169210 liesje1979
pi_89262208
Ik denk dat je misbruik niet 100% kan voorkomen maar ik denk dat de "sociale controle" op fok wel redelijk groot is.
pi_89262219
Gaat er iemand toevallig naar Eindhoven vanaf omgeving Schiphol/Haarlem/Hoofddorp volgende week zaterdag?
Geen geld voor de trein. :') Beetje geld voor entree NK breakdance ophoesten is niet zo moeilijk, maar die trein is gewoon achterlijk duur. :D
pi_89262223
Ik doe ook mee ^O^

na het overlijden van mijn broertje zitten we nu met allerlei speelgoed, knuffels, ed. waar we dus niks meer aan hebben omdat we er allemaal te groot voor zijn. Voor de rest hebben we ook allerlei gezelschaps-/computerspelletjes die we niet zo zeer meer gebruiken.
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:33:25 #121
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89262230
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:32 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik moet opeens denken aan de voedselbank hier in Venlo, komen mensen met een auto :')

dan krab ik echt achter mijn oren, ik ben ook dom geweest, ben bijna uit mijn zelfgegraven schuldenval (nog een jaartje) maar ik heb van alles opgegeven om dat te kunnen doen, en de auto was een van de eerste dingen die sneuvelde...
Ja, en toch moet je enorm oppassen om je eigen situatie niet te spiegelen of te projecteren op een ander.
Streven is zo objectief mogelijk te blijven.
Het aloude charity-idee.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89262234
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Gaat er iemand toevallig naar Eindhoven vanaf omgeving Schiphol/Haarlem/Hoofddorp volgende week zaterdag?
Geen geld voor de trein. :') Beetje geld voor entree NK breakdance ophoesten is niet zo moeilijk, maar die trein is gewoon achterlijk duur. :D
Kan je geen kruidvat kaartje regelen? 12.50¤ en dan heb je één dag reizen ^O^
  One tough cookie zondag 28 november 2010 @ 17:33:58 #123
169210 liesje1979
  zondag 28 november 2010 @ 17:35:11 #124
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_89262286
Maar goed, even serieus. Wil toch even zeggen dat ik het een leuk initiatief vind. punt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_89262304
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:33 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Kan je geen kruidvat kaartje regelen? 12.50¤ en dan heb je één dag reizen ^O^
Misschien een idee inderdaad! Maar ik heb 0 euro en ik kan wel een klusje doen bij een vriend, maar om tegen de 30 euro aan te zitten gaat niet werken ben ik bang. :'(
pi_89262312
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:35 schreef Juicyhil het volgende:
Maar goed, even serieus. Wil toch even zeggen dat ik het een leuk initiatief vind. punt.
Dus dit... :Y

En eigenlijk zou idd een subforum meer op zijn plaats zijn, naar mijn idee :P
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2010 @ 17:36:33 #127
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89262321
quote:
Op zondag 28 november 2010 17:32 schreef Lutte het volgende:

[..]

Er zijn alleen al in dit topic enorm veel mensen enthousiast, daar kan best een PH-doorlichtteam uit voortkomen!
Dat moet wel goed gaan komen. :Y
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:36:47 #128
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89262325
2 of meer mensen die een auto hebben, die wel in problemen zitten op sociaal en geldgebied, een vergoeding aanbieden door FOK! om spullen die hier aangeboden worden rond te brengen en meteen bij het afleveren van de producten een check doen of de situatie die geschetst wordt inderdaad juist is. Een soort van sociale couriers, een winwin situatie, je hebt al 2 of meer mensen uit de shit geholpen en laat hun via fokkers anderen uit de shit helpen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_89262330
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Misschien een idee inderdaad! Maar ik heb 0 euro en ik kan wel een klusje doen bij een vriend, maar om tegen de 30 euro aan te zitten gaat niet werken ben ik bang. :'(
Liften misschien? Doe ik ook best vaak, gaat ook behoorlijk snel!
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:37:22 #130
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89262346
Ja, die beslissing nemen we, hopla, vandaag of anders morgen openen we een subforum
FHF-FOK!kers helpen FOK!kers?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89262376
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Ja, die beslissing nemen we, hopla, vandaag of anders morgen openen we een subforum
FHF-FOK!kers helpen FOK!kers?
^O^ ^O^ Écht een tof idee :D
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2010 @ 17:38:31 #132
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89262382
quote:
Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Ja, die beslissing nemen we, hopla, vandaag of anders morgen openen we een subforum
FHF-FOK!kers helpen FOK!kers?
^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_89262409
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Ja, die beslissing nemen we, hopla, vandaag of anders morgen openen we een subforum
FHF-FOK!kers helpen FOK!kers?
Jooaah! ^O^ _O_
pi_89262430
quote:
Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Ja, die beslissing nemen we, hopla, vandaag of anders morgen openen we een subforum
FHF-FOK!kers helpen FOK!kers?
Dan bereik je wel weer een grotere groep! Een subforum kun je niet echt omheen als actieve poster, een of een paar topic(s) lees je gauw overheen.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:40:18 #135
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89262449
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Ja, die beslissing nemen we, hopla, vandaag of anders morgen openen we een subforum
FHF-FOK!kers helpen FOK!kers?
ja, dat is beter dan fok voor fok of fok helpt fok, ik zeg doen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 17:41:02 #136
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89262469
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Misschien een idee inderdaad! Maar ik heb 0 euro en ik kan wel een klusje doen bij een vriend, maar om tegen de 30 euro aan te zitten gaat niet werken ben ik bang. :'(
Oeh dit is ook een idee. Diensten uitwisselen.
Of een dienst tegen een product oid.

Iemand die handig is met een kwast helpt een ander schilderen in huis, in ruil voor een goede maaltijd en servies
Ofzo
lolwut
  One tough cookie zondag 28 november 2010 @ 17:41:09 #137
169210 liesje1979
pi_89262473
Er kunnen ook combinaties ontstaan: een fokkers stelt iets tetr beschikking, en een andere fokker regelt het transport naar de bestemming ;)
  zondag 28 november 2010 @ 17:41:15 #139
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89262477
FOK!kers For FOK!kers ;)

FFF.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  zondag 28 november 2010 @ 17:42:47 #140
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89262523
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, en toch moet je enorm oppassen om je eigen situatie niet te spiegelen of te projecteren op een ander.
Streven is zo objectief mogelijk te blijven.
Het aloude charity-idee.
oh, zeker weten en ik ga helpen waar ik dat kan met mijn middelen :Y

mischien ben ik even te veel sombermans :@

nog even een hersenscheet, je had of hebt van die gemeenschappen met hun eigen valuta, dat jan voor piet een kastje in elkaar zet en daar valuta voor krijgt van jan en piet kan dat dan weer gebruiken om bij truus een appeltaart te krijgen, is dat te ingewikkeld?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 28 november 2010 @ 17:43:00 #141
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_89262530
Prachtig idee!
Ik denk niet dat ik er iets mee ga doen, maar het idee is mooi :Y
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
  † In Memoriam † zondag 28 november 2010 @ 17:43:10 #142
135305 beequeen
Lost.
pi_89262536
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Ja, die beslissing nemen we, hopla, vandaag of anders morgen openen we een subforum
FHF-FOK!kers helpen FOK!kers?
Goed plan. :Y
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_89262558
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Prachtig idee!
Ik denk niet dat ik er iets mee ga doen, maar het idee is mooi :Y
Ik ga er wel wat mee doen, heb hier genoeg oude spullen die mensen nog wel kunnen gebruiken :D
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:43:56 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89262570
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ja, dat is beter dan fok voor fok of fok helpt fok, ik zeg doen
Jaja, eerst even kijken of er nog een forum vrij is of aangemaakt moet worden ;) Ik zeg al, vandaag of morgen :)
Maar het komt,
we hebben iig al Liesje en BrandX die willen modden.
Ik wil best de vertrouwenspersoon zijn, ik ken toch heel wat users.

En ik zou graag iemand uit deze groep postenden hebben als mod om ook mee te helpen,
Wat moet je kunnen, organiseren, van deze chaos een geheel maken en ook in staat is om zonder oordeel of vooroordeel mensen te helpen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89262585
quote:
4s.gif Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jaja, eerst even kijken of er nog een forum vrij is of aangemaakt moet worden ;) Ik zeg al, vandaag of morgen :)
Maar het komt,
we hebben iig al Liesje en BrandX die willen modden.
Ik wil best de vertrouwenspersoon zijn, ik ken toch heel wat users.

En ik zou graag iemand uit deze groep postenden hebben als mod om ook mee te helpen,
Wat moet je kunnen, organiseren, van deze chaos een geheel maken en ook in staat is om zonder oordeel of vooroordeel mensen te helpen.
klonk O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89262594
quote:
4s.gif Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jaja, eerst even kijken of er nog een forum vrij is of aangemaakt moet worden ;) Ik zeg al, vandaag of morgen :)
Maar het komt,
we hebben iig al Liesje en BrandX die willen modden.
Ik wil best de vertrouwenspersoon zijn, ik ken toch heel wat users.

En ik zou graag iemand uit deze groep postenden hebben als mod om ook mee te helpen,
Wat moet je kunnen, organiseren, van deze chaos een geheel maken en ook in staat is om zonder oordeel of vooroordeel mensen te helpen.
Wordt het een tijdelijk subforum? Of een vaste?
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2010 @ 17:44:49 #147
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89262602
quote:
Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef yvonne het volgende:

Jaja, eerst even kijken of er nog een forum vrij is of aangemaakt moet worden ;) Ik zeg al, vandaag of morgen :)
Maar het komt,
we hebben iig al Liesje en BrandX die willen modden.
Ik wil best de vertrouwenspersoon zijn, ik ken toch heel wat users.

En ik zou graag iemand uit deze groep postenden hebben als mod om ook mee te helpen,
Wat moet je kunnen, organiseren, van deze chaos een geheel maken en ook in staat is om zonder oordeel of vooroordeel mensen te helpen.
Ik wil best helpen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:44:56 #148
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89262607
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Prachtig idee!
Ik denk niet dat ik er iets mee ga doen, maar het idee is mooi :Y
Kun je oppassen? Schilderen? Iemand eens mee uit nemen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 28 november 2010 @ 17:45:21 #149
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89262619
Ik had al aangegeven dat ik wilde helpen ;)
Maar ik denk dat Yvonne mij overslaat :D
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:45:27 #150
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89262622
quote:
5s.gif Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

klonk O+
Van de users :o Klonk is al mod, mods hebben overal rechten ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89262624
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 17:41 schreef BrandX het volgende:

[..]

Oeh dit is ook een idee. Diensten uitwisselen.
Of een dienst tegen een product oid.

Iemand die handig is met een kwast helpt een ander schilderen in huis, in ruil voor een goede maaltijd en servies
Ofzo
Of een product ruilen voor een product!
Je 'koopt' een product voor een product dat je zelf niet meer nodig hebt en de ander wel. Wordt een beetje zoals vroeger voordat er geld was dan. :D
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:45:38 #152
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89262628
Op zich zou ik best organisatorisch de boel willen regelen, maar ik ben echt socialofoob, dus wat dat betreft zou ik niet kunnen helpen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_89262644
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Van de users :o Klonk is al mod, mods hebben overal rechten ;)
Dan wil ik dat ook wel doen, maar aangezien mijn verleden denk ik niet dat ik mod zal worden :P, Vrije tijd heb ik namelijk toch genoeg :P
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 17:46:06 #154
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89262647
We kunnen zelfs FOK!-acties door het land kunnen doen.

FOK! maakt straten sneeuw- en ijsvrij
FOK! doet boodschappen voor bejaarden

met een stel FOK!kers een wijk in met zijn allen en gaan! :D
lolwut
  zondag 28 november 2010 @ 17:46:16 #155
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89262651
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Van de users :o Klonk is al mod, mods hebben overal rechten ;)
ik ben site admin van de weblog (heb je me zelf voor gevraagd :P), heb alleen nog rechten in GC, iets van vroegah denk ik :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:46:28 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89262655
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef smegmanus het volgende:
Ik had al aangegeven dat ik wilde helpen ;)
Maar ik denk dat Yvonne mij overslaat :D
Als je eens een poosje geen kutuser wilt zijn }:| Heb je een beetje organisatorische talenten?
Hart voor mensen? De chaos achter mn kont opruimen?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89262664
Neen

[ Bericht 98% gewijzigd door yvonne op 28-11-2010 17:47:28 ]
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:46:56 #158
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89262675
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik ben site admin van de weblog, heb alleen nog rechten in GC, iets van vroegah denk ik :P
Aaaaaaaaaaaaach, zal ik aanpassen, help me herinneren
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:46:56 #159
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89262676
quote:
9s.gif Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
Goed plan, ik wil dandybleu graag aandragen als hulpbehoevende.
Het gaat niet goed met deze jongen, hij heeft nauwelijks geld en raakt aan de drank als we hem niet gauw helpen.
:')
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_89262683
quote:
9s.gif Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
Goed plan, ik wil dandybleu graag aandragen als hulpbehoevende.
Het gaat niet goed met deze jongen, hij heeft nauwelijks geld en raakt aan de drank als we hem niet gauw helpen.
Hij kan best wat hulp gebruiken ja :{
  zondag 28 november 2010 @ 17:47:08 #161
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89262685
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Als je eens een poosje geen kutuser wilt zijn }:| Heb je een beetje organisatorische talenten?
Hart voor mensen? De chaos achter mn kont opruimen?
Dat ziet eruit als mijn dagelijkse werk, dus ja :)
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:47:43 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89262702
Neen en neen.
Zo, verder.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89262712
quote:
9s.gif Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
Goed plan, ik wil dandybleu graag aandragen als hulpbehoevende.
Het gaat niet goed met deze jongen, hij heeft nauwelijks geld en raakt aan de drank als we hem niet gauw helpen.
Je kunt zeggen wat je wilt maar ik ben Dandybleu in een topic tegengekomen waarin hij iemand woonruimte aanbood en zeker niet om misbruik van het meisje te maken.

Hij is best wel lief.
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:48:15 #164
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89262718
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef BrandX het volgende:
We kunnen zelfs FOK!-acties door het land kunnen doen.

FOK! maakt straten sneeuw- en ijsvrij
FOK! doet boodschappen voor bejaarden

met een stel FOK!kers een wijk in met zijn allen en gaan! :D
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O* Daar ben ik voor!!!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2010 @ 17:48:46 #165
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89262733
quote:
Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O* Daar ben ik voor!!!!!
:Y
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_89262739
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef BrandX het volgende:
We kunnen zelfs FOK!-acties door het land kunnen doen.

FOK! maakt straten sneeuw- en ijsvrij
FOK! doet boodschappen voor bejaarden

met een stel FOK!kers een wijk in met zijn allen en gaan! :D
Goed plan, maar zijn daar genoeg users voor in 1 wijk?
  zondag 28 november 2010 @ 17:49:05 #167
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89262746
maar als het nodig is wil ik best een pootje toesteken qua modden, lekker met BX, twee handen op een buik
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_89262749
mod-hulp in deze bied ik mezelf ook wel voor aan :@
Helpen van mensen zit me wel in het bloed. (niet letterlijk, want m'n bloed willen ze niet :+ )
dag
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:49:10 #169
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89262750
fokkers die marokkanen uit gouda op het rechte pad gaan helpen :+ Iets met integreren via fok ofzo?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 28 november 2010 @ 17:49:27 #170
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89262759
En goede publiciteit voor FOK! is ook nooit verkeerd natuurlijk ;)
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_89262760
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Goed plan, maar zijn daar genoeg users voor in 1 wijk?
Soort FOK!meet wordt het dan.
Bejaarden zitten doorgaans niet op FOK!
pi_89262767
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Goed plan, maar zijn daar genoeg users voor in 1 wijk?
Er zijn ook wel FOK!kers die een auto hebben en kunnen reizen :Y
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:50:27 #173
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89262780
Je zou ook zo nu en dan acties kunnen organiseren met andere media, dance4life, serious request (en dan geen uit de kleren debakel), dat soort dingen
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_89262785
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 17:49 schreef iBenny het volgende:

[..]

Er zijn ook wel FOK!kers die een auto hebben en kunnen reizen :Y
Ohja, maar ik denk wel dat dan minder users dat zullen doen.
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2010 17:49 schreef Stali het volgende:

[..]

Soort FOK!meet wordt het dan.
Bejaarden zitten doorgaans niet op FOK!
Het zou best mogelijk zijn ja :D
pi_89262793
Gewoon een braderie oprichten speciaal voor FOK!kers. Maar alles is gratis, en we hebben laptops erbij om post history te checken. :D
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 17:51:10 #176
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89262807
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Goed plan, maar zijn daar genoeg users voor in 1 wijk?
We kunnen mensen oproepen he?
In mijn wijk hier bjivoorbeeld, wonen veel ouderen (55+ - 155).
Verzamelen bij mij thuis, met een man of tien (minimaal) de wijk in.
In de week ervoor het bijv. communiceren via het wijkblad zodat men zich niet de tyfus schrikt van een horde wilde FOK!kers.
lolwut
pi_89262841
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef BrandX het volgende:

[..]

We kunnen mensen oproepen he?
In mijn wijk hier bjivoorbeeld, wonen veel ouderen (55+ - 155).
Verzamelen bij mij thuis, met een man of tien de wijk in.
In de week ervoor het bijv. communiceren via het wijkblad zodat men zich niet de tyfus schrikt van een horde wilde FOK!kers.
Da's een goed plan! Je kan in zo'n geval ook een paar vrienden ofzo meenemen, een paar niet FOK!kers die dan ook kunnen meehelpen :D
pi_89262844
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:50 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ohja, maar ik denk wel dat dan minder users dat zullen doen.
Buiten FOK! heb je ook middelen om mensen op te roepen... Denk aan Social Media of je Nederlandse mond ;)
pi_89262851
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef BrandX het volgende:
We kunnen zelfs FOK!-acties door het land kunnen doen.

FOK! maakt straten sneeuw- en ijsvrij
FOK! doet boodschappen voor bejaarden

met een stel FOK!kers een wijk in met zijn allen en gaan! :D
Ook een schitterend idee :)
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:52:32 #180
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89262853
Of dingen organiseren met scholen, basis of middelbaar, heb je meteen goede pr
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2010 @ 17:52:56 #181
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89262866
quote:
Op zondag 28 november 2010 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
Of dingen organiseren met scholen, basis of middelbaar, heb je meteen goede pr
^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_89262877
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
Of dingen organiseren met scholen, basis of middelbaar, heb je meteen goede pr
Wat organiseren met scholen dan? Noem eens een voorbeeld? :?
pi_89262900
:') Waarom haal je mijn post nou weg yvonne, ik meende het. Een arme fokuser helpen is toch veel belangrijker en haalbaarder dan straten sneeuwvrij maken.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:54:29 #184
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89262916
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:53 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Wat organiseren met scholen dan? Noem eens een voorbeeld? :?
Op onze school hebben we vorige kerst een actie gehad om kinderen uit kenia die de universiteit willen doen te helpen, een paar leerlingen van onze school zijn onder toezicht van leraren ook daarnaartoe geweest en voor frans moesten we dan bijvoorbeeld een brief schrijven naar die kinderen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 28 november 2010 @ 17:54:44 #185
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89262921
Ik stel mezelf iig beschikbaar voor mensen met computerproblemen.
Veel hardware hier liggen en kan simpele softwareprobleempjes vaak op afstand (remote support) oplossen. Scheelt een bezoekje aan de computerboer en scheelt je dus geld.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_89262932
Qua cheken: niet te ingewikkeld doen, anders jaag je mensen met schaamte juist weg. Vertrouw op mensen en geniet van het geven :Y
dag
pi_89262942
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Op onze school hebben we vorige kerst een actie gehad om kinderen uit kenia die de universiteit willen doen te helpen, een paar leerlingen van onze school zijn onder toezicht van leraren ook daarnaartoe geweest en voor frans moesten we dan bijvoorbeeld een brief schrijven naar die kinderen.
Da's wel leuk ja, mijn school heeft ook ooit zoiets gedaan!
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:55:23 #188
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89262945
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef smegmanus het volgende:
Ik stel mezelf iig beschikbaar voor mensen met computerproblemen.
Veel hardware hier liggen en kan simpele softwareprobleempjes vaak op afstand (remote support) oplossen. Scheelt een bezoekje aan de computerboer en scheelt je dus geld.
ik ben stageloper geweest in het kader van de week van de mediawijsheid, dus hier idem
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2010 @ 17:55:35 #189
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89262949
quote:
Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Op onze school hebben we vorige kerst een actie gehad om kinderen uit kenia die de universiteit willen doen te helpen, een paar leerlingen van onze school zijn onder toezicht van leraren ook daarnaartoe geweest en voor frans moesten we dan bijvoorbeeld een brief schrijven naar die kinderen.
Een FOK! Studiebeurs?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 17:55:55 #190
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89262958
quote:
15s.gif Op zondag 28 november 2010 17:53 schreef 9611Niels het volgende:
:') Waarom haal je mijn post nou weg yvonne, ik meende het. Een arme fokuser helpen is toch veel belangrijker en haalbaarder dan straten sneeuwvrij maken.
Ik zou om te beginnen het hele topic eens doorlezen, dan zie je dat er heeeel wat meer geroepen wordt èn dat dit het ideeen topic is, niet het aanbiedtopic :*
lolwut
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:56:28 #191
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89262972
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:55 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Een FOK! Studiebeurs?
bijvoorbeeld :+ Maar het gaat erom dat je dan zoiets organiseert met fok, of dat je een topic op fok opent om te laten zien wat jouw school doet.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Admin zondag 28 november 2010 @ 17:56:52 #192
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89262988
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef BrandX het volgende:

[..]

We kunnen mensen oproepen he?
In mijn wijk hier bjivoorbeeld, wonen veel ouderen (55+ - 155).
Verzamelen bij mij thuis, met een man of tien (minimaal) de wijk in.
In de week ervoor het bijv. communiceren via het wijkblad zodat men zich niet de tyfus schrikt van een horde wilde FOK!kers.
Plus dat het publiciteit is.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89262995
Het is dus zeg maar de FOK!-versie van het tv-programma Heel Holland Helpt :s) ?
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 17:57:27 #194
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89263005
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef smegmanus het volgende:
Ik stel mezelf iig beschikbaar voor mensen met computerproblemen.
Veel hardware hier liggen en kan simpele softwareprobleempjes vaak op afstand (remote support) oplossen. Scheelt een bezoekje aan de computerboer en scheelt je dus geld.
oh zo zijn er idd wel meer mensen die dat soort dingen kunnen aanbieden. Of mensen die andere talenten hebben waar anderen wat aan hebben.
lolwut
pi_89263007
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 17:57 schreef iBenny het volgende:
Het is dus zeg maar de FOK!-versie van het tv-programma Heel Holland Helpt :s) ?
:Y Volgens mij wel :D
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 17:57:37 #196
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89263008
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Plus dat het publiciteit is.
precies.
lolwut
pi_89263023
Fabuleus idee :Y.
Ik heb alles wat m'n hartje begeert, maar als de gelegenheid zich voordoet en ik kan iets voor een medefokker doen, lijkt me dat hartstikke leuk. Niet te sociaal en toch een goede daad, zeg maar ;).

Heel, heel goed plan om er een subforum voor te gaan maken!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 17:58:23 #198
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89263030
maar een bedrijf is natuurlijk ook altijd fijn om te hebben als medeorganisator
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 28 november 2010 @ 17:58:28 #199
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89263034
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 17:57 schreef BrandX het volgende:

[..]

oh zo zijn er idd wel meer mensen die dat soort dingen kunnen aanbieden. Of mensen die andere talenten hebben waar anderen wat aan hebben.
Exact, maar je moet het wel willen. En er tijd voor maken.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 17:59:00 #200
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89263053
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:58 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Exact, maar je moet het wel willen. En er tijd voor maken.
klopt. :7
lolwut
  zondag 28 november 2010 @ 18:00:09 #201
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_89263099
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:03 schreef yvonne het volgende:
Meedenken: graag! Want ook, hoe bereiken we de users die zich misschien schamen, maar toch iets goed kunnen gebruiken.
Goed plan. Wij zijn een jaar of tien geleden flink op onze bek gegaan en weten hoe het voelt.

Creëer een soort biechthokje waar iemand zijn verzoek om spullen/hulp/whatever aan een modje kan laten weten. het modje kan het verzoek dan anoniem plaatsen.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 18:01:25 #202
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89263140
FOK!kers helpen FOK!kers
Van een oud omatje tot een ramp in Haïti, FOK!kers zijn ook bereid om te helpen. In dit forum kan je jouw hulpvraag posten, maar hulp aan anderen is ook gewild.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_89263148
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:00 schreef Pagan het volgende:

[..]

Goed plan. Wij zijn een jaar of tien geleden flink op onze bek gegaan en weten hoe het voelt.

Creëer een soort biechthokje waar iemand zijn verzoek om spullen/hulp/whatever aan een modje kan laten weten. het modje kan het verzoek dan anoniem plaatsen.
Dit vind ik ook wel een goeie...
pi_89263163
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 18:01 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dit vind ik ook wel een goeie...
Ik ook. :D
pi_89263181
Eigenlijk staan in dit topic alleen maar goede ideeën, maar het wordt wel een heleboel organiseren om dat te realiseren, ik denk dat daarbij problemen gaan ontstaan.
pi_89263206
Als dit van de grond komt lijkt dit me serieus de ultieme meerwaarde die een internetforum kan bieden.
pi_89263227
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 18:03 schreef chibibo het volgende:
Als dit van de grond komt lijkt dit me serieus de ultieme meerwaarde die een internetforum kan bieden.
Denk ik ook, maar ik denk dat een gedeelte van de ideeën niet van de grond komt, gewoon omdat het te veel werk is met té weinig users.
  zondag 28 november 2010 @ 18:03:58 #208
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89263228
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
Eigenlijk staan in dit topic alleen maar goede ideeën, maar het wordt wel een heleboel organiseren om dat te realiseren, ik denk dat daarbij problemen gaan ontstaan.
Het enige probleem wat ik zie is tijd.
En als je een dergelijk actie aan wilt pakken moet je dat dus hebben, verder zie ik geen problemen. Na werktijd (18:00) wil ik dit best gaan doen.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 18:03:59 #209
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89263230
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
Eigenlijk staan in dit topic alleen maar goede ideeën, maar het wordt wel een heleboel organiseren om dat te realiseren, ik denk dat daarbij problemen gaan ontstaan.
De basis is in ieder geval een vraag en aanbod wat betreft goederen en diensten, alleen dan gratis. En daar heb je niet zoveel organisatorisch vermogen voor nodig, lijkt me.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 18:04:31 #210
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89263242
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
Eigenlijk staan in dit topic alleen maar goede ideeën, maar het wordt wel een heleboel organiseren om dat te realiseren, ik denk dat daarbij problemen gaan ontstaan.
Wat voor problemen voorzie je?
Serieuze vraag, want dan kunnen we daar - indien nodig - namelijk al rekening mee houden.
lolwut
pi_89263243
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
Eigenlijk staan in dit topic alleen maar goede ideeën, maar het wordt wel een heleboel organiseren om dat te realiseren, ik denk dat daarbij problemen gaan ontstaan.
Daarom zijn er sowieso wel een paar goede organisatoren nodig, mensen die het een beetje in de hand kunnen houden, enzo.
Maar vooral hulp van elkaar... de dingen waar het gewoon echt om draait bij zo'n forum :s)(
pi_89263245
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:00 schreef Pagan het volgende:

[..]

Goed plan. Wij zijn een jaar of tien geleden flink op onze bek gegaan en weten hoe het voelt.

Creëer een soort biechthokje waar iemand zijn verzoek om spullen/hulp/whatever aan een modje kan laten weten. het modje kan het verzoek dan anoniem plaatsen.
Ik denk dat het niet altijd nodig is om anoniem te doen, er zijn ook wel users die onder eigen usernaam vertellen dat het niet meezit. Het is denk ik goed om beide opties aan te bieden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89263278
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:03 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Het enige probleem wat ik zie is tijd.
En als je een dergelijk actie aan wilt pakken moet je dat dus hebben, verder zie ik geen problemen. Na werktijd (18:00) wil ik dit best gaan doen.
Ik wil ook best helpen, ik heb daar ook tijd genoeg voor, maar er moeten wel genoeg users initiatief tonen.
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2010 18:03 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

De basis is in ieder geval een vraag en aanbod wat betreft goederen en diensten, alleen dan gratis. En daar heb je niet zoveel organisatorisch vermogen voor nodig, lijkt me.
Voor de basis inderdaad niet, maar voor de grotere ideeën die ik hier zie wel. Zoals dingen met scholen organiseren, wijken schoonmaken en dat soort dingen, daar gaat meer tijd en moeite in zitten.
pi_89263281
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:03 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Denk ik ook, maar ik denk dat een gedeelte van de ideeën niet van de grond komt, gewoon omdat het te veel werk is met té weinig users.
Voornaamste drijfveer is, denk ik, vráág. Als er concrete vragen zijn, komen er aanbiedingen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 18:06:14 #215
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89263304
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 18:04 schreef iBenny het volgende:

[..]

Daarom zijn er sowieso wel een paar goede organisatoren nodig, mensen die het een beetje in de hand kunnen houden, enzo.
Maar vooral hulp van elkaar... de dingen waar het gewoon echt om draait bij zo'n forum :s)(
al zou het maar een paar maanden succesvol zijn, het is dan toch sowieso tof dat we met zjn allen in een paar maanden tijd een aantal anderen heel tof hebben kunnen helpen?
Doe ik het voor!
lolwut
pi_89263308
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 18:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet altijd nodig is om anoniem te doen, er zijn ook wel users die onder eigen usernaam vertellen dat het niet meezit. Het is denk ik goed om beide opties aan te bieden.
Neenee, niet altijd... maar het komt wel vaak genoeg voor. En vaak hebben juist die mensen - die het niet durven te vragen - de hulp het hardst nodig. Een vertrouwenspersoon (zoals Yvonne al zei) zou hier waarschijnlijk ook wel handig zijn :Y
pi_89263320
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 18:04 schreef BrandX het volgende:

[..]

Wat voor problemen voorzie je?
Serieuze vraag, want dan kunnen we daar - indien nodig - namelijk al rekening mee houden.
Dat we nu heel veel goede ideeën hebben, maar dat die niet van de grond komen, door gebrek aan tijd en mensen die initiatief tonen, ik denk dat als het de mist in gaat, dat het daar de mist in gaat.
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 18:06:47 #218
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89263330
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 18:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet altijd nodig is om anoniem te doen, er zijn ook wel users die onder eigen usernaam vertellen dat het niet meezit. Het is denk ik goed om beide opties aan te bieden.
Dat lijkt mij idd ook.
Users kunnen natuurlijk sowieso hun eigen 'help mij, FOK!' topic openen.
lolwut
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 18:07:19 #219
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89263345
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:05 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik wil ook best helpen, ik heb daar ook tijd genoeg voor, maar er moeten wel genoeg users initiatief tonen.

[..]

Voor de basis inderdaad niet, maar voor de grotere ideeën die ik hier zie wel. Zoals dingen met scholen organiseren, wijken schoonmaken en dat soort dingen, daar gaat meer tijd en moeite in zitten.
dat zijn dan ook ideeën die je in dat subforum zou kunnen zetten, wat sigme al zegt, het draait vooral om de vraag. Het is een beetje de brainstorm van wat je allemaal met zo'n subforum zou kunnen doen over een tijdje.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_89263347
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef BrandX het volgende:

[..]

al zou het maar een paar maanden succesvol zijn, het is dan toch sowieso tof dat we met zjn allen in een paar maanden tijd een aantal anderen heel tof hebben kunnen helpen?
Doe ik het voor!
Ik geef je helemaal gelijk :Y

Zou helemaal tof zijn als het echt zou werken... ik vind het dan ook werkelijkwaar een geniaal idee, waarvan het eigenlijk jammer is dat niet iemand daar eerder mee is gekomen :s)
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 18:07:36 #221
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89263361
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dat we nu heel veel goede ideeën hebben, maar dat die niet van de grond komen, door gebrek aan tijd en mensen die initiatief tonen, ik denk dat als het de mist in gaat, dat het daar de mist in gaat.
daarom gaan we ook sowieso starten met minimaal 3 mods.
En daarbij zijn de mods in hele grote mate afhankelijk van de users zelf. Hun inzet, tijd en hulpaanbod!
lolwut
  zondag 28 november 2010 @ 18:07:39 #222
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89263363
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:05 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik wil ook best helpen, ik heb daar ook tijd genoeg voor, maar er moeten wel genoeg users initiatief tonen.

Initiatief genoeg als je dit topic doorleest.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 18:08:27 #223
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89263389
ik wil zoveel neerzetten, maar t komt er gewoon niet uit .. ja, goed idee en ik wil graag helpen, maar ik zie dus niet hoe. Aangezien ik zelf een van de liefdadigheidsprojecten uit de OP ben :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89263392
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef BrandX het volgende:

[..]

al zou het maar een paar maanden succesvol zijn, het is dan toch sowieso tof dat we met zjn allen in een paar maanden tijd een aantal anderen heel tof hebben kunnen helpen?
Doe ik het voor!
Ookal is het maar voor een paar maanden, dan is het inderdaad tof. Maar ik denk dat de basis, gratis spullen en onderlinge diensten, dat dat wel langer blijft, daar hoef je namelijk minder tijd in te steken.
pi_89263397
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dat we nu heel veel goede ideeën hebben, maar dat die niet van de grond komen, door gebrek aan tijd en mensen die initiatief tonen, ik denk dat als het de mist in gaat, dat het daar de mist in gaat.
Nja, het is en blijft natuurlijk een forum... ideeen zijn er vaak wel, maar het van de grond af laten komen is weer wat anders. Denk dat juist bij zo'n forum de hulp kan komen als het nodig is...
pi_89263414
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef BrandX het volgende:

[..]

daarom gaan we ook sowieso starten met minimaal 3 mods.
En daarbij zijn de mods in hele grote mate afhankelijk van de users zelf. Hun inzet, tijd en hulpaanbod!
Dat weet ik, dus daarom hoop ik dat die users het goed doen!
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Initiatief genoeg als je dit topic doorleest.
Dat zeggen de meeste users wel, maar je weet niet wie er daadwerkelijk wat gaan doen, als het meer tijd blijkt nodig te hebben.
pi_89263421
quote:
3s.gif Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
2 of meer mensen die een auto hebben, die wel in problemen zitten op sociaal en geldgebied, een vergoeding aanbieden door FOK! om spullen die hier aangeboden worden rond te brengen en meteen bij het afleveren van de producten een check doen of de situatie die geschetst wordt inderdaad juist is. Een soort van sociale couriers, een winwin situatie, je hebt al 2 of meer mensen uit de shit geholpen en laat hun via fokkers anderen uit de shit helpen.
Je zou users ook de optie kunnen geven een bedragje te storten om de vervoersmensen een vergoeding te geven. Niet iedereen die wil helpen kan klusjes doen of heeft spullen liggen waar hij/zij vanaf wil. En als veel mensen geld storten zou je het kunnen verbreden naar aanschaf van spullen of zo.

Moet je wel een rekening voor openen dan. Met controle.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 28 november 2010 @ 18:09:39 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89263427
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neenee, niet altijd... maar het komt wel vaak genoeg voor. En vaak hebben juist die mensen - die het niet durven te vragen - de hulp het hardst nodig. Een vertrouwenspersoon (zoals Yvonne al zei) zou hier waarschijnlijk ook wel handig zijn :Y
Dat vooral :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 18:10:03 #229
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89263437
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:08 schreef DJMO het volgende:
ik wil zoveel neerzetten, maar t komt er gewoon niet uit .. ja, goed idee en ik wil graag helpen, maar ik zie dus niet hoe. Aangezien ik zelf een van de liefdadigheidsprojecten uit de OP ben :@
meelezen en als we gestart zijn (eventueel anoniem) je hulpvraag melden.
En wie weet lees je iets waarvan je zegt: hey daar kan ik mee helpen! Zonder dat het je geld kost.
lolwut
  zondag 28 november 2010 @ 18:10:06 #230
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89263439
Nice.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2010 @ 18:10:16 #231
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89263446
quote:
Op zondag 28 november 2010 18:08 schreef iBenny het volgende:

[..]

Nja, het is en blijft natuurlijk een forum... ideeen zijn er vaak wel, maar het van de grond af laten komen is weer wat anders. Denk dat juist bij zo'n forum de hulp kan komen als het nodig is...
:Y er is al tijd wel iemand die net die hulp kan bieden die dan nodig is.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 18:10:30 #232
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89263456
Ik wil wel mod zijn, maar kom, zoals ik al zei, voor fok mijn huis niet uit. Organisatorisch wil ik dus wel alles op de rails zetten, daar waar mogelijk, maar ik kan geen goederen ontvangen en ook niet bij mensen thuis op bezoek gaan om te checken of het waar is wat ze zeggen (als het om grote bedragen gaat).
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 18:10:54 #233
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_89263465
en nu ben ik eten
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_89263484
quote:
4s.gif Op zondag 28 november 2010 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil wel mod zijn, maar kom, zoals ik al zei, voor fok mijn huis niet uit. Organisatorisch wil ik dus wel alles op de rails zetten, daar waar mogelijk, maar ik kan geen goederen ontvangen en ook niet bij mensen thuis op bezoek gaan om te checken of het waar is wat ze zeggen (als het om grote bedragen gaat).
Ik ook wel, maar uit huis gaan gaat moeilijk voor mij, aangezien ik niet auto kan rijden, dus als het niet in de buurt is kan ik niet helpen.
pi_89263489
quote:
2s.gif Op zondag 28 november 2010 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
en nu ben ik eten
Eet smakelijk. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 18:13:15 #236
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89263542
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 18:10 schreef BrandX het volgende:

[..]

meelezen en als we gestart zijn (eventueel anoniem) je hulpvraag melden.
En wie weet lees je iets waarvan je zegt: hey daar kan ik mee helpen! Zonder dat het je geld kost.
man, je weet niet half _hoe_ ik al geholpen ben met spullen voor m'n woonkamer mooi te krijgen, gekregen van een lieve FOK!ster die notabene bij me om de hoek woonde (waar we dus hier op FOK! achter kwamen) ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 18:14:18 #237
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89263565
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef DJMO het volgende:

[..]

man, je weet niet half _hoe_ ik al geholpen ben met spullen voor m'n woonkamer mooi te krijgen, gekregen van een lieve FOK!ster die notabene bij me om de hoek woonde (waar we dus hier op FOK! achter kwamen) ;)
O+
lolwut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 18:14:44 #238
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89263583
en ik zou evt. best willen modden, of als vertrouwenspersoon dienen. Ik ken de schaamte en begrijp die ook heel goed ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89263611
Ik wil (en kan) organisatorisch en desgewenst modtechnisch best wel meehelpen. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 28 november 2010 @ 18:16:10 #240
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89263641
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil (en kan) organisatorisch en desgewenst modtechnisch best wel meehelpen. :@
Jaaa, Cat *O*

Die kan dat vast goed :Y
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 28 november 2010 @ 18:16:57 #241
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89263671
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:09 schreef honkeytonk het volgende:

Dat zeggen de meeste users wel, maar je weet niet wie er daadwerkelijk wat gaan doen, als het meer tijd blijkt nodig te hebben.
Dan onderschat je de gemiddelde FOK! user.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_89263721
Ik zou ook best willen helpen, ben best een regelmuts. Voor de echte vertrouwensdingen enzo zal een ouder iemand beter op zijn plek zijn al zou ik dat ook best willen, en naar mijn idee ook wel kunnen, en ik heb sowieso tijd over om PH's te lezen enzo.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  zondag 28 november 2010 @ 18:21:18 #243
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89263846
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:03 schreef yvonne het volgende:
Meedenken: graag! Want ook, hoe bereiken we de users die zich misschien schamen, maar toch iets goed kunnen gebruiken.
Users die zich schamen mogen zich per PM melden (desnoods bij mij). We babbelen wat, maken een OP en gaan los. Opgelost :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 28 november 2010 @ 18:22:36 #244
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89263900
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef BrandX het volgende:
al zou het maar een paar maanden succesvol zijn, het is dan toch sowieso tof dat we met zjn allen in een paar maanden tijd een aantal anderen heel tof hebben kunnen helpen?
Doe ik het voor!
Ga je mee op het strand staan? Het is namelijk weer rete-koud O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89263913
Mensen helpen is leuk!
FOK!kers helpen is leuk!
dag
pi_89263943
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Users die zich schamen mogen zich per PM melden (desnoods bij mij). We babbelen wat, maken een OP en gaan los. Opgelost :)
Top idee ^O^ Elies kunnen we dat prima toevertrouwen.
Maar Elies hoe zit dat met de armpjes?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Admin zondag 28 november 2010 @ 18:24:25 #247
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89263963
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef BrandX het volgende:

[..]

al zou het maar een paar maanden succesvol zijn, het is dan toch sowieso tof dat we met zjn allen in een paar maanden tijd een aantal anderen heel tof hebben kunnen helpen?
Doe ik het voor!
Ik ook! Al zou het maar voor een seizoen zijn, prima toch?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 28 november 2010 @ 18:25:19 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89264002
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Users die zich schamen mogen zich per PM melden (desnoods bij mij). We babbelen wat, maken een OP en gaan los. Opgelost :)
Wil jij als vertrouwenspersoon fungeren? Zou tof zijn!
Doen we samen, jij babbelt, ik check klonen ed.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 18:25:30 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89264008
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Users die zich schamen mogen zich per PM melden (desnoods bij mij). We babbelen wat, maken een OP en gaan los. Opgelost :)
extra tagje .. Biechtmoeder :+ ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2010 @ 18:25:40 #250
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89264010
quote:
Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ook! Al zou het maar voor een seizoen zijn, prima toch?
Eens. Gewoon met z'n alle de schouders er onder zetten.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zondag 28 november 2010 @ 18:27:27 #251
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89264079
Zo, nu even een wat uitgebreidere reactie...

Ik vind het een super idee. Feitelijk is de actie warme voetren zo ook begonnen. En de hulp aan de gescheiden vader die Yv in de OP noemt. Hulp (in de vorm van spullen, geld of alleen even een oor) is voldoende voorhanden (dat hebben de laatste jaren FOK! onder andere wel bewezen). Het moeilijke is de mensen te vinden en vraag en aanbod bij elkaar te brengen.

Ziehier de meerwaarde van een groot platform als FOK! Dé plek waar mensen elkaar kunnen treffen!

Ik zie het voor me ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 18:28:22 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89264123
Ik wil ook graag helpen :) Maar dan meer als denktank of zo. Heb momenteel wat meer tijd omdat ik ziek ben en nog veel thuis zit/lig. Als ik eenmaal weer aan het werk ben heb ik niet zoveel tijd meer. Maar ik vind het wel leuk om mee te doen :Y
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 28 november 2010 @ 18:28:50 #253
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89264137
Elisab en Cat22 lijkt me echt een geweldig modpaartje voor FHF forum
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 18:29:09 #254
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89264146
quote:
17s.gif Op zondag 28 november 2010 18:28 schreef Klonk het volgende:
Elisab en Cat22 lijkt me echt een geweldig modpaartje voor FHF forum
Ik stem voor! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89264166
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je zou users ook de optie kunnen geven een bedragje te storten om de vervoersmensen een vergoeding te geven. Niet iedereen die wil helpen kan klusjes doen of heeft spullen liggen waar hij/zij vanaf wil. En als veel mensen geld storten zou je het kunnen verbreden naar aanschaf van spullen of zo.

Moet je wel een rekening voor openen dan. Met controle.
Zou het allemaal niet te groot maken toch.

Ik wil best wat storten om mee te doen trouwens. Dat is vele malen makkelijker ook maar dit vereist wel een fikse organisatie.

Dat sneeuwschuiven en FOK!kers de deur uit krijgen vind ik dan weer romantischer. *; .
pi_89264232
Bij elkaar bedoel ik dan, en geld verdelen en spullen en klusjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 18:32:44 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89264272
Ik vind dat het in principe gaat om elkaar te helpen met spullen/klusjes/liften. Niet om geld. Maar soms kan geld wel een oplossing zijn, zoals voor een dierenartsrekening of zo.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 28 november 2010 @ 18:32:56 #258
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89264282
nog een hersenscheetje, per provincie een contactpersoon, die heeft mischien wat meer zicht op de regio dan een modje aan de andere kant van het land
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Admin zondag 28 november 2010 @ 18:33:12 #259
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89264292
Ik denk dat we geld er buiten moeten houden, dan wordt het opeens een heel ander project, moeten we niet doen

k ga weer even plat ( rug ja nog steeds gekneusde ribben au) maar ik zie de allerliefste feeën het al overnemen

Liesje en BX voor nu zeker als mod!
Ooooow, stel toch dat dit zou lukken!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89264330
Heb al een deel van de kelder weggegeven maar mocht er nog iets zijn draag ik graag mijn steentje bij.
Geld weggeven zit er hier nog even niet in, ben zelf nog bezig met de laatste radiatoren enz te kopen (en nee het is hier niet koud :P ).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 28 november 2010 @ 18:35:36 #261
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89264410
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat we geld er buiten moeten houden, dan wordt het opeens een heel ander project, moeten we niet doen

k ga weer even plat ( rug ja nog steeds gekneusde ribben au) maar ik zie de allerliefste feeën het al overnemen

Liesje en BX voor nu zeker als mod!
Ooooow, stel toch dat dit zou lukken!
Nee, geld storten om dingen te kopen enzo niet. Maar een paar euro voor de rijders vind ik geen gek idee. Er zullen ongetwijfeld weer mensen komen die half Nederland door gaan rijden voor spullen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_89264419
quote:
Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat het in principe gaat om elkaar te helpen met spullen/klusjes/liften. Niet om geld. Maar soms kan geld wel een oplossing zijn, zoals voor een dierenartsrekening of zo.
Ik ben bang dat je na een tijdje niet meer om een rekening heen kan, zeker als ideeën als mensen die spullen vervoeren uit worden gevoerd. Maar ik denk dat het beter is om eerst drie maanden tot een half jaar te kijken hoe het gaat voor er vanalles geopend en dergelijke gaat worden, het lijkt me het mooist als het vooral om de kleine dingen blijft draaien, de mensen die bij bijvoorbeeld instanties ook al ondergesneeuwd worden.

Niet dat een huisraad voor een gescheiden vader bij elkaar sparen niet prachtig is, maar ook dat is 'klein' omdat je er een gezinnetje meehelpt.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Admin zondag 28 november 2010 @ 18:37:04 #263
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89264465
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:35 schreef Lutte het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je na een tijdje niet meer om een rekening heen kan, zeker als ideeën als mensen die spullen vervoeren uit worden gevoerd. Maar ik denk dat het beter is om eerst drie maanden tot een half jaar te kijken hoe het gaat voor er vanalles geopend en dergelijke gaat worden, het lijkt me het mooist als het vooral om de kleine dingen blijft draaien, de mensen die bij bijvoorbeeld instanties ook al ondergesneeuwd worden.

Niet dat een huisraad voor een gescheiden vader bij elkaar sparen niet prachtig is, maar ook dat is 'klein' omdat je er een gezinnetje meehelpt.
Bingo!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 18:37:46 #264
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89264499
Ik bedoelde ook dat geld inzamelen niet het doel moet zijn. Maar dat er soms geld nodig kan zijn (voor benzine, een rekening of zo) en dat er dan een mogelijkheid is om daarin bij te dragen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Admin zondag 28 november 2010 @ 18:38:49 #265
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89264546
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik bedoelde ook dat geld inzamelen niet het doel moet zijn. Maar dat er soms geld nodig kan zijn (voor benzine, een rekening of zo) en dat er dan een mogelijkheid is om daarin bij te dragen.
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik bedoelde ook dat geld inzamelen niet het doel moet zijn. Maar dat er soms geld nodig kan zijn (voor benzine, een rekening of zo) en dat er dan een mogelijkheid is om daarin bij te dragen.
Ja zo :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 28 november 2010 @ 18:39:07 #266
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89264560
Wat een prachtig idee (en geheel in de Sint-en-kerstsfeer). Denk dat het zomaar zou kunnen uitgroeien tot iets heel erg fijns waar mensen echt baat bij hebben. Al is het maar het idee dat je er in de wereld niet alleen voor hoeft te staan, zeg maar.

Geopperde mods lijken me zeer prima, Cat22 lijkt me ook zeer prima, is namelijk een lieverd, ook in het echt. Elisa is gewoon tof. Nou goed, keuzes genoeg lijkt me.

Overigens krijg ik een beetje een givesmehope-sfeer :D. ( http://www.givesmehope.com/ , FML voor optimisten). Ook leuk dat het echt van alle afmetingen kan zijn, van een paar sokken opsturen tot grootschalige groepsacties O+. Topidee.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Admin zondag 28 november 2010 @ 18:39:27 #267
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89264574
En nu ga ik echt weer even plat dames/heren :)
Lieve FOK!Feeën
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 28 november 2010 @ 18:39:46 #268
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89264585
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:25 schreef yvonne het volgende:
Wil jij als vertrouwenspersoon fungeren? Zou tof zijn!
Doen we samen, jij babbelt, ik check klonen ed.
Met liefde en plezier!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89264601
Ik heb nog een hele ton kleding over. Voorlopig kan ik dat toch niet aan.
En volgens mij nog wat pruldingen voor je huis in te richten.
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 18:42:18 #270
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89264708
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ga je mee op het strand staan? Het is namelijk weer rete-koud O+
Heeeeeeel verleidelijk!
lolwut
  zondag 28 november 2010 @ 18:43:33 #271
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89264754
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 18:42 schreef BrandX het volgende:
Heeeeeeel verleidelijk!
Precies ^O^

Je hebt jezelf een date dame O+ Laten we een nacht uitzoeken dat het sneeuwt. Dat vind ik namelijk uber-romantisch :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89264756
Met dat geld bedoelde ik ook niet dat we dit moeten stimuleren. Maar wellicht zijn er mensen die liever iets willen storten. Dan zou ik het zonde vinden als we nee gingen verkopen.
Ik geef jullie helemaal gelijk dat het niet te groot moet worden en dat we ook niet actief geld moeten gaan inzamelen. :Y

Diensten en spullen, dat moet de kern zijn! ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 28 november 2010 @ 18:45:03 #273
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89264835
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een prachtig idee (en geheel in de Sint-en-kerstsfeer). Denk dat het zomaar zou kunnen uitgroeien tot iets heel erg fijns waar mensen echt baat bij hebben. Al is het maar het idee dat je er in de wereld niet alleen voor hoeft te staan, zeg maar.
We hebben het eerder gedaan; het kan zomaar weer :Y

Ik moet echt even gaan eten, maar niet weggaan; ik kom weer terug :Y
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89265339
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:45 schreef ElisaB het volgende:

[..]

We hebben het eerder gedaan; het kan zomaar weer :Y

Ik moet echt even gaan eten, maar niet weggaan; ik kom weer terug :Y
Is dat een dreigement of een belofte? ;)
dag
pi_89265353
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef Peter het volgende:

[..]

Is dat een dreigement of een belofte? ;)
Ik denk beide :P
pi_89265389
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Met dat geld bedoelde ik ook niet dat we dit moeten stimuleren. Maar wellicht zijn er mensen die liever iets willen storten. Dan zou ik het zonde vinden als we nee gingen verkopen.
Ik geef jullie helemaal gelijk dat het niet te groot moet worden en dat we ook niet actief geld moeten gaan inzamelen. :Y

Diensten en spullen, dat moet de kern zijn! ^O^
Mee eens, ik denk dat dit het beste zal werken met gewoon kleine diensten en spullen.
  zondag 28 november 2010 @ 19:03:58 #277
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_89265648
Ik zet mezelf gewoon in als arbeidskracht denk ik. Aangezien ik pas 16 ben met alleen een fiets als vervoermiddel kan ik in maar in een straal van 5km beschikbaar zijn :'(
wat is dit
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 19:04:29 #278
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89265671
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 19:03 schreef Dhaha het volgende:
Ik zet mezelf gewoon in als arbeidskracht denk ik. Aangezien ik pas 16 ben met alleen een fiets als vervoermiddel kan ik in maar in een straal van 5km beschikbaar zijn :'(
Of een keer met iemand meerijden naar iemand die hulp kan gebruiken *O*
lolwut
  zondag 28 november 2010 @ 19:04:51 #279
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89265682
Als het aanslaat zal het ook zeker goede publiciteit zijn.
Kwestie van goed beleid, moderatie en geduld ;)
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  zondag 28 november 2010 @ 19:04:57 #280
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_89265688
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef BrandX het volgende:

[..]

Of een keer met iemand meerijden naar iemand die hulp kan gebruiken *O*
Of iets op de post sturen als je het over hebt en iemand kan het gebruiken.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 28 november 2010 @ 19:05:01 #281
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_89265691
quote:
19s.gif Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef BrandX het volgende:

[..]

Of een keer met iemand meerijden naar iemand die hulp kan gebruiken *O*
Dat is ook een goeie ja :D
wat is dit
  zondag 28 november 2010 @ 19:09:11 #282
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89265840
BX en ElisaB for modje *O*
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_89266246
quote:
17s.gif Op zondag 28 november 2010 19:09 schreef Klonk het volgende:
BX en ElisaB for modje *O*
Je moet Elisa niet in een hoek drijven. Die zegt namelijk al jaren op alle liefdadigheid ja. O+ .

Er zijn andere zwarte users die ook hulp hebben aangeboden. Pak dit aan.
  zondag 28 november 2010 @ 19:19:50 #284
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_89266286
Ik wil ook wel ergens aan meehelpen. Leuk idee
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  zondag 28 november 2010 @ 19:20:03 #285
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89266292
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef Stali het volgende:

[..]
Er zijn andere zwarte users die ook hulp hebben aangeboden.
Ik ben blank hoor! :')
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  zondag 28 november 2010 @ 19:20:33 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89266308
Niet om het een of ander maarre.... we hebben toch al 2 modjes?!
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef yvonne het volgende:

Liesje en BX voor nu zeker als mod!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_89266316
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef Stali het volgende:

[..]

Je moet Elisa niet in een hoek drijven. Die zegt namelijk al jaren op alle liefdadigheid ja. O+ .

Er zijn andere zwarte users die ook hulp hebben aangeboden. Pak dit aan.
Ik denk dat de meeste zwarte users die hier posten wel mee willen helpen :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 19:20:48 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89266317
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:20 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Ik ben bank hoor! :')
voor monopolygeld of echt geld?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 28 november 2010 @ 19:21:05 #289
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89266330
quote:
5s.gif Op zondag 28 november 2010 19:20 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander maarre.... we hebben toch al 2 modjes?!

[..]

ik vind iedereen lief *O*
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 28 november 2010 @ 19:21:25 #290
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89266340
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 19:20 schreef DJMO het volgende:

[..]

voor monopolygeld of echt geld?
:D Zie edit ;)
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_89266353
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:20 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Ik ben blank hoor! :')
En zwart en je bent stiekem gewoon een heel lieve user ook nog.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2010 @ 19:21:43 #292
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89266358
quote:
Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef Stali het volgende:


Er zijn andere zwarte users die ook hulp hebben aangeboden. Pak dit aan.
Correct.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zondag 28 november 2010 @ 19:21:51 #293
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_89266364
quote:
7s.gif Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef Stali het volgende:

[..]

Je moet Elisa niet in een hoek drijven. Die zegt namelijk al jaren op alle liefdadigheid ja. O+ .

Er zijn andere zwarte users die ook hulp hebben aangeboden. Pak dit aan.
da's ook wel waar :@

ze zijn gewoon tof en soms draaf ik lekker door in enthousiast doen :+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 28 november 2010 @ 19:22:03 #294
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89266374
quote:
17s.gif Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef Stali het volgende:

[..]

En zwart en je bent stiekem gewoon een heel lieve user ook nog.
:*
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_89266377
quote:
Op zondag 28 november 2010 19:20 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander maarre.... we hebben toch al 2 modjes?!

[..]

Met alleen twee modjes red je het niet, en Elisa wordt volgensmij de contactpersoon, en Yvonne om te checken op kloons enzo.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_89266384
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:22 schreef Lutte het volgende:

[..]

Met alleen twee modjes red je het niet, en Elisa wordt volgensmij de contactpersoon, en Yvonne om te checken op kloons enzo.
Lutte for mod! *O* *O*
  zondag 28 november 2010 @ 19:23:10 #297
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89266426
Ik vind het een prachtig idee. Iedereen is wel handig ergens in of draait z'n hand niet om voor .... (vul maar in) of heeft nog ...... thuis waar een ander dolblij mee is. Wat voor de één ontzettend veel moeite is, is voor de ander een fluitje van een cent. En omgekeerd. Waar ik kan wil ik ook graag mijn steentje bijdragen.
  zondag 28 november 2010 @ 19:23:20 #298
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_89266430
Kijk, eindelijk eens een goed initiatief waar we met ons overschot aan spullen van na ons samenwonen naartoe kunnen. Ik heb potten/pannen, inrichtingsspul, beddengoed, volgens mij ook nog wel wat handdoeken en theedoeken enzo. Er staat ook nog een tv-kast en ik geloof ook nog een salontafel. Verder moet ik nog effe kijken, maar in elk geval genoeg om iemand mee op weg te helpen die niets (meer) heeft... :Y
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 28 november 2010 @ 19:24:52 #299
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_89266506
Wachten op Yvonne, maar ik hoop dat het subforum er snel is.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_89266538
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:24 schreef smegmanus het volgende:
Wachten op Yvonne, maar ik hoop dat het subforum er snel is.
Ik ook, dan kan het organiseren echt beginnen :)
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 28 november 2010 @ 19:26:15 #301
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89266576
quote:
Op zondag 28 november 2010 19:25 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik ook, dan kan het organiseren echt beginnen :)
:Y
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Boks-Chick zondag 28 november 2010 @ 19:38:39 #302
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')