Dus dit...quote:Op zondag 28 november 2010 17:35 schreef Juicyhil het volgende:
Maar goed, even serieus. Wil toch even zeggen dat ik het een leuk initiatief vind. punt.
Dat moet wel goed gaan komen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zijn alleen al in dit topic enorm veel mensen enthousiast, daar kan best een PH-doorlichtteam uit voortkomen!
Liften misschien? Doe ik ook best vaak, gaat ook behoorlijk snel!quote:Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Misschien een idee inderdaad! Maar ik heb 0 euro en ik kan wel een klusje doen bij een vriend, maar om tegen de 30 euro aan te zitten gaat niet werken ben ik bang.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Ja, die beslissing nemen we, hopla, vandaag of anders morgen openen we een subforum
FHF-FOK!kers helpen FOK!kers?
quote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Ja, die beslissing nemen we, hopla, vandaag of anders morgen openen we een subforum
Jooaah!quote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Dan bereik je wel weer een grotere groep! Een subforum kun je niet echt omheen als actieve poster, een of een paar topic(s) lees je gauw overheen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
ja, dat is beter dan fok voor fok of fok helpt fok, ik zeg doenquote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Oeh dit is ook een idee. Diensten uitwisselen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Misschien een idee inderdaad! Maar ik heb 0 euro en ik kan wel een klusje doen bij een vriend, maar om tegen de 30 euro aan te zitten gaat niet werken ben ik bang.
oh, zeker weten en ik ga helpen waar ik dat kan met mijn middelenquote:Op zondag 28 november 2010 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en toch moet je enorm oppassen om je eigen situatie niet te spiegelen of te projecteren op een ander.
Streven is zo objectief mogelijk te blijven.
Het aloude charity-idee.
Goed plan.quote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Ik ga er wel wat mee doen, heb hier genoeg oude spullen die mensen nog wel kunnen gebruikenquote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Prachtig idee!
Ik denk niet dat ik er iets mee ga doen, maar het idee is mooi
Jaja, eerst even kijken of er nog een forum vrij is of aangemaakt moet wordenquote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat is beter dan fok voor fok of fok helpt fok, ik zeg doen
klonkquote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, eerst even kijken of er nog een forum vrij is of aangemaakt moet wordenIk zeg al, vandaag of morgen
Maar het komt,
we hebben iig al Liesje en BrandX die willen modden.
Ik wil best de vertrouwenspersoon zijn, ik ken toch heel wat users.
En ik zou graag iemand uit deze groep postenden hebben als mod om ook mee te helpen,
Wat moet je kunnen, organiseren, van deze chaos een geheel maken en ook in staat is om zonder oordeel of vooroordeel mensen te helpen.
Wordt het een tijdelijk subforum? Of een vaste?quote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, eerst even kijken of er nog een forum vrij is of aangemaakt moet wordenIk zeg al, vandaag of morgen
Maar het komt,
En ik zou graag iemand uit deze groep postenden hebben als mod om ook mee te helpen,
Wat moet je kunnen, organiseren, van deze chaos een geheel maken en ook in staat is om zonder oordeel of vooroordeel mensen te helpen.
Ik wil best helpen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef yvonne het volgende:
Maar het komt,
Kun je oppassen? Schilderen? Iemand eens mee uit nemen?quote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Prachtig idee!
Ik denk niet dat ik er iets mee ga doen, maar het idee is mooi
Van de usersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |