ja, iknow, maar het was eerst wel in 1 topic, maargoed, back to the ideasquote:Op zondag 28 november 2010 17:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[..]
Als het in 1 topic zet wordt het een mega-zooi. Compleet zonder overzicht.
Zolang het maar vol hd isquote:Op zondag 28 november 2010 17:26 schreef Peter het volgende:
[..]
platte of oude dikke?
Van die laatste heb ik er twee staan
Eerst je hele levensgeschiedenis postenquote:
Moet je even op m'n naam klikkenquote:Op zondag 28 november 2010 17:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eerst je hele levensgeschiedenis posten
Geinponummen in andere topics, er zijn er 986785874574653463.quote:
Ah, jij bent zo'n zielig geval die alleen maar een FOK!leven heeft. Dan is het goedquote:
De ideeen zijn tof, maar dit is volgens mij iets wat wel heel goed bekeken en vooral gemod moet worden, als je dit goed van de grond wilt krijgen dan moet je misbruik zo hard mogelijk proberen te voorkomen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je kijkt wat voor toffe ideeën er in een krap uurtje al zijn komt dat echt wel goed.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
De ideeen zijn tof, maar dit is volgens mij iets wat wel heel goed bekeken en vooral gemod moet worden, als je dit goed van de grond wilt krijgen dan moet je misbruik zo hard mogelijk proberen te voorkomen.
Ik bedoel, een FOK!ker die DIG post dat ie een nieuwe dikke computer heeft gekocht en een maand later om hulp roept in FHF zou bij mij vraagtekens oproepen...
quote:Op zondag 28 november 2010 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hieropinhakend, 2 of meer personen die op vergoeding van fok door het land rijden om spullen op te halen en weg te brengen en meteen de situatie checken?
quote:Op zondag 28 november 2010 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
Het liefst vrijwillig natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat mensen die in geldnood zoiets wel zouden willen doen.
Dat zijn dingen die inderdaad gecheckt moeten worden.quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Klonk het volgende:
De ideeen zijn tof, maar dit is volgens mij iets wat wel heel goed bekeken en vooral gemod moet worden, als je dit goed van de grond wilt krijgen dan moet je misbruik zo hard mogelijk proberen te voorkomen.
Ik bedoel, een FOK!ker die DIG post dat ie een nieuwe dikke computer heeft gekocht en een maand later om hulp roept in FHF zou bij mij vraagtekens oproepen...
Dat, waar m'n kopjes en bekers heengaan maakt me niet zoveel uit, als je er maar wat aan hebt.quote:Op zondag 28 november 2010 17:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die inderdaad gecheckt moeten worden.
Eens. Een verzoek om hulp dus via PM naar een Mod. En na controle pas plaatsen in het sub-forum.quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet opeens denken aan de voedselbank hier in Venlo, komen mensen met een autoquote:Op zondag 28 november 2010 17:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die inderdaad gecheckt moeten worden.
Er zijn alleen al in dit topic enorm veel mensen enthousiast, daar kan best een PH-doorlichtteam uit voortkomen!quote:Op zondag 28 november 2010 17:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja, en toch moet je enorm oppassen om je eigen situatie niet te spiegelen of te projecteren op een ander.quote:Op zondag 28 november 2010 17:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet opeens denken aan de voedselbank hier in Venlo, komen mensen met een auto![]()
dan krab ik echt achter mijn oren, ik ben ook dom geweest, ben bijna uit mijn zelfgegraven schuldenval (nog een jaartje) maar ik heb van alles opgegeven om dat te kunnen doen, en de auto was een van de eerste dingen die sneuvelde...
Kan je geen kruidvat kaartje regelen? 12.50¤ en dan heb je één dag reizenquote:Op zondag 28 november 2010 17:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Gaat er iemand toevallig naar Eindhoven vanaf omgeving Schiphol/Haarlem/Hoofddorp volgende week zaterdag?
Geen geld voor de trein.Beetje geld voor entree NK breakdance ophoesten is niet zo moeilijk, maar die trein is gewoon achterlijk duur.
Misschien een idee inderdaad! Maar ik heb 0 euro en ik kan wel een klusje doen bij een vriend, maar om tegen de 30 euro aan te zitten gaat niet werken ben ik bang.quote:Op zondag 28 november 2010 17:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan je geen kruidvat kaartje regelen? 12.50¤ en dan heb je één dag reizen
Dus dit...quote:Op zondag 28 november 2010 17:35 schreef Juicyhil het volgende:
Maar goed, even serieus. Wil toch even zeggen dat ik het een leuk initiatief vind. punt.
Dat moet wel goed gaan komen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zijn alleen al in dit topic enorm veel mensen enthousiast, daar kan best een PH-doorlichtteam uit voortkomen!
Liften misschien? Doe ik ook best vaak, gaat ook behoorlijk snel!quote:Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Misschien een idee inderdaad! Maar ik heb 0 euro en ik kan wel een klusje doen bij een vriend, maar om tegen de 30 euro aan te zitten gaat niet werken ben ik bang.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Ja, die beslissing nemen we, hopla, vandaag of anders morgen openen we een subforum
FHF-FOK!kers helpen FOK!kers?
quote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Ja, die beslissing nemen we, hopla, vandaag of anders morgen openen we een subforum
Jooaah!quote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Dan bereik je wel weer een grotere groep! Een subforum kun je niet echt omheen als actieve poster, een of een paar topic(s) lees je gauw overheen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
ja, dat is beter dan fok voor fok of fok helpt fok, ik zeg doenquote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Oeh dit is ook een idee. Diensten uitwisselen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Misschien een idee inderdaad! Maar ik heb 0 euro en ik kan wel een klusje doen bij een vriend, maar om tegen de 30 euro aan te zitten gaat niet werken ben ik bang.
oh, zeker weten en ik ga helpen waar ik dat kan met mijn middelenquote:Op zondag 28 november 2010 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en toch moet je enorm oppassen om je eigen situatie niet te spiegelen of te projecteren op een ander.
Streven is zo objectief mogelijk te blijven.
Het aloude charity-idee.
Goed plan.quote:Op zondag 28 november 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:
Ik ga er wel wat mee doen, heb hier genoeg oude spullen die mensen nog wel kunnen gebruikenquote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Prachtig idee!
Ik denk niet dat ik er iets mee ga doen, maar het idee is mooi
Jaja, eerst even kijken of er nog een forum vrij is of aangemaakt moet wordenquote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, dat is beter dan fok voor fok of fok helpt fok, ik zeg doen
klonkquote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, eerst even kijken of er nog een forum vrij is of aangemaakt moet wordenIk zeg al, vandaag of morgen
Maar het komt,
we hebben iig al Liesje en BrandX die willen modden.
Ik wil best de vertrouwenspersoon zijn, ik ken toch heel wat users.
En ik zou graag iemand uit deze groep postenden hebben als mod om ook mee te helpen,
Wat moet je kunnen, organiseren, van deze chaos een geheel maken en ook in staat is om zonder oordeel of vooroordeel mensen te helpen.
Wordt het een tijdelijk subforum? Of een vaste?quote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, eerst even kijken of er nog een forum vrij is of aangemaakt moet wordenIk zeg al, vandaag of morgen
Maar het komt,
En ik zou graag iemand uit deze groep postenden hebben als mod om ook mee te helpen,
Wat moet je kunnen, organiseren, van deze chaos een geheel maken en ook in staat is om zonder oordeel of vooroordeel mensen te helpen.
Ik wil best helpen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef yvonne het volgende:
Maar het komt,
Kun je oppassen? Schilderen? Iemand eens mee uit nemen?quote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Prachtig idee!
Ik denk niet dat ik er iets mee ga doen, maar het idee is mooi
Van de usersquote:
Of een product ruilen voor een product!quote:Op zondag 28 november 2010 17:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oeh dit is ook een idee. Diensten uitwisselen.
Of een dienst tegen een product oid.
Iemand die handig is met een kwast helpt een ander schilderen in huis, in ruil voor een goede maaltijd en servies
Ofzo
Dan wil ik dat ook wel doen, maar aangezien mijn verleden denk ik niet dat ik mod zal wordenquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van de usersKlonk is al mod, mods hebben overal rechten
ik ben site admin van de weblog (heb je me zelf voor gevraagdquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van de usersKlonk is al mod, mods hebben overal rechten
Als je eens een poosje geen kutuser wilt zijnquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef smegmanus het volgende:
Ik had al aangegeven dat ik wilde helpen
Maar ik denk dat Yvonne mij overslaat
Aaaaaaaaaaaaach, zal ik aanpassen, help me herinnerenquote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben site admin van de weblog, heb alleen nog rechten in GC, iets van vroegah denk ik
quote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
Goed plan, ik wil dandybleu graag aandragen als hulpbehoevende.
Het gaat niet goed met deze jongen, hij heeft nauwelijks geld en raakt aan de drank als we hem niet gauw helpen.
Hij kan best wat hulp gebruiken jaquote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
Het gaat niet goed met deze jongen, hij heeft nauwelijks geld en raakt aan de drank als we hem niet gauw helpen.
Dat ziet eruit als mijn dagelijkse werk, dus jaquote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je eens een poosje geen kutuser wilt zijnHeb je een beetje organisatorische talenten?
Hart voor mensen? De chaos achter mn kont opruimen?
Je kunt zeggen wat je wilt maar ik ben Dandybleu in een topic tegengekomen waarin hij iemand woonruimte aanbood en zeker niet om misbruik van het meisje te maken.quote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef BrandX het volgende:
We kunnen zelfs FOK!-acties door het land kunnen doen.
FOK! maakt straten sneeuw- en ijsvrij
FOK! doet boodschappen voor bejaarden
met een stel FOK!kers een wijk in met zijn allen en gaan!
quote:Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADaar ben ik voor!!!!!
Goed plan, maar zijn daar genoeg users voor in 1 wijk?quote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef BrandX het volgende:
Soort FOK!meet wordt het dan.quote:Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goed plan, maar zijn daar genoeg users voor in 1 wijk?
Er zijn ook wel FOK!kers die een auto hebben en kunnen reizenquote:Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, maar ik denk wel dat dan minder users dat zullen doen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn ook wel FOK!kers die een auto hebben en kunnen reizen
Het zou best mogelijk zijn jaquote:Op zondag 28 november 2010 17:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Soort FOK!meet wordt het dan.
Bejaarden zitten doorgaans niet op FOK!
We kunnen mensen oproepen he?quote:Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's een goed plan! Je kan in zo'n geval ook een paar vrienden ofzo meenemen, een paar niet FOK!kers die dan ook kunnen meehelpenquote:Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
We kunnen mensen oproepen he?
In mijn wijk hier bjivoorbeeld, wonen veel ouderen (55+ - 155).
Verzamelen bij mij thuis, met een man of tien de wijk in.
In de week ervoor het bijv. communiceren via het wijkblad zodat men zich niet de tyfus schrikt van een horde wilde FOK!kers.
Buiten FOK! heb je ook middelen om mensen op te roepen... Denk aan Social Media of je Nederlandse mondquote:Op zondag 28 november 2010 17:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, maar ik denk wel dat dan minder users dat zullen doen.
Ook een schitterend ideequote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef BrandX het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
Of dingen organiseren met scholen, basis of middelbaar, heb je meteen goede pr
Wat organiseren met scholen dan? Noem eens een voorbeeld?quote:Op zondag 28 november 2010 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
Of dingen organiseren met scholen, basis of middelbaar, heb je meteen goede pr
Op onze school hebben we vorige kerst een actie gehad om kinderen uit kenia die de universiteit willen doen te helpen, een paar leerlingen van onze school zijn onder toezicht van leraren ook daarnaartoe geweest en voor frans moesten we dan bijvoorbeeld een brief schrijven naar die kinderen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat organiseren met scholen dan? Noem eens een voorbeeld?
Da's wel leuk ja, mijn school heeft ook ooit zoiets gedaan!quote:Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op onze school hebben we vorige kerst een actie gehad om kinderen uit kenia die de universiteit willen doen te helpen, een paar leerlingen van onze school zijn onder toezicht van leraren ook daarnaartoe geweest en voor frans moesten we dan bijvoorbeeld een brief schrijven naar die kinderen.
ik ben stageloper geweest in het kader van de week van de mediawijsheid, dus hier idemquote:Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef smegmanus het volgende:
Ik stel mezelf iig beschikbaar voor mensen met computerproblemen.
Veel hardware hier liggen en kan simpele softwareprobleempjes vaak op afstand (remote support) oplossen. Scheelt een bezoekje aan de computerboer en scheelt je dus geld.
Een FOK! Studiebeurs?quote:Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op onze school hebben we vorige kerst een actie gehad om kinderen uit kenia die de universiteit willen doen te helpen, een paar leerlingen van onze school zijn onder toezicht van leraren ook daarnaartoe geweest en voor frans moesten we dan bijvoorbeeld een brief schrijven naar die kinderen.
Ik zou om te beginnen het hele topic eens doorlezen, dan zie je dat er heeeel wat meer geroepen wordt èn dat dit het ideeen topic is, niet het aanbiedtopicquote:Op zondag 28 november 2010 17:53 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom haal je mijn post nou weg yvonne, ik meende het. Een arme fokuser helpen is toch veel belangrijker en haalbaarder dan straten sneeuwvrij maken.
bijvoorbeeldquote:
Plus dat het publiciteit is.quote:Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
We kunnen mensen oproepen he?
In mijn wijk hier bjivoorbeeld, wonen veel ouderen (55+ - 155).
Verzamelen bij mij thuis, met een man of tien (minimaal) de wijk in.
In de week ervoor het bijv. communiceren via het wijkblad zodat men zich niet de tyfus schrikt van een horde wilde FOK!kers.
oh zo zijn er idd wel meer mensen die dat soort dingen kunnen aanbieden. Of mensen die andere talenten hebben waar anderen wat aan hebben.quote:Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef smegmanus het volgende:
Ik stel mezelf iig beschikbaar voor mensen met computerproblemen.
Veel hardware hier liggen en kan simpele softwareprobleempjes vaak op afstand (remote support) oplossen. Scheelt een bezoekje aan de computerboer en scheelt je dus geld.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:57 schreef iBenny het volgende:
Het is dus zeg maar de FOK!-versie van het tv-programma Heel Holland Helpt?
Exact, maar je moet het wel willen. En er tijd voor maken.quote:Op zondag 28 november 2010 17:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh zo zijn er idd wel meer mensen die dat soort dingen kunnen aanbieden. Of mensen die andere talenten hebben waar anderen wat aan hebben.
klopt.quote:Op zondag 28 november 2010 17:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Exact, maar je moet het wel willen. En er tijd voor maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |