Of een product ruilen voor een product!quote:Op zondag 28 november 2010 17:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oeh dit is ook een idee. Diensten uitwisselen.
Of een dienst tegen een product oid.
Iemand die handig is met een kwast helpt een ander schilderen in huis, in ruil voor een goede maaltijd en servies
Ofzo
Dan wil ik dat ook wel doen, maar aangezien mijn verleden denk ik niet dat ik mod zal wordenquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van de usersKlonk is al mod, mods hebben overal rechten
ik ben site admin van de weblog (heb je me zelf voor gevraagdquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van de usersKlonk is al mod, mods hebben overal rechten
Als je eens een poosje geen kutuser wilt zijnquote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef smegmanus het volgende:
Ik had al aangegeven dat ik wilde helpen
Maar ik denk dat Yvonne mij overslaat
Aaaaaaaaaaaaach, zal ik aanpassen, help me herinnerenquote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben site admin van de weblog, heb alleen nog rechten in GC, iets van vroegah denk ik
quote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
Goed plan, ik wil dandybleu graag aandragen als hulpbehoevende.
Het gaat niet goed met deze jongen, hij heeft nauwelijks geld en raakt aan de drank als we hem niet gauw helpen.
Hij kan best wat hulp gebruiken jaquote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
Het gaat niet goed met deze jongen, hij heeft nauwelijks geld en raakt aan de drank als we hem niet gauw helpen.
Dat ziet eruit als mijn dagelijkse werk, dus jaquote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je eens een poosje geen kutuser wilt zijnHeb je een beetje organisatorische talenten?
Hart voor mensen? De chaos achter mn kont opruimen?
Je kunt zeggen wat je wilt maar ik ben Dandybleu in een topic tegengekomen waarin hij iemand woonruimte aanbood en zeker niet om misbruik van het meisje te maken.quote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef BrandX het volgende:
We kunnen zelfs FOK!-acties door het land kunnen doen.
FOK! maakt straten sneeuw- en ijsvrij
FOK! doet boodschappen voor bejaarden
met een stel FOK!kers een wijk in met zijn allen en gaan!
quote:Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADaar ben ik voor!!!!!
Goed plan, maar zijn daar genoeg users voor in 1 wijk?quote:Op zondag 28 november 2010 17:46 schreef BrandX het volgende:
We kunnen zelfs FOK!-acties door het land kunnen doen.
FOK! maakt straten sneeuw- en ijsvrij
FOK! doet boodschappen voor bejaarden
met een stel FOK!kers een wijk in met zijn allen en gaan!
Soort FOK!meet wordt het dan.quote:Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goed plan, maar zijn daar genoeg users voor in 1 wijk?
Er zijn ook wel FOK!kers die een auto hebben en kunnen reizenquote:Op zondag 28 november 2010 17:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goed plan, maar zijn daar genoeg users voor in 1 wijk?
Ohja, maar ik denk wel dat dan minder users dat zullen doen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn ook wel FOK!kers die een auto hebben en kunnen reizen
Het zou best mogelijk zijn jaquote:Op zondag 28 november 2010 17:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Soort FOK!meet wordt het dan.
Bejaarden zitten doorgaans niet op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |