+woonplaatsquote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Cat22 het volgende:
Misschien eens een lijstje maken van mensen die willen meehelpen organiseren/modereren voordat iedereen namen en koppels gaat roepen?
Er zijn al 2 modjes, volgens Yvonne hoeft daar nog maar ééntje bij, toch? Dat zal jij wel worden ofzoquote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Cat22 het volgende:
Misschien eens een lijstje maken van mensen die willen meehelpen organiseren/modereren voordat iedereen namen en koppels gaat roepen?
Volgens mij waren er nog meer mensen die wilden meemodden. Toch? Ik zou niet willen dat anderen gepasseerd worden.quote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er zijn al 2 modjes, volgens Yvonne hoeft daar nog maar ééntje bij, toch? Dat zal jij wel worden ofzo
Er waren nog wel wat, het lijkt mij ook wel tof, dan kan ik ook wel wat doen voor dit forum. Maar ik word geen mod, de crew mag mij nietquote:Op zondag 28 november 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij waren er nog meer mensen die wilden meemodden. Toch? Ik zou niet willen dat anderen gepasseerd worden.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij waren er nog meer mensen die wilden meemodden. Toch? Ik zou niet willen dat anderen gepasseerd worden.
ik had ook aangeboden, maar meer omdat ik de schaamte ken zeg maar, en dus een béétje weet hoe de hulpvrager zich voelt ..quote:Op zondag 28 november 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om een stel modjes. Dat is meer leuk op de voorgrond.quote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er zijn al 2 modjes, volgens Yvonne hoeft daar nog maar ééntje bij, toch? Dat zal jij wel worden ofzo
Dit is wel heel belangrijk. Gevestigde namen die betrouwbaar zijn. Niks aan veranderen. Liever meer betrouwbare bekende contactpersonen en wie weet is Greys er ook nog wel voor te porren. Of Brighteyes als FOK!ouder van OUD. Vergeet de laatste niet he.quote:Op zondag 28 november 2010 19:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met alleen twee modjes red je het niet, en Elisa wordt volgensmij de contactpersoon, en Yvonne om te checken op kloons enzo.
Je kan dingen organiseren, misschien is dat iets?quote:Op zondag 28 november 2010 19:40 schreef Stuart het volgende:
Zou best iets willen doen, maar het is wat lastig vanuit Londen lijkt me
Geld geven lijkt mij ook niet de bedoeling, ik zie liever dat ze het bij kleine dingen houden...quote:Op zondag 28 november 2010 19:40 schreef Stuart het volgende:
Zou best iets willen doen, maar het is wat lastig vanuit Londen lijkt me
Vind geld geven te makkelijk en ook niet de bedoeling van het geheel namelijk
quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef BrandX het volgende:
Liesje en ik gaan iig modden, waarschijnlijk komt er nog een derde bij, maar yvonne ligt nu met haar rug plat dus dat volgt. Achter de schermen zijn Liesje en ik al begonnen met invulling van het forum.
ElisaB zal vertrouwenspersoon zijn, ondersteunt (met name kloontechnisch) door yvonne.
het nieuws tot zo ver.
Fijn om op de hoogte gehouden te wordenquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef BrandX het volgende:
Liesje en ik gaan iig modden, waarschijnlijk komt er nog een derde bij, maar yvonne ligt nu met haar rug plat dus dat volgt. Achter de schermen zijn Liesje en ik al begonnen met invulling van het forum.
ElisaB zal vertrouwenspersoon zijn, ondersteunt (met name kloontechnisch) door yvonne.
het nieuws tot zo ver.
Wat bedoel je Tim?quote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Vraag eens aan Gers wat hij van dit idee vindt... ik meen me nog een bloemetje te herinneren.,
Ben het met je eens. ElisaB is iemand die bijna iedereen wel vertrouwd. Daarom ben ik blij dat zij ook haar steentje wil bijdragen ook gezien eerdere acties die er waren op FOK! Ook Greys en BE zouden idd goeien zijn miquote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef Stali het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel heel belangrijk. Gevestigde namen die betrouwbaar zijn. Niks aan veranderen. Liever meer betrouwbare bekende contactpersonen en wie weet is Greys er ook nog wel voor te porren. Of Brighteyes als FOK!ouder van OUD. Vergeet de laatste niet he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |