+woonplaatsquote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Cat22 het volgende:
Misschien eens een lijstje maken van mensen die willen meehelpen organiseren/modereren voordat iedereen namen en koppels gaat roepen?
Er zijn al 2 modjes, volgens Yvonne hoeft daar nog maar ééntje bij, toch? Dat zal jij wel worden ofzoquote:Op zondag 28 november 2010 19:27 schreef Cat22 het volgende:
Misschien eens een lijstje maken van mensen die willen meehelpen organiseren/modereren voordat iedereen namen en koppels gaat roepen?
Volgens mij waren er nog meer mensen die wilden meemodden. Toch? Ik zou niet willen dat anderen gepasseerd worden.quote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er zijn al 2 modjes, volgens Yvonne hoeft daar nog maar ééntje bij, toch? Dat zal jij wel worden ofzo
Er waren nog wel wat, het lijkt mij ook wel tof, dan kan ik ook wel wat doen voor dit forum. Maar ik word geen mod, de crew mag mij nietquote:Op zondag 28 november 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij waren er nog meer mensen die wilden meemodden. Toch? Ik zou niet willen dat anderen gepasseerd worden.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij waren er nog meer mensen die wilden meemodden. Toch? Ik zou niet willen dat anderen gepasseerd worden.
ik had ook aangeboden, maar meer omdat ik de schaamte ken zeg maar, en dus een béétje weet hoe de hulpvrager zich voelt ..quote:Op zondag 28 november 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om een stel modjes. Dat is meer leuk op de voorgrond.quote:Op zondag 28 november 2010 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er zijn al 2 modjes, volgens Yvonne hoeft daar nog maar ééntje bij, toch? Dat zal jij wel worden ofzo
Dit is wel heel belangrijk. Gevestigde namen die betrouwbaar zijn. Niks aan veranderen. Liever meer betrouwbare bekende contactpersonen en wie weet is Greys er ook nog wel voor te porren. Of Brighteyes als FOK!ouder van OUD. Vergeet de laatste niet he.quote:Op zondag 28 november 2010 19:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met alleen twee modjes red je het niet, en Elisa wordt volgensmij de contactpersoon, en Yvonne om te checken op kloons enzo.
Je kan dingen organiseren, misschien is dat iets?quote:Op zondag 28 november 2010 19:40 schreef Stuart het volgende:
Zou best iets willen doen, maar het is wat lastig vanuit Londen lijkt me
Geld geven lijkt mij ook niet de bedoeling, ik zie liever dat ze het bij kleine dingen houden...quote:Op zondag 28 november 2010 19:40 schreef Stuart het volgende:
Vind geld geven te makkelijk en ook niet de bedoeling van het geheel namelijk
quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef BrandX het volgende:
Liesje en ik gaan iig modden, waarschijnlijk komt er nog een derde bij, maar yvonne ligt nu met haar rug plat dus dat volgt. Achter de schermen zijn Liesje en ik al begonnen met invulling van het forum.
ElisaB zal vertrouwenspersoon zijn, ondersteunt (met name kloontechnisch) door yvonne.
het nieuws tot zo ver.
Fijn om op de hoogte gehouden te wordenquote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef BrandX het volgende:
Liesje en ik gaan iig modden, waarschijnlijk komt er nog een derde bij, maar yvonne ligt nu met haar rug plat dus dat volgt. Achter de schermen zijn Liesje en ik al begonnen met invulling van het forum.
ElisaB zal vertrouwenspersoon zijn, ondersteunt (met name kloontechnisch) door yvonne.
het nieuws tot zo ver.
Wat bedoel je Tim?quote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Vraag eens aan Gers wat hij van dit idee vindt... ik meen me nog een bloemetje te herinneren.,
Ben het met je eens. ElisaB is iemand die bijna iedereen wel vertrouwd. Daarom ben ik blij dat zij ook haar steentje wil bijdragen ook gezien eerdere acties die er waren op FOK! Ook Greys en BE zouden idd goeien zijn miquote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef Stali het volgende:
[..]
[..]
Dit is wel heel belangrijk. Gevestigde namen die betrouwbaar zijn. Niks aan veranderen. Liever meer betrouwbare bekende contactpersonen en wie weet is Greys er ook nog wel voor te porren. Of Brighteyes als FOK!ouder van OUD. Vergeet de laatste niet he.
quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef BrandX het volgende:
het nieuws tot zo ver.
Daar zat ik ook al aan te denken, zo moeilijk is dat niet, dus dat moet wel mogelijk zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef Peter het volgende:
Wat ik zei: ik wil ook graag meewerken.
FP, modden, organiseren..
Kan er trouwens iemand overweg met google-maps? Is daar op een kaart niet wat leuks aan te geven welke spullen waar staan of nodig zijn. of wie waar organiseert.
NoorsBloed. Die had het zo zwaar en zoveel hulp nodig. Zijn vriendin lag in coma enzo. Wat ie allemaal verzon. en dat was een FOK!ker die al lang hier was, en aan zijn PoHi kon je ook niets aflezen.quote:
toevallig ook een hele kattenbak?quote:Op zondag 28 november 2010 19:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Geweldig initiatief, zo met de decembermaand in het achterhoofd![]()
![]()
Ik heb vast ook nog wel eea liggen wat nooit meer gebruikt wordt
Re en Daniel uit R&P moeten ook niet vergeten worden trouwens.quote:Op zondag 28 november 2010 19:43 schreef Olga het volgende:
[..]
Ben het met je eens. ElisaB is iemand die bijna iedereen wel vertrouwd. Daarom ben ik blij dat zij ook haar steentje wil bijdragen ook gezien eerdere acties die er waren op FOK! Ook Greys en BE zouden idd goeien zijn mi
Moet zeggen dat ik het wel enorm klote zou vinden als ik iemand iets geef en het geheel blijkt een grote leugen te zijnquote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NoorsBloed. Die had het zo zwaar en zoveel hulp nodig. Zijn vriendin lag in coma enzo. Wat ie allemaal verzon. en dat was een FOK!ker die al lang hier was, en aan zijn PoHi kon je ook niets aflezen.
Als we dit forum willen laten werken, móét er echt een controlemiddel komen
Nee, helaasquote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
toevallig ook een hele kattenbak?de mijne is kapot (scheur in deksel en t klepje is verdwenen (ik denk tijdens de verhuizing zoekgeraakt)
Eliesquote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef timmmmm het volgende:
en ElisaB als vertrouwenspersoon is echt subliem gevonden. Dat is écht een gouden wijf
Dat zou het zeker zijn, maar in het verleden van FOK! zijn er ook al talloze goodwill-acties waar het wél allemaal goed bij terecht is gekomen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het wel enorm klote zou vinden als ik iemand iets geef en het geheel blijkt een grote leugen te zijn
Daar zou ik ook vanuit gaan hoor. Anders heeft deelnemen immers geen zin. Ik zal wat voorbeelden afwachten alvorens ik ga roepen op welke wijze ik wil helpen. Bij mij zou immers alles moeten worden opgestuurd. Zie mensen in nood niet snel naar Londen komen nameljkquote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zou het zeker zijn, maar in het verleden van FOK! zijn er ook al talloze goodwill-acties waar het wél allemaal goed bij terecht is gekomen.
Maar een hele grondige check uitvoeren of iemand wel een gratis kastje bezorgd mag krijgen is ook wel zwaar...quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NoorsBloed. Die had het zo zwaar en zoveel hulp nodig. Zijn vriendin lag in coma enzo. Wat ie allemaal verzon. en dat was een FOK!ker die al lang hier was, en aan zijn PoHi kon je ook niets aflezen.
Is het ook, maar zal heus niet zo snel voorkomen... en de ene keer dat iemand iets probeert ziet een afleveraar toch ook of er niet een grote plasma aan de muur hangt etc?quote:Op zondag 28 november 2010 19:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het wel enorm klote zou vinden als ik iemand iets geef en het geheel blijkt een grote leugen te zijn
ElisaB is goud waard jah!quote:Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef Dementor het volgende:
Goeie shit, zeker als ElisaB mee doet want die vertrouw ik wel.
Nou ja, er is natuurlijk altijd wel iets te verzinnen als je iemand in nood wil helpen. Ook vanuit Londen kan je dingetjes opsturen, of als het geval nou zo is dat iemand geen geld heeft voor een sinterklaascadeau voor een kind oid, dan kan je bij bijvoorbeeld bol.com iets bestellen en dat bij een ander adres laten bezorgen. En meedenken is natuurlijk ook niet plaatsgebondenquote:Op zondag 28 november 2010 19:40 schreef Stuart het volgende:
Vind geld geven te makkelijk en ook niet de bedoeling van het geheel namelijk
Als je per regio iemand hebt die even wil kijken of de vraag koosjer is (en dat kan variëren van een telefoontje tot een huisbezoek) denk ik dat je een heel eind komt.quote:Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar een hele grondige check uitvoeren of iemand wel een gratis kastje bezorgd mag krijgen is ook wel zwaar...
[..]
Is het ook, maar zal heus niet zo snel voorkomen... en de ene keer dat iemand iets probeerd ziet een afleveraar toch ook of er niet een grote plasma aan de muur hangt etc?
Gratis logeeradres als ze een vakantietje nodig hebben.quote:Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou ik ook vanuit gaan hoor. Anders heeft deelnemen immers geen zin. Ik zal wat voorbeelden afwachten alvorens ik ga roepen op welke wijze ik wil helpen. Bij mij zou immers alles moeten worden opgestuurd. Zie mensen in nood niet snel naar Londen komen nameljk
Voor zulke acties ben ik zeker in en zal ik mijn bijdrage leverenquote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk altijd wel iets te verzinnen als je iemand in nood wil helpen. Ook vanuit Londen kan je dingetjes opsturen, of als het geval nou zo is dat iemand geen geld heeft voor een sinterklaascadeau voor een kind oid, dan kan je bij bijvoorbeeld bol.com iets bestellen en dat bij een ander adres laten bezorgen. En meedenken is natuurlijk ook niet plaatsgebonden.
Ik vind niet dat er allemaal hulpzoekers naar FOK! moeten komen, om één post te plaatsen, en als ze wat hebben weer weg gaan. Het heet niet voor niets FOK!kers helpen FOK!kers.quote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je per regio iemand hebt die even wil kijken of de vraag koosjer is (en dat kan variëren van een telefoontje tot een huisbezoek) denk ik dat je een heel eind komt.
Daarnaast zou je ook moeten nadenken over postgeschiedenis van mensen. Het is iets van fok. Willen we dan dat dit ook mensen aantrekt die er via via van gehoord hebben, één post plaatsen en dan geholpen worden?
Ik ben daar zelf nog niet over uit trouwens. Aan de ene kant is het van fok, aan de andere kant is het mooi als je ook andere mensen met een oprechte hulpvraag kunt helpen.
Eenschquote:Op zondag 28 november 2010 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind niet dat er allemaal hulpzoekers naar FOK! moeten komen, om één post te plaatsen, en als ze wat hebben weer weg gaan. Het heet niet voor niets FOK!kers helpen FOK!kers.
He Diaan. Jij ook hier?quote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef Diaan73 het volgende:
Yvonne, wat een leuk idee!!Ik zal ook eens kijken wat wij aan overschot hebben... ik heb sowieso al 2 grote vuilniszakken met kleding staan..
ook een goeie idd!quote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, er is natuurlijk altijd wel iets te verzinnen als je iemand in nood wil helpen. Ook vanuit Londen kan je dingetjes opsturen, of als het geval nou zo is dat iemand geen geld heeft voor een sinterklaascadeau voor een kind oid, dan kan je bij bijvoorbeeld bol.com iets bestellen en dat bij een ander adres laten bezorgen. En meedenken is natuurlijk ook niet plaatsgebonden.
Hallootjes, ze zijn hier bezig een nieuw subforum op te richten. Jij hebt toch je eigen bedeltopic?quote:Op zondag 28 november 2010 19:47 schreef DJMO het volgende:
toevallig ook een hele kattenbak?de mijne is kapot (scheur in deksel en t klepje is verdwenen (ik denk tijdens de verhuizing zoekgeraakt)
Dat is wel klote inderdaad. Zou trouwens ook echt niet weten hoe je zoiets kunt afvangen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat subforum wordt helemaal achter de schermen opgericht. Hier zijn we meer aan het brainstormenquote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallootjes, ze zijn hier bezig een nieuw subforum op te richten. Jij hebt toch je eigen bedeltopic?
Ze stelt een vraag in reactie op een ander die van alles roeptquote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallootjes, ze zijn hier bezig een nieuw subforum op te richten. Jij hebt toch je eigen bedeltopic?
Nou nou, moet dat op zo'n manier gezegd worden?quote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2010 19:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat subforum wordt helemaal achter de schermen opgericht. Hier zijn we meer aan het brainstormen
Ik denk eigenlijk dat er nu wel genoeg ideeën zijn, en als je nog een idee hebt, dat je die beter later in het subforum kan posten. Dat wordt veel overzichtelijker.quote:Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
en vooral mee doorgaan! Helemaal tof!
ik denk dat dat omaatje geen computer heeftquote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef Lutte het volgende:
Over de vraag of het binnen FOK! gehouden moet worden... Ik zou zeggen: ja. Zeker in het begin. Daar bedoel ik mee: geen mensen die zich er speciaal voor aanmelden. Buurtgenoten van FOK!kers (zoals dat omaatje in de straat) wel natuurlijk.
Ideeën plaatsen kan nooit kwaad. Wie weet zit hét idee dat alles op zijn plaats laat vallen er wel tussen. En iedereen moet de kans hebben zijn of haar hersenspinsels te delen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er nu wel genoeg ideeën zijn, en als je nog een idee hebt, dat je die beter later in het subforum kan posten. Dat wordt veel overzichtelijker.
Weet ik, maar ik heb genoeg gezien.quote:Op zondag 28 november 2010 19:59 schreef BrandX het volgende:
Ze stelt een vraag in reactie op een ander die van alles roeptEn het woord bedeltopic klinkt wel heel fout
Dan moet je die ander ook 'terecht' wijzen.
Maar doe maar niet, gewoon weer lekker verder ontopic
Daarom ook buurtgenoten van FOK!kers en niet FOK!kers.quote:Op zondag 28 november 2010 20:01 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ik denk dat dat omaatje geen computer heeft
In het topic kunnen besteller/stuurder en/of aanvragen melden dat het geregeld is.quote:Op zondag 28 november 2010 20:01 schreef Stuart het volgende:
* Stuart vraagt zich af hoe wordt bepaald wie welke Fok!kers dan helptLijkt me weinig zinvol als 10 mensen kadootjes gaan bestellen voor de zoon of dochter van iemand
Ik denk dat je per situatie moet kijken of je wilt helpen of niet...quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef Stuart het volgende:
Ik geloof dat ik alleen bereid ben om de dieren en/of kinderen van Fok!kers te helpen en mensen met een ernstige ziekte. Hoop dat ik dan toch nog mee mag doen![]()
Okay, klinkt goed en logisch ook welquote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
In het topic kunnen besteller/stuurder en/of aanvragen melden dat het geregeld is.
precies.quote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je per situatie moet kijken of je wilt helpen of niet...
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je per situatie moet kijken of je wilt helpen of niet...
Ik weet niet hoor - als ik iemand een overgebleven stofzuiger schenk dan wens ik toch niet dat diegene daarvoor een een tandenborstelstellende fokcontroleploeg heeft moeten doorstaan. Het moet wel in verhouding blijven - wat je gratis wegschenkt of doet, moet je willen geven.quote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je per regio iemand hebt die even wil kijken of de vraag koosjer is (en dat kan variëren van een telefoontje tot een huisbezoek) denk ik dat je een heel eind komt.
Daarnaast zou je ook moeten nadenken over postgeschiedenis van mensen. Het is iets van fok. Willen we dan dat dit ook mensen aantrekt die er via via van gehoord hebben, één post plaatsen en dan geholpen worden?
Ik ben daar zelf nog niet over uit trouwens. Aan de ene kant is het van fok, aan de andere kant is het mooi als je ook andere mensen met een oprechte hulpvraag kunt helpen.
Dan gaat het nieuwe subforum wel iets voor je worden.quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ben erg van de goede doelen...
Mee eens.quote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor - als ik iemand een overgebleven stofzuiger schenk dan wens ik toch niet dat diegene daarvoor een een tandenborstelstellende fokcontroleploeg heeft moeten doorstaan. Het moet wel in verhouding blijven - wat je gratis wegschenkt of doet, moet je willen geven.
Daarnaast zie ik héél veel mensen enthousiast reageren, willen dit wel geven en dat wel doen. Uiteraard. We leven in overvloed. Mensen zetten niet voor niks van allen, nieuw in doos, bij het grof vuil - we hebben zat en kennen niemand die het wil hebben, tweedehands..
Hier op fok ook hoor: vuilniszakken vol kledij kwamen al voorbij. Iemand vinden die het wil hebben, laat staan iemand die het nódig heeft, is moeilijker.
Ik zou de drempel voor de hulpvraag zo laag mogelijk houden! Als je iemand een complete nieuwe huisraad komt brengen kom je vanzelf al bij diegene over de vloer. Als een user zich meldt met nog geen enkele post op z'n naam en vraagt om een gratis nieuwe auto, tsja, dan denk ik dat de fokgemeenschap ook zonder kloonscan er wel uitkomt.
Niet overdrijven met de controle!
Zeker mee eensquote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor - als ik iemand een overgebleven stofzuiger schenk dan wens ik toch niet dat diegene daarvoor een een tandenborstelstellende fokcontroleploeg heeft moeten doorstaan. Het moet wel in verhouding blijven - wat je gratis wegschenkt of doet, moet je willen geven.
Daarnaast zie ik héél veel mensen enthousiast reageren, willen dit wel geven en dat wel doen. Uiteraard. We leven in overvloed. Mensen zetten niet voor niks van allen, nieuw in doos, bij het grof vuil - we hebben zat en kennen niemand die het wil hebben, tweedehands..
Hier op fok ook hoor: vuilniszakken vol kledij kwamen al voorbij. Iemand vinden die het wil hebben, laat staan iemand die het nódig heeft, is moeilijker.
Ik zou de drempel voor de hulpvraag zo laag mogelijk houden! Als je iemand een complete nieuwe huisraad komt brengen kom je vanzelf al bij diegene over de vloer. Als een user zich meldt met nog geen enkele post op z'n naam en vraagt om een gratis nieuwe auto, tsja, dan denk ik dat de fokgemeenschap ook zonder kloonscan er wel uitkomt.
Ik denk dat dat ook wel in orde komt. Zelfregulering en zo.quote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat hulp accepteren of toegeven dat je het nodig hebt, altijd moeilijk is.quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat het lastiger is om IRL toe te geven dat je wel wat hulp zou kunnen gebruiken dan (redelijk) anoniem via een internetforum![]()
Of bedoelden jullie dat niet zo?
Sommige mensen hebben daar geen enkele moeite mee en stellen nog eisen aan kleur of een bepaald merk.quote:Op zondag 28 november 2010 20:10 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat hulp accepteren of toegeven dat je het nodig hebt, altijd moeilijk is.
je komt hoe dan ook op het punt dat hulpvrager en aanbieder elkaar leren kennen irl (althans, als er spullen gebracht worden) dus mensen zien hoe dan ook je situatie. Dat is confronterend als je je ervoor schaamt .. en ik kan me voorstellen dat mensen dat (liever) niet willen en daarom ook niet snel zullen toegeven dat ze hulp nodig hebben .. either irl of op het forum ..quote:Op zondag 28 november 2010 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk dat het lastiger is om IRL toe te geven dat je wel wat hulp zou kunnen gebruiken dan (redelijk) anoniem via een internetforum![]()
Of bedoelden jullie dat niet zo?
Yeps.quote:Op zondag 28 november 2010 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gaat het nieuwe subforum wel iets voor je worden.
Als dat zo is, hebben ze het dus niet nodig.quote:Op zondag 28 november 2010 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar geen enkele moeite mee en stellen nog eisen aan kleur of een bepaald merk.
Misschien kan je even in R&P terecht?quote:Op zondag 28 november 2010 20:14 schreef MissDior het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit in een hele vervelende situatie. Het is namelijk zo dat ik mijn hele leven al in twee werelden leef. Aan de ene kant de cultuur van mijn ouders en de andere kant ben ik in Nederland geboren en getogen. Ik heb helemaal niks met de cultuur van mijn ouders. Mijn ouders hebben het altijd goed gevonden dat ik weleens uitging enz maar vriendjes waren wel uit den boze, tenzij ik ermee zou trouwen. Nu dacht ik een tijdje geledendat ik de liefde van mijn leven was tegen gekomen. Hij werd ook voorgesteld aan mijn ouders enz. Dat ging toch maar uit want hij was een ander tegengekomen. Mijn ouders hebben daar nogal ophef over gemaakt maar uiteindelijk konden ze er weinig aan doen. Nu zijn mijn ouders erachter gekomen dat ik rook en dat is echt uit den boze. Nu willen ze mij het huis uit zetten. Ik heb geen baan, ben nog afstuderende. Ik heb wel spaargeld maar ik moet dus per direct, morgen aan woonruimte zien te komen. Ik heb geen vrienden waar ik naartoe en andere familie leden zullen mij niet accepteren. Heeft iemand tips waar ik naartoe kan of wie ik om hulp kan vragen? Ik woon in Rotterdam. Mijn moeder werd zelfs zo boos vandaag dat ze schreeuwde dat mijn ex groot gelijk had en dat ik toch waardeloos was.
Als iemand mij kan helpen....Graag.
Zo is het natuurlijk ook.quote:Op zondag 28 november 2010 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
hebben we al aangemaaktquote:Op zondag 28 november 2010 20:16 schreef Peter het volgende:
FOK! hulploket. 1 pm-adres voor je verzoeken. dat een idee?
Dat is erquote:Op zondag 28 november 2010 20:16 schreef Peter het volgende:
FOK! hulploket. 1 pm-adres voor je verzoeken. dat een idee?
Je hebt gelijk. Het is iets waar ik graag aan meedoe, al zal ik het, zoals jijzelf al aangeeft, per geval bekijken en voor mij persoonlijk beoordelenquote:Op zondag 28 november 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
Dat kans dat het een keer misgaat (of misbruik van wordt gemaakt) is er natuurlijk altijd. Maar ik denk dat er vooral vanuit moeten worden gegaan van het goede. Het is (vrijwel) altijd goed gegaan met eerdere van zulke acties op het forum.
FOK!ers controleren elkaar vaak al bij zulke dingen. Wantrouwige users zul je er ook wel tussen hebben en in dat geval hebben we natuurlijk de kloonscan.
Voor de rest moet je maar gewoon vertrouwen op de user/situatie. Je moet vooral voor jezelf bedenk of je ergens aan meedoet of niet
Hoe kun je beoordelen of je meedoet als je niet weet naar wie het gaatquote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Myraela het volgende:
Maar als het via de PM gaat, krijg je dan als je iets aanbied nog wel te weten naar wie het gaat? Of moet ik gewoon eventjes alles teruglezen.
Aanmelden voor hulpvragers per pm.quote:Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Myraela het volgende:
Maar als het via de PM gaat, krijg je dan als je iets aanbied nog wel te weten naar wie het gaat? Of moet ik gewoon eventjes alles teruglezen.
Helderquote:Op zondag 28 november 2010 20:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Aanmelden voor hulpvragers per pm.
Dan opent de mod een topic en kunnen users dingen aanbieden.
Dus je krijgt wel te lezen in wat voor situatie de hulpvrager zit, maar ziet er niet altijd een naam bij?quote:Op zondag 28 november 2010 20:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Aanmelden voor hulpvragers per pm.
Dan opent de mod een topic en kunnen users dingen aanbieden.
Ik denk dat dat ligt aan de situatie en of de hulpvrager dat uiteindelijk wil. Lijkt me dat de hulpvrager dan ook wel iets van bedankt ofzoquote:Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus je krijgt wel te lezen in wat voor situatie de hulpvrager zit, maar ziet er niet altijd een naam bij?
Jij begint hier steeds over maar wat maakt dit nu eigenlijk uit?quote:Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus je krijgt wel te lezen in wat voor situatie de hulpvrager zit, maar ziet er niet altijd een naam bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |