Ik stem voor!quote:Op zondag 28 november 2010 18:28 schreef Klonk het volgende:
Elisab en Cat22 lijkt me echt een geweldig modpaartje voor FHF forum
Zou het allemaal niet te groot maken toch.quote:Op zondag 28 november 2010 18:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zou users ook de optie kunnen geven een bedragje te storten om de vervoersmensen een vergoeding te geven. Niet iedereen die wil helpen kan klusjes doen of heeft spullen liggen waar hij/zij vanaf wil. En als veel mensen geld storten zou je het kunnen verbreden naar aanschaf van spullen of zo.
Moet je wel een rekening voor openen dan. Met controle.
Nee, geld storten om dingen te kopen enzo niet. Maar een paar euro voor de rijders vind ik geen gek idee. Er zullen ongetwijfeld weer mensen komen die half Nederland door gaan rijden voor spullen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:33 schreef yvonne het volgende:
Ik denk dat we geld er buiten moeten houden, dan wordt het opeens een heel ander project, moeten we niet doen
k ga weer even plat ( rug ja nog steeds gekneusde ribben au) maar ik zie de allerliefste feeën het al overnemen
Liesje en BX voor nu zeker als mod!
Ooooow, stel toch dat dit zou lukken!
Ik ben bang dat je na een tijdje niet meer om een rekening heen kan, zeker als ideeën als mensen die spullen vervoeren uit worden gevoerd. Maar ik denk dat het beter is om eerst drie maanden tot een half jaar te kijken hoe het gaat voor er vanalles geopend en dergelijke gaat worden, het lijkt me het mooist als het vooral om de kleine dingen blijft draaien, de mensen die bij bijvoorbeeld instanties ook al ondergesneeuwd worden.quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat het in principe gaat om elkaar te helpen met spullen/klusjes/liften. Niet om geld. Maar soms kan geld wel een oplossing zijn, zoals voor een dierenartsrekening of zo.
Bingo!quote:Op zondag 28 november 2010 18:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je na een tijdje niet meer om een rekening heen kan, zeker als ideeën als mensen die spullen vervoeren uit worden gevoerd. Maar ik denk dat het beter is om eerst drie maanden tot een half jaar te kijken hoe het gaat voor er vanalles geopend en dergelijke gaat worden, het lijkt me het mooist als het vooral om de kleine dingen blijft draaien, de mensen die bij bijvoorbeeld instanties ook al ondergesneeuwd worden.
Niet dat een huisraad voor een gescheiden vader bij elkaar sparen niet prachtig is, maar ook dat is 'klein' omdat je er een gezinnetje meehelpt.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik bedoelde ook dat geld inzamelen niet het doel moet zijn. Maar dat er soms geld nodig kan zijn (voor benzine, een rekening of zo) en dat er dan een mogelijkheid is om daarin bij te dragen.
Ja zoquote:Op zondag 28 november 2010 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik bedoelde ook dat geld inzamelen niet het doel moet zijn. Maar dat er soms geld nodig kan zijn (voor benzine, een rekening of zo) en dat er dan een mogelijkheid is om daarin bij te dragen.
Met liefde en plezier!quote:Op zondag 28 november 2010 18:25 schreef yvonne het volgende:
Wil jij als vertrouwenspersoon fungeren? Zou tof zijn!
Doen we samen, jij babbelt, ik check klonen ed.
Heeeeeeel verleidelijk!quote:Op zondag 28 november 2010 18:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga je mee op het strand staan? Het is namelijk weer rete-koud
Preciesquote:
We hebben het eerder gedaan; het kan zomaar weerquote:Op zondag 28 november 2010 18:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een prachtig idee (en geheel in de Sint-en-kerstsfeer). Denk dat het zomaar zou kunnen uitgroeien tot iets heel erg fijns waar mensen echt baat bij hebben. Al is het maar het idee dat je er in de wereld niet alleen voor hoeft te staan, zeg maar.
Is dat een dreigement of een belofte?quote:Op zondag 28 november 2010 18:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben het eerder gedaan; het kan zomaar weer
Ik moet echt even gaan eten, maar niet weggaan; ik kom weer terug
Ik denk beidequote:Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Is dat een dreigement of een belofte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |