Dat weet ik, dus daarom hoop ik dat die users het goed doen!quote:Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
daarom gaan we ook sowieso starten met minimaal 3 mods.
En daarbij zijn de mods in hele grote mate afhankelijk van de users zelf. Hun inzet, tijd en hulpaanbod!
Dat zeggen de meeste users wel, maar je weet niet wie er daadwerkelijk wat gaan doen, als het meer tijd blijkt nodig te hebben.quote:Op zondag 28 november 2010 18:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Initiatief genoeg als je dit topic doorleest.
Je zou users ook de optie kunnen geven een bedragje te storten om de vervoersmensen een vergoeding te geven. Niet iedereen die wil helpen kan klusjes doen of heeft spullen liggen waar hij/zij vanaf wil. En als veel mensen geld storten zou je het kunnen verbreden naar aanschaf van spullen of zo.quote:Op zondag 28 november 2010 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
2 of meer mensen die een auto hebben, die wel in problemen zitten op sociaal en geldgebied, een vergoeding aanbieden door FOK! om spullen die hier aangeboden worden rond te brengen en meteen bij het afleveren van de producten een check doen of de situatie die geschetst wordt inderdaad juist is. Een soort van sociale couriers, een winwin situatie, je hebt al 2 of meer mensen uit de shit geholpen en laat hun via fokkers anderen uit de shit helpen.
Dat vooralquote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neenee, niet altijd... maar het komt wel vaak genoeg voor. En vaak hebben juist die mensen - die het niet durven te vragen - de hulp het hardst nodig. Een vertrouwenspersoon (zoals Yvonne al zei) zou hier waarschijnlijk ook wel handig zijn
meelezen en als we gestart zijn (eventueel anoniem) je hulpvraag melden.quote:Op zondag 28 november 2010 18:08 schreef DJMO het volgende:
ik wil zoveel neerzetten, maar t komt er gewoon niet uit .. ja, goed idee en ik wil graag helpen, maar ik zie dus niet hoe. Aangezien ik zelf een van de liefdadigheidsprojecten uit de OP ben
quote:Op zondag 28 november 2010 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het is en blijft natuurlijk een forum... ideeen zijn er vaak wel, maar het van de grond af laten komen is weer wat anders. Denk dat juist bij zo'n forum de hulp kan komen als het nodig is...
Ik ook wel, maar uit huis gaan gaat moeilijk voor mij, aangezien ik niet auto kan rijden, dus als het niet in de buurt is kan ik niet helpen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil wel mod zijn, maar kom, zoals ik al zei, voor fok mijn huis niet uit. Organisatorisch wil ik dus wel alles op de rails zetten, daar waar mogelijk, maar ik kan geen goederen ontvangen en ook niet bij mensen thuis op bezoek gaan om te checken of het waar is wat ze zeggen (als het om grote bedragen gaat).
man, je weet niet half _hoe_ ik al geholpen ben met spullen voor m'n woonkamer mooi te krijgen, gekregen van een lieve FOK!ster die notabene bij me om de hoek woonde (waar we dus hier op FOK! achter kwamen)quote:Op zondag 28 november 2010 18:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
meelezen en als we gestart zijn (eventueel anoniem) je hulpvraag melden.
En wie weet lees je iets waarvan je zegt: hey daar kan ik mee helpen! Zonder dat het je geld kost.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
man, je weet niet half _hoe_ ik al geholpen ben met spullen voor m'n woonkamer mooi te krijgen, gekregen van een lieve FOK!ster die notabene bij me om de hoek woonde (waar we dus hier op FOK! achter kwamen)
Jaaa, Catquote:Op zondag 28 november 2010 18:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil (en kan) organisatorisch en desgewenst modtechnisch best wel meehelpen.
Dan onderschat je de gemiddelde FOK! user.quote:Op zondag 28 november 2010 18:09 schreef honkeytonk het volgende:
Dat zeggen de meeste users wel, maar je weet niet wie er daadwerkelijk wat gaan doen, als het meer tijd blijkt nodig te hebben.
Users die zich schamen mogen zich per PM melden (desnoods bij mij). We babbelen wat, maken een OP en gaan los. Opgelostquote:Op zondag 28 november 2010 17:03 schreef yvonne het volgende:
Meedenken: graag! Want ook, hoe bereiken we de users die zich misschien schamen, maar toch iets goed kunnen gebruiken.
Ga je mee op het strand staan? Het is namelijk weer rete-koudquote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef BrandX het volgende:
al zou het maar een paar maanden succesvol zijn, het is dan toch sowieso tof dat we met zjn allen in een paar maanden tijd een aantal anderen heel tof hebben kunnen helpen?
Doe ik het voor!
Top ideequote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Users die zich schamen mogen zich per PM melden (desnoods bij mij). We babbelen wat, maken een OP en gaan los. Opgelost
Ik ook! Al zou het maar voor een seizoen zijn, prima toch?quote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
al zou het maar een paar maanden succesvol zijn, het is dan toch sowieso tof dat we met zjn allen in een paar maanden tijd een aantal anderen heel tof hebben kunnen helpen?
Doe ik het voor!
Wil jij als vertrouwenspersoon fungeren? Zou tof zijn!quote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Users die zich schamen mogen zich per PM melden (desnoods bij mij). We babbelen wat, maken een OP en gaan los. Opgelost
extra tagje .. Biechtmoederquote:Op zondag 28 november 2010 18:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eens. Gewoon met z'n alle de schouders er onder zetten.quote:Op zondag 28 november 2010 18:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook! Al zou het maar voor een seizoen zijn, prima toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |