Mee eens, ik denk dat dit het beste zal werken met gewoon kleine diensten en spullen.quote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Met dat geld bedoelde ik ook niet dat we dit moeten stimuleren. Maar wellicht zijn er mensen die liever iets willen storten. Dan zou ik het zonde vinden als we nee gingen verkopen.
Ik geef jullie helemaal gelijk dat het niet te groot moet worden en dat we ook niet actief geld moeten gaan inzamelen.![]()
Diensten en spullen, dat moet de kern zijn!
Of een keer met iemand meerijden naar iemand die hulp kan gebruikenquote:Op zondag 28 november 2010 19:03 schreef Dhaha het volgende:
Ik zet mezelf gewoon in als arbeidskracht denk ik. Aangezien ik pas 16 ben met alleen een fiets als vervoermiddel kan ik in maar in een straal van 5km beschikbaar zijn
Of iets op de post sturen als je het over hebt en iemand kan het gebruiken.quote:Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Of een keer met iemand meerijden naar iemand die hulp kan gebruiken
Dat is ook een goeie jaquote:Op zondag 28 november 2010 19:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Of een keer met iemand meerijden naar iemand die hulp kan gebruiken
Je moet Elisa niet in een hoek drijven. Die zegt namelijk al jaren op alle liefdadigheid ja.quote:
Ik ben blank hoor!quote:Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Er zijn andere zwarte users die ook hulp hebben aangeboden.
Ik denk dat de meeste zwarte users die hier posten wel mee willen helpenquote:Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Je moet Elisa niet in een hoek drijven. Die zegt namelijk al jaren op alle liefdadigheid ja..
Er zijn andere zwarte users die ook hulp hebben aangeboden. Pak dit aan.
voor monopolygeld of echt geld?quote:
ik vind iedereen liefquote:Op zondag 28 november 2010 19:20 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander maarre.... we hebben toch al 2 modjes?!
[..]
quote:
Correct.quote:Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef Stali het volgende:
da's ook wel waarquote:Op zondag 28 november 2010 19:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Je moet Elisa niet in een hoek drijven. Die zegt namelijk al jaren op alle liefdadigheid ja..
quote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef Stali het volgende:
[..]
En zwart en je bent stiekem gewoon een heel lieve user ook nog.
Met alleen twee modjes red je het niet, en Elisa wordt volgensmij de contactpersoon, en Yvonne om te checken op kloons enzo.quote:Op zondag 28 november 2010 19:20 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander maarre.... we hebben toch al 2 modjes?!
[..]
Lutte for mod!quote:Op zondag 28 november 2010 19:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met alleen twee modjes red je het niet, en Elisa wordt volgensmij de contactpersoon, en Yvonne om te checken op kloons enzo.
Ik ook, dan kan het organiseren echt beginnenquote:Op zondag 28 november 2010 19:24 schreef smegmanus het volgende:
Wachten op Yvonne, maar ik hoop dat het subforum er snel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |