Drie knikkers en een aardappel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef Mylene het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat SBS zo verzwakt raakt dat de Mol die zender opkoopt.
volgens mij heb ik ergens gelezen dat De Mol daar wel interesse in hadquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:52 schreef Mylene het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat SBS zo verzwakt raakt dat de Mol die zender opkoopt.
En net een slechte Springsteen cover. Ik was al geen fan van Go back to the zoo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:43 schreef marcodej het volgende:
Zo, dat is wel een hele slechte Doors-cover.
dat laatstequote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Silenus het volgende:
Als je met die dochter in bed ligt denk je toch dat je met Harry Mulisch aan het neuken bent of niet?
(Of ben ik nu een pervert)
zoveel nog?quote:
Ze kunnen het beter bij hun eigen spullen houden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
En net een slechte Springsteen cover. Ik was al geen fan van Go back to the zoo.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
volgens mij heb ik ergens gelezen dat De Mol daar wel interesse in had
bronquote:Gaat John de Mol zich revancheren voor het Talpa-debacle? De Mol, grootaandeelhouder bij RTL, lijkt te wachten op het moment dat het nu zieltogende SBS in de verkoop gaat! Als SBS ooit te koop staat, zo kondigt John de Mol aan, gaat hij in ieder geval een kijkje nemen. De Mol denkt ook dat het programma Popstars slachtoffer is geworden van de zakelijk leiders achter SBS.
Ja en ik weet NU al dat het nooit kan tippen aan het origineelquote:
Of medewerker in een dierentuinquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:58 schreef Cee het volgende:
Word dan bakker, of slager, of ambtenaar of zo. Maar geen zanger. Damn.
Nou, niet alleen een pianofailquote:
Hadden we daar de Jostiband niet al voor, dan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was zeker gewaagd om een band te kiezen waarvan de meeste leden hun instrument nauwelijks beheersen. Experiment mislukt wmb.
Is pas een jaar of 4 zo hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef Maartel het volgende:
Is het op de laatste vrijdag van de maand een terugblik op de hele maand? Zou zweren dat deze fragmenten al van vorige week zijn..
Ja, beste fragmenten van de maandquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef Maartel het volgende:
Is het op de laatste vrijdag van de maand een terugblik op de hele maand? Zou zweren dat deze fragmenten al van vorige week zijn..
Vond dat 'rauwe' randje wel tof eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:59 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Nou, niet alleen een pianofail. Jezus, wat slecht gezongen, zeg.
van concurrentie word je altijd beterquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:00 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hadden we daar de Jostiband niet al voor, dan?
Dat rauwe randje had Lou Reed al. Dit blijft gewoon slechtquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vond dat 'rauwe' randje wel tof eigenlijk.
alsof Matthijs zijn eigen teksten schrijft..quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:04 schreef Maartel het volgende:
Wel slecht dat ie niet ff nieuwe tekstjes laat schrijven voor die compilatie
Dit was voorlopig weer het laatste nummer, geloof ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:16 schreef wdn het volgende:
Argh hunnie weer.
Fuck. Hoe veel nummers kun je verkloten in een uur??????
Nog 3 flops, dan is-ie klaar voor MAX.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Beau is wel een genie in het verneuken van z'n eigen carrière, hij zal wel weer met hangende pootjes terugkeren bij RTL
Was toch ook niks spannends? Een openhart operatie, big deal! Misschien wel interessant voor de gemiddelde MAX kijker....quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Marcoss het volgende:
Wel mooi, een onderwerp dat niemand heeft gezien van de mensen aan tafel
MM voegt altijd iets toe, Beau helaas maar zelden. Zijn krediet móet aardig geslonken zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Mylene het volgende:
RTL 4-baas Erland Galjaard had graag gezien dat Marc-Marie Huijbregts voor zijn zender zou werken. De cabaretier is sinds juli te zien als jurylid in de tv-show Popstars op SBS 6. Marc-Marie vind ik geweldig. Ik zat laatst Popstars te kijken en toen vond ik hem toch wel erg leuk. Ik vind dat hij iets toevoegt. Hem had ik graag gehad, zegt Galjaard in Weekend. Eerder liet Galjaard ook weten dat de deur open staat voor Beau van Erven Dorens. Hij is een heel talentvolle en onderscheidende presentator.
copy/paste?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:19 schreef Mylene het volgende:
RTL 4-baas Erland Galjaard had graag gezien dat Marc-Marie Huijbregts voor zijn zender zou werken. De cabaretier is sinds juli te zien als jurylid in de tv-show Popstars op SBS 6. Marc-Marie vind ik geweldig. Ik zat laatst Popstars te kijken en toen vond ik hem toch wel erg leuk. Ik vind dat hij iets toevoegt. Hem had ik graag gehad, zegt Galjaard in Weekend. Eerder liet Galjaard ook weten dat de deur open staat voor Beau van Erven Dorens. Hij is een heel talentvolle en onderscheidende presentator.
Beau was wel goed bij Ik hou van Holland, beter dan Peter Heerschop bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
MM voegt altijd iets toe, Beau helaas maar zelden. Zijn krediet móet aardig geslonken zijn.
Van Harry denk ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:53 schreef Dos37 het volgende:
Goh van wie zou ze die neus hebben gekregen
Ik vind het op zich wel te prijzen als iemand risico's durft te nemen. Maar dan moet je ook incalculeren dat je op je bek kunt gaan. Niet dramatisch roepen dat je in de goot lag, al zal dat een grapje van Beau zijn geweest.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Alle programma's van Beau floppen toch? Dit is al de zoveelste keer dat hij daar aan Matthijs aan het uitleggen is waaraan het dit keer lag.
Bij Boulevard vond ik Beau ook goed. Hij durfden het tenminste oneens te zijn met Albert.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Beau was wel goed bij Ik hou van Holland, beter dan Peter Heerschop bijvoorbeeld..
Dat was wel een mooi 'duo'. De valse nicht en de eeuwige koorbal. Wat met Marc-Marie niet lukte.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:22 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Bij Boulevard vond ik Beau ook goed. Hij durfden het tenminste oneens te zijn met Albert.
Jammer dat Beau weg is bij Boulevard..quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:22 schreef Michie_ het volgende:
Bij Boulevard vond ik Beau ook goed. Hij durfden het tenminste oneens te zijn met Albert.
Tja, er zijn ook heel veel jongere mensen bang om bloed te zien... dus leeftijd heeft er volgens mij niet veel mee te maken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Was toch ook niks spannends? Een openhart operatie, big deal! Misschien wel interessant voor de gemiddelde MAX kijker....
Beau moet weer Deal or No Deal gaan doen, dat vond ik wel een leuk spel programma.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Beau was wel goed bij Ik hou van Holland, beter dan Peter Heerschop bijvoorbeeld..
Maar Kanye West's vijfde album tot beste Hiphop album bombarderen is niet realistisch.quote:
Maar die programma's kan elke klootviool toch presenteren?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Beau moet weer Deal or No Deal gaan doen, dat vond ik wel een leuk spel programma.
Kennelijk niet, het is niet meer op TV.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar die programma's kan elke klootviool toch presenteren?
Is toch zo? Hij werd geroemd om z'n RTL Boulevard-presentatie, maar vervolgens bleek echt elke BN'er het te kunnen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Die op een na laatste zin van artikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |