Misschien is het niet de goede versie, maar uit de comments haalde ik dit nummer.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:35 schreef Zeroku het volgende:
Op 3.30 iemand enig idee hoe dat lied heet?
Het zal deze gewoon zijn:quote:Op donderdag 25 november 2010 11:51 schreef Guppi het volgende:
[..]
Misschien is het niet de goede versie, maar uit de comments haalde ik dit nummer.
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:29 schreef paaskannekoekje het volgende:
Ik zoek een stuk van scarlatti, ik heb het de afgelopen maanden 1 of 2 keer op radio gehoord,
maar kan nooit ontdekken hoe het verder heet.
Het is alleen piano, en dus gespeeld op de vleugel.
Op youtube heb ik zo'n beetje alles al geluisterd maar het staat er niet tussen.
Het is heel snel met veel vibrato, zoals de meeste muziekstukken, maar iets langzamer.
Het heeft hetzelfde wijsje wat terugkomt en het duurt een minuut of 4/5 (wat ze op radio 4 laten horen).
Het is zeer beperkt, ik weet het.
Ah! gevonden.. damn.. het heet Scarlatti Sonata L23. fantastisch..
Kan iemand mij helpen?
Nou ja, je weet al precies welke toon dus is het niet echt een vraag voor dit topic. Maar goed, misschien zijn ze ergens te koop, wie weet.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:42 schreef Dark_Prince het volgende:
Is het vragen om een oude ringtone ook een warez-request? In dat geval, verwijder deze post maar.
Ik zoek Beltoon3 van een oude Samsung C520 xD iemand enig idee waar ik dit soort Polyfone ringtones kan vinden?
hier staan een paar muziekfragmentjes, misschien staat jouw stukje erbij...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:29 schreef paaskannekoekje het volgende:
Ik zoek een stuk van scarlatti, ik heb het de afgelopen maanden 1 of 2 keer op radio gehoord,
maar kan nooit ontdekken hoe het verder heet.
Het is alleen piano, en dus gespeeld op de vleugel.
Op youtube heb ik zo'n beetje alles al geluisterd maar het staat er niet tussen.
Het is heel snel met veel vibrato, zoals de meeste muziekstukken, maar iets langzamer.
Het heeft hetzelfde wijsje wat terugkomt en het duurt een minuut of 4/5 (wat ze op radio 4 laten horen).
Het is zeer beperkt, ik weet het.
Kan iemand mij helpen?
Hiij heeft m al gevonden, alleen heeft hij zichzelf gequoot en het antwoord in de quote gezetquote:Op donderdag 25 november 2010 22:41 schreef kvd het volgende:
[..]
hier staan een paar muziekfragmentjes, misschien staat jouw stukje erbij...
http://en.wikipedia.org/wiki/Domenico_Scarlatti
ik zie het nu ook...quote:Op donderdag 25 november 2010 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hiij heeft m al gevonden, alleen heeft hij zichzelf gequoot en het antwoord in de quote gezet
quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Rumille het volgende:
Zoek een liedje, Italiaans, best wel bekend, beetje rock? Ook in Nederland bekend.
Goede omschrijving zeg, daar kunnen we wat mee!quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef Rumille het volgende:
Zoek een liedje, Italiaans, best wel bekend, beetje rock? Ook in Nederland bekend.
Ja, dat is 'm nietquote:Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef koeii het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Niet echt rock, maar wel Italiaans!
Ha, sterker nog, het is gewoon de 3equote:Op donderdag 25 november 2010 23:58 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Lijkt het op een van deze drie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest heel ergens in de verte denken aan het intro van Pink met Sober. Maar dat kan ook aan het tijdstip liggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:48 schreef Ottaav het volgende:
Iedere keer dat ik het intro hoor van Postman - Get Out, doet dat me denken aan een ander nummer. Ik kan alleen niet op de naam van het nummer komen. Wie helpt?
Op welk nummer lijkt het intro (het gitaarrifje tot ongeveer 15 seconden)?
Ik moest aan deze denkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:48 schreef Ottaav het volgende:
Iedere keer dat ik het intro hoor van Postman - Get Out, doet dat me denken aan een ander nummer. Ik kan alleen niet op de naam van het nummer komen. Wie helpt?
Dat zijn volgens mij de muppets:quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:36 schreef Norrage het volgende:
We hebben een nummer, maar we kunnen er niet opkomen want het heeft geen lyrics. het hoort bij een film en het gaat ongeveer zo en het klinkt ergens wel wat episch: "Ne na na nanana, ne na na nanaNA"' (ja het is kut om het tekstueel op te schrijven)...Het is echt een heel bekend nummer en iedereen waar we het voor zingen/neurien herkent het, maar weet het nummer niet te noemen! Wie kan ons helpen?
Maar als eerste moest ik aan deze denken:quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:36 schreef Norrage het volgende:
We hebben een nummer, maar we kunnen er niet opkomen want het heeft geen lyrics. het hoort bij een film en het gaat ongeveer zo en het klinkt ergens wel wat episch: "Ne na na nanana, ne na na nanaNA"' (ja het is kut om het tekstueel op te schrijven)...Het is echt een heel bekend nummer en iedereen waar we het voor zingen/neurien herkent het, maar weet het nummer niet te noemen! Wie kan ons helpen?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zoek een liedje wat ik gisteren op MTV hoorde. Het is vast een heel bekend hitje van de laatste jaren maar ik hou het niet zo bij. Ik heb het voornamelijk gehoord en weinig van gezien, maar de zangeres was opvallend dik, behoorlijk jong en had volgens mij zwart haar en een wit jurkje aan. De video was een beetje seventies en vast niet geschikt voor epilepsiepatienten. Het was op zich een swingend nummer maar er zat best een venijnig gitaartje in. Dat wil ik nog wel eens keer horen om te weten of dat bandje/artiest wat is.
Het doet me denken aan een jaren '70-nummer, maar ik kan het nog niet plaatsen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:48 schreef Ottaav het volgende:
Ik moest meteen hieraan denkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het doet me denken aan een jaren '70-nummer, maar ik kan het nog niet plaatsen.
Daar moest ik ook aan denkenquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:34 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Een van de nummers die hier vermeld staan?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef Weissman het volgende:
Hallo, ik zoek een instrumental stukje uit de film ''Tyson'' dat wordt afgespeeld als zijn KO's in beeld komen.
Waarschijnlijk is het een track van Salaam Remi, maar tot nu toe heb ik de tracks waar het om zou kunnen gaan niet gevonden.Ik zoek nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niemand het ?
ik heb de film niet gezien, maar deze?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zoek nog steedsweet niemand het ?
Nee dat is 'm niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef stijn_ het volgende:
ik heb de film niet gezien, maar deze?
tracklisting vind je trouwens hier.
deze?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zoek een nummer die wel eens bij tmf inde mix is.
In de clip dansen een paar lui tecktonik.
Nee. Zwarte achtergrond met een danserquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Achter het stukje tussen 1:25 en 2:10 zit zeer krachtige muziek. Ik heb het al vaker voorbij horen komen in een trailer... Wat is het en van wie is het?
Ha, kijkquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 16:12 schreef Skorka het volgende:
Ik zoek eigenlijk een videoclip.
Het was een paar jaar geleden op tv, kwam met name 's avonds. De clip was nogal vol schokkende beelden. Het ging over een of andere race, waarbij mensen geblindoekt door een stad, bos en park moesten rennen.
Zover ik me kan herinneren was het van de prodigy, maar kan ernaast zitten. Heb al hun clips bekeken, maar niet gevonden (of ik keek scheel)
Iemand een idee?
Deze?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zoek een nummer die wel eens bij tmf inde mix is.
In de clip dansen een paar lui tecktonik.
[qoute]Ik moest meteen hieraan denkenquote:
Nee, daarvoor is dit topic niet.quote:Op maandag 29 november 2010 11:12 schreef okiokinl het volgende:
okee kweetniet zeker of dit het topic is wat ik moet hebben.. maar..
wat ik zoek is nederlandse acapellas en instrumentals. om mee te remixen.
maakt niet uit wat, van frans bauwer tot de raggende mannen, als het maar acapella/ instrumentale versies zijn, maar wel de originele artiesten, dus geen acapella bandjes of youtubers die een liedje zingen, gewoon de echte originele stem track van de originele opname.
zoiets als dit dus:
als iemand iets weet, of een tip om te vinden, dan is mijn dank groot.
Neen. Ik heb em al het is Dim Chris - Suckerquote:
http://tinyurl.com/3y2hbmrquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik zoek ook een liedje...
Gister hoorde ik hem bij Fresh FM rond 15:55
Was met een house beat met een pianodeuntje erin
En nog eentje rond 15:41 op fresh fm maar daar herinner ik me niks meer van
Weet iemand welke 2 ik bedoel?
Had ik eerder al gekeken, en laat die 2 tijden er net niet tussen staanquote:
Geen Eric Prydz - Pjanoo?quote:Op maandag 29 november 2010 19:52 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Had ik eerder al gekeken, en laat die 2 tijden er net niet tussen staanen nee die van 15:55 is niet van die sander ding
Edsilia Rombley?quote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef Sjorsien het volgende:
Ik zag onderlaatst bij Rayman is laat een Nederlandse zangeres met een donkere huidskleur en erg kort haar. Zij zong een nummer voor wat ik erg mooi vond, maar ben toen vergeten het nummer op te zoeken.(ik weet niet of het nummer ook van haar is) Het nummer gaat over een klein jongetje die telkens zijn moeder roept. Knocking on the door ... Momma ...
-uitzendinggemist gaat maar tot 05-06-2010-
Ik heb haar gevonden, (Waarom is het nu zo: Rayman...quote:Edsilia Rombley?
quote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef Sjorsien het volgende:
Ik kan het nummer zo 1.2.3. niet vinden, iemand?
Rechtsboven in de post gaan met je muisaanwijzerpijlding, dan verschijnen er onder de datum en tijd een aantal icoontjes. De tweede van rechts, het tekstballonnetje, is om te editen, daarop klikken en je kunt aan de slag (voor 24 uur dacht ik).quote:Op maandag 29 november 2010 20:35 schreef Sjorsien het volgende:
Hoe edit ik een post of kan t niet meer? :p
Bromance?quote:Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Weet niemand welke ik bedoel?
House beat met pianodeuntje en een man zingt ook erin en het piano deuntje wordt ook herhaald in de beat
Ja sorry verkeerde link gepost, sorry! Maar hij staat er nu goed in hoor!quote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik kom bij een filmpje van 04:42 uit.
Ben er al jaren niet geweest, maar het is nog steeds Robert Miles - Children.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:11 schreef ApperlooDude het volgende:
Wie helpt me!
Afgelopen vrijdag naar de bios geweest, Cinestar in Enschede. Vrijdagavond, zaal 3, dus een lasershow. Nou was de lasershow best heel vet, maar ik ben op zoek naar het nummer wat eronder zat!
In het hele nummer zat een piano. Hij begon vrij rustig met de piano, later werd het meer trance - achtig. Misschien iemand een idee? Iemand daar toevallig ook geweest? (de film was Harry Potter, goeie film btw)
Awesome, dit is em inderdaadquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:42 schreef koeii het volgende:
[..]
Ben er al jaren niet geweest, maar het is nog steeds Robert Miles - Children.
Vanaf ong. 20 secondenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:15 schreef fetss het volgende:
https://rcpt.yousendit.co(...)f0d6322ae788f864031b
ik zoek dit nummer, wat je op de achtergrond hoort.. volgensmij is het een bekend nummer, maar kom er maar niet op!
Geen dankquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ook namens mij bedankt, kan ik ook rustig slapen.
toch niet:quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef piertje2 het volgende:
Ik zoek een nummer van een zanger: het nummer begint met piano en daarna begint die gast La la laaa laaa te zingen ..... tja echt meer kan ik erniet over zeggen
neequote:
Ook niet wat voor stijl/genre?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef piertje2 het volgende:
Ik zoek een nummer van een zanger: het nummer begint met piano en daarna begint die gast La la laaa laaa te zingen ..... tja echt meer kan ik erniet over zeggen
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ook niet wat voor stijl/genre?
pop r&b achtigquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ook niet wat voor stijl/genre?
Volgens SoundHound is het het Allegretto uit Palladio door Myleene Klass. Daar kan ik geen YouTube-filmpje van vinden. Wel hetzelfde stuk op piano:quote:Op woensdag 1 december 2010 21:47 schreef Endymion9 het volgende:
Weet iemand hoe het stuk heet? http://player.omroep.nl/?aflID=11679451
Help ik zoek nog steeds.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:56 schreef glaba het volgende:
Hoi piepeloi!
Help mij, ik zoek een nummer...!
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1011738
Het is op 27:45.
Deze?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:41 schreef MikeHa het volgende:
Ik zoek een recent dance nummer, en ik weet vaag een stukje tekst omdat ik hem gister in de sportschool hoorde..er zingt een man/jongen " fade awaaaay...yeah" en nog wat, maar dat weet ik niet, en dan komt er een coole trance achtige beat in...
Iemand een idee?
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef piertje2 het volgende:
DAT IS HET!!!!!!!!!!!!! hartelijk bedankt !!!!! echt onwijs bedankt!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens SoundHound is het het Allegretto uit Palladio door Myleene Klass. Daar kan ik geen YouTube-filmpje van vinden. Wel hetzelfde stuk op piano:
Het doet me denken aan Radiohead, doet dat een belletje rinkelen? Zo niet, dan heb ik ook geen idee.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:47 schreef MrEarcheese het volgende:
Dit is misschien een vaag verzoek, maar het pianostukje in dit liedje komt me echt enorm bekend voor. Volgens mij heb ik zo'n zelfde stukje ooit eerder gehoord in een .. stopmotionfilmpje
Air- All I need?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef xxjosjex het volgende:
Hallo,
Ik zoek een plaat waarvan ik de videoclip kan omschrijven.
Het is een video waarin een jongen en een meisje constant samen zijn, in een auto zitten enzo. Volgens mij hoor je ze door de muziek heen ook praten met elkaar? Beetje trance achtige muziek, heel relaxed zoiets als Deadmau5, i remember
Is al een wat oudere plaat, wie weet welke??
iets van Enigma? Alhoewel dat niet helemaal house is natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef Xaobotnik het volgende:
Zo begin tot midden jaren '90 had je een soort van House ding dat best lang aan hield. Toen was er een Franse muzikant die vooral instrumentale muziek maakte. Maar het kan zijn dat er ook vocals doorheen kwamen. Het nummer dat ik zoek is van die Fransman, en heeft van die gotische klanken erin. Het was echt een tophit en kerkelijk gotische zang wordt niet veel gebruikt in house-muziek, dus ik heb goede hoop. Iemand die weet welk nummer ik zoek?
O ja, dat was het. Thanks. In die tijd heette alles House. Zelfs O Fortuna, waar je volgens velen een 'rustige versie' (wat in werkelijkheid dus het origineel was uit de jaren '30) en een snelle versie van hadquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef kvd het volgende:
[..]
iets van Enigma? Alhoewel dat niet helemaal house is natuurlijk
De bekendste die voldoen aan je omschrijving:quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
O ja, dat was het. Thanks. In die tijd heette alles House. Zelfs O Fortuna, waar je volgens velen een 'rustige versie' (wat in werkelijkheid dus het origineel was uit de jaren '30) en een snelle versie van had. Maar goed, nu nog het juiste nummer vinden. Maar met Enigma is kan ik zelf ook wel vooruit....
Het was die eerste. Thenksquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:17 schreef kvd het volgende:
[..]
De bekendste die voldoen aan je omschrijving:
Even dit zijpad inslaan: ik denk dat velen hier wel degelijk de twee verschillende 'nieuwerwetse' en in dezelfde periode uitgebrachte versies bedoelen: de rustige van Fortuna feat. Satenig versus de hardere van Apotheosis.quote:O Fortuna, waar je volgens velen een 'rustige versie' (wat in werkelijkheid dus het origineel was uit de jaren '30) en een snelle versie van had
Bob sinclar - La la song?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef piertje2 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zoek een rustig nummer, dat begint (of misschien zelfs heel het liedje doorgaat) met een gesprek tussen een kind en een volwassene.
Niemand? Nog steeds zoekendquote:Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:
House beat met pianodeuntje en een man zingt ook erin en het piano deuntje wordt ook herhaald in de beat
Yesss. Ik vergeet steeds van wie het isquote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Yesss. Ik vergeet steeds van wie het is. Thanks!
Welk genre?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:24 schreef Marquito het volgende:
Ik heb jullie hulp weer nodig. Heb ik eindelijk Shazam op me telefoon staan, hoor ik een nummer als ik aan het werk ben en dus geen telefoon bij me heb. Heb het nummer helaas nog niet via Google gevonden.
Is een beetje een vage beschrijving: Het word gezongen door een vrouwenstem, de enige tekst die ik onthouden heb is (refrein) 'Eat your shadow' ... 'till the sun comes up' ... 'Ow, oh, oh, oh, ow'
Hopelijk weet iemand welk nummer het is
Popquote:
Mooi nummer, ik kende het nog niet. Is er toevallig ook een versie met alleen exact de muziek die Tom Clay gebruikt, maar dan zonder alle samples? Die van Jackie DeShannon is anders en korter.quote:
Die van Jackie DeShannon is het origineel, Die van Tom Clay is juist langer door alle samples en het feit dat het een remix is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:26 schreef Roolio het volgende:
[..]
Mooi nummer, ik kende het nog niet. Is er toevallig ook een versie met alleen exact de muziek die Tom Clay gebruikt, maar dan zonder alle samples? Die van Jackie DeShannon is anders en korter.
Ja die had ik gevonden. En het nummer Abraham, Martin and John van Dion Holler komt er ook in voor. Maar Dion Holler is een kerel, dus het is sowieso door een andere dame ingezongen. En de Jackie DeShannon stukken zijn ook niet hetzelfde als in haar 'solo nummer'. Dus vroeg me af wie de Tom Clay versie heeft ingezongen zodat ik misschien ook het nummer (of beide nummers) van die dame zonder samples eroverheen kon beluisteren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:40 schreef kvd het volgende:
[..]
Die van Jackie DeShannon is het origineel, Die van Tom Clay is juist langer door alle samples en het feit dat het een remix is.
Maar neem aan dat je dat al weet en dat je deze wikipagina ook al had gevonden
quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:33 schreef OnCraintDégun het volgende:
Ik hoorde net een nummer waar Sjaak rapte op de beat van Beastieboys - Intergalactic
weet iemand welk nummer ik bedoel?
echt niemand?quote:Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Als je zo weinig informatie hebt en steeds iedere dag gaat vragen, kom het wel eens erg lastig worden om antwoord te krijgen.quote:
Doe maar neuriën ofzo. Een pianodeuntje en een zingende man houdt nog ongeveer 25.379.571,3 platen over.quote:
Was Sia - Bring Nightquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:24 schreef Marquito het volgende:
Ik heb jullie hulp weer nodig. Heb ik eindelijk Shazam op me telefoon staan, hoor ik een nummer als ik aan het werk ben en dus geen telefoon bij me heb. Heb het nummer helaas nog niet via Google gevonden.
Is een beetje een vage beschrijving: Het word gezongen door een vrouwenstem, de enige tekst die ik onthouden heb is (refrein) 'Eat your shadow' ... 'till the sun comes up' ... 'Ow, oh, oh, oh, ow'
Hopelijk weet iemand welk nummer het is
Ik denk dat je deze zoekt:quote:Op zondag 5 december 2010 18:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik hoorde gisteren op Veronica een nummer, ik denk hiphop/rap uit de jaren '90 en er werd een aantal keer gezegd 'summer holiday'. Ook werd een sample van Madonna / Mad house van het nummer 'holiday' erin verwerkt. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Dat is 'm inderdaad! Heerlijk relaxed nummertje, bedankt!quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 20:57 schreef Le-Mi het volgende:
help ik zoek dit nummer met deze melodie:
Geen dank!quote:
Uitdaging voor de jazz kenners?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:25 schreef jocd het volgende:
het nummer dat gedraaid wordt in holland sport als de reis van castaignos gefilmd wordt http://weblogs.vpro.nl/hollandsport/category/afleveringen/ (voor de duidelijkheid begint ongeveer vanaf 32:00 het is de aflevering van 29 november.
quote:Op maandag 6 december 2010 16:51 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de clip nogal aan me bijstaat. In deze clip zit een soepele kerel strippoker te spelen met lekkere chicks, maar hij speelt vals met een camera. Op het einde wordt hij genaaid door de vrouwen nadat ze erachter komen dat ze vals spelen. Beetje rond de tijd van bon garcon met freek u. Iemand die me kan helpen?
Oeh die zocht ik ook net.quote:
Ik dacht Koop - Koop Island Blues Tis uhm niet maar wel bijzonder lekker....quote:
Haha, nee, dat is hem inderdaad niet. Het is een vrij oud nummer.quote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef Sarg het volgende:
[..]
Ik dacht Koop - Koop Island Blues Tis uhm niet maar wel bijzonder lekker....
quote:Op maandag 6 december 2010 19:46 schreef Xantalien het volgende:
Er is zo'n instrumentaal nummer, met een naam die lijkt op jambada, jambalaya, of iets dergelijks, als ik het me goed herinner. Ik zoek hier al weer een poosje naar. In het begin heb je strandgeluiden, en op een gegeven moment, een accordeon.
Iemand een idee hoe dit nummer nou echt heet, want ik zoek me te pletter.
Vind het niet echt jazz ofzo, iig ik zou het niet weten...quote:
Neequote:
Mmh, titel leek erop, er zat een soort accordeon in en de clip was op het strand, kon niet missen dacht ikquote:Op maandag 6 december 2010 20:57 schreef Xantalien het volgende:
[..]
NeeHeb hem inmiddels op cd gevonden, dus even cd-tje rippen en dan weet ik de titel ook weer.
Was het Djumbo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Zoek het liedje dat gedraaid werd bij het Feest van Sinterklaas in de Jaarbeurs in Utrecht door een Nederlands/Belgisch bandje voornamelijk bestaande uit meiden . Beetje een K3 achtig uptempo liedje was het .
of Kus?quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Zoek het liedje dat gedraaid werd bij het Feest van Sinterklaas in de Jaarbeurs in Utrecht door een Nederlands/Belgisch bandje voornamelijk bestaande uit meiden . Beetje een K3 achtig uptempo liedje was het .
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:25 schreef Raven_NL het volgende:
Dit is een lastige mensen ..
ik zoek een nummer waar de volgende clip bij hoort
meid in bed .. belt operator op .. operator is de zanger..
operator ? could you play ... for me
en dan een scene met iets op een weg..
oud nummer .. 80's denk ik
iemand ?
Als je nog ongeveer weet wanneer je het hebt gehoord.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:41 schreef cookie18 het volgende:
Hoi !
ik zoek een iets ouder nummer waar veelvoudig het woord: Sadness in voorkomt,het is een beetje Armin van Buuren achtig het is geen G-Spot
ik hoorde het geloof ik op Wild fm
dus wie help mij?
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:40 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoi ik zoek een frans nummer dat later zon bekend zinnetje is geworden
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:41 schreef cookie18 het volgende:
Hoi !
ik zoek een iets ouder nummer waar veelvoudig het woord: Sadness in voorkomt,het is een beetje Armin van Buuren achtig het is geen G-Spot
ik hoorde het geloof ik op Wild fm
dus wie help mij?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Tony_diNovo het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:52 schreef Bladoric het volgende:
Hallo allen,
Vandaag hoord ik op Veronica een happy hardcore nummer. Was een tijdje geleden dat ik die had gehoord. Echter nu wilde ik hem even opzoek op youtube maar ik weet de titel niet...
Er wordt niet enorm veel in gezongen....was iets in de richting van "hop on the love boat into the next..." Zal misschien niet 100% accuraat zijn, maar denk jullie kenners er wel raad me weten
iemand een idee?
tnx!
Typ voor de gein eens 'Therapy Misery Acoustic' in op Youtube..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:31 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zoek de akoestische versie van het nummer Misery van Therapy . Of anders een cd waar hij op staat . Had hem jaaaaaaaaaaren geleden op mijn Ipod staan maar die is toen stuk gegaan
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef Roolio het volgende:
[..]
Typ voor de gein eens 'Therapy Misery Acoustic' in op Youtube..
Begin daar dan je vraag mee..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dat is niet de versie die ik zoek . Het zou ook een cover geweest kunnen zijn, of wellicht unplugged ? Wel dat nummer maar een compleet andere uitvoering .
Nee is hem ook niet , is de 'gewone' albumversie .quote:Op woensdag 8 december 2010 23:51 schreef Roolio het volgende:
[..]
Begin daar dan je vraag mee..
Probeer deze link eens, en dan nummer 21. Klinkt niet heel acoustisch, maar het is wel een van de andere versies die op Last.fm staan.
Nee dat is een live versie. Maar dan kan ik je ook niet verder helpen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee is hem ook niet , is de 'gewone' albumversie .
Ja het is de live-versie van het standaard nummer 'misery' zoals die op het album stond (snap je het nogquote:Op donderdag 9 december 2010 00:05 schreef Roolio het volgende:
[..]
Nee dat is een live versie. Maar dan kan ik je ook niet verder helpen.
heb je niet meer info? Dit is zo onzettend vaagquote:Op donderdag 9 december 2010 10:12 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Pop, beetje emotioneel getint.
?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:27 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst Where are we going? (of zoiets), gezongen door een man. Jaren 80 misschien 90.
Ik gooi er maar wat associatie-gokjes tegenaan:quote:Op donderdag 9 december 2010 09:27 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst Where are we going? (of zoiets), gezongen door een man. Jaren 80 misschien 90.
Dit is 'm.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:06 schreef cafca het volgende:
Where did we go wrong van Novastar zou ook nog kunnen.
Lijkt een beetje een lang intro van dit nummer:quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:32 schreef Espex het volgende:
Kent iemand het nummer vanaf 1:26 op de achtergrond? Jeremy praat er teveel doorheen om te herkennen via telefoon.
Auteursrechten misschien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:53 schreef Espex het volgende:
Klopt, maar dat is hem niet... jammer genoeg. In heb ook wel een topgear forum waar alle nummers in staan, maar de youtube versies hebben andere mixes als de officiele uitzendingen. Wel erg raar..
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand nog nummers zoals Faithless - Insomnia?![]()
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
[*]'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Weet jij dit?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef L.no het volgende:
Mag je in mp3 vorm (via dropbox) wel vragen hoe de titel van het liedje heet?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:40 schreef Compass het volgende:
Dat deuntje vanaf 00:40 doet me aan een nummer denken uit jaren 80/90 en heeft geloof ik in een van de GTA spellen gezeten (ik meende vice city)
Anyone?
Puff Daddy/Faith Evans/112 - I'll Be Missing Youquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kom niet op de naam van een nummer.
De clip laat iemand zien op de motor, die na het remmen ten val komt.
en gesuggereerd wordt dat de berijder overleden is
In het volgende shot zie je kinderen een groene helling oprennen.
Nummer is van eind jaren 90
Yep.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef L.no het volgende:
Mag je in mp3 vorm (via dropbox) wel vragen hoe de titel van het liedje heet?
dat was hem iddquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef Roolio het volgende:
[..]
Puff Daddy/Faith Evans/112 - I'll Be Missing You
Wat natuurlijke een hele foute cover is van:quote:
hallo is zoek zo een liedje het is een house electro en gaat als volgt er is zo een tekst en dan is het ineenkeer zo pow pow pow pow het is nog niet zo oud denk ik iemand een idee? ik kan geen echte details geven ik heb het maar 1keertje gehoord en kon de tekst niet onthoudenquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:00 schreef Pieros het volgende:
Ik zoek al een tijd een nummer, maar ken alleen maar een stukje melodie. Dat is haast niet uit te leggen. Wel weet ik een CD waar die opstaat, weet alleen niet meer hoe die CD heet.
Het is een trance CD (rond 2001 ergens), waar 1 of 2 vrouwen opstaan ingepakt in plastic folie. Weet iemand welke CD ik bedoel?
Het is niet Pornstarz, maar Pornking met Amour.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef Jeevz het volgende:
ik zoek een nummer de clip is op het strand en ze rijden in een jeep
een kerel draagt een witte bontjas dat staat me nog bij
ik dacht dat ze iets met pornstarz heete weet het ni zeker
hopelijk kan iemand me helpen
het was een nummer rond 2000 of iets weet het niet helemaal zeker meer
GMTA deze sprong mij ook gelijk in gedachten!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:38 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Geen schedels en tattoos, maar wel bowling en softrock. Zal het wel niet zijn, maar je weet het nooit he...
Ik heb mquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:53 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Die onderste is in ieder geval een cover van Madonna - La Isla Bonita.
Ik luister gewoon de eerste paar sec. van die covers en dan kan ik m op zo'n manier vinden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:02 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik zat al heel Youtube af te struinen en kwam al langs allerlei coverversies, van een of andere Japanse zangeres, van een zangeres wiens naam ik niet kan uitspreken, van Alizee, van "Nederlands trots" Elize. Maar die ben ik niet tegengekomen.
Bedankt voor je ongevraagde mening en filmpje.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:49 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een foutheid!
Niettemin:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:50 schreef L.no het volgende:
Bedankt voor je ongevraagde mening en filmpje.![]()
Lit - My own worst enemyquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef Jeevz het volgende:
en zoek ook nog een soort soft rock achtig nummer de clip speelt zich af in een bowling area
de band heeft tattoo's en ze spelen met bowling balen met dingen in de bal bv een schedel
zanger had dacht ik een witte tanktop aan
quote:Op zondag 12 december 2010 01:24 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende hiphop nummer uit Viva la Bam (vanaf minuut 08:50), kan iemand mij helpen?
http://rutube.ru/tracks/8(...)29420ddf826f16f077a2
Nope DIT IS HEM NIETquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:38 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Geen schedels en tattoos, maar wel bowling en softrock. Zal het wel niet zijn, maar je weet het nooit he...
Deze voldoet wel aan je beschrijving op de lyrics na (ze zingt wel een keer painted faces ipv empty faces):quote:Op zondag 12 december 2010 14:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik recentelijk nog een paar keer op de radio heb gehoord. Het is een vrij rustig nummer, begeleid door een piano. Lyrics die ik zo onthouden heb:
...trying... people...best way they can...
...empty faces...
Iemand een idee?
Nee, dat is hem helaas niet... Het wordt gezongen door een man met een vrij droevige stem...quote:Op zondag 12 december 2010 14:12 schreef Roolio het volgende:
[..]
Deze voldoet wel aan je beschrijving op de lyrics na (ze zingt wel een keer painted faces ipv empty faces):
Laura Jansen - Use Somebody
Gary Jules - Mad world?quote:Op zondag 12 december 2010 14:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik recentelijk nog een paar keer op de radio heb gehoord. Het is een vrij rustig nummer, begeleid door een piano. Lyrics die ik zo onthouden heb:
...trying... people...best way they can...
...empty faces...
Iemand een idee?
quote:Op zondag 12 december 2010 17:38 schreef Westerling het volgende:
Ik zoek dat spaanstalige kerstlied dat je vrij vaak op de radio hoort.
Het eerste woord lijk op "felice" ofzo, maar dat is het waarschijnlijk niet aangezien google en youtube niks aanvullen als ik dat typ.
http://www.relisten.nl/playlists/skyradio/12-12-2010.htmlquote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef Bombvis het volgende:
Ik heb vandaag een liedje op de radio gehoord (ik dacht Skyradio) en het was tussen 11 en 12 uur vanochtend. Ik dacht dat ik iets hoorde van: Today, it's gonna be the day, maar aangezien ik dan alleen maar op Oasis - Wonderwall uitkom (en ik dat liedje wel zal herkennen) is die het niet. Het werd gezongen door een vrouw, meer info weet ik eigenlijk niet. Ik hoop dat iemand met deze zeer beperkte info mij kan helpen
Ik zit te twijfelen tussen iets van de Beastie Boys en Weird Al Yankovitch, maar ik kom er zo niet meteen op......quote:Op zondag 12 december 2010 20:52 schreef Sukilove het volgende:
Help, ik zoek een nummer, ik denk uit de jaren '80 (maar ik kan er een decennium naast zitten), waarin mensen op een heel vieze manier heel veel spaghetti eten. Het was geloof ik best een goed nummer, maar ik kan er maar niet op komen!
Wie heeft er genoeg clips gekeken om hier iets van te maken?
kick.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat nummer op de cello? waar is dat van?
Nope.. NL talig..quote:
Long shot:quote:Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef superZjozz het volgende:
Ik heb een heeeeeeeeele vage omschrijving, maar misschien doet het een belletje branden/lampje rinkelen.
Rapper + Zangeres
Nederlandstalig
Ik denk 2009 (misschien dit jaar)
Zoetsappige tekst over dat het leven niet over rozen gaat, met zo'n kom op het komt wel goed schatje achtige tekst er in.
Clip die zich afspeelt in een parkje..
Beelden in clip overlappen zeg maar.. dan zie je de rapper zitten met de zangeres er naast gemonteert.
succes, geen idee wat ik er verder van weet.
Ook leuk, maar is m niet, ik geloof dat die rapper een buitenlander was..quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Long shot:
(het parkgedeelte zit aan het einde)
Ik vind het een gaaf nummer! thanksquote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef superZjozz het volgende:
Het nummer is wel aardig.. maar ik het super lijken als die meid gaat zingen en het lijkt alsof het in slowmotion is opgenomen..
Bedankt voor de link, maar ik kan hem helaas niet vinden, dus begin nu aan de zender te twijfelen. Aangezien er dan niks overblijft, heb ik dikke vette pech en hoop ik maar dat ik de volgende keer de artiest wel meekrijgquote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef EvanStone het volgende:
[..]
http://www.relisten.nl/playlists/skyradio/12-12-2010.html
Longshot :quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef Bombvis het volgende:
Ik heb vandaag een liedje op de radio gehoord (ik dacht Skyradio) en het was tussen 11 en 12 uur vanochtend. Ik dacht dat ik iets hoorde van: Today, it's gonna be the day, maar aangezien ik dan alleen maar op Oasis - Wonderwall uitkom (en ik dat liedje wel zal herkennen) is die het niet. Het werd gezongen door een vrouw, meer info weet ik eigenlijk niet. Ik hoop dat iemand met deze zeer beperkte info mij kan helpen
Volgens mij zat dat nummer ook ooit in een reclame waarbij een danseres ofzo in zo'n olie ligt te draaien en te doen. Maar heel zeker weten doe ik het niet. En welke reclame of waarvan weet ik ook niet (meer). Ik ga nog even zoeken.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zoek een eurodance nummer uit de vroege 2000 periode. Beetje aqua - barbie girl achtig.
In de clip zijn ze in een onderzeeër en vechten ze tegen een octopus.
Als je die van 25:40 bedoelt (en daar lijkt het op als ik dat andere nummer beluister) is het Jack McManus met Too Much Of Yesterday volgens soundhound (soort shazam). Staat niet op Youtube geloof ik.quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Flixxy het volgende:
Beste FOK!Kers,
Ik ben opzoek naar het volgende:
Een liedje uit de RTL show "Bonje met de buren". Het is (op rtlgemist.nl) de eerste aflevering van najaar 2010, rond 25:30. Direkte link: http://www.rtl.nl/xl/u/a4101c04-9ff4-373d-9adf-1da6aa13ded5
Het klinkt heel erg als Thirteen Senses - Into the Fire, maar dan in een andere toonhoogte ofzo? Mijn Shazam herkent hem helaas niet.
Bvd
Inderdaad.. dus na wat googlen ben ik erachter. het is "Bach - prelude from cello suite no.1"quote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij zat dat nummer ook ooit in een reclame waarbij een danseres ofzo in zo'n olie ligt te draaien en te doen. Maar heel zeker weten doe ik het niet. En welke reclame of waarvan weet ik ook niet (meer). Ik ga nog even zoeken.
Geen flauw idee, wel een leuke aflevering!quote:Op maandag 13 december 2010 04:09 schreef 1080 het volgende:
Ik zoek de naam van een liedje van een southpark aflevering. Het is een panfluit liedje maar volgens mij is het een cover van een bekende liedje. Ik weet niet of dit speciaal voor southpark is gemaakt maar het klinkt echt goed.
Je kan hem hier horen vanaf 1:56
http://www.southpark.nl/episodes/1210/
Kom op zeg, eerste hit bij Googlequote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef trolley het volgende:
Ik zoek het lied met de tekst:
''Give me one good reason, I'll give you two''
Heb al gegoogled etc. maar kan er niet uitkomen. Alvast eeuwige roem en dank!
Er zaten volgens mij 4 mensen in de clip. en ze schieten met lasers op de octopus.quote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb je al gezocht op clips van Toybox? Of andere van Aqua?
Ik ken wel een clip met een octopus en een soort van laser maar die voldoet totaal niet aan je verdere beschrijving.quote:Op maandag 13 december 2010 14:56 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Er zaten volgens mij 4 mensen in de clip. en ze schieten met lasers op de octopus.
Ik moest aan deze denken, maar dat klopt verder ook niet echt.quote:Op maandag 13 december 2010 16:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ken wel een clip met een octopus en een soort van laser maar die voldoet totaal niet aan je verdere beschrijving.
quote:Op maandag 13 december 2010 17:10 schreef WeeWim1981 het volgende:
Ik zoek een Nederlands feestnummer/carnavalsnummer met daarin het zinnetje "op mijn piano" of "met mijn piano'' (of iets in die trant) in het refrein
Ik denk dat je deze bedoelt:quote:Op maandag 13 december 2010 16:06 schreef belegingnewbie het volgende:
Ik liep in de appie hein, en hoorde heel zachtjes een super bekend duentje.
De tekst leek op comma from hollanda, of coming from hollanda.
De muziek is super bekend, en volgens mij van de jaren 80.
Wie weet wat ik bedoel?
Staat wel op Grooveshark. Mijn dank is grootquote:Als je die van 25:40 bedoelt (en daar lijkt het op als ik dat andere nummer beluister) is het Jack McManus met Too Much Of Yesterday volgens soundhound (soort shazam). Staat niet op Youtube geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |