quote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zoek een eurodance nummer uit de vroege 2000 periode. Beetje aqua - barbie girl achtig.
In de clip zijn ze in een onderzeeër en vechten ze tegen een octopus.
Als je die van 25:40 bedoelt (en daar lijkt het op als ik dat andere nummer beluister) is het Jack McManus met Too Much Of Yesterday volgens soundhound (soort shazam). Staat niet op Youtube geloof ik.quote:Op zondag 12 december 2010 22:21 schreef Flixxy het volgende:
Beste FOK!Kers,
Ik ben opzoek naar het volgende:
Een liedje uit de RTL show "Bonje met de buren". Het is (op rtlgemist.nl) de eerste aflevering van najaar 2010, rond 25:30. Direkte link: http://www.rtl.nl/xl/u/a4101c04-9ff4-373d-9adf-1da6aa13ded5
Het klinkt heel erg als Thirteen Senses - Into the Fire, maar dan in een andere toonhoogte ofzo? Mijn Shazam herkent hem helaas niet.
Bvd
Inderdaad.. dus na wat googlen ben ik erachter. het is "Bach - prelude from cello suite no.1"quote:Op zondag 12 december 2010 22:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij zat dat nummer ook ooit in een reclame waarbij een danseres ofzo in zo'n olie ligt te draaien en te doen. Maar heel zeker weten doe ik het niet. En welke reclame of waarvan weet ik ook niet (meer). Ik ga nog even zoeken.
Geen flauw idee, wel een leuke aflevering!quote:Op maandag 13 december 2010 04:09 schreef 1080 het volgende:
Ik zoek de naam van een liedje van een southpark aflevering. Het is een panfluit liedje maar volgens mij is het een cover van een bekende liedje. Ik weet niet of dit speciaal voor southpark is gemaakt maar het klinkt echt goed.
Je kan hem hier horen vanaf 1:56
http://www.southpark.nl/episodes/1210/
Kom op zeg, eerste hit bij Googlequote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef trolley het volgende:
Ik zoek het lied met de tekst:
''Give me one good reason, I'll give you two''
Heb al gegoogled etc. maar kan er niet uitkomen. Alvast eeuwige roem en dank!
Er zaten volgens mij 4 mensen in de clip. en ze schieten met lasers op de octopus.quote:Op maandag 13 december 2010 14:48 schreef morgane het volgende:
[..]
Heb je al gezocht op clips van Toybox? Of andere van Aqua?
Ik ken wel een clip met een octopus en een soort van laser maar die voldoet totaal niet aan je verdere beschrijving.quote:Op maandag 13 december 2010 14:56 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Er zaten volgens mij 4 mensen in de clip. en ze schieten met lasers op de octopus.
Ik moest aan deze denken, maar dat klopt verder ook niet echt.quote:Op maandag 13 december 2010 16:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ken wel een clip met een octopus en een soort van laser maar die voldoet totaal niet aan je verdere beschrijving.
quote:Op maandag 13 december 2010 17:10 schreef WeeWim1981 het volgende:
Ik zoek een Nederlands feestnummer/carnavalsnummer met daarin het zinnetje "op mijn piano" of "met mijn piano'' (of iets in die trant) in het refrein
Ik denk dat je deze bedoelt:quote:Op maandag 13 december 2010 16:06 schreef belegingnewbie het volgende:
Ik liep in de appie hein, en hoorde heel zachtjes een super bekend duentje.
De tekst leek op comma from hollanda, of coming from hollanda.
De muziek is super bekend, en volgens mij van de jaren 80.
Wie weet wat ik bedoel?
Staat wel op Grooveshark. Mijn dank is grootquote:Als je die van 25:40 bedoelt (en daar lijkt het op als ik dat andere nummer beluister) is het Jack McManus met Too Much Of Yesterday volgens soundhound (soort shazam). Staat niet op Youtube geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |