Nee, niet die, die had ik wel geweten.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:13 schreef Da_Ripper het volgende:
![]()
Maar volgens mij weet ik wel welke je bedoeld. Is daar niet een clip van ook in beetje in retro-stijl geschoten?
Stiekem een tvp plaatsen hè..quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, niet die, die had ik wel geweten.
Een soort achtergrondmuzieknummer die ze ook wel eens op de (lokale) radio gebruik(t)en (vroeger dan)
Dit is 'm.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Stiekem een tvp plaatsen hè..
Bij de reacties staat ook dat ie niet klopt.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, niet die, die had ik wel geweten.
Een soort achtergrondmuzieknummer die ze ook wel eens op de (lokale) radio gebruik(t)en (vroeger dan)
quote:
Die bedoelde ik dus ook, was al aan het zoeken...wist alleen niet dat het van James Last was...weer wat geleerd en dat op zondagquote:
quote:
Google geeft aan. Weet verder niet of het klopt.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zoek ook een nummer! Ik heb een versie van Dizzee Rascal ft. Armand van Helden - Bonkers gedownload. Staat in de playlist 'Clubbers Guide Summer 09'. Op het eind start er een ander nummer en ik weet niet meer welke dat is. Het is iets met 'got my feet on the dancefloor. You and me, 'cause that's what it's for' ofzoiets. Dancenummer. Google vindt niets. Iemand?
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zoek ook een nummer! Ik heb een versie van Dizzee Rascal ft. Armand van Helden - Bonkers gedownload. Staat in de playlist 'Clubbers Guide Summer 09'. Op het eind start er een ander nummer en ik weet niet meer welke dat is. Het is iets met 'got my feet on the dancefloor. You and me, 'cause that's what it's for' ofzoiets. Dancenummer. Google vindt niets. Iemand?
Ja ik zag het net op YouTube.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
The Prodigy - Warrior's Dance komt er achter aan op de cd?
Graag gedaan Noor!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik zag het net op YouTube.Geen dance dus.
Maargoed. Dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |