Ik moest heel ergens in de verte denken aan het intro van Pink met Sober. Maar dat kan ook aan het tijdstip liggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:48 schreef Ottaav het volgende:
Iedere keer dat ik het intro hoor van Postman - Get Out, doet dat me denken aan een ander nummer. Ik kan alleen niet op de naam van het nummer komen. Wie helpt?
Op welk nummer lijkt het intro (het gitaarrifje tot ongeveer 15 seconden)?
Ik moest aan deze denkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 00:48 schreef Ottaav het volgende:
Iedere keer dat ik het intro hoor van Postman - Get Out, doet dat me denken aan een ander nummer. Ik kan alleen niet op de naam van het nummer komen. Wie helpt?
Dat zijn volgens mij de muppets:quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:36 schreef Norrage het volgende:
We hebben een nummer, maar we kunnen er niet opkomen want het heeft geen lyrics. het hoort bij een film en het gaat ongeveer zo en het klinkt ergens wel wat episch: "Ne na na nanana, ne na na nanaNA"' (ja het is kut om het tekstueel op te schrijven)...Het is echt een heel bekend nummer en iedereen waar we het voor zingen/neurien herkent het, maar weet het nummer niet te noemen! Wie kan ons helpen?
Maar als eerste moest ik aan deze denken:quote:Op zaterdag 27 november 2010 03:36 schreef Norrage het volgende:
We hebben een nummer, maar we kunnen er niet opkomen want het heeft geen lyrics. het hoort bij een film en het gaat ongeveer zo en het klinkt ergens wel wat episch: "Ne na na nanana, ne na na nanaNA"' (ja het is kut om het tekstueel op te schrijven)...Het is echt een heel bekend nummer en iedereen waar we het voor zingen/neurien herkent het, maar weet het nummer niet te noemen! Wie kan ons helpen?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zoek een liedje wat ik gisteren op MTV hoorde. Het is vast een heel bekend hitje van de laatste jaren maar ik hou het niet zo bij. Ik heb het voornamelijk gehoord en weinig van gezien, maar de zangeres was opvallend dik, behoorlijk jong en had volgens mij zwart haar en een wit jurkje aan. De video was een beetje seventies en vast niet geschikt voor epilepsiepatienten. Het was op zich een swingend nummer maar er zat best een venijnig gitaartje in. Dat wil ik nog wel eens keer horen om te weten of dat bandje/artiest wat is.
Het doet me denken aan een jaren '70-nummer, maar ik kan het nog niet plaatsen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:48 schreef Ottaav het volgende:
Ik moest meteen hieraan denkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het doet me denken aan een jaren '70-nummer, maar ik kan het nog niet plaatsen.
Daar moest ik ook aan denkenquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:34 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Een van de nummers die hier vermeld staan?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:59 schreef Weissman het volgende:
Hallo, ik zoek een instrumental stukje uit de film ''Tyson'' dat wordt afgespeeld als zijn KO's in beeld komen.
Waarschijnlijk is het een track van Salaam Remi, maar tot nu toe heb ik de tracks waar het om zou kunnen gaan niet gevonden.Ik zoek nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niemand het ?
ik heb de film niet gezien, maar deze?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zoek nog steedsweet niemand het ?
Nee dat is 'm niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:44 schreef stijn_ het volgende:
ik heb de film niet gezien, maar deze?
tracklisting vind je trouwens hier.
deze?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zoek een nummer die wel eens bij tmf inde mix is.
In de clip dansen een paar lui tecktonik.
Nee. Zwarte achtergrond met een danserquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Achter het stukje tussen 1:25 en 2:10 zit zeer krachtige muziek. Ik heb het al vaker voorbij horen komen in een trailer... Wat is het en van wie is het?
Ha, kijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |