quote:Op zondag 28 november 2010 16:12 schreef Skorka het volgende:
Ik zoek eigenlijk een videoclip.
Het was een paar jaar geleden op tv, kwam met name 's avonds. De clip was nogal vol schokkende beelden. Het ging over een of andere race, waarbij mensen geblindoekt door een stad, bos en park moesten rennen.
Zover ik me kan herinneren was het van de prodigy, maar kan ernaast zitten. Heb al hun clips bekeken, maar niet gevonden (of ik keek scheel)
Iemand een idee?
Deze?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zoek een nummer die wel eens bij tmf inde mix is.
In de clip dansen een paar lui tecktonik.
[qoute]Ik moest meteen hieraan denkenquote:
Nee, daarvoor is dit topic niet.quote:Op maandag 29 november 2010 11:12 schreef okiokinl het volgende:
okee kweetniet zeker of dit het topic is wat ik moet hebben.. maar..
wat ik zoek is nederlandse acapellas en instrumentals. om mee te remixen.
maakt niet uit wat, van frans bauwer tot de raggende mannen, als het maar acapella/ instrumentale versies zijn, maar wel de originele artiesten, dus geen acapella bandjes of youtubers die een liedje zingen, gewoon de echte originele stem track van de originele opname.
zoiets als dit dus:
als iemand iets weet, of een tip om te vinden, dan is mijn dank groot.
Neen. Ik heb em al het is Dim Chris - Suckerquote:
http://tinyurl.com/3y2hbmrquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik zoek ook een liedje...
Gister hoorde ik hem bij Fresh FM rond 15:55
Was met een house beat met een pianodeuntje erin
En nog eentje rond 15:41 op fresh fm maar daar herinner ik me niks meer van
Weet iemand welke 2 ik bedoel?
Had ik eerder al gekeken, en laat die 2 tijden er net niet tussen staanquote:
Geen Eric Prydz - Pjanoo?quote:Op maandag 29 november 2010 19:52 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Had ik eerder al gekeken, en laat die 2 tijden er net niet tussen staanen nee die van 15:55 is niet van die sander ding
Edsilia Rombley?quote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef Sjorsien het volgende:
Ik zag onderlaatst bij Rayman is laat een Nederlandse zangeres met een donkere huidskleur en erg kort haar. Zij zong een nummer voor wat ik erg mooi vond, maar ben toen vergeten het nummer op te zoeken.(ik weet niet of het nummer ook van haar is) Het nummer gaat over een klein jongetje die telkens zijn moeder roept. Knocking on the door ... Momma ...
-uitzendinggemist gaat maar tot 05-06-2010-
Ik heb haar gevonden, (Waarom is het nu zo: Rayman...quote:Edsilia Rombley?
quote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef Sjorsien het volgende:
Ik kan het nummer zo 1.2.3. niet vinden, iemand?
Rechtsboven in de post gaan met je muisaanwijzerpijlding, dan verschijnen er onder de datum en tijd een aantal icoontjes. De tweede van rechts, het tekstballonnetje, is om te editen, daarop klikken en je kunt aan de slag (voor 24 uur dacht ik).quote:Op maandag 29 november 2010 20:35 schreef Sjorsien het volgende:
Hoe edit ik een post of kan t niet meer? :p
Bromance?quote:Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Weet niemand welke ik bedoel?
House beat met pianodeuntje en een man zingt ook erin en het piano deuntje wordt ook herhaald in de beat
Ja sorry verkeerde link gepost, sorry! Maar hij staat er nu goed in hoor!quote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik kom bij een filmpje van 04:42 uit.
Ben er al jaren niet geweest, maar het is nog steeds Robert Miles - Children.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:11 schreef ApperlooDude het volgende:
Wie helpt me!
Afgelopen vrijdag naar de bios geweest, Cinestar in Enschede. Vrijdagavond, zaal 3, dus een lasershow. Nou was de lasershow best heel vet, maar ik ben op zoek naar het nummer wat eronder zat!
In het hele nummer zat een piano. Hij begon vrij rustig met de piano, later werd het meer trance - achtig. Misschien iemand een idee? Iemand daar toevallig ook geweest? (de film was Harry Potter, goeie film btw)
Awesome, dit is em inderdaadquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:42 schreef koeii het volgende:
[..]
Ben er al jaren niet geweest, maar het is nog steeds Robert Miles - Children.
Vanaf ong. 20 secondenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:15 schreef fetss het volgende:
https://rcpt.yousendit.co(...)f0d6322ae788f864031b
ik zoek dit nummer, wat je op de achtergrond hoort.. volgensmij is het een bekend nummer, maar kom er maar niet op!
Geen dankquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ook namens mij bedankt, kan ik ook rustig slapen.
toch niet:quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef piertje2 het volgende:
Ik zoek een nummer van een zanger: het nummer begint met piano en daarna begint die gast La la laaa laaa te zingen ..... tja echt meer kan ik erniet over zeggen
neequote:
Ook niet wat voor stijl/genre?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef piertje2 het volgende:
Ik zoek een nummer van een zanger: het nummer begint met piano en daarna begint die gast La la laaa laaa te zingen ..... tja echt meer kan ik erniet over zeggen
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ook niet wat voor stijl/genre?
pop r&b achtigquote:Op woensdag 1 december 2010 21:13 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ook niet wat voor stijl/genre?
Volgens SoundHound is het het Allegretto uit Palladio door Myleene Klass. Daar kan ik geen YouTube-filmpje van vinden. Wel hetzelfde stuk op piano:quote:Op woensdag 1 december 2010 21:47 schreef Endymion9 het volgende:
Weet iemand hoe het stuk heet? http://player.omroep.nl/?aflID=11679451
Help ik zoek nog steeds.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:56 schreef glaba het volgende:
Hoi piepeloi!
Help mij, ik zoek een nummer...!
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1011738
Het is op 27:45.
Deze?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:41 schreef MikeHa het volgende:
Ik zoek een recent dance nummer, en ik weet vaag een stukje tekst omdat ik hem gister in de sportschool hoorde..er zingt een man/jongen " fade awaaaay...yeah" en nog wat, maar dat weet ik niet, en dan komt er een coole trance achtige beat in...
Iemand een idee?
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef piertje2 het volgende:
DAT IS HET!!!!!!!!!!!!! hartelijk bedankt !!!!! echt onwijs bedankt!quote:Op woensdag 1 december 2010 22:13 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens SoundHound is het het Allegretto uit Palladio door Myleene Klass. Daar kan ik geen YouTube-filmpje van vinden. Wel hetzelfde stuk op piano:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |