gokjequote:Op maandag 22 november 2010 23:44 schreef Silvinka het volgende:
[..]
Nope. Het is een recenter nummer in ieder geval. Misschien van vorig jaar of dit jaar.
Een oude bekende?quote:Op dinsdag 23 november 2010 02:45 schreef Silver_Shark het volgende:
ik zoek een nummer gaat iets van
Tu tu tu tuuu tuuu tuu tuuu tuutu tu tu tut tu
=D kut deuntje in me hoofd
is engelse indie band volgens
the fra... nog wat volgens mij
Iets van DJ Sandstorm tijdens EkstraWeekend? Ik kan hem zo 123 ook niet vinden, maar dat is bij mijn weten het enige programma wat een mix draait van nummers (behalve dan in het weekend die dance-platen enzo).quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:05 schreef Lutte het volgende:
Er was laatst op 3fm zo'n liedje wat bestond uit meerdere liedjes, ik weet zeker dat Taylor Swift en Lady Gaga met ik geloof Poker Face erin zaten, maar meer weet ik niet. Het waren in totaal maar een stuk of zeven liedjes, dus geen The best of 2009-remix...
Iemand enig idee wat ik bedoel?
Bij voorbaat dank!
Gokje:quote:Op maandag 22 november 2010 23:20 schreef Silvinka het volgende:
Hopelijk kan iemand mij helpen om een nummer te achterhalen. Het gaat om een soort indie achtig nummer. Het begin is een gitaarspel met een basgitar en de man zingt behoorlijk hoog en langgerekt zeg maar. De beat is vrij ongewoon en is niet klassiek 4/4 en is vrij uptempo. Ik ken de woorden dus niet maar wat ik meende te horen was; ooooo weee ooo ....... it's over ooo wee ooo ,zoiets dus.
Ook is een gedeelte te horen in een commercial op The History Channel van "climate crisis night". Heb al gegoogled maar kan helaas niets vinden
Jajaja! Heb die ik zocht ook nog niet gevonden, maar die komt vast nog wel, en nu heb ik andere toffe mixen om te luisteren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Iets van DJ Sandstorm tijdens EkstraWeekend? Ik kan hem zo 123 ook niet vinden, maar dat is bij mijn weten het enige programma wat een mix draait van nummers (behalve dan in het weekend die dance-platen enzo).
Lijkt me gewoon een nummer van die kerel die onder de video staat: Erik de Loor. Hier zijn site, kun je zelf even verder zoeken: http://www.harlemjungle.blogspot.com/quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef Horizons het volgende:
5:40
wie helpt mij? zoek dit nummer al een tijdje en shazam weet het ook niet..
X and Hell - Jump The Gun (Jakwob Remix)quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:55 schreef Horizons het volgende:
5:40
wie helpt mij? zoek dit nummer al een tijdje en shazam weet het ook niet..
the chalets haha ja thanksssquote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
The Chordettes?
Edit: na een beetje googlen gevonden (denk ik): The Chalets!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:16 schreef stijn_ het volgende:
[..]
X and Hell - Jump The Gun (Jakwob Remix)
Gewoon via Nalden.net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevonden!!
Hij komt nu net toevallig voorbij in episode 358, het is Carte Blanche (Original mix) van Veracocha!
Ik ben serieus al twee weken dagelijks even aan het zoeken, en dan post ik het hier en komt hij een half uur later voorbij.
Ik zet de vraag even in een spoiler om ruimte te besparen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Guppi op 24-11-2010 11:35:17 ]
Held!! Dat is m!! Onwijs bedankt!quote:
Haha, genieten om eindelijk het nummer te weten!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:47 schreef Silvinka het volgende:
[..]
Held!! Dat is m!! Onwijs bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |