Het doet me denken aan Radiohead, doet dat een belletje rinkelen? Zo niet, dan heb ik ook geen idee.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:47 schreef MrEarcheese het volgende:
Dit is misschien een vaag verzoek, maar het pianostukje in dit liedje komt me echt enorm bekend voor. Volgens mij heb ik zo'n zelfde stukje ooit eerder gehoord in een .. stopmotionfilmpje
Air- All I need?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef xxjosjex het volgende:
Hallo,
Ik zoek een plaat waarvan ik de videoclip kan omschrijven.
Het is een video waarin een jongen en een meisje constant samen zijn, in een auto zitten enzo. Volgens mij hoor je ze door de muziek heen ook praten met elkaar? Beetje trance achtige muziek, heel relaxed zoiets als Deadmau5, i remember
Is al een wat oudere plaat, wie weet welke??
iets van Enigma? Alhoewel dat niet helemaal house is natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef Xaobotnik het volgende:
Zo begin tot midden jaren '90 had je een soort van House ding dat best lang aan hield. Toen was er een Franse muzikant die vooral instrumentale muziek maakte. Maar het kan zijn dat er ook vocals doorheen kwamen. Het nummer dat ik zoek is van die Fransman, en heeft van die gotische klanken erin. Het was echt een tophit en kerkelijk gotische zang wordt niet veel gebruikt in house-muziek, dus ik heb goede hoop. Iemand die weet welk nummer ik zoek?
O ja, dat was het. Thanks. In die tijd heette alles House. Zelfs O Fortuna, waar je volgens velen een 'rustige versie' (wat in werkelijkheid dus het origineel was uit de jaren '30) en een snelle versie van hadquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef kvd het volgende:
[..]
iets van Enigma? Alhoewel dat niet helemaal house is natuurlijk
De bekendste die voldoen aan je omschrijving:quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
O ja, dat was het. Thanks. In die tijd heette alles House. Zelfs O Fortuna, waar je volgens velen een 'rustige versie' (wat in werkelijkheid dus het origineel was uit de jaren '30) en een snelle versie van had. Maar goed, nu nog het juiste nummer vinden. Maar met Enigma is kan ik zelf ook wel vooruit....
Het was die eerste. Thenksquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:17 schreef kvd het volgende:
[..]
De bekendste die voldoen aan je omschrijving:
Even dit zijpad inslaan: ik denk dat velen hier wel degelijk de twee verschillende 'nieuwerwetse' en in dezelfde periode uitgebrachte versies bedoelen: de rustige van Fortuna feat. Satenig versus de hardere van Apotheosis.quote:O Fortuna, waar je volgens velen een 'rustige versie' (wat in werkelijkheid dus het origineel was uit de jaren '30) en een snelle versie van had
Bob sinclar - La la song?quote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef piertje2 het volgende:
Ik zoek een nummer van een zanger: het nummer begint met piano en daarna begint die gast La la laaa laaa te zingen ..... tja echt meer kan ik erniet over zeggen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zoek een rustig nummer, dat begint (of misschien zelfs heel het liedje doorgaat) met een gesprek tussen een kind en een volwassene.
Niemand? Nog steeds zoekendquote:Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Weet niemand welke ik bedoel?
House beat met pianodeuntje en een man zingt ook erin en het piano deuntje wordt ook herhaald in de beat
Yesss. Ik vergeet steeds van wie het isquote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Yesss. Ik vergeet steeds van wie het is. Thanks!
Welk genre?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:24 schreef Marquito het volgende:
Ik heb jullie hulp weer nodig. Heb ik eindelijk Shazam op me telefoon staan, hoor ik een nummer als ik aan het werk ben en dus geen telefoon bij me heb. Heb het nummer helaas nog niet via Google gevonden.
Is een beetje een vage beschrijving: Het word gezongen door een vrouwenstem, de enige tekst die ik onthouden heb is (refrein) 'Eat your shadow' ... 'till the sun comes up' ... 'Ow, oh, oh, oh, ow'
Hopelijk weet iemand welk nummer het is
Popquote:
Mooi nummer, ik kende het nog niet. Is er toevallig ook een versie met alleen exact de muziek die Tom Clay gebruikt, maar dan zonder alle samples? Die van Jackie DeShannon is anders en korter.quote:
Die van Jackie DeShannon is het origineel, Die van Tom Clay is juist langer door alle samples en het feit dat het een remix is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:26 schreef Roolio het volgende:
[..]
Mooi nummer, ik kende het nog niet. Is er toevallig ook een versie met alleen exact de muziek die Tom Clay gebruikt, maar dan zonder alle samples? Die van Jackie DeShannon is anders en korter.
Ja die had ik gevonden. En het nummer Abraham, Martin and John van Dion Holler komt er ook in voor. Maar Dion Holler is een kerel, dus het is sowieso door een andere dame ingezongen. En de Jackie DeShannon stukken zijn ook niet hetzelfde als in haar 'solo nummer'. Dus vroeg me af wie de Tom Clay versie heeft ingezongen zodat ik misschien ook het nummer (of beide nummers) van die dame zonder samples eroverheen kon beluisteren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:40 schreef kvd het volgende:
[..]
Die van Jackie DeShannon is het origineel, Die van Tom Clay is juist langer door alle samples en het feit dat het een remix is.
Maar neem aan dat je dat al weet en dat je deze wikipagina ook al had gevonden
quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:33 schreef OnCraintDégun het volgende:
Ik hoorde net een nummer waar Sjaak rapte op de beat van Beastieboys - Intergalactic
weet iemand welk nummer ik bedoel?
echt niemand?quote:Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Weet niemand welke ik bedoel?
House beat met pianodeuntje en een man zingt ook erin en het piano deuntje wordt ook herhaald in de beat
Als je zo weinig informatie hebt en steeds iedere dag gaat vragen, kom het wel eens erg lastig worden om antwoord te krijgen.quote:
Doe maar neuriën ofzo. Een pianodeuntje en een zingende man houdt nog ongeveer 25.379.571,3 platen over.quote:
Was Sia - Bring Nightquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:24 schreef Marquito het volgende:
Ik heb jullie hulp weer nodig. Heb ik eindelijk Shazam op me telefoon staan, hoor ik een nummer als ik aan het werk ben en dus geen telefoon bij me heb. Heb het nummer helaas nog niet via Google gevonden.
Is een beetje een vage beschrijving: Het word gezongen door een vrouwenstem, de enige tekst die ik onthouden heb is (refrein) 'Eat your shadow' ... 'till the sun comes up' ... 'Ow, oh, oh, oh, ow'
Hopelijk weet iemand welk nummer het is
Ik denk dat je deze zoekt:quote:Op zondag 5 december 2010 18:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik hoorde gisteren op Veronica een nummer, ik denk hiphop/rap uit de jaren '90 en er werd een aantal keer gezegd 'summer holiday'. Ook werd een sample van Madonna / Mad house van het nummer 'holiday' erin verwerkt. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Dat is 'm inderdaad! Heerlijk relaxed nummertje, bedankt!quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 20:57 schreef Le-Mi het volgende:
help ik zoek dit nummer met deze melodie:
Geen dank!quote:
Uitdaging voor de jazz kenners?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:25 schreef jocd het volgende:
het nummer dat gedraaid wordt in holland sport als de reis van castaignos gefilmd wordt http://weblogs.vpro.nl/hollandsport/category/afleveringen/ (voor de duidelijkheid begint ongeveer vanaf 32:00 het is de aflevering van 29 november.
quote:Op maandag 6 december 2010 16:51 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de clip nogal aan me bijstaat. In deze clip zit een soepele kerel strippoker te spelen met lekkere chicks, maar hij speelt vals met een camera. Op het einde wordt hij genaaid door de vrouwen nadat ze erachter komen dat ze vals spelen. Beetje rond de tijd van bon garcon met freek u. Iemand die me kan helpen?
Oeh die zocht ik ook net.quote:
Ik dacht Koop - Koop Island Blues Tis uhm niet maar wel bijzonder lekker....quote:
Haha, nee, dat is hem inderdaad niet. Het is een vrij oud nummer.quote:Op maandag 6 december 2010 20:25 schreef Sarg het volgende:
[..]
Ik dacht Koop - Koop Island Blues Tis uhm niet maar wel bijzonder lekker....
quote:Op maandag 6 december 2010 19:46 schreef Xantalien het volgende:
Er is zo'n instrumentaal nummer, met een naam die lijkt op jambada, jambalaya, of iets dergelijks, als ik het me goed herinner. Ik zoek hier al weer een poosje naar. In het begin heb je strandgeluiden, en op een gegeven moment, een accordeon.
Iemand een idee hoe dit nummer nou echt heet, want ik zoek me te pletter.
Vind het niet echt jazz ofzo, iig ik zou het niet weten...quote:
Neequote:
Mmh, titel leek erop, er zat een soort accordeon in en de clip was op het strand, kon niet missen dacht ikquote:Op maandag 6 december 2010 20:57 schreef Xantalien het volgende:
[..]
NeeHeb hem inmiddels op cd gevonden, dus even cd-tje rippen en dan weet ik de titel ook weer.
Was het Djumbo?quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Zoek het liedje dat gedraaid werd bij het Feest van Sinterklaas in de Jaarbeurs in Utrecht door een Nederlands/Belgisch bandje voornamelijk bestaande uit meiden . Beetje een K3 achtig uptempo liedje was het .
of Kus?quote:Op dinsdag 7 december 2010 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Zoek het liedje dat gedraaid werd bij het Feest van Sinterklaas in de Jaarbeurs in Utrecht door een Nederlands/Belgisch bandje voornamelijk bestaande uit meiden . Beetje een K3 achtig uptempo liedje was het .
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:25 schreef Raven_NL het volgende:
Dit is een lastige mensen ..
ik zoek een nummer waar de volgende clip bij hoort
meid in bed .. belt operator op .. operator is de zanger..
operator ? could you play ... for me
en dan een scene met iets op een weg..
oud nummer .. 80's denk ik
iemand ?
Als je nog ongeveer weet wanneer je het hebt gehoord.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:41 schreef cookie18 het volgende:
Hoi !
ik zoek een iets ouder nummer waar veelvoudig het woord: Sadness in voorkomt,het is een beetje Armin van Buuren achtig het is geen G-Spot
ik hoorde het geloof ik op Wild fm
dus wie help mij?
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:40 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoi ik zoek een frans nummer dat later zon bekend zinnetje is geworden
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:41 schreef cookie18 het volgende:
Hoi !
ik zoek een iets ouder nummer waar veelvoudig het woord: Sadness in voorkomt,het is een beetje Armin van Buuren achtig het is geen G-Spot
ik hoorde het geloof ik op Wild fm
dus wie help mij?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Tony_diNovo het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days?
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:52 schreef Bladoric het volgende:
Hallo allen,
Vandaag hoord ik op Veronica een happy hardcore nummer. Was een tijdje geleden dat ik die had gehoord. Echter nu wilde ik hem even opzoek op youtube maar ik weet de titel niet...
Er wordt niet enorm veel in gezongen....was iets in de richting van "hop on the love boat into the next..." Zal misschien niet 100% accuraat zijn, maar denk jullie kenners er wel raad me weten
iemand een idee?
tnx!
Typ voor de gein eens 'Therapy Misery Acoustic' in op Youtube..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:31 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zoek de akoestische versie van het nummer Misery van Therapy . Of anders een cd waar hij op staat . Had hem jaaaaaaaaaaren geleden op mijn Ipod staan maar die is toen stuk gegaan
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:43 schreef Roolio het volgende:
[..]
Typ voor de gein eens 'Therapy Misery Acoustic' in op Youtube..
Begin daar dan je vraag mee..quote:Op woensdag 8 december 2010 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dat is niet de versie die ik zoek . Het zou ook een cover geweest kunnen zijn, of wellicht unplugged ? Wel dat nummer maar een compleet andere uitvoering .
Nee is hem ook niet , is de 'gewone' albumversie .quote:Op woensdag 8 december 2010 23:51 schreef Roolio het volgende:
[..]
Begin daar dan je vraag mee..
Probeer deze link eens, en dan nummer 21. Klinkt niet heel acoustisch, maar het is wel een van de andere versies die op Last.fm staan.
Nee dat is een live versie. Maar dan kan ik je ook niet verder helpen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee is hem ook niet , is de 'gewone' albumversie .
Ja het is de live-versie van het standaard nummer 'misery' zoals die op het album stond (snap je het nogquote:Op donderdag 9 december 2010 00:05 schreef Roolio het volgende:
[..]
Nee dat is een live versie. Maar dan kan ik je ook niet verder helpen.
heb je niet meer info? Dit is zo onzettend vaagquote:Op donderdag 9 december 2010 10:12 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Pop, beetje emotioneel getint.
?quote:Op donderdag 9 december 2010 09:27 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst Where are we going? (of zoiets), gezongen door een man. Jaren 80 misschien 90.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |