Ik gooi er maar wat associatie-gokjes tegenaan:quote:Op donderdag 9 december 2010 09:27 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst Where are we going? (of zoiets), gezongen door een man. Jaren 80 misschien 90.
Dit is 'm.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:06 schreef cafca het volgende:
Where did we go wrong van Novastar zou ook nog kunnen.
Lijkt een beetje een lang intro van dit nummer:quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:32 schreef Espex het volgende:
Kent iemand het nummer vanaf 1:26 op de achtergrond? Jeremy praat er teveel doorheen om te herkennen via telefoon.
Auteursrechten misschien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:53 schreef Espex het volgende:
Klopt, maar dat is hem niet... jammer genoeg. In heb ook wel een topgear forum waar alle nummers in staan, maar de youtube versies hebben andere mixes als de officiele uitzendingen. Wel erg raar..
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand nog nummers zoals Faithless - Insomnia?![]()
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
[*]'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Weet jij dit?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef L.no het volgende:
Mag je in mp3 vorm (via dropbox) wel vragen hoe de titel van het liedje heet?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:40 schreef Compass het volgende:
Dat deuntje vanaf 00:40 doet me aan een nummer denken uit jaren 80/90 en heeft geloof ik in een van de GTA spellen gezeten (ik meende vice city)
Anyone?
Puff Daddy/Faith Evans/112 - I'll Be Missing Youquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kom niet op de naam van een nummer.
De clip laat iemand zien op de motor, die na het remmen ten val komt.
en gesuggereerd wordt dat de berijder overleden is
In het volgende shot zie je kinderen een groene helling oprennen.
Nummer is van eind jaren 90
Yep.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:39 schreef L.no het volgende:
Mag je in mp3 vorm (via dropbox) wel vragen hoe de titel van het liedje heet?
dat was hem iddquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:54 schreef Roolio het volgende:
[..]
Puff Daddy/Faith Evans/112 - I'll Be Missing You
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |