Ik kan er wel aan wennen denk ik.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Zo ziet Nederland er dus uit zonder cultuursubsidie, mensen. Kaal en leeg en saai!
Dit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:06 schreef Jivis het volgende:
Vind het wel een aardig deuntje, maar zingen kunnen ze niet.
Met geluid klinkt het minder.quote:
Ik heb de AB ook in mijn handen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:09 schreef AryaMehr het volgende:
Ik maak me alvast klaar voor Voetbal International.
Het is nooit niet-live geweest volgens mij? Ze zenden alleen altijd met iets vertraging uit, zodat de 888-ondertiteling beter aansluit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:06 schreef sander89 het volgende:
Nu weten we wel zeker dat Live is, want dat is niet altijd.
Of is het altijd live tegenwoordig?
klopt een paar minutenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:12 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het is nooit niet-live geweest volgens mij? Ze zenden alleen altijd met iets vertraging uit, zodat de 888-ondertiteling beter aansluit.
Haast je niet. En handen wassen, he?quote:
Maar het onderwerp is zo nikserig.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:20 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ongeschoren natte snatch?
Tsja daar moet ik aan denken bij moeras erotiek....quote:
met van die draden....natte puntjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:23 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Tsja daar moet ik aan denken bij moeras erotiek....
Inderdaad..back to puppy thoughts!.................quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Het wordt me te visueel...![]()
Leuk gesprek over een compleet flutboek als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:26 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die het wel een leuk gesprek vond? Tof wijf ook wel.
donderdagquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:31 schreef Integreerbeer het volgende:
Wanneer was Van Rossem er? Ik wil die aflevering graag terugkijken.
Hij komt vanavond dacht ik ook in Barend & Barend.quote:Op maandag 22 november 2010 12:03 schreef belegingnewbie het volgende:
Jongens de reactie van prem is binnen, ivm het dwdd incident.
http://intranet.arcuscoll(...)g_Y19105936_0001.pdf daar staat een krantenartikel waarin verslag word gedaan van een lezing die prem gaf en waarin hij ook is terug gekomen op het dwdd incident.
Premquote:Op maandag 22 november 2010 12:03 schreef belegingnewbie het volgende:
Jongens de reactie van prem is binnen, ivm het dwdd incident.
http://intranet.arcuscoll(...)g_Y19105936_0001.pdf daar staat een krantenartikel waarin verslag word gedaan van een lezing die prem gaf en waarin hij ook is terug gekomen op het dwdd incident.
Stiekem toch wel hoorquote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie dat Lange Frans langs komt. Dat zal wel een diepgaand gesprek worden
En ook nog wat over mannen die door hun vrouw worden mishandeld haha... oh wacht dat is helemaal niet leuk
quote:In het boek 'Licht der wereld' van de Duitse journalist Peter Seewald, dat vandaag is verschenen, zegt Paus Benedictus XVI dat het bijvoorbeeld in de homoprostitutie oké is om een condoom te gebruiken, om zo hiv te voorkomen.
Thé Lau is muzikant en schrijver. Ooit was hij lid van cabaretduo Neerlands Hoop. In de jaren negentig richtte hij de band 'The Scene' op waarmee hij hits scoorde als 'Iedereen is van de Wereld' en 'Blauw'. In 2003 ging de band uit elkaar, maar afgelopen zomer toerde de band weer door het land. In 2000 kwam er een roman van zijn hand uit, genaamd: 'De Sterren van de Hemel'. In november 2010 komt de single 'Zing voor me' uit, die Thé Lau samen maakte met Lange Frans.
Vanaf 24 November tot en met 28 november 2010 start voor de vierde keer het Muziekfestival 'Le Guess Who?' Het Festival wordt gehouden door heel het centrum van Utrecht. In: Tivoli, EKKO, Theater Kikker, dBs en RASA. Op het 'Le Guess Who?' Festival in Utrecht kun je naast verschillende acts ook onder andere een workshop gitaar bouwen volgen bij gitaarbouwer Yuri Landman.
Aanstaande zondag wordt op Nederland 2 de documentaire Boos uitgezonden. De film handelt over een taboe in ons land: mannen die door hun vrouw mishandeld worden. De hoofdpersoon van Boos is Ben, een ruige, Rotterdamse motorrijder die in een mannenopvang zit omdat zijn vrouw hem jarenlang mentaal en fysiek mishandelde. Terugslaan kon niet, want dan werd hij zelf opgepakt. Aan tafel vanavond Ben, Julius (een medebewoner van het mannenopvanghuis) en documentairemaker Dennis Lubbers.
Jan Mulder is tafelheer.
Is het nu de bedoeling dat we dit 'laatste taboe' voortaan heel serieus en met veel empathie bespreken?quote:
Nee, elke openbaring zal voor eeuwig een giechelmomentje blijven.quote:Op maandag 22 november 2010 19:24 schreef Ringo het volgende:
Is het nu de bedoeling dat we dit 'laatste taboe' voortaan heel serieus en met veel empathie bespreken?.
Ik was niet de enige die het opvielquote:Op maandag 22 november 2010 19:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Jezus, Matthijs. Dat pak!
quote:Op maandag 22 november 2010 19:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Jezus, Matthijs. Dat pak!
Je kunt het helaas maar moeilijk over het hoofd zien.quote:
eens! Maar ik vind alle kerkelijken gladquote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
BodarEng, aalglad figuur is dat toch.
Zou het een kindervriend zijn?quote:Op maandag 22 november 2010 19:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
BodarEng, aalglad figuur is dat toch.
Nou, zo'n beschuldiging gaat me dan weer wat verquote:
Ok doei hequote:Op maandag 22 november 2010 19:37 schreef Ringo het volgende:
Zo, ik ben alweer weggezapt. Condoomgebruik in Afrika interesseert me geen ene donder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |