Deze verzoekparade draait zelfs in de weekenden door! Nu moeten we onze kans pakken!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Enchanter het volgende:
Vergeten we allemaal niet op zanger Petro te stemmen , voor vandaag hoeft het niet meer , maar je kan volgens mij nu al stemmen voor a.s. maandag
Ik probeer het ook , maar de site van TV Oranje is traag.quote:Op zaterdag 20 november 2010 07:31 schreef sjakie007 het volgende:
Zo, net wakker en gelijk op Zanger Petro gestemd.
Hopelijk stemt werkend Nederland op Zanger Petroquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik probeer het ook , maar de site van TV Oranje is traag.
Zit half kamp Nederland op Naomi te stemmen nu of zo
Ik dacht aan Rita Verdonk die op synthetische drugs hard gaat, maar, zou jij haar geven?quote:
Als ik haar hoofd niet hoef te zien, misschien op dr hondjes.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:27 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ik dacht aan Rita Verdonk die op synthetische drugs hard gaat, maar, zou jij haar geven?
Ik heb al op Hyves gezocht op Mark Almelo , maar te veel hits , we hebben een achternaam nodig.quote:
Wat een nieuws.quote:Laatste Nieuws
Geplaatst door op 18-11-2010 / 08:54![]()
Ik heb em net zelf gevonden...quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef tho_Omas het volgende:
Mooi topic. Kan iemand Petro en Annet een linkje geven?
dank je wel voor jullie steunquote:Op zaterdag 20 november 2010 07:31 schreef sjakie007 het volgende:
Zo, net wakker en gelijk op Zanger Petro gestemd.
hallo ik heb even nagevraagd wie het is in de clip we gaan weer feestenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb al op Hyves gezocht op Mark Almelo , maar te veel hits , we hebben een achternaam nodig.
Petro als je meeleest , maak je dit weekend eens nuttigen geef ons namen
quote:Op zondag 21 november 2010 18:00 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
hallo ik heb even nagevraagd wie het is in de clip we gaan weer feesten
hij heet Antonie maar sorry weet geen achternaam weet wel dat hij op het sluiterveld woond ik hoop je iets verder hier mee geholpen te hebben
Nee het is geen familie hahahaquote:Op zondag 21 november 2010 18:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Is het geen familie van je Petro? Want hij hakt op dezelfde manier als jij dat kan
Manita was mij niet eens opgevallen !quote:Op zondag 21 november 2010 19:39 schreef Netteee het volgende:
Manita - Red me.
Is toch wel de lelijkste in dit topic.
Die Manita is al kapotgemaakt door geenstijl nadat zij haar in deze reeks hebben ontdekt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:01 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Manita was mij niet eens opgevallen !
Oh my goodness !Hoe komt die in het 'lijstje der groten' ?!?!
Ik kan héél veel muziek waarderen, en soms vind ik de de zangprestatie's niet zo veelmaar dan waardeer ik het doorzettingsvermogen van de artiest weer zo zeer én hun liefde voor muziek...
Maar die Manita is écht 3x NIKS hoor !
Ik heb haar een keer op Youtube gezien... My goodness !
Een kop als een hooischuur, een naveltruitje met daaronder een 'Michelin-mannetjes'/"Ik ben wat ik eet"-buik...
en die stem !!!
De kettingzaag van m'n buurman klinkt nog beter !
![]()
Ik krijg er spontaan buikgriep van...
![]()
Afvoeren...
... en naar Spanje...
OLÉ !
![]()
Hier zingt ze: "Redt me, breng me weg van deze wereld, wat moet ik nu nog hier ?"
Nou... ik wil d'r wel wegbrengen... en ik snap óók niet wat ze nu nog hier moet...
![]()
![]()
![]()
Knerpende koffiemolen !
Ze hoeven een mens ook weer niet kapot te maken...quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Die Manita is al kapotgemaakt door geenstijl nadat zij haar in deze reeks hebben ontdekt.Wisten jullie trouwens dat Radio Oranje nog steeds bestaat? Er wordt niet meer vanuit Engeland uitgezonden, maar de doelgroep is nog dezelfde als 65 jaar geleden: Het Nederlandsche volk.
http://www.radiooranje.nl/
Lijkt me lachen. Al moet ik bekennen dat ik, voor zover mogelijk, nog minder zuiver zing dan Manita. Hier zijn trouwens de linkjes van gs (quote:Op zondag 21 november 2010 20:23 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ze hoeven een mens ook weer niet kapot te maken...
Maar als "dit" mag zingen, kunnen jij en ik ook wel een duo beginnen...![]()
Zullen we ?![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Lijkt me lachen. Al moet ik bekennen dat ik, voor zover mogelijk, nog minder zuiver zing dan Manita. Hier zijn trouwens de linkjes van gs () :
http://www.geenstijl.nl/m(...)we_youtube_ster.html
http://www.geenstijl.nl/m(...)_bedankt_geenst.html
Ik denk dat je Marcello wel kunt waarderen:
http://www.youtube.com/user/marcellonr1
Volgens mij eet zij de hele dag doorquote:Op zondag 21 november 2010 21:47 schreef Gronkel het volgende:
Wim Vos zingt in een restaurant. Toevallig zit de Silverlady er net te eten.Al lijkt ze de zangkunsten van Wim niet echt te waarderen. Wim krijgt wel een staande ovatie, maar dan niet zittend, een zittende ovatie dus.
Jij bent lekker bekend in de Nederlandstalige muziek...quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Jij bent lekker bekend in de Nederlandstalige muziek...
Heb je nog een spetterend duo in de aanbieding voor deze 'Duo'-fan ?
Dan gaat mijn voorkeur uit naar 'Engelbewaarder'... van Wim en Miranda...quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Uiteraard.
Duo Majo, maar die ken je vast wel.
Jan en Kristina
Wim en Miranda
Anita en Ed
Lucas en Gea
Duo Ademnoot
IJsselduo
Jan en Marga
Wat een klucht.quote:Op zondag 21 november 2010 21:47 schreef Gronkel het volgende:
Wim Vos zingt in een restaurant. Toevallig zit de Silverlady er net te eten.Al lijkt ze de zangkunsten van Wim niet echt te waarderen. Wim krijgt wel een staande ovatie, maar dan niet zittend, een zittende ovatie dus.
Ed & Anita zijn helden hier op Fok!quote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Dan gaat mijn voorkeur uit naar 'Engelbewaarder'... van Wim en Miranda...![]()
Wie schrijft er nou in hemelsnaam een liedje over 'Nasi Goreng'?![]()
De songtekst mag toch nog wel érgens over gaan ?
Anita en Ed bekritiseren op Fok!, dat is vloeken in de kerk.quote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
En wat heeft die pop op 1:06 voor een hoofd?quote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat een klucht.Wat doet hij toch allemaal daar bij de keuken en waarom lijken de gasten hem te willen vermoorden. Was zijn optreden niet aangekondigd?
Ik sta m'n tanden al met zeep te poetsen...quote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ed & Anita zijn helden hier op Fok!![]()
Ga je mond spoelen![]()
Dankzij Fok hebben Ed & Anita hun clips weer op Youtube gezet
Precies , hier voor Meissie Meissiequote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Anita en Ed bekritiseren op Fok!, dat is vloeken in de kerk.
Ik vroeg al naar méér liedjes...quote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Anita en Ed bekritiseren op Fok!, dat is vloeken in de kerk.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Precies , hier voor Meissie Meissie
Ed & Anita terug op YT dankzij FOK!
Tanken tanken is epischquote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik sta m'n tanden al met zeep te poetsen...![]()
![]()
Kom jij es met wat beters van hun dan ?!
Want die Nasi Goreng kán écht niet !
Maar ik neem aan dat ze véél meer hebben gezongen...
Wat is jou 'The Best Of....' van Ed & Anita ?
quote:Op maandag 22 november 2010 00:35 schreef Gronkel het volgende:
Ik ben meer een fan van 'Wat gaan we nu eten'.
Saillant detail: in dit nummer lust Ed geen Spaghetti, Bami of Nasi, terwijl hij in 'Chinees Indisch Restaurant' een ode brengt aan nasi goreng.
HOOOOOOOOOOOOO wacht ! Herstel ! Dat is niet waar !quote:Op maandag 22 november 2010 00:39 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
![]()
Tja... ik heb even géén woorden...
Valt me wel op dat 't dezelfde Youtuber 'clipstudio' van Manita is...
Waar laat die arme jongen zich voor lenen in die clip....quote:Op maandag 22 november 2010 00:53 schreef Enchanter het volgende:
Publiek lijkt heel veel op het publiek in onderstaande clip
Dat is het tijhuisav1-concept.quote:Op maandag 22 november 2010 00:53 schreef Enchanter het volgende:
Hier de nieuwe produktie van Clipstudio
Publiek lijkt heel veel op het publiek in onderstaande clip
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:56 schreef Rectum het volgende:
De mensen bij tijhuisAV1 weten wel van efficiëntie. Vier clips op hetzelfde podium voor hetzelfde publiek.![]()
Dat wijf._!
Oh er zijn er nog drie:
Sjinees indies resorant is episch meissiequote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Tja Petro, dat is de keerzijde van succes: er zijn altijd jaloerse mensen. Gelukkig heb jij honderden medestanders en zijn er maar een paar die jou het succes niet gunnen.quote:Op maandag 22 november 2010 09:15 schreef ZangerPetro het volgende:
Pffffffffff schrok even van de berichtjes in het gastenboek.van tv oranje
dat mensen denken dat ik gemeen stem en niet eerlijk maar de mensen weten niet dat jullie me allemaal steunen erg laag van die gast die dit schreef
Dat is vanavond.quote:Op maandag 22 november 2010 10:20 schreef eleusis het volgende:
Vandaag zou Petro toch live zijn bij de Silverlady? Waarom is nu DJ Ad online?
Petro is toch veel belangrijker dan eten? Petro is een primaire levensbehoefte, eten niet.quote:Op maandag 22 november 2010 10:29 schreef eleusis het volgende:
Vanavond, ja leuk, ik heb een eetdate. Kan iemand het opnemen?
Ik zal proberen het op te nemen en de beste fragmenten op de youtubes te zetten. Alvast een voorproefje:quote:Op maandag 22 november 2010 10:29 schreef eleusis het volgende:
Aan Petro's postuur te zien, denkt Petro daar zelf anders overquote:Op maandag 22 november 2010 10:30 schreef Gronkel het volgende:
Petro is toch veel belangrijker dan eten? Petro is een primaire levensbehoefte, eten niet.
quote:Op maandag 22 november 2010 10:35 schreef kikoooooo het volgende:
Gabryarjaans Gabry Arjaans
@kramerfokko Dat worden Jeroen en ik want wij hebben van het ideale kerstduet ingezongen onder leiding Frank te Hennepe winterswijk!!!!!Frank
te
Hennepe
Arjaans
Entertainment
[ afbeelding ]
Greetje mijn vrouwtje neemt haar camera mee en zal er filmpjes van maken voor you tube van vanavondquote:Op maandag 22 november 2010 10:29 schreef eleusis het volgende:
Jij houdt wel van chubs he? Wat vind je van zangeres Naomi?quote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef MikeyMo het volgende:
Mirella, die is nog een beetje kastchubby
Goeie zaak. En is dat account van jou, piratenoma of echt van de Silverlady?quote:Op maandag 22 november 2010 11:54 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik zal proberen het op te nemen en de beste fragmenten op de youtubes te zetten. Alvast een voorproefje:
Van de Silverlady zelf natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 16:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goeie zaak. En is dat account van jou, piratenoma of echt van de Silverlady?
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op maandag 22 november 2010 18:24 schreef dontjudge het volgende:
De silverlady is nu live tot 22.00 uur met diverse artiesten
dat dacht ik toch! Ook arie is van de partij!quote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef Gronkel het volgende:
[..]
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Goede eerste post.
webcam is ook aangesloten!quote:Op maandag 22 november 2010 18:28 schreef Enchanter het volgende:
Ben nu aan het luisteren (zo lang het nog kan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Een kersthit om bij weg te zwijmelen...quote:
Toen ik de titel zag , dacht dat het om een cover van Rita Corita ging , maar het is een eigen nummer , lekker nummertje wel 14.gifquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:36 schreef Rectum het volgende:
De zingende visboer Bert Zwier uit Groningen met zijn ode aan koffie:
Daar heb ik vorige week nog 2 haringen van gekocht.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:36 schreef Rectum het volgende:
Zo dan die clip van Tina van Beeck , die zal wel wat gekost hebben , met al die sterren zoals Django Wagner en zoquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:25 schreef Gronkel het volgende:
Nieuwe pareltjes van clipstudio:
Die kop van Justin maakt mij agressief.
Rinus Ponsen is ook van de partij.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zo dan die clip van Tina van Beeck , die zal wel wat gekost hebben , met al die sterren zoals Django Wagner en zo
Ik dacht al, Petro zingt over Sabrina, Sonja en al die anderen, maar nooit over Greetje. Dit nummer kende ik dus nog niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
Hebben jullie deze clip van Petro al gezien? Een verborgen pareltje.
pakkende tekst.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:36 schreef Rectum het volgende:
Ik heb em even voor Petro gedownload...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
Wat moet er gebeuren Meissie?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:48 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Heb ik em gedownload als .flv... wil m'n videobewerkingsprogramma er niks mee doen...![]()
S.O.S
Dan zet je die video even op een USB-stick en dan kan Petro hem direct naar zijn YT-account uploaden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:50 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik wil em graag downloaden, op dvd branden en morgen bij Petro brengen...
![]()
Kun je een .flv ook uploaden op Youtube ?!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:52 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dan zet je die video even op een USB-stick en dan kan Petro hem direct naar zijn YT-account uploaden.
Ja zekers.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:53 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Kun je een .flv ook uploaden op Youtube ?!
Geen dank.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Rectum... wat ben je ook een onmeunig lekker ding !![]()
Het werkt !
Dank je wel ! *Mwah*
![]()
Knuf !!!![]()
![]()
![]()
Alle beetjes helpen...quote:Op woensdag 24 november 2010 00:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Geen dank.![]()
Maar die video duurt maar 1 minuut en 34 seconden. Dat kan natuurlijk nooit de hele clip zijn.
Dat nummer heb ik voor Greetje mijn vrouwtje geschrevenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
* JoepiePoepie is de nieuwe Johan Bos:quote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef Jumparound het volgende:
Adolf Hitler
Roel Driesvink, mijn held
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[me=JoepiePoepie] is de nieuwe Johan Bos:
[/me]
Luister naar de gesproken versie van: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zanger_Petro![]()
quote:Optreden volledig verzorgd met mogelijkheid tot
60 minuten, ¤ 0
die griet in de 2de clip heeft wel een stel flinke tetten!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Rectum het volgende:
De allernieuwste van Theo Mezz. Natuurlijk ook bekend van zijn megahit de Zingende Kangoeroe:
Absoluut, en ook goede productie en goede oefening. Cees Vermeulen kan hier niets op aanmerken.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die griet in de 2de clip heeft wel een stel flinke tetten!
Die clip van de Zingende Kangaroe , doet me een beetje denken aan die video van Remi Gaillardquote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Rectum het volgende:
De allernieuwste van Theo Mezz. Natuurlijk ook bekend van zijn megahit de Zingende Kangoeroe:
goffer, die badbrothers zijn slechtquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:33 schreef Gronkel het volgende:
Kapalone zingt een liedje over de Silverlady:
Bad Brothers:
Waar ligt er sneeuw dan ?!quote:Op zondag 28 november 2010 10:23 schreef eleusis het volgende:
Nu de sneeuw door het land waart, verlang je zo terug naar de zomer...
Je fans zitten weer met een nieuwe topic bezig:quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef ZangerPetro het volgende:
Goeden middag allemaal.
sorry dat ik gisteren niet naar tv oranje kon kijken we moesten we i.v.m optredens dus ik weet niet of de clip jij bent mijn leven er in stond Wie weet het??
Ook wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor het stemmen bij silverlady radio hoppa door al jullie stemmen ben ik nu ster van de week
superrrrrrrr jullie zijn kanjers
zo nu ff het geluid in de auto doen wat we gaan weer naar t volgende optreden (in Doornspijk) op een camping Scheepsbel even kijken of daar de tafels wel stevig genoeg zijn![]()
![]()
groetjes Zanger Petro
quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef ZangerPetro het volgende:
Goeden middag allemaal.
sorry dat ik gisteren niet naar tv oranje kon kijken we moesten we i.v.m optredens dus ik weet niet of de clip jij bent mijn leven er in stond Wie weet het??
Ook wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor het stemmen bij silverlady radio hoppa door al jullie stemmen ben ik nu ster van de week
zo nu ff het geluid in de auto doen wat we gaan weer naar t volgende optreden (in Doornspijk) op een camping Scheepsbel even kijken of daar de tafels wel stevig genoeg zijn![]()
![]()
groetjes Zanger Petro
Hee kale gek! Het Petro-topic is hier!quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef ZangerPetro het volgende:
Goeden middag allemaal.
![]()
groetjes Zanger Petro
O.k., dit heeft mij overtuigd: Chinese jurk gaat terug, want ik wil ook zo'n spencerquote:
Ik hoorde anders net Marijke live vanuit de studio in Raalte.quote:Op maandag 29 november 2010 10:13 schreef eleusis het volgende:
Waarom is er non-stop muziek op Silverlady Radio en niet de Silverlady?
Hoe kan ik GVD mijn week zo beginnen?
dit lijstje ziet er puik uit gronkel, ga thuis lekker genieten van al deze meezingers!quote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef Gronkel het volgende:
Gronkel helpt je op muzikale wijze de winter door. Alexander Urban is toch wel mijn favoriet.
-snip-
En? Wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dit lijstje ziet er puik uit gronkel, ga thuis lekker genieten van al deze meezingers!
Alleen als hij zijn accordeon ook meeneemt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef Ludwig. het volgende:
Ik zou de helft van Duo Nationaal () wel eens willen boeken.
Nanananana en lekker puh, om 17.00 uur moet je weer lekker door de kouw, Jumparouwnd!quote:
wat moet je nouw!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nanananana en lekker puh, om 17.00 uur moet je weer lekker door de kouw, Jumparouwnd!
Inderdaad. Toen MeissieMeissie nog jong was waren de winters veel kouder.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wat moet je nouw!
Het valt overigens best wel mee met de kouw
is het een trekaccordeon? Of moet ie voornamelijk duwen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
Alleen als hij zijn accordeon ook meeneemt.
jah, maar toen hadden ze nog lekker warme Mammoetveljassen...quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:12 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Inderdaad, toen MeissieMeissie nog jong was, waren de winters veel kouder.
Wat nou ?!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:12 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen MeissieMeissie nog jong was waren de winters veel kouder.
Ook een blauw kontje ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:13 schreef Jumparound het volgende:
[..]
jah, maar toen hadden ze nog lekker warme Mammoetveljassen...
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:10 schreef Rectum het volgende:
http://www.silverladyradio.nl/
Zanger Mathijs aan kop.
Fredje speelt vals.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:12 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan toch gewoon niet.
goffer, wat zit zij van "Duo Nationaalquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:47 schreef Gronkel het volgende:
[..]
En? Wat vind je ervan?
Hier zijn nog wat mooie duo's:
En hier is een indrukwekkende buik:
Ivanquote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef Rectum het volgende:
Rob van Daal heeft weer net iets te lang onder de zonnebank gelegen.
beetje Boudewijn de groot kloonquote:Op woensdag 1 december 2010 18:27 schreef MeissieMeissie het volgende:
Henk Harders is nu op TV Oranje...
Kunstig zanger; hij zingt door z'n neus !
Nah... die zingt toch véél mooier ?!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
beetje Boudewijn de groot kloon
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:36 schreef MeissieMeissie het volgende:
Op ned. 3 momenteel een concert van Nick en Simon...
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:48 schreef eleusis het volgende:
Laat maar komen die kerstnummers, ik heb nog helemaal niet de kerstsfeer
Rob van Daalquote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef Rectum het volgende:
Rob van Daal heeft weer net iets te lang onder de zonnebank gelegen.
quote:
Bij het eerste gedeelte loopt het geluid niet helemaal synchroon. Weer een wanproduct van Frank te Hennepe dus.quote:
Als ik die Jeroen Stevens hoor praten , krijg toch altijd het idee , dat hij ook van de mannenliefde isquote:
Jeroen Stevens in pak, daar word ik toch zo hitsig van.quote:
Wel een prachtige intro: Ik ben zin in een borrel. - HAHAHAquote:Op donderdag 2 december 2010 23:43 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jeroen Stevens in pak, daar word ik toch zo hitsig van.
Daar zou ik ook wel eens een kerstboompje mee willen versieren.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:54 schreef eleusis het volgende:
Niemand minder dan Marlous en René "Ik wil zo graag weer 20 zijn" Karst hebben een kerstduet opgenomen
Het is alsof ik kadootjes uitpak onder de boom, en elk kadootje is precies wat ik wou.
Ja, die alcoholverslaving van Frank te Hennepe komt weer eens naar voren in zijn werk.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:52 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Wel een prachtige intro: Ik ben zin in een borrel. - HAHAHA
Moet zeggend dat ik die Bob nog wel vooruit vind gaan. Al heeft hij zijn reputatie deels verpest sinds het prille begin van zijn zang'cariere'quote:Op donderdag 2 december 2010 23:52 schreef Rectum het volgende:
Zelfs Zanger Bob komt met een winterclipje.
Dan kunnen Hilko en Danny natuurlijk niet achterblijven.
Wat de fyuck. (Geweldig dat wereldbolletje.)quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef Gronkel het volgende:
Helaas is de kwaliteit van de audio niet optimaal.
vraag me af wat ie uitspookt met die 3 rondborstige dames als zij er niet is...quote:
Ga ergens anders haten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:08 schreef patrick1234 het volgende:
hans breij, zo'n mafkees die hier een acount heeft ik wens je het alleslechtste toe
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:40 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Bij het eerste gedeelte loopt het geluid niet helemaal synchroon. Weer een wanproduct van Frank te Hennepe dus.
Een half uurtje geleden al eens bekeken...quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:25 schreef Penisbaard het volgende:
16.08.2011 vergeet die datum niet mensen
Cashewnotenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:36 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Een half uurtje geleden al eens bekeken...
Maar ik snap de clou niet...
Cashew noten ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:01 schreef eleusis het volgende:
Het is één van de beste dingen die Nederland videoland te bieden heeft.
Wat is dit?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:25 schreef Penisbaard het volgende:
????????????????????????????? ik vind veel dingen mooiquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:25 schreef Penisbaard het volgende:
hallo rob en jolanda bogers hier haal deze video omidellijk weg u krijgt hier problemmen mee op gerechterlijk gebied wij zijn hier niet mee van gediendquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:25 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:45 schreef bogerssound het volgende:
[..]
hallo rob en jolanda bogers hier haal deze video omidellijk weg u krijgt hier problemmen mee op gerechterlijk gebied wij zijn hier niet mee van gediend
Yep ! Allemaal ideeën voor een leuke teaser... Maar een teaser met het woord 'dood' en dan een datum ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
Sorry, maar ik vind het filmpje geniaal. Ik vind Roomboterboy69 en Roeldriesvink geniaal!
Er wordt toch helemaal niet gezegd wie of wat er dood is of gaat? Het is een teaser zoals een teaser hoort te zijn! Je kijkt een teaser, je voelt je geteast, en daarom wil je dus weten hoe het afloopt. Als je dan uiteindelijk het eindproduct gaat bekijken, valt het meestal tegen.
Net zoals Zanger Petro binnenkort op de voorpagina van de Prive prijkt met de teaser:
"Zanger Petro aan lager wal geraakt?"
En dan met een foto erbij van Petro dat hij net uit z'n bed komt, met z'n haar in de war ([ afbeelding ]), in z'n badjas en slippers, de vuilniszak buiten aan het zetten is.
En dan koop je die Prive en dan zoek je het artikel over Zanger Petro op en dan staat erboven:
"Zanger Petro aan lager wal geraakt? Nee."
Met een leuke gezellige foto erbij van hem en zijn gezin.
Dát is dan weer 't leukere nieuws van vandaag !quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:37 schreef sjakie007 het volgende:
En Zanger Petro wordt weer gedraaid op silverladyradio
Laat maar gaan met die banaan. Daar kom je ook niet mee aan. Gelukkig zijn wij wel beschaafd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:35 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Zó ver had ik nog niet nagedacht...
Maar uiteraard koppel ik die datum aan het woordje 'dood'...
Ik kan het moeilijk overeenstemmen met het woord 'cashewnoot', toch ?!
Meer tekst is er niet...
Maar goed...
Ik ga d'r niet meer woorden aan vuil maken...
De maker is daar hoogstwaarschijnlijk op uit...
![]()
Mijn humor is nou eenmaal ietsje anders en ik ga anders met mensen om...
Iedereen is anders...
speciaal voor de fokkers heb ik aangevraagt ik had gezien sjakie dus ff voor julliequote:Op zaterdag 4 december 2010 19:17 schreef sjakie007 het volgende:
En wederom Petro op de silverladyradio! Wordt deze zender ook meegenomen voor de telling van de mega top 50?
Kijk, het sinterklaasweekend kan niet stuk! Zijn de opnames geslaagd?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:20 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
speciaal voor de fokkers heb ik aangevraagt ik had gezien sjakie dus ff voor jullie
Raap me op hier.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:25 schreef Penisbaard het volgende:
Ja zekers we zijn vanmorgen hier in almelo naar de stad gegaan om wat te filmen,quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:21 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Kijk, het sinterklaasweekend kan niet stuk! Zijn de opnames geslaagd?
Ga je nog een meetje en greetje weggeven?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:33 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Ja zekers we zijn vanmorgen hier in almelo naar de stad gegaan om wat te filmen,
en we gaan nu zo even naar meissiemeissie om wat binnen opnamens te maken voor de clip maar brrrrr was erg koud vanmorgen in de stad. maaaaaaaaaaar hele mooie opnamens gemaakt zeker weten dus meissie meissie kan aan het werk met de beelden wat we hebben opgenomen maar dat gaat zekers wel lukken![]()
![]()
jullie zijn altijd welkom allemaal dus ik hoef ze niet weg te mijn vrienden zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:38 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ga je nog een meetje en greetje weggeven?
Petromeet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:43 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
jullie zijn altijd welkom allemaal dus ik hoef ze niet weg te mijn vrienden zijn altijd welkom
hallo allemaal...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:11 schreef MeissieMeissie het volgende:
Vanavond clips opgenomen bij de kersboom voor Petro's nieuwe kersthit "Met Kerst alleen..."![]()
En gezéllig dat Petro en Meissiemeissie 't hadden !!!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben momenteel druk aan het editen...quote:Op zondag 5 december 2010 10:50 schreef Rectum het volgende:
Prachtige foto's.Wanneer kunnen we het eindresultaat verwachten?
Strak plan !quote:Op zondag 5 december 2010 10:52 schreef eleusis het volgende:
Ik wil acapella tracks, om een trance versie te maken
Wordt zijn gezang dan niet op een ander spoor opgenomen?quote:Op zondag 5 december 2010 10:55 schreef MeissieMeissie het volgende:
Maar dan zal Petro em opnieuw in moeten zingen...
Goedzo, hij krijgt al sterallures, zoals het een echte ster betaamtquote:Op zondag 5 december 2010 10:54 schreef MeissieMeissie het volgende:
Misschien wil hij em niet eerder op Youtube dan dat 'ie op TV Oranje is geweest...
quote:Op zondag 5 december 2010 11:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wordt zijn gezang dan niet op een ander spoor opgenomen?
Van verschillende 'sporen' heb ik geen kaas gegeten...quote:Op zondag 5 december 2010 11:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Goedzo, hij krijgt al sterallures, zoals het een echte ster betaamt
Dat topic hebben straks nodig voor de kersthit.quote:Op zondag 5 december 2010 11:23 schreef Gronkel het volgende:
Is dit topic nu van een volksmuziektopic verandert in het Petro-topic? Dan kan het andere Petro-topic wel dicht.
Je hebt gelijk Gronkel...quote:Op zondag 5 december 2010 11:23 schreef Gronkel het volgende:
Is dit topic nu van een volksmuziektopic verandert in het Petro-topic? Dan kan het andere Petro-topic wel dicht.
Wow superquote:Op zondag 5 december 2010 12:31 schreef Rectum het volgende:
Helaas geen bewegend beeld, wel prachtige muziek en zang.
Zanger Carlo is een lief trutje.quote:lieftrutje1981 | 4 december 2010 | 0 stemmen voor leuk, 0 stemmen voor niet leuk
hallo allemaal
ik ben zanger carlo en heb een paar nummers opgenomen die ik dus nu op youtube heb laten zetten ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |