Deze verzoekparade draait zelfs in de weekenden door! Nu moeten we onze kans pakken!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:18 schreef Enchanter het volgende:
Vergeten we allemaal niet op zanger Petro te stemmen , voor vandaag hoeft het niet meer , maar je kan volgens mij nu al stemmen voor a.s. maandag
Ik probeer het ook , maar de site van TV Oranje is traag.quote:Op zaterdag 20 november 2010 07:31 schreef sjakie007 het volgende:
Zo, net wakker en gelijk op Zanger Petro gestemd.
Hopelijk stemt werkend Nederland op Zanger Petroquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik probeer het ook , maar de site van TV Oranje is traag.
Zit half kamp Nederland op Naomi te stemmen nu of zo
Ik dacht aan Rita Verdonk die op synthetische drugs hard gaat, maar, zou jij haar geven?quote:
Als ik haar hoofd niet hoef te zien, misschien op dr hondjes.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:27 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ik dacht aan Rita Verdonk die op synthetische drugs hard gaat, maar, zou jij haar geven?
Ik heb al op Hyves gezocht op Mark Almelo , maar te veel hits , we hebben een achternaam nodig.quote:
Wat een nieuws.quote:Laatste Nieuws
Geplaatst door op 18-11-2010 / 08:54![]()
Ik heb em net zelf gevonden...quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef tho_Omas het volgende:
Mooi topic. Kan iemand Petro en Annet een linkje geven?
dank je wel voor jullie steunquote:Op zaterdag 20 november 2010 07:31 schreef sjakie007 het volgende:
Zo, net wakker en gelijk op Zanger Petro gestemd.
hallo ik heb even nagevraagd wie het is in de clip we gaan weer feestenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb al op Hyves gezocht op Mark Almelo , maar te veel hits , we hebben een achternaam nodig.
Petro als je meeleest , maak je dit weekend eens nuttigen geef ons namen
quote:Op zondag 21 november 2010 18:00 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
hallo ik heb even nagevraagd wie het is in de clip we gaan weer feesten
hij heet Antonie maar sorry weet geen achternaam weet wel dat hij op het sluiterveld woond ik hoop je iets verder hier mee geholpen te hebben
Nee het is geen familie hahahaquote:Op zondag 21 november 2010 18:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Is het geen familie van je Petro? Want hij hakt op dezelfde manier als jij dat kan
Manita was mij niet eens opgevallen !quote:Op zondag 21 november 2010 19:39 schreef Netteee het volgende:
Manita - Red me.
Is toch wel de lelijkste in dit topic.
Die Manita is al kapotgemaakt door geenstijl nadat zij haar in deze reeks hebben ontdekt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:01 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Manita was mij niet eens opgevallen !
Oh my goodness !Hoe komt die in het 'lijstje der groten' ?!?!
Ik kan héél veel muziek waarderen, en soms vind ik de de zangprestatie's niet zo veelmaar dan waardeer ik het doorzettingsvermogen van de artiest weer zo zeer én hun liefde voor muziek...
Maar die Manita is écht 3x NIKS hoor !
Ik heb haar een keer op Youtube gezien... My goodness !
Een kop als een hooischuur, een naveltruitje met daaronder een 'Michelin-mannetjes'/"Ik ben wat ik eet"-buik...
en die stem !!!
De kettingzaag van m'n buurman klinkt nog beter !
![]()
Ik krijg er spontaan buikgriep van...
![]()
Afvoeren...
... en naar Spanje...
OLÉ !
![]()
Hier zingt ze: "Redt me, breng me weg van deze wereld, wat moet ik nu nog hier ?"
Nou... ik wil d'r wel wegbrengen... en ik snap óók niet wat ze nu nog hier moet...
![]()
![]()
![]()
Knerpende koffiemolen !
Ze hoeven een mens ook weer niet kapot te maken...quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Die Manita is al kapotgemaakt door geenstijl nadat zij haar in deze reeks hebben ontdekt.Wisten jullie trouwens dat Radio Oranje nog steeds bestaat? Er wordt niet meer vanuit Engeland uitgezonden, maar de doelgroep is nog dezelfde als 65 jaar geleden: Het Nederlandsche volk.
http://www.radiooranje.nl/
Lijkt me lachen. Al moet ik bekennen dat ik, voor zover mogelijk, nog minder zuiver zing dan Manita. Hier zijn trouwens de linkjes van gs (quote:Op zondag 21 november 2010 20:23 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ze hoeven een mens ook weer niet kapot te maken...
Maar als "dit" mag zingen, kunnen jij en ik ook wel een duo beginnen...![]()
Zullen we ?![]()
quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Lijkt me lachen. Al moet ik bekennen dat ik, voor zover mogelijk, nog minder zuiver zing dan Manita. Hier zijn trouwens de linkjes van gs () :
http://www.geenstijl.nl/m(...)we_youtube_ster.html
http://www.geenstijl.nl/m(...)_bedankt_geenst.html
Ik denk dat je Marcello wel kunt waarderen:
http://www.youtube.com/user/marcellonr1
Volgens mij eet zij de hele dag doorquote:Op zondag 21 november 2010 21:47 schreef Gronkel het volgende:
Wim Vos zingt in een restaurant. Toevallig zit de Silverlady er net te eten.Al lijkt ze de zangkunsten van Wim niet echt te waarderen. Wim krijgt wel een staande ovatie, maar dan niet zittend, een zittende ovatie dus.
Jij bent lekker bekend in de Nederlandstalige muziek...quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Jij bent lekker bekend in de Nederlandstalige muziek...
Heb je nog een spetterend duo in de aanbieding voor deze 'Duo'-fan ?
Dan gaat mijn voorkeur uit naar 'Engelbewaarder'... van Wim en Miranda...quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Uiteraard.
Duo Majo, maar die ken je vast wel.
Jan en Kristina
Wim en Miranda
Anita en Ed
Lucas en Gea
Duo Ademnoot
IJsselduo
Jan en Marga
Wat een klucht.quote:Op zondag 21 november 2010 21:47 schreef Gronkel het volgende:
Wim Vos zingt in een restaurant. Toevallig zit de Silverlady er net te eten.Al lijkt ze de zangkunsten van Wim niet echt te waarderen. Wim krijgt wel een staande ovatie, maar dan niet zittend, een zittende ovatie dus.
Ed & Anita zijn helden hier op Fok!quote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Dan gaat mijn voorkeur uit naar 'Engelbewaarder'... van Wim en Miranda...![]()
Wie schrijft er nou in hemelsnaam een liedje over 'Nasi Goreng'?![]()
De songtekst mag toch nog wel érgens over gaan ?
Anita en Ed bekritiseren op Fok!, dat is vloeken in de kerk.quote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
En wat heeft die pop op 1:06 voor een hoofd?quote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat een klucht.Wat doet hij toch allemaal daar bij de keuken en waarom lijken de gasten hem te willen vermoorden. Was zijn optreden niet aangekondigd?
Ik sta m'n tanden al met zeep te poetsen...quote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ed & Anita zijn helden hier op Fok!![]()
Ga je mond spoelen![]()
Dankzij Fok hebben Ed & Anita hun clips weer op Youtube gezet
Precies , hier voor Meissie Meissiequote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Anita en Ed bekritiseren op Fok!, dat is vloeken in de kerk.
Ik vroeg al naar méér liedjes...quote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Anita en Ed bekritiseren op Fok!, dat is vloeken in de kerk.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Precies , hier voor Meissie Meissie
Ed & Anita terug op YT dankzij FOK!
Tanken tanken is epischquote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik sta m'n tanden al met zeep te poetsen...![]()
![]()
Kom jij es met wat beters van hun dan ?!
Want die Nasi Goreng kán écht niet !
Maar ik neem aan dat ze véél meer hebben gezongen...
Wat is jou 'The Best Of....' van Ed & Anita ?
quote:Op maandag 22 november 2010 00:35 schreef Gronkel het volgende:
Ik ben meer een fan van 'Wat gaan we nu eten'.
Saillant detail: in dit nummer lust Ed geen Spaghetti, Bami of Nasi, terwijl hij in 'Chinees Indisch Restaurant' een ode brengt aan nasi goreng.
HOOOOOOOOOOOOO wacht ! Herstel ! Dat is niet waar !quote:Op maandag 22 november 2010 00:39 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
![]()
Tja... ik heb even géén woorden...
Valt me wel op dat 't dezelfde Youtuber 'clipstudio' van Manita is...
Waar laat die arme jongen zich voor lenen in die clip....quote:Op maandag 22 november 2010 00:53 schreef Enchanter het volgende:
Publiek lijkt heel veel op het publiek in onderstaande clip
Dat is het tijhuisav1-concept.quote:Op maandag 22 november 2010 00:53 schreef Enchanter het volgende:
Hier de nieuwe produktie van Clipstudio
Publiek lijkt heel veel op het publiek in onderstaande clip
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:56 schreef Rectum het volgende:
De mensen bij tijhuisAV1 weten wel van efficiëntie. Vier clips op hetzelfde podium voor hetzelfde publiek.![]()
Dat wijf._!
Oh er zijn er nog drie:
Sjinees indies resorant is episch meissiequote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Tja Petro, dat is de keerzijde van succes: er zijn altijd jaloerse mensen. Gelukkig heb jij honderden medestanders en zijn er maar een paar die jou het succes niet gunnen.quote:Op maandag 22 november 2010 09:15 schreef ZangerPetro het volgende:
Pffffffffff schrok even van de berichtjes in het gastenboek.van tv oranje
dat mensen denken dat ik gemeen stem en niet eerlijk maar de mensen weten niet dat jullie me allemaal steunen erg laag van die gast die dit schreef
Dat is vanavond.quote:Op maandag 22 november 2010 10:20 schreef eleusis het volgende:
Vandaag zou Petro toch live zijn bij de Silverlady? Waarom is nu DJ Ad online?
Petro is toch veel belangrijker dan eten? Petro is een primaire levensbehoefte, eten niet.quote:Op maandag 22 november 2010 10:29 schreef eleusis het volgende:
Vanavond, ja leuk, ik heb een eetdate. Kan iemand het opnemen?
Ik zal proberen het op te nemen en de beste fragmenten op de youtubes te zetten. Alvast een voorproefje:quote:Op maandag 22 november 2010 10:29 schreef eleusis het volgende:
Aan Petro's postuur te zien, denkt Petro daar zelf anders overquote:Op maandag 22 november 2010 10:30 schreef Gronkel het volgende:
Petro is toch veel belangrijker dan eten? Petro is een primaire levensbehoefte, eten niet.
quote:Op maandag 22 november 2010 10:35 schreef kikoooooo het volgende:
Gabryarjaans Gabry Arjaans
@kramerfokko Dat worden Jeroen en ik want wij hebben van het ideale kerstduet ingezongen onder leiding Frank te Hennepe winterswijk!!!!!Frank
te
Hennepe
Arjaans
Entertainment
[ afbeelding ]
Greetje mijn vrouwtje neemt haar camera mee en zal er filmpjes van maken voor you tube van vanavondquote:Op maandag 22 november 2010 10:29 schreef eleusis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |