Enkele prachtige foto's van onze Jeroen:quote:Toen ik op school zat is het allemaal begonnen voor de grap met een kameraad
en een leraar van school een band je op te zetten en daar in zou ik keybord in gaan spelen,
maar dat was niet zo'n succes. Toen op een dag als wij
aan het oefenen waren heeft Jeroen de microfoon gepakt
en heeft toen een liedje gezongen van Jan Smit.n.l laura
Toen zei de leraar van mij ,dat moet je gaan zingen op het school feest dat hebben wij gedaan en het publiek vond het top .
Na ongeveer 2 jaar met de band bezig te zijn geweest is jammer genoeg iedereen er mee gestopt behalve ik.
Ik vond het zo leuk en heb me toen op gegeven voor de Hoogeveense lente
in de Tamboer en dat was helemaal top . daar door kwamen er steeds meer aanvragen om te komen zingen,
en begon het echt leuk te worden in dat jaar , b.v in het voor programma gezongen van Jan Smit te Zuidwolde.
Na dat jaar de hebben wij besloten om een cd op te gaan nemen bij studio Douwe Buiter in Klazieneveen. Hij is bekend van de Dutch Boys dus bij die persoon hebben wij een afspraak gemaakt en zijn de studio in geweest , om de cd op te nemen
die kwam uit rond de feestdagen en het is nu al 2O1O en de optredens komen binnen lopen
Dit was dan een stuk je Biografie over mij
groeten van zanger Jeroen
Hou je bek.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:06 schreef TWP het volgende:
Ik kijk nog liever naar de smerige foto's van Little Princess dan deze afzichtelijke portretten van Jeroen.
Het is je gegund,quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:56 schreef dakraam het volgende:
Ik ken hem niet maar hij is vast een baas. Hij mag trouwens wel even ze gebit recht laten zetten en als die dan toch bezig is ook meteen zijn gezicht. (maar hij valt wel in het rijtje van helden zoals rinus en petro)
FIPO (suck me, monopoly)
Een nieuwe baan, een bijrol in een film en grote muzikale hits, het gaat goed met Jeroen Stevens. Wel jammer dat hij daarvoor zo commercieel is gegaan, dan heb ik toch liever een eerlijke hardwerkende klusser als Zanger Petro.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:09 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
jeroenstevens06 Jeroen Stevens
As. Vrijdag heb ik een gesprek bij een bedrijf en als het mij bevalt kan ik volgende woensdag al beginnen. Ben benieuwd.
quote:Heey Lieve Fans, Hyves-Vrienden van me!!
Ik heb een klein vraagje aan jullie....
En ik zou het echt fantastisch vinden als jullie mij wilde helpen!
Dit kunnen jullie namelijk doormiddel van een stem uit te brengen op mijn nieuwe single "De waarheid" bij Radio NL Dagtop 5!
Ik zal jullie hiervoor hartstikke dankbaar zijn! dit kan trouwens elk uur!!!!
Uit eindelijk is dan het doel dat ik rond 17.30 te horen ben in deze dagtop 5!! Dit is de link!
http://dagtop5.radiobeheer.nl/stem/
Maar ook bij RADIOCONTINU in de Top 20!
http://www.radiocontinu.nl/site/top20/
De download aktie loopt ook nog steeds!!! Win Meet & Greet! Zie verdere info hierover op mn hyves!
Liefs
x
Marlous
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef eleusis het volgende:
Ik heb trouwens een verzoekje van Marlous binnengekregen. Stemmen jullie ook even.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |