Enkele prachtige foto's van onze Jeroen:quote:Toen ik op school zat is het allemaal begonnen voor de grap met een kameraad
en een leraar van school een band je op te zetten en daar in zou ik keybord in gaan spelen,
maar dat was niet zo'n succes. Toen op een dag als wij
aan het oefenen waren heeft Jeroen de microfoon gepakt
en heeft toen een liedje gezongen van Jan Smit.n.l laura
Toen zei de leraar van mij ,dat moet je gaan zingen op het school feest dat hebben wij gedaan en het publiek vond het top .
Na ongeveer 2 jaar met de band bezig te zijn geweest is jammer genoeg iedereen er mee gestopt behalve ik.
Ik vond het zo leuk en heb me toen op gegeven voor de Hoogeveense lente
in de Tamboer en dat was helemaal top . daar door kwamen er steeds meer aanvragen om te komen zingen,
en begon het echt leuk te worden in dat jaar , b.v in het voor programma gezongen van Jan Smit te Zuidwolde.
Na dat jaar de hebben wij besloten om een cd op te gaan nemen bij studio Douwe Buiter in Klazieneveen. Hij is bekend van de Dutch Boys dus bij die persoon hebben wij een afspraak gemaakt en zijn de studio in geweest , om de cd op te nemen
die kwam uit rond de feestdagen en het is nu al 2O1O en de optredens komen binnen lopen
Dit was dan een stuk je Biografie over mij
groeten van zanger Jeroen
Hou je bek.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:06 schreef TWP het volgende:
Ik kijk nog liever naar de smerige foto's van Little Princess dan deze afzichtelijke portretten van Jeroen.
Het is je gegund,quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:56 schreef dakraam het volgende:
Ik ken hem niet maar hij is vast een baas. Hij mag trouwens wel even ze gebit recht laten zetten en als die dan toch bezig is ook meteen zijn gezicht. (maar hij valt wel in het rijtje van helden zoals rinus en petro)
FIPO (suck me, monopoly)
Een nieuwe baan, een bijrol in een film en grote muzikale hits, het gaat goed met Jeroen Stevens. Wel jammer dat hij daarvoor zo commercieel is gegaan, dan heb ik toch liever een eerlijke hardwerkende klusser als Zanger Petro.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:09 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
jeroenstevens06 Jeroen Stevens
As. Vrijdag heb ik een gesprek bij een bedrijf en als het mij bevalt kan ik volgende woensdag al beginnen. Ben benieuwd.
quote:Heey Lieve Fans, Hyves-Vrienden van me!!
Ik heb een klein vraagje aan jullie....
En ik zou het echt fantastisch vinden als jullie mij wilde helpen!
Dit kunnen jullie namelijk doormiddel van een stem uit te brengen op mijn nieuwe single "De waarheid" bij Radio NL Dagtop 5!
Ik zal jullie hiervoor hartstikke dankbaar zijn! dit kan trouwens elk uur!!!!
Uit eindelijk is dan het doel dat ik rond 17.30 te horen ben in deze dagtop 5!! Dit is de link!
http://dagtop5.radiobeheer.nl/stem/
Maar ook bij RADIOCONTINU in de Top 20!
http://www.radiocontinu.nl/site/top20/
De download aktie loopt ook nog steeds!!! Win Meet & Greet! Zie verdere info hierover op mn hyves!
Liefs
x
Marlous
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef eleusis het volgende:
Ik heb trouwens een verzoekje van Marlous binnengekregen. Stemmen jullie ook even.
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:06 schreef TWP het volgende:
Ik kijk nog liever naar de smerige foto's van Little Princess dan deze afzichtelijke portretten van Jeroen.
Een echte volkszanger heeft een goede clip nodig. Het liefst ergens op een camping of onder een vochtig viaduct.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Is Gerrit van Kooten eigenlijk al geëerd in deze reeks?
Oh en MeissieMeissie, werk aan de winkel! Want volgens mij heeft deze gewéldige volkszanger nog helemaal geen clipjes.
Of in het cafe en aan het water, zoalsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef Penisbaard het volgende:
Een echte volkszanger heeft een goede clip nodig. Het liefst ergens op een camping of onder een vochtig viaduct.
De nieuwe Sharon Dee is weder goed, hoewel de Kijkdoos natuurlijk het beste blijft.quote:
De rechterhand van Petro zit wel erg dichtbij jouw kruisquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik sta lekker met Petro op de foto!!!
[ afbeelding ]
alleen die naam alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Of in het cafe en aan het water, zoalsZeeg van Seben
Wie is dezequote:
Ik ben eigenlijk nogal afgestompt door het kijken van teveel Duitse schlagerprogramma's tijdens mijn jeugd maar... dit is toch wel héél erg mooi.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De nieuwe Sharon Dee is weder goed, hoewel de Kijkdoos natuurlijk het beste blijft.
Dan moet hij mij gewoon even BELLEN !!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Is Gerrit van Kooten eigenlijk al geëerd in deze reeks?
(Zoals je ziet: Zelfs Frans Bauer kan hem niet weerstaan en is jaloers op de kwaliteiten van Gerrit.)
Oh en MeissieMeissie, werk aan de winkel! Want volgens mij heeft deze gewéldige volkszanger nog helemaal geen clipjes.
Dié is gaaf !!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik sta lekker met Petro op de foto!!!
[ afbeelding ]
Of gewoon in het cafe, met zangeres Gondaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Of in het cafe en aan het water, zoalsZeeg van Seben
Je hebt het toch niet over krullenjongenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef RadioSlut het volgende:
Hij ziet eruit alsof er een stalen pijp door z'n hersens is geramd.
Dat vind ik een belediging voor Phineas Gage!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef RadioSlut het volgende:
Hij ziet eruit alsof er een stalen pijp door z'n hersens is geramd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien je Gewoon Jeroen ermee bedoelt, ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over krullenjongenhe?!
Nee, ik bedoelde krullenjongen:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef RadioSlut het volgende:
Indien je Gewoon Jeroen ermee bedoelt, ja.
Oh, ik dacht dat dat een wijf wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde krullenjongen:
[ afbeelding ]
Ik weet z'n naam helaas niet.
probeer eens bij kinderen voor kinderen gezien zijn pasjes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde krullenjongen:
[ afbeelding ]
Ik weet z'n naam helaas niet.
Dan is hij vást het KvK jongentje dat zong "Ik ben gewoon een jongen met ADHD..."quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
probeer eens bij kinderen voor kinderen gezien zijn pasjes.
Ik reageer nog even op déze (van de Rene Knol topic...)quote:
Ik zal het doorgeven aan de maker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:30 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik reageer nog even op déze (van de Rene Knol topic...)
3 hoeraatjes voor degene die déze video gemaakt heeft !
Ik kom 's morgens bij Petro en Greetje, vraag Greetje:
"Hey Annet, heb jij een nieuw Youtube-kanaal geopend ?"
(Ik wist van NIKS !)
Liet ze me de video's zien Petro die 15 minuten lang 'Kiddy, kiddy, kiss me' zingt en de 'Weinig veel champagne" video...
Die ógen van Greetje had je écht moeten zien !
![]()
Verbaasd !!! Hahahahaha...
En alhoewel Petro helemaal geen nieuwe cd heeft, hij "met wijn en veel champagne" zingt en die 15 minuten 'Kiddy, kiddy.." je hélemaal doldraait...
Vind ik 't ook wel een beetje een eerbetoon !
Petje af voor de maker, wié dat ook moge zijn !
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de maker.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de maker.
Roeldriesvink.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:30 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik reageer nog even op déze (van de Rene Knol topic...)
3 hoeraatjes voor degene die déze video gemaakt heeft !
Ik kom 's morgens bij Petro en Greetje, vraag Greetje:
"Hey Annet, heb jij een nieuw Youtube-kanaal geopend ?"
(Ik wist van NIKS !)
Liet ze me de video's zien Petro die 15 minuten lang 'Kiddy, kiddy, kiss me' zingt en de 'Weinig veel champagne" video...
Die ógen van Greetje had je écht moeten zien !
![]()
Verbaasd !!! Hahahahaha...
En alhoewel Petro helemaal geen nieuwe cd heeft, hij "met wijn en veel champagne" zingt en die 15 minuten 'Kiddy, kiddy.." je hélemaal doldraait...
Vind ik 't ook wel een beetje een eerbetoon !
Petje af voor de maker, wié dat ook moge zijn !
![]()
Ja ! En ik heet Meissie35...quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Petro 'Tief Aus Mein Herzen' ook in het Nederlands had ingezongen.
Overigens denk ik dat Roeldriesvink een YouTube account van Rectum is, Annet.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:12 schreef Jumparound het volgende:
even flesje maken voor mijn kleine petro, natuurlijk met 15 minuten kiddy kiddy kiss me op de achtergrond... bazenplaat
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:44 schreef DeSilverladyfan het volgende:
Django Wagner in breedbeeld, in het echt is hij veel slanker.
In het vorige topic had Rectum het over kiddi blabla, terwijl de video sprak over giddi blabla. Maar het kan een schijnbeweging zijn. Waar zouden we zijn zonder Rectum, Roeldriesvink en Henk Verdoorn?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Petro 'Tief Aus Mein Herzen' ook in het Nederlands had ingezongen.
Overigens denk ik dat Roeldriesvink een YouTube account van Rectum is, Annet.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Peter Beense is inderdaad ook niet dik:
Nee dat is niet authentiek, laat staan "gewoon" Jeroenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:47 schreef Jumparound het volgende:
Ik denk dat Marina hier de plank flink mis mept, Gewoon Jeroen is een goedlachse volkszanger, deze gemaakte pose staat hem totaal niet
[ afbeelding ]
Peter Beense hoort niet in dit topicquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Peter Beense is inderdaad ook niet dik:
Het ging erom om het verneukeratieve effect van breedbeeld te laten zienquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:44 schreef kikoooooo het volgende:
Peter Beense hoort niet in dit topic
En gratis entréééééééééé om Renéééééééééé te kunnen zien!!!quote:
je weet al feilloos zanger Marcello te vinden...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het ging erom om het verneukeratieve effect van breedbeeld te laten zien
Zanger Marcello heeft dan ook absoluut geen grote neus:
Dat komt echt door het breedbeeld.
je vergeet er 1...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:12 schreef Rectum het volgende:
Zo maar even kleine greep uit deze fantastische line-up:
Oh, jullie kenden hem dus al...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:20 schreef Jumparound het volgende:
je weet al feilloos zanger Marcello te vinden...
Maar Zanger Petro blijft mijn favoriet, ik ben hem dan ook flink aan het promoten:quote:Dat gaat de goede kant op
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Jumparound het volgende:
Volgens mij is het een ouwe posterquote:
Ed is een huichelaarquote:
Misschien moet je alle voorgaande delen even doorlezen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ed is een huichelaar
Hier vanaf 49 seconden zegt Anita dat Ed helemaal geen bami en nasi lust:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef Rectum het volgende:
Misschien moet je alle voorgaande delen even doorlezen.
quote:Hey hallo tomas wat een filmpje van he waar jij op hebt gereageerd net
Ik heb het zelf niet gemaakt of op you tube gezet
Ik weet niet wie dat doet hij heeft meerdere film's er op gezet
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:15 schreef ZangerDuoPetrotti het volgende:
Hallo mensen!
Ik heb me hier even geregistreerd omdat ik via de zoekmachine ''Google'' terecht kwam op deze site. Het lijkt erop dat hier echte fans zitten van goede, Nederlandstalige volksmuziek!
Ik hoop hier nieuwe dingen te kunnen ontdekken!![]()
Groetjes,
Henk Verdoorn-de Vries.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:15 schreef ZangerDuoPetrotti het volgende:
Hallo mensen!
Ik heb me hier even geregistreerd omdat ik via de zoekmachine ''Google'' terecht kwam op deze site. Het lijkt erop dat hier echte fans zitten van goede, Nederlandstalige volksmuziek!
Ik hoop hier nieuwe dingen te kunnen ontdekken!![]()
Groetjes,
Henk Verdoorn-de Vries.
quote:Inderdaad een klassieker die in de OP thuishoort.Op woensdag 20 oktober 2010 17:51 schreef Dyll het volgende:
Wie kan even ''Peter Bresil - Zeg het in je moedertaal'' posten? Die staat namelijk niet in de OP.
quote:Houd je bek, je bent gewoon jaloers dat jij niet zo'n vocaal talent bent als de bovengenoemde zangers en zangeressen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:01 schreef pugehenis het volgende:
godverdomme zeg wat zijn die mensen kut
quote:CultuurbarbaarOp woensdag 20 oktober 2010 19:01 schreef pugehenis het volgende:
godverdomme zeg wat zijn die mensen kut
quote:Gewoon blijven genieten van het leven ondanks zijn rolstoel
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:59 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik wil op mijn tegeltje:
'k Ben fan van 'Rectum', de beste man...
Omdat ie zo lekker 'FOK!ken' kan !
quote:'Rectum' is inderdaad erg toepasselijk voor op een tegeltje in je toiletruimte, Annet.Op woensdag 20 oktober 2010 19:59 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik wil op mijn tegeltje:
'k Ben fan van 'Rectum', de beste man...
Omdat ie zo lekker 'FOK!ken' kan !
quote:Dit wordt alleen de allereerste keer dat ik 'mijn' Rectum aan de muur ga hangen...Op woensdag 20 oktober 2010 20:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Rectum' is inderdaad erg toepasselijk voor op een tegeltje in je toiletruimte, Annet.
quote:
quote:nu alleen nog onderquoten en je hoort er helemaal bij ;-)Op woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef MeissieMeissie het volgende:
Zo !
Eindelijk heeft deze blonde doos in de smiezen hoe dit forum werkt...
Net een fotoboek aangemaakt...
quote:Lekker vlot kapsel!Op woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef MeissieMeissie het volgende:
Zo !
Eindelijk heeft deze blonde doos in de smiezen hoe dit forum werkt...
Net een fotoboek aangemaakt...
quote:Onderquoten ?! Ehm....Op woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nu alleen nog onderquoten en je hoort er helemaal bij ;-)
quote:Geintje uiteraard...Op woensdag 20 oktober 2010 21:32 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Onderquoten ?! Ehm....![]()
Nou, de laatste foto, in bikini, staat er op !
Pffffffffff....
quote:Ze heeft gewoon hetzelfde kapsel als jij hoor
quote:Zolang 't alleen een vlot kapsel op m'n hersenpan betreft...Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon hetzelfde kapsel als jij hoor.
quote:"Zeeg" vind ik ook behoorlijk kekOp donderdag 21 oktober 2010 11:21 schreef DeSilverladyfan het volgende:
Jan heeft een kekke artiestennaam.
quote:Die met dat boblijn-kapsel is een manOp donderdag 21 oktober 2010 12:57 schreef Rectum het volgende:
Die twee prachtige dames die elkaar innig omhelzen op 0:25.
quote:Ik had eerst ook mijn twijfels, maar dat is toch echt een vrouw.Op donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Die met dat boblijn-kapsel is een man!
[ afbeelding ]
quote:Nee johOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef Rectum het volgende:
Ik had eerst ook mijn twijfels, maar dat is toch echt een vrouw.
quote:Maar ze hadden tenminste de lichaamsdelen uit de boom kunnen halenOp donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hier is Terry trouwens wat beter te horen:
quote:Dat is de accordeonistOp donderdag 21 oktober 2010 13:58 schreef eleusis het volgende:
Maar ze hadden tenminste de lichaamsdelen uit de boom kunnen halen
[ afbeelding ]
quote:Kuikens in die clip zijn leuk.Op donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef DeSilverladyfan het volgende:
Harrie Tokkie steekt de gek aan met Petro.
quote:De clip met de jongste dochter van Petro is leuker.Op donderdag 21 oktober 2010 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kuikens in die clip zijn leuk.
quote:Haten op Gewoon JeroenOp donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Gewoon Jeroen heeft geen kwaliteiten
quote:Dankzij Gewoon Jeroen heb ik na moeilijke tijden weer zin in het levenOp donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Gewoon Jeroen heeft geen kwaliteiten
quote:ZangerPetroSeksueel
quote:Misschien kan hij je astrale liefde bieden.Op donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
* JoepiePoepie maakt ook nog kans bij Gewoon Jeroen
Want hier:
wil hij iemand met lang blond haar.
En 2 dagen later:
wil hij iemand met een pittig kapsel...
Dus binnenkort wil hij iemand met lang poepbruin haar
quote:Ik kan ook infa euh stralen hoorOp donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien kan hij je astrale liefde bieden.
quote:Astrale 'liefde'...Op donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef tho_Omas het volgende:
Misschien kan hij je astrale liefde bieden.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:26 schreef Jumparound het volgende:
och, beter astraal dan anaal
(als hetroman zijnde dan he)
quote:wat is hetro?Op donderdag 21 oktober 2010 16:26 schreef Jumparound het volgende:
och, beter astraal dan anaal
(als hetroman zijnde dan he)
quote:Die is al zo vaak gepost. Lees anders eerste de andere topic door.Op donderdag 21 oktober 2010 16:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Astraal kan ook anaal hoor. Meestal zijn het aliens die astrale seks met je bedrijven en die kunnen alle standjes en ze kunnen nog veel meer dan gewoneJeroensmensen kunnen.
Maar ontopic maar weer, Zanger Tonnie:
Maar die zal ook allang wel een keertje gepost zijn, dus nu krijg ik natuurlijk weer een standje () van Rectum
.
quote:Ohja, even vergeten... jij leest in TRUOp donderdag 21 oktober 2010 16:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Astraal kan ook anaal hoor. Meestal zijn het aliens die astrale seks met je bedrijven en die kunnen alle standjes en ze kunnen nog veel meer dan gewoneJeroensmensen kunnen.
Maar die zal ook allang wel een keertje gepost zijn, dus nu krijg ik natuurlijk weer een standje () van Rectum
.
quote:Ik heb nog een mooi product voor je gevonden:Op donderdag 21 oktober 2010 16:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
.
quote:
De aardstralenontstoorder
Protect Lichtenvoorde B.V.
Tel: 0544 - 466983
E-mail: info@protect.nl Leverancier van aardstralenontstoorders.
Al ruim 20 jaar een vertrouwd adres.
De enige ontstoorder met garantie: niet goed geld terug.
Prijs ontstoorder: Euro 85,- excl. Euro 7,- verzendkosten.
De aardstralenonstoorder
De Aardstralenontstoorder
Bekend is dat vele ziektes en meer of minder ernstige kwalen niet kunnen worden
verklaard of behandeld door de huidige medische wetenschap. In de niet-universitaire en niet-
conventionele wetenschapsbeoefening wordt aangenomen, dat in een aantal gevallen de ziekten
en kwalen het gevolg zijn van voor levende organismen ontoelaatbare waarden van lokale
biologische actieve velden. Deze actieve velden bestaan uit stralingen afkomstig van waterbronnen
en daarmee verbonden wateraders die zich vrijwel overal in de grond bevinden.
Juist deze stralingen kunnen op verschillende organismen een schadelijke werking
hebben. Over het algemeen is deze schadelijke werking terug te voeren op een deficiënt
zenuwstelsel en/of bloedsomloop. De ontstoorder stelt zich ten doel de negatieve beinvloeding
op levende organismen door de genoemde biologisch actieve velden tegen te gaan en
verschaft hiermee een inrichting voor het neutraliseren van die velden.
De bedoelde velden kunnen door een wichelroedeloper met grote trefzekerheid worden
waargenomen. Ervaringen met de wichelroede hebben inmiddels onomstotelijk aangetoond
dat de stralingsintensiteit van deze velden tot onschuldige proporties kan worden
teruggebracht bij gebruik van een aardstralenontstoorder.
Omtrent "aardstralen" doen zich de meest verschillende verhalen de ronde.
Over zowel de oorzaak als de gevolgen lopen de meningen ver uiteen.
Wie surft op het internet (www.startnederland.nl , zoeken ) kan meerdere
publicaties vinden, zowel positief als negatief, over dit fenomeen.
Wij gaan in principe ervan uit dat elke wichelroedeloper of pendelaar
geheel naar eer en geweten handelt bij het opsporen van allerlei zaken
en de door hem geconstateerde feiten.
Let wel: de ontstoorder hoeft de wichelroedeloper of pendelaar niet te overtuigen
van zijn werking. Onze ruim twintigjarige ervaring heeft ons genoeg geleerd.
Het is van belang dat mensen die zelf negatieve gevolgen ondervinden ervan
overtuigd raken.
Objectief zou het zijn indien de betreffende persoon niet van de plaatsing op de
hoogte is. Hierdoor kan elke vorm van suggestie uit de wereld worden genomen.
Praktijkgevallen waarbij dieren zijn betrokken hebben onomstotelijk een positieve
invloed van de ontstoorder aangetoond. Het moge duidelijk zijn dat in deze gevallen
van suggestie geen enkele sprake is.
De Aardstralenontstoorder
De ontstoorder neutraliseert een gebied binnen een straal van ca. 40 meter.
De werking van de ontstoorder wordt niet beperkt door muren, wanden, deuren e.d.
Het apparaat verbruikt geen energie en is vrijwel onderhoudsvrij. De ontstoorder moet
geheel vrij staan op een droge plek en dient te worden geaard.
Hieronder treft U aan aantal punten aan die bij het plaatsen en onderhoud van de ontstoorder
nauwkeurig in acht moeten worden genomen.
Plaatsing:
Het plaatsen van de ontstoorder gebeurd in de regel door een wichelroedeloper. Hij of zij
spoort met zijn wichelroede of m.b.v. een pendel de juiste plaats op. De plaats van de
ontstoorder bepaalt in grote mate hetsucces ervan. Een goede aarde is het belangrijkste.
De ontstoorder heeft een bereik van ongeveer 40 meter (straal). In de praktijk zal dit bereik
voortdurend variëren. In perioden van droogte (zomer) zal het bereik groter zijn dan in natte
perioden waarin de stralingsintensiteit immers groter is. De praktijk heeft bewezen dat de
ontstoorder in de regel voldoende is voor een ruim woonhuis.
Huisonderzoek
Het is natuurlijk mogelijk dat u in uw omgeving géén persoon kunt vinden die een gepaste
plek kan aanwijzen. Voor u dient zich de volgende mogelijkheid aan. U neemt contact op met
ons en wij verwijzen u door. Met u wordt vervolgens telefonisch contact opgenomen met het
verzoek een getekende plattegrond, met daarop specifieke kenmerken, op te sturen.
Tegen een kleine vooraf overeengekomen vergoeding wordt uw huis onderzocht met een
pendel en zal een juiste plaats voor de ontstoorder worden aangegeven.
A. Het apparaat dient te worden geaard, een juiste aarde is uitermate belangrijk.
Er zijn diverse mogelijkheden om het apparaat te aarden.
1. Het plaatsen van een nieuwe aparte aardpen uitsluitend ten behoeve van
de ontstoorder, de aardpen moet op een stralingsvrije plek geplaatst worden.
2. Sluit het apparaat direkt aan op de aarde ( in de meterkast ) met behulp van
een klemblokje.
3. Sluit het apparaat aan in een geaard stopcontact.
B. Ook de plaats van de ontstoorder dient zorgvuldig te worden gekozen.
1. Plaats de ontstoorder op de bijgeleverde tegel en op een droge plek,
bij voorkeur op de begane grond.
2. De ontstoorder moet geheel vrij staan en er mogen geen grote metalen of
plastic voorwerpen in de buurt van de ontstoorder bevinden.
3. Plaats de ontstoorder nooit op een plek waar de lucht in circulatie is, zoals
achter een koelkast of een diepvriezer of op een vensterbank boven een
radiator.
Onderhoud
1. Maak het apparaat regelmatig schoon met een droge doek, vooral op de ring
mag zich geen overmatig stof of iets anders bevinden. Gebruik nooit een reinigingsmiddel.
2. Zorg ervoor dat de onderzijde van de ontstoorder schoon blijft, eventueel gevormde
aanslag dient U grondig te verwijderen.
3. U houdt de ontstoorder altijd actief door minimaal 1 maal per kwartaal het mannetje
uitsluitend tussen hoofd en voeten 3 minuten onder stromend water te houden.
Daarna de ontstoorder goed afdrogen en op dezelfde plaats terugzetten.
Tekening......
1. Hardgebakken en of geglazuurde tegel.
2. Vertind koperdraad als standaard bijgeleverd.
GEBRUIK NOOIT EEN ANDER SOORT DRAAD
Eventueel benodigd verlengsnoer wordt gratis verstrekt.
Gebruik dit type draad uitsluitend binnenshuis.
3. Klemblokje, verbinding tussen het vertinde koperdraad en de buitendraad.
4. Kozijn, muur, wand, etc.
5. Zes kwadraads vertind koperdraad buitenshuis te monteren tot aan het
klemblokje. Deze draad niet verder binnenshuis laten doorlopen dan nodig is.
6.Aardklem voor 12 mm aardpen, inclusief aansluiting voor het vertinde koperdraad.
7. Gegalvaniseerde aardpen, 12 mm dik en met een lengte van minimaal 2 meter.
Het geheel, inclusief de aardklem mag ondergronds worden aangebracht.
Alle genoemde benodigdheden zijn verkrijgbaar bij elke installateur.
De hanger
Prijs hanger: Euro 25,- excl. Euro 1,50 verzendkosten.
De hanger
Naast de ontstoorder is er ook een hanger leverbaar.
De hanger heeft een bereik van ca. 3,5 meter en kan op 2 manieren gedragen worden.
Ten eerste met een halsketting. De ketting draagt U op de huid, om de hals; de hanger
zelf moet tussen of op de kleding gedragen worden, ze mag in geen geval de huid
raken. De geleverde ketting mag worden vervangen door een andere ketting.
Ten tweede kan de hanger ook met behulp van een veiligheidsspeld worden gedragen.
De speld raakt in dit geval de huid en de hanger dient U tussen of op de kleding te dragen.
Zie tekening.
De hanger zal naar behoefte regelmatig moeten worden afgespoeld onder stromend water.
U mag de hanger nooit fors poetsen of schoonmaken met een of ander middel. In de praktijk
zal dit ook zelden nodig zijn.
Ziekten en kwalen die door aardstralen veroorzaakt kunnen worden zijn:
# Blaasaandoeningen
# Dauwworm
# Depressies
# Galaandoeningen
# Hartaandoeningen
# Hoofdpijn
# Kou in bed
# Leermoeilijkheden op school
# Migraine
# Nierkwalen
# Ontwikkelingsremmingen
# Opgewondenheid
# Rheuma
# Slaapstoornissen
# Trombose
# Zweten in bed
# Rugklachten
# Bedplassen
# Concentratiegebrek
Na plaatsing van de ontstoorder of het dragen van de hanger kan de werking hiervan
direkt dan wel na een korte tijd tot uitdrukking komen. In sommige gevallen kan het
voor komen dat kort na in gebruikname de kwaal in eerste instantie erger wordt, dit
zal slechts van korte duur zijn ( het lichaam moet zich aanpassen aan de nieuwe
omstandigheden ). Pas na ongeveer drie maanden kan er een definitief oordeel
worden gevormd omtrend de werking en het resultaat van de ontstoorders.
Mensen die nog geen nadelige gevolgen ondervinden van aardstralen
kunnen de ontstoorder als een preventiemiddel beschouwen. Voorkomen is immers
altijd nog beter dan genezen. Bij voldoening dient het apparaat en/of de hanger
blijvend te worden gebruikt. Ontschadelijk gemaakte ziektes en kwalen zijn dan
uitsluitend door het gebruik ervan verdwenen. Bij uitschakeling van het apparaat
of niet meer dragen van de hanger kunnen deze ziektes of kwalen terugkeren.
LET OP:
Daar het wichelroede lopen bestaat uit het bewust en onbewust opsporen van
allerlei zaken, heeft het plaatsen van een ontstoorder op het bewust wichelroede
lopen geen enkele invloed. Met andere woorden: ook na het plaatsen van een ontstoorder
kan een wichelroede loper de aarders nog opsporen. De ontstoorder neutraliseert
slechts de stralingen van de onderaardse wateraders, de aders zelf blijven bestaan.
Garantie voorwaarden
Protect verkoopt de ontstoorders met een unieke garantie:
mocht u menen géén baat te hebben bij het produkt, met in acht neming van de aanbevolen
gebruikstermijn van drie maanden, stuurt u gewoon de ontstoorder retour en ontvangt u het
aankoopbedrag terug. Het enige financiele risico dat u loopt zijn de verzendkosten en
eventuele plaatsingskosten.
Reclame in de vierde maand na in gebruikname van de ontstoorder. Het produkt dient in
ongeschonden staat te worden geretourneerd en in dezelfde verpakking als zij is verkregen.
Zij moet voldoende worden gefrankeerd, de portokosten zijn voor uw rekening.
Voor retourzending verdient het de aanbeveling eerst telefonisch contact op te nemen met Protect.
Voor ontstoorders met een groter bereik, bedoeld voor grotere panden en gebieden, kunnen wij
u in verbinding stellen met derden. Hierbij handelt het zich om een ander ontstoringsprincipe en
wijze van plaatsen. Hieruit voortvloeiende contacten gaan voorts buiten ons om.
http://www.protect.nl/
quote:Ja eehm, waarom wordt hij hier dan 'Tonny' genoemd en niet 'Tonnie'?Op donderdag 21 oktober 2010 16:46 schreef ZangerPetroulette het volgende:
Die is al zo vaak gepost. Lees anders eerste de andere topic door.
quote:Jij ook hoorOp donderdag 21 oktober 2010 16:47 schreef Jumparound het volgende:
Ohja, even vergeten... jij leest in TRU
quote:Mijn 'zaad'Op donderdag 21 oktober 2010 16:47 schreef Jumparound het volgende:
Interesante theorie dat die aliens je tijdens een natte droom je van je zaad ontdoen :")
quote:Nee, niet bij vrouwen.. Sorry, ik weet niet wat "de" aliens met vrouwen tijdens natte dromen uitspoken
quote:Mensen die denken dat Zanger Tonnie "Tonny" van het Duo Tonny en Sjenien is.Op donderdag 21 oktober 2010 16:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja eehm, waarom wordt hij hier dan 'Tonny' genoemd en niet 'Tonnie'?
![]()
[..]
Jij ook hoor.
[..]
Mijn 'zaad'?!
quote:
quote:Nee, wordt jouw vrouw/vriendin dan nooit helemaal gelukkig en bevredigd wakker, terwijl jij zeker weet dat jij niks met haar gedaan hebtOp donderdag 21 oktober 2010 16:58 schreef Jumparound het volgende:
Nee, niet bij vrouwen.. Sorry, ik weet niet wat "de" aliens met vrouwen tijdens natte dromen uitspoken
quote:Dat gebeurt alleen als er net een aardstraal onder mijn zaadleider stroomtOp donderdag 21 oktober 2010 17:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, wordt jouw vrouw/vriendin dan nooit helemaal gelukkig en bevredigd wakker, terwijl jij zeker weet dat jij niks met haar gedaan hebt?!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:52 schreef ZangerPetroulette het volgende:
Ik heb nog een mooi product voor je gevonden:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:07 schreef ZangerPetroulette het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen als er net een aardstraal onder mijn zaadleider stroomt
quote:Geforceerde miem is niet leuk meer.Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
Deze Petro's manhet moet stoppen man
quote:Ik mis ZangerPetroombroodje nogOp donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Terechten klachtOp donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Die torens stammen nog uit de Petrijnse tijd, waar alles nog petrologisch was en petrostomaten nog met bosjes in de petropen groeiden.
quote:Goeden klacht!Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Goed om te weten dit.Op donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef ZangerPetronasTwinTowers het volgende:
Hier is weer een nieuwe Petro dames en heren!
quote:Petro's zonder fotoboekOp donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef ZangerPetronasTwinTowers het volgende:
Hier is weer een nieuwe Petro dames en heren!
quote:Dit dus.Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Petro's zonder fotoboekGa je schamen.
quote:Doe het. Ik weet zeker dat hij dan een PM zal ontvangen van die Timur van 3FM, om zijn topic/Fotoboek voor te lezen op de radio. Dat heeft hij namelijk ook bij Fanta-stick gedaan.Op donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef MeissieMeissie het volgende:
Stomme fake-accounts !Beetje kleutergedrag...
![]()
Zou veel leuker zijn als Petro zélf op Fok kwam...![]()
'k Zal 't hem eens vragen...
quote:Hopen dat hij dan geen verbanning krijgt vanwege alle andere Petro's.Op donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe het. Ik weet zeker dat hij dan een PM zal ontvangen van die Timur van 3FM, om zijn topic/Fotoboek voor te lezen op de radio. Dat heeft hij namelijk ook bij Fanta-stick gedaan.
quote:Ik zal Graseter even deze kant op halen. Hij weet er meer van.Op donderdag 21 oktober 2010 21:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hopen dat hij dan geen verbanning krijgt vanwege alle andere Petro's.
Tevens meer informatie over wat je net zegt over Timur graag.
quote:Wat was het geval met Fanta-stick en haar topic en Timur van 3FM die FOK!kers PMt dan?Op donderdag 21 oktober 2010 21:14 schreef Graseter het volgende:
Ik werd deze kant op gehaald, wat is er loos?
quote:Timur PM'de haar over haar topic. Timur gaat haar opbellen live in de uitzending.Op donderdag 21 oktober 2010 21:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat was het geval met Fanta-stick en haar topic en Timur van 3FM die FOK!kers PMt dan?
quote:In welke fora lurkt die Timur dan? Hij moet natuurlijk wel Petro zijn topic te zien krijgen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Timur PM'de haar over haar topic. Timur gaat haar opbellen live in de uitzending.
quote:En wie is Fanta-stick dan als ik vragen mag ? Ook een BN-er ?Op donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe het. Ik weet zeker dat hij dan een PM zal ontvangen van die Timur van 3FM, om zijn topic/Fotoboek voor te lezen op de radio. Dat heeft hij namelijk ook bij Fanta-stick gedaan.
quote:Wat voor topic man en waarom fotoboeks voorlezen dan a mattie wat is deze.Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Timur PM'de haar over haar topic. Timur gaat haar opbellen live in de uitzending.
quote:Duidelijk de verkeerde.Op donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In welke fora lurkt die Timur dan?
quote:Ik weet het, maar hij heeft toch 1,7 miljoen views en ik zie een mogelijkheid om televisie te trollerollen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:44 schreef Panzermaus het volgende:
Zanger Raymond is al lang niet leuk meer. Petro is degene die het spel draait hier.
quote:Niemand weet waar ze vandaan komen. Net als dat niemand weet waarom SilverladyFan verbannen is.Op donderdag 21 oktober 2010 21:55 schreef MeissieMeissie het volgende:
Welke droeftoeter zit momenteel tientallen Petro-accounts te openen in alle soorten en maten ?
quote:Verbannen ?! Die sprak ik gistervond nog... Nee ! Zelfs vanmorgen nog een berichtje als ik 't mij goed herinner... Nou moe !!!Op donderdag 21 oktober 2010 22:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Niemand weet waar ze vandaan komen. Net als dat niemand weet waarom SilverladyFan verbannen is.
quote:Ik weet niet of dat dezelfde SilverladyFan is. Je loopt hier geen gevaar op verbanningen zolang je je niet met de Administratoren en FA's (Mannen met erg lang haar) bezig houdt.Op donderdag 21 oktober 2010 22:04 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Verbannen ?! Die sprak ik gistervond nog... Nee ! Zelfs vanmorgen nog een berichtje als ik 't mij goed herinner... Nou moe !!!![]()
Gaat dat hier vaker zo ?![]()
Dan is mijn account hier ook geen lang leven beschoren...
![]()
Ik wil er wel plezier in blijven houden...
quote:Maak je geen zorgen schatje, zolang jij niets over ene yvonne zegt wordt je niet gebanned.Op donderdag 21 oktober 2010 22:04 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Verbannen ?! Die sprak ik gistervond nog... Nee ! Zelfs vanmorgen nog een berichtje als ik 't mij goed herinner... Nou moe !!!![]()
Gaat dat hier vaker zo ?![]()
Dan is mijn account hier ook geen lang leven beschoren...
![]()
Ik wil er wel plezier in blijven houden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We bevinden onszelf hier in een situatie.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef DeSituatie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen schatje, zolang jij niets over ene yvonne zegt wordt je niet gebanned.Ik mag hier toch álles zeggen, zolang het binnen de regels van de wet valt ?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Najaaa zeg !
Ik post me gewoon de penis uit de pantalon met wat ík denk... en wat mijn mening is; zónder iemand te kwetsen... en als ze me dan voor 'no reason' zouden gaan bannen is 't ook niet waard hier te blijven...
quote:Ik heb het altijd al gedacht.Op donderdag 21 oktober 2010 22:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik mag hier toch álles zeggen, zolang het binnen de regels van de wet valt ?!?!
Najaaa zeg !
Ik post me gewoon de penis uit de pantalon met wat ík denk... en wat mijn mening is; zónder iemand te kwetsen... en als ze me dan voor 'no reason' zouden gaan bannen is 't ook niet waard hier te blijven...
quote:Toch niet dat ik zo'n ding bezit ?! Hahaha...Op donderdag 21 oktober 2010 22:42 schreef DeSituatie het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al gedacht.
quote:Ik vind dat inderdaad ook totaal niet origineel of grappig, maar ja het is natuurlijk wel een ontzettende eer voor de echteOp donderdag 21 oktober 2010 21:55 schreef MeissieMeissie het volgende:
Welke droeftoeter zit momenteel tientallen Petro-accounts te openen in alle soorten en maten ?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:55 schreef tho_Omas het volgende:
is de dochter van Gerda Havertong is halfbloedje of is ze creools? Weet iemand dat?
Gr Timur
quote:Afgelopen week nog foto's gezien in de 'Privé' bij de afhaalchinees...
quote:Je mag best bekennen dat je een abonnement hebt op de Privé. Penisbaard leest het blad ook iedere week.Op donderdag 21 oktober 2010 23:39 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Afgelopen week nog foto's gezien in de 'Privé' bij de afhaalchinees...
quote:Nee hoor, geen abonnement... gewoon élke week een keer naar de chinees !Op donderdag 21 oktober 2010 23:57 schreef DeSituatie het volgende:
[..]
Je mag best bekennen dat je een abonnement hebt op de Privé. Penisbaard leest het blad ook iedere week.
quote:Heel volks hoor, zoals het hoortOp vrijdag 22 oktober 2010 00:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
Nee hoor, geen abonnement... gewoon élke week een keer naar de chinees !
![]()
quote:Je vergeet de niet onbelangrijke Domenico D'AvanzoOp vrijdag 22 oktober 2010 09:43 schreef DeSituatie het volgende:
Ik verheug me al weer op de kerst, zal Petro weer een kersingle opnemen?
Enkele kerstnummers uit de muziektopics van de afgelopen jaren:
Petro
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Petro's zonder fotoboekGa je schamen.
quote:Er is dan ook niks beters om je dag mee te beginnen dan met de zoetgevooisde klanken van de hoogstandjes in de volksmuziek.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:22 schreef Jumparound het volgende:
dit topic stijgt tot ongekende hoogte
quote:Klopt, dit werkt nog beter dan een mix van Koffie, Efedra, Speed, XTC en coke!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Er is dan ook niks beters om je dag mee te beginnen dan met de zoetgevooisde klanken van de hoogstandjes in de volksmuziek.
quote:ik Lafte out loud
quote:Dat is de mattie van Lorenzo.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, Zanger Lubby is een beetje (b)anaal
quote:Banaal is:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, Zanger Lubby is een beetje (b)anaal
quote:Nol RoosOp vrijdag 22 oktober 2010 16:52 schreef Jumparound het volgende:
Gelukkig hebben we ook nog het top talent in de vorm van de "bad brothers"
quote:Een krant uit 1985 met webstekadressen in de advertenties?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:50 schreef ZangerPetroRdeVries het volgende:
Artikel over Petro in de Annandale Advocate:
[ afbeelding ]
Hij is niet veel veranderd sinds 1985.
quote:uiteraard, waarschinlijk hing er een bbs site achter...Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een krant uit 1985 met webstekadressen in de advertenties?
quote:Petro was zijn tijd ver vooruit.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Zanger Petro is een tijdreiziger.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef Panzermaus het volgende:
quote:MENSEN JOEPIEPOEPIE HEEFT EEN VERBANNING OP HAAR NAAM STAAN ZE ZAL NIET ANTWOORDEN OP VRAGEOp vrijdag 22 oktober 2010 16:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zanger Petro is een tijdreiziger.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef ZangerPetroRdeVries het volgende:
Kanaalreacties (26)
jbsoundgouda
jbsoundgouda (15 uur geleden)
zo zilverdame je adres i nu bekend laaste poging om dit kanaal te stoppen.
jij/jullie zijn bogers sound nu bekend onder rjb sound jullie wonen in de robijn 34 in drachten dus stop nu met met het kanaal
Penisbaard, je krijgt morgen 3 kampers met knuppels op de stoep.
quote:DESTENEYFrans & Christina Studio 5
geboren te: groningen op 01-08-1967 getrouwd met christina, heb 1 dochter desteney. Hobby`s : muziek draaien en luisteren Lieveling`s eten :bami ramas Favo Geurtje : axe, adidas. Beste Artiest : normaal, steve huber, piratenmuziek.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:55 schreef ZangerPetroRdeVries het volgende:
[..]
Petro was zijn tijd ver vooruit.
quote:Toch mooi dat de invloeden van Bruce nog te horen zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:53 schreef Rectum het volgende:
Tranen rollen van mijn wangen. Denk aan je, Bruce.
quote:We vinden dit echt leuk.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:59 schreef Klaudias het volgende:
is dit topic nou sarcastisch of vinden jullie die muziek echt leuk
quote:gelukkig, ik ook namelijk, en ik wil hier niet in de zeik worden genomen door jullie vanwege mijn afwijkende muziekkeuze
quote:Welkom in 'Het topic van de afwijkenden Klaudias' !Op zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef Klaudias het volgende:
[..]
gelukkig, ik ook namelijk, en ik wil hier niet in de zeik worden genomen door jullie vanwege mijn afwijkende muziekkeuze
quote:Ik ben geen insider, maar in dat wereldje zijn het vaak conflicten over auteursrecht (bijvoorbeeld van teksten) of gewoonweg om geld. Jammer genoeg komt dit de artiesten meestal niet ten goede.Op zondag 24 oktober 2010 20:24 schreef kikoooooo het volgende:
Waar komt de ruzie tussen Bogers sound en JB sound eigenlijk vandaan?
quote:Ondanks al het commerciële werk van Sataans Entertainment staat Jeroen er weer prachtig op.Op zondag 24 oktober 2010 23:55 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe van Jeroen Stevens.Wel weer een rol voor die oliebollendoos.
quote:Die mag wel vaker in beeld hoorOp zondag 24 oktober 2010 23:55 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe van Jeroen Stevens.Wel weer een rol voor die oliebollendoos.
quote:Ik postte dit een paar topics geleden:Op maandag 25 oktober 2010 11:01 schreef Jumparound het volgende:
Ik vind haar er een beetje apatisch bij zitten, maar dat kan natuurlijk door de overweldigende charme van Jeroen komen....
quote:Ik denk dat Gabry Jeroen bedriegt.Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zag Gabry net in Emmen lopen. Hand in hand met een man die zeker geen Jeroen Stevens was. Ik voel me bedonderd door Arjaans Entertainment![]()
quote:en ik weet al met wie...Op maandag 25 oktober 2010 11:45 schreef kikoooooo het volgende:
Ik denk dat Gabry Jeroen bedriegt.
Hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |