quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:55 schreef ZangerPetroRdeVries het volgende:
[..]
Petro was zijn tijd ver vooruit.
quote:Toch mooi dat de invloeden van Bruce nog te horen zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:53 schreef Rectum het volgende:
Tranen rollen van mijn wangen. Denk aan je, Bruce.
quote:We vinden dit echt leuk.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:59 schreef Klaudias het volgende:
is dit topic nou sarcastisch of vinden jullie die muziek echt leuk
quote:gelukkig, ik ook namelijk, en ik wil hier niet in de zeik worden genomen door jullie vanwege mijn afwijkende muziekkeuze
quote:Welkom in 'Het topic van de afwijkenden Klaudias' !Op zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef Klaudias het volgende:
[..]
gelukkig, ik ook namelijk, en ik wil hier niet in de zeik worden genomen door jullie vanwege mijn afwijkende muziekkeuze
quote:Ik ben geen insider, maar in dat wereldje zijn het vaak conflicten over auteursrecht (bijvoorbeeld van teksten) of gewoonweg om geld. Jammer genoeg komt dit de artiesten meestal niet ten goede.Op zondag 24 oktober 2010 20:24 schreef kikoooooo het volgende:
Waar komt de ruzie tussen Bogers sound en JB sound eigenlijk vandaan?
quote:Ondanks al het commerciële werk van Sataans Entertainment staat Jeroen er weer prachtig op.Op zondag 24 oktober 2010 23:55 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe van Jeroen Stevens.Wel weer een rol voor die oliebollendoos.
quote:Die mag wel vaker in beeld hoorOp zondag 24 oktober 2010 23:55 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe van Jeroen Stevens.Wel weer een rol voor die oliebollendoos.
quote:Ik postte dit een paar topics geleden:Op maandag 25 oktober 2010 11:01 schreef Jumparound het volgende:
Ik vind haar er een beetje apatisch bij zitten, maar dat kan natuurlijk door de overweldigende charme van Jeroen komen....
quote:Ik denk dat Gabry Jeroen bedriegt.Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zag Gabry net in Emmen lopen. Hand in hand met een man die zeker geen Jeroen Stevens was. Ik voel me bedonderd door Arjaans Entertainment![]()
quote:en ik weet al met wie...Op maandag 25 oktober 2010 11:45 schreef kikoooooo het volgende:
Ik denk dat Gabry Jeroen bedriegt.
Hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |