quote:Terechten klachtOp donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
Deze Petro's manhet moet stoppen man
quote:Die torens stammen nog uit de Petrijnse tijd, waar alles nog petrologisch was en petrostomaten nog met bosjes in de petropen groeiden.
quote:Goeden klacht!Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
Deze Petro's manhet moet stoppen man
quote:Goed om te weten dit.Op donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef ZangerPetronasTwinTowers het volgende:
Hier is weer een nieuwe Petro dames en heren!
quote:Petro's zonder fotoboekOp donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef ZangerPetronasTwinTowers het volgende:
Hier is weer een nieuwe Petro dames en heren!
quote:Dit dus.Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Petro's zonder fotoboekGa je schamen.
quote:Doe het. Ik weet zeker dat hij dan een PM zal ontvangen van die Timur van 3FM, om zijn topic/Fotoboek voor te lezen op de radio. Dat heeft hij namelijk ook bij Fanta-stick gedaan.Op donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef MeissieMeissie het volgende:
Stomme fake-accounts !Beetje kleutergedrag...
![]()
Zou veel leuker zijn als Petro zélf op Fok kwam...![]()
'k Zal 't hem eens vragen...
quote:Hopen dat hij dan geen verbanning krijgt vanwege alle andere Petro's.Op donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe het. Ik weet zeker dat hij dan een PM zal ontvangen van die Timur van 3FM, om zijn topic/Fotoboek voor te lezen op de radio. Dat heeft hij namelijk ook bij Fanta-stick gedaan.
quote:Ik zal Graseter even deze kant op halen. Hij weet er meer van.Op donderdag 21 oktober 2010 21:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hopen dat hij dan geen verbanning krijgt vanwege alle andere Petro's.
Tevens meer informatie over wat je net zegt over Timur graag.
quote:Wat was het geval met Fanta-stick en haar topic en Timur van 3FM die FOK!kers PMt dan?Op donderdag 21 oktober 2010 21:14 schreef Graseter het volgende:
Ik werd deze kant op gehaald, wat is er loos?
quote:Timur PM'de haar over haar topic. Timur gaat haar opbellen live in de uitzending.Op donderdag 21 oktober 2010 21:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat was het geval met Fanta-stick en haar topic en Timur van 3FM die FOK!kers PMt dan?
quote:In welke fora lurkt die Timur dan? Hij moet natuurlijk wel Petro zijn topic te zien krijgen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Timur PM'de haar over haar topic. Timur gaat haar opbellen live in de uitzending.
quote:En wie is Fanta-stick dan als ik vragen mag ? Ook een BN-er ?Op donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe het. Ik weet zeker dat hij dan een PM zal ontvangen van die Timur van 3FM, om zijn topic/Fotoboek voor te lezen op de radio. Dat heeft hij namelijk ook bij Fanta-stick gedaan.
quote:Wat voor topic man en waarom fotoboeks voorlezen dan a mattie wat is deze.Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Timur PM'de haar over haar topic. Timur gaat haar opbellen live in de uitzending.
quote:Duidelijk de verkeerde.Op donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In welke fora lurkt die Timur dan?
quote:Ik weet het, maar hij heeft toch 1,7 miljoen views en ik zie een mogelijkheid om televisie te trollerollen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:44 schreef Panzermaus het volgende:
Zanger Raymond is al lang niet leuk meer. Petro is degene die het spel draait hier.
quote:Niemand weet waar ze vandaan komen. Net als dat niemand weet waarom SilverladyFan verbannen is.Op donderdag 21 oktober 2010 21:55 schreef MeissieMeissie het volgende:
Welke droeftoeter zit momenteel tientallen Petro-accounts te openen in alle soorten en maten ?
quote:Verbannen ?! Die sprak ik gistervond nog... Nee ! Zelfs vanmorgen nog een berichtje als ik 't mij goed herinner... Nou moe !!!Op donderdag 21 oktober 2010 22:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Niemand weet waar ze vandaan komen. Net als dat niemand weet waarom SilverladyFan verbannen is.
quote:Ik weet niet of dat dezelfde SilverladyFan is. Je loopt hier geen gevaar op verbanningen zolang je je niet met de Administratoren en FA's (Mannen met erg lang haar) bezig houdt.Op donderdag 21 oktober 2010 22:04 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Verbannen ?! Die sprak ik gistervond nog... Nee ! Zelfs vanmorgen nog een berichtje als ik 't mij goed herinner... Nou moe !!!![]()
Gaat dat hier vaker zo ?![]()
Dan is mijn account hier ook geen lang leven beschoren...
![]()
Ik wil er wel plezier in blijven houden...
quote:Maak je geen zorgen schatje, zolang jij niets over ene yvonne zegt wordt je niet gebanned.Op donderdag 21 oktober 2010 22:04 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Verbannen ?! Die sprak ik gistervond nog... Nee ! Zelfs vanmorgen nog een berichtje als ik 't mij goed herinner... Nou moe !!!![]()
Gaat dat hier vaker zo ?![]()
Dan is mijn account hier ook geen lang leven beschoren...
![]()
Ik wil er wel plezier in blijven houden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We bevinden onszelf hier in een situatie.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:27 schreef DeSituatie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen schatje, zolang jij niets over ene yvonne zegt wordt je niet gebanned.Ik mag hier toch álles zeggen, zolang het binnen de regels van de wet valt ?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Najaaa zeg !
Ik post me gewoon de penis uit de pantalon met wat ík denk... en wat mijn mening is; zónder iemand te kwetsen... en als ze me dan voor 'no reason' zouden gaan bannen is 't ook niet waard hier te blijven...
quote:Ik heb het altijd al gedacht.Op donderdag 21 oktober 2010 22:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik mag hier toch álles zeggen, zolang het binnen de regels van de wet valt ?!?!
Najaaa zeg !
Ik post me gewoon de penis uit de pantalon met wat ík denk... en wat mijn mening is; zónder iemand te kwetsen... en als ze me dan voor 'no reason' zouden gaan bannen is 't ook niet waard hier te blijven...
quote:Toch niet dat ik zo'n ding bezit ?! Hahaha...Op donderdag 21 oktober 2010 22:42 schreef DeSituatie het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al gedacht.
quote:Ik vind dat inderdaad ook totaal niet origineel of grappig, maar ja het is natuurlijk wel een ontzettende eer voor de echteOp donderdag 21 oktober 2010 21:55 schreef MeissieMeissie het volgende:
Welke droeftoeter zit momenteel tientallen Petro-accounts te openen in alle soorten en maten ?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:55 schreef tho_Omas het volgende:
is de dochter van Gerda Havertong is halfbloedje of is ze creools? Weet iemand dat?
Gr Timur
quote:Afgelopen week nog foto's gezien in de 'Privé' bij de afhaalchinees...
quote:Je mag best bekennen dat je een abonnement hebt op de Privé. Penisbaard leest het blad ook iedere week.Op donderdag 21 oktober 2010 23:39 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Afgelopen week nog foto's gezien in de 'Privé' bij de afhaalchinees...
quote:Nee hoor, geen abonnement... gewoon élke week een keer naar de chinees !Op donderdag 21 oktober 2010 23:57 schreef DeSituatie het volgende:
[..]
Je mag best bekennen dat je een abonnement hebt op de Privé. Penisbaard leest het blad ook iedere week.
quote:Heel volks hoor, zoals het hoortOp vrijdag 22 oktober 2010 00:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
Nee hoor, geen abonnement... gewoon élke week een keer naar de chinees !
![]()
quote:Je vergeet de niet onbelangrijke Domenico D'AvanzoOp vrijdag 22 oktober 2010 09:43 schreef DeSituatie het volgende:
Ik verheug me al weer op de kerst, zal Petro weer een kersingle opnemen?
Enkele kerstnummers uit de muziektopics van de afgelopen jaren:
Petro
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Petro's zonder fotoboekGa je schamen.
quote:Er is dan ook niks beters om je dag mee te beginnen dan met de zoetgevooisde klanken van de hoogstandjes in de volksmuziek.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:22 schreef Jumparound het volgende:
dit topic stijgt tot ongekende hoogte
quote:Klopt, dit werkt nog beter dan een mix van Koffie, Efedra, Speed, XTC en coke!Op vrijdag 22 oktober 2010 15:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Er is dan ook niks beters om je dag mee te beginnen dan met de zoetgevooisde klanken van de hoogstandjes in de volksmuziek.
quote:ik Lafte out loud
quote:Dat is de mattie van Lorenzo.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, Zanger Lubby is een beetje (b)anaal
quote:Banaal is:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:46 schreef Jumparound het volgende:
Hmm, Zanger Lubby is een beetje (b)anaal
quote:Nol RoosOp vrijdag 22 oktober 2010 16:52 schreef Jumparound het volgende:
Gelukkig hebben we ook nog het top talent in de vorm van de "bad brothers"
quote:Een krant uit 1985 met webstekadressen in de advertenties?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:50 schreef ZangerPetroRdeVries het volgende:
Artikel over Petro in de Annandale Advocate:
[ afbeelding ]
Hij is niet veel veranderd sinds 1985.
quote:uiteraard, waarschinlijk hing er een bbs site achter...Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een krant uit 1985 met webstekadressen in de advertenties?
quote:Petro was zijn tijd ver vooruit.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Zanger Petro is een tijdreiziger.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef Panzermaus het volgende:
quote:MENSEN JOEPIEPOEPIE HEEFT EEN VERBANNING OP HAAR NAAM STAAN ZE ZAL NIET ANTWOORDEN OP VRAGEOp vrijdag 22 oktober 2010 16:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zanger Petro is een tijdreiziger.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef ZangerPetroRdeVries het volgende:
Kanaalreacties (26)
jbsoundgouda
jbsoundgouda (15 uur geleden)
zo zilverdame je adres i nu bekend laaste poging om dit kanaal te stoppen.
jij/jullie zijn bogers sound nu bekend onder rjb sound jullie wonen in de robijn 34 in drachten dus stop nu met met het kanaal
Penisbaard, je krijgt morgen 3 kampers met knuppels op de stoep.
quote:DESTENEYFrans & Christina Studio 5
geboren te: groningen op 01-08-1967 getrouwd met christina, heb 1 dochter desteney. Hobby`s : muziek draaien en luisteren Lieveling`s eten :bami ramas Favo Geurtje : axe, adidas. Beste Artiest : normaal, steve huber, piratenmuziek.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:55 schreef ZangerPetroRdeVries het volgende:
[..]
Petro was zijn tijd ver vooruit.
quote:Toch mooi dat de invloeden van Bruce nog te horen zijn.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:53 schreef Rectum het volgende:
Tranen rollen van mijn wangen. Denk aan je, Bruce.
quote:We vinden dit echt leuk.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:59 schreef Klaudias het volgende:
is dit topic nou sarcastisch of vinden jullie die muziek echt leuk
quote:gelukkig, ik ook namelijk, en ik wil hier niet in de zeik worden genomen door jullie vanwege mijn afwijkende muziekkeuze
quote:Welkom in 'Het topic van de afwijkenden Klaudias' !Op zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef Klaudias het volgende:
[..]
gelukkig, ik ook namelijk, en ik wil hier niet in de zeik worden genomen door jullie vanwege mijn afwijkende muziekkeuze
quote:Ik ben geen insider, maar in dat wereldje zijn het vaak conflicten over auteursrecht (bijvoorbeeld van teksten) of gewoonweg om geld. Jammer genoeg komt dit de artiesten meestal niet ten goede.Op zondag 24 oktober 2010 20:24 schreef kikoooooo het volgende:
Waar komt de ruzie tussen Bogers sound en JB sound eigenlijk vandaan?
quote:Ondanks al het commerciële werk van Sataans Entertainment staat Jeroen er weer prachtig op.Op zondag 24 oktober 2010 23:55 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe van Jeroen Stevens.Wel weer een rol voor die oliebollendoos.
quote:Die mag wel vaker in beeld hoorOp zondag 24 oktober 2010 23:55 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe van Jeroen Stevens.Wel weer een rol voor die oliebollendoos.
quote:Ik postte dit een paar topics geleden:Op maandag 25 oktober 2010 11:01 schreef Jumparound het volgende:
Ik vind haar er een beetje apatisch bij zitten, maar dat kan natuurlijk door de overweldigende charme van Jeroen komen....
quote:Ik denk dat Gabry Jeroen bedriegt.Op donderdag 9 september 2010 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zag Gabry net in Emmen lopen. Hand in hand met een man die zeker geen Jeroen Stevens was. Ik voel me bedonderd door Arjaans Entertainment![]()
quote:en ik weet al met wie...Op maandag 25 oktober 2010 11:45 schreef kikoooooo het volgende:
Ik denk dat Gabry Jeroen bedriegt.
Hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |