quote:Terechten klachtOp donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
Deze Petro's manhet moet stoppen man
quote:Die torens stammen nog uit de Petrijnse tijd, waar alles nog petrologisch was en petrostomaten nog met bosjes in de petropen groeiden.
quote:Goeden klacht!Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Penisbaard het volgende:
Deze Petro's manhet moet stoppen man
quote:Goed om te weten dit.Op donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef ZangerPetronasTwinTowers het volgende:
Hier is weer een nieuwe Petro dames en heren!
quote:Petro's zonder fotoboekOp donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef ZangerPetronasTwinTowers het volgende:
Hier is weer een nieuwe Petro dames en heren!
quote:Dit dus.Op donderdag 21 oktober 2010 21:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Petro's zonder fotoboekGa je schamen.
quote:Doe het. Ik weet zeker dat hij dan een PM zal ontvangen van die Timur van 3FM, om zijn topic/Fotoboek voor te lezen op de radio. Dat heeft hij namelijk ook bij Fanta-stick gedaan.Op donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef MeissieMeissie het volgende:
Stomme fake-accounts !Beetje kleutergedrag...
![]()
Zou veel leuker zijn als Petro zélf op Fok kwam...![]()
'k Zal 't hem eens vragen...
quote:Hopen dat hij dan geen verbanning krijgt vanwege alle andere Petro's.Op donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe het. Ik weet zeker dat hij dan een PM zal ontvangen van die Timur van 3FM, om zijn topic/Fotoboek voor te lezen op de radio. Dat heeft hij namelijk ook bij Fanta-stick gedaan.
quote:Ik zal Graseter even deze kant op halen. Hij weet er meer van.Op donderdag 21 oktober 2010 21:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hopen dat hij dan geen verbanning krijgt vanwege alle andere Petro's.
Tevens meer informatie over wat je net zegt over Timur graag.
quote:Wat was het geval met Fanta-stick en haar topic en Timur van 3FM die FOK!kers PMt dan?Op donderdag 21 oktober 2010 21:14 schreef Graseter het volgende:
Ik werd deze kant op gehaald, wat is er loos?
quote:Timur PM'de haar over haar topic. Timur gaat haar opbellen live in de uitzending.Op donderdag 21 oktober 2010 21:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat was het geval met Fanta-stick en haar topic en Timur van 3FM die FOK!kers PMt dan?
quote:In welke fora lurkt die Timur dan? Hij moet natuurlijk wel Petro zijn topic te zien krijgen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Timur PM'de haar over haar topic. Timur gaat haar opbellen live in de uitzending.
quote:En wie is Fanta-stick dan als ik vragen mag ? Ook een BN-er ?Op donderdag 21 oktober 2010 21:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe het. Ik weet zeker dat hij dan een PM zal ontvangen van die Timur van 3FM, om zijn topic/Fotoboek voor te lezen op de radio. Dat heeft hij namelijk ook bij Fanta-stick gedaan.
quote:Wat voor topic man en waarom fotoboeks voorlezen dan a mattie wat is deze.Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Timur PM'de haar over haar topic. Timur gaat haar opbellen live in de uitzending.
quote:Duidelijk de verkeerde.Op donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
In welke fora lurkt die Timur dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |