quote:"Zeeg" vind ik ook behoorlijk kekOp donderdag 21 oktober 2010 11:21 schreef DeSilverladyfan het volgende:
Jan heeft een kekke artiestennaam.
quote:Die met dat boblijn-kapsel is een manOp donderdag 21 oktober 2010 12:57 schreef Rectum het volgende:
Die twee prachtige dames die elkaar innig omhelzen op 0:25.
quote:Ik had eerst ook mijn twijfels, maar dat is toch echt een vrouw.Op donderdag 21 oktober 2010 13:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Die met dat boblijn-kapsel is een man!
[ afbeelding ]
quote:Nee johOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef Rectum het volgende:
Ik had eerst ook mijn twijfels, maar dat is toch echt een vrouw.
quote:Maar ze hadden tenminste de lichaamsdelen uit de boom kunnen halenOp donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hier is Terry trouwens wat beter te horen:
quote:Dat is de accordeonistOp donderdag 21 oktober 2010 13:58 schreef eleusis het volgende:
Maar ze hadden tenminste de lichaamsdelen uit de boom kunnen halen
[ afbeelding ]
quote:Kuikens in die clip zijn leuk.Op donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef DeSilverladyfan het volgende:
Harrie Tokkie steekt de gek aan met Petro.
quote:De clip met de jongste dochter van Petro is leuker.Op donderdag 21 oktober 2010 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kuikens in die clip zijn leuk.
quote:Haten op Gewoon JeroenOp donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Gewoon Jeroen heeft geen kwaliteiten
quote:Dankzij Gewoon Jeroen heb ik na moeilijke tijden weer zin in het levenOp donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Gewoon Jeroen heeft geen kwaliteiten
quote:ZangerPetroSeksueel
quote:Misschien kan hij je astrale liefde bieden.Op donderdag 21 oktober 2010 15:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
* JoepiePoepie maakt ook nog kans bij Gewoon Jeroen
Want hier:
wil hij iemand met lang blond haar.
En 2 dagen later:
wil hij iemand met een pittig kapsel...
Dus binnenkort wil hij iemand met lang poepbruin haar
quote:Ik kan ook infa euh stralen hoorOp donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien kan hij je astrale liefde bieden.
quote:Astrale 'liefde'...Op donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef tho_Omas het volgende:
Misschien kan hij je astrale liefde bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |