quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:15 schreef ZangerDuoPetrotti het volgende:
Hallo mensen!
Ik heb me hier even geregistreerd omdat ik via de zoekmachine ''Google'' terecht kwam op deze site. Het lijkt erop dat hier echte fans zitten van goede, Nederlandstalige volksmuziek!
Ik hoop hier nieuwe dingen te kunnen ontdekken!![]()
Groetjes,
Henk Verdoorn-de Vries.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:15 schreef ZangerDuoPetrotti het volgende:
Hallo mensen!
Ik heb me hier even geregistreerd omdat ik via de zoekmachine ''Google'' terecht kwam op deze site. Het lijkt erop dat hier echte fans zitten van goede, Nederlandstalige volksmuziek!
Ik hoop hier nieuwe dingen te kunnen ontdekken!![]()
Groetjes,
Henk Verdoorn-de Vries.
quote:Inderdaad een klassieker die in de OP thuishoort.Op woensdag 20 oktober 2010 17:51 schreef Dyll het volgende:
Wie kan even ''Peter Bresil - Zeg het in je moedertaal'' posten? Die staat namelijk niet in de OP.
quote:Houd je bek, je bent gewoon jaloers dat jij niet zo'n vocaal talent bent als de bovengenoemde zangers en zangeressen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:01 schreef pugehenis het volgende:
godverdomme zeg wat zijn die mensen kut
quote:CultuurbarbaarOp woensdag 20 oktober 2010 19:01 schreef pugehenis het volgende:
godverdomme zeg wat zijn die mensen kut
quote:Gewoon blijven genieten van het leven ondanks zijn rolstoel
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:59 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik wil op mijn tegeltje:
'k Ben fan van 'Rectum', de beste man...
Omdat ie zo lekker 'FOK!ken' kan !
quote:'Rectum' is inderdaad erg toepasselijk voor op een tegeltje in je toiletruimte, Annet.Op woensdag 20 oktober 2010 19:59 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik wil op mijn tegeltje:
'k Ben fan van 'Rectum', de beste man...
Omdat ie zo lekker 'FOK!ken' kan !
quote:Dit wordt alleen de allereerste keer dat ik 'mijn' Rectum aan de muur ga hangen...Op woensdag 20 oktober 2010 20:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
'Rectum' is inderdaad erg toepasselijk voor op een tegeltje in je toiletruimte, Annet.
quote:
quote:nu alleen nog onderquoten en je hoort er helemaal bij ;-)Op woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef MeissieMeissie het volgende:
Zo !
Eindelijk heeft deze blonde doos in de smiezen hoe dit forum werkt...
Net een fotoboek aangemaakt...
quote:Lekker vlot kapsel!Op woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef MeissieMeissie het volgende:
Zo !
Eindelijk heeft deze blonde doos in de smiezen hoe dit forum werkt...
Net een fotoboek aangemaakt...
quote:Onderquoten ?! Ehm....Op woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nu alleen nog onderquoten en je hoort er helemaal bij ;-)
quote:Geintje uiteraard...Op woensdag 20 oktober 2010 21:32 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Onderquoten ?! Ehm....![]()
Nou, de laatste foto, in bikini, staat er op !
Pffffffffff....
quote:Ze heeft gewoon hetzelfde kapsel als jij hoor
quote:Zolang 't alleen een vlot kapsel op m'n hersenpan betreft...Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon hetzelfde kapsel als jij hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |