quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:06 schreef TWP het volgende:
Ik kijk nog liever naar de smerige foto's van Little Princess dan deze afzichtelijke portretten van Jeroen.
Een echte volkszanger heeft een goede clip nodig. Het liefst ergens op een camping of onder een vochtig viaduct.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Is Gerrit van Kooten eigenlijk al geëerd in deze reeks?
Oh en MeissieMeissie, werk aan de winkel! Want volgens mij heeft deze gewéldige volkszanger nog helemaal geen clipjes.
Of in het cafe en aan het water, zoalsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef Penisbaard het volgende:
Een echte volkszanger heeft een goede clip nodig. Het liefst ergens op een camping of onder een vochtig viaduct.
De nieuwe Sharon Dee is weder goed, hoewel de Kijkdoos natuurlijk het beste blijft.quote:
De rechterhand van Petro zit wel erg dichtbij jouw kruisquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik sta lekker met Petro op de foto!!!
[ afbeelding ]
alleen die naam alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Of in het cafe en aan het water, zoalsZeeg van Seben
Wie is dezequote:
Ik ben eigenlijk nogal afgestompt door het kijken van teveel Duitse schlagerprogramma's tijdens mijn jeugd maar... dit is toch wel héél erg mooi.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De nieuwe Sharon Dee is weder goed, hoewel de Kijkdoos natuurlijk het beste blijft.
Dan moet hij mij gewoon even BELLEN !!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Is Gerrit van Kooten eigenlijk al geëerd in deze reeks?
(Zoals je ziet: Zelfs Frans Bauer kan hem niet weerstaan en is jaloers op de kwaliteiten van Gerrit.)
Oh en MeissieMeissie, werk aan de winkel! Want volgens mij heeft deze gewéldige volkszanger nog helemaal geen clipjes.
Dié is gaaf !!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik sta lekker met Petro op de foto!!!
[ afbeelding ]
Of gewoon in het cafe, met zangeres Gondaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Of in het cafe en aan het water, zoalsZeeg van Seben
Je hebt het toch niet over krullenjongenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef RadioSlut het volgende:
Hij ziet eruit alsof er een stalen pijp door z'n hersens is geramd.
Dat vind ik een belediging voor Phineas Gage!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef RadioSlut het volgende:
Hij ziet eruit alsof er een stalen pijp door z'n hersens is geramd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien je Gewoon Jeroen ermee bedoelt, ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over krullenjongenhe?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |