Enkele prachtige foto's van onze Jeroen:quote:Toen ik op school zat is het allemaal begonnen voor de grap met een kameraad
en een leraar van school een band je op te zetten en daar in zou ik keybord in gaan spelen,
maar dat was niet zo'n succes. Toen op een dag als wij
aan het oefenen waren heeft Jeroen de microfoon gepakt
en heeft toen een liedje gezongen van Jan Smit.n.l laura
Toen zei de leraar van mij ,dat moet je gaan zingen op het school feest dat hebben wij gedaan en het publiek vond het top .
Na ongeveer 2 jaar met de band bezig te zijn geweest is jammer genoeg iedereen er mee gestopt behalve ik.
Ik vond het zo leuk en heb me toen op gegeven voor de Hoogeveense lente
in de Tamboer en dat was helemaal top . daar door kwamen er steeds meer aanvragen om te komen zingen,
en begon het echt leuk te worden in dat jaar , b.v in het voor programma gezongen van Jan Smit te Zuidwolde.
Na dat jaar de hebben wij besloten om een cd op te gaan nemen bij studio Douwe Buiter in Klazieneveen. Hij is bekend van de Dutch Boys dus bij die persoon hebben wij een afspraak gemaakt en zijn de studio in geweest , om de cd op te nemen
die kwam uit rond de feestdagen en het is nu al 2O1O en de optredens komen binnen lopen
Dit was dan een stuk je Biografie over mij
groeten van zanger Jeroen
Hou je bek.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:06 schreef TWP het volgende:
Ik kijk nog liever naar de smerige foto's van Little Princess dan deze afzichtelijke portretten van Jeroen.
Het is je gegund,quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:56 schreef dakraam het volgende:
Ik ken hem niet maar hij is vast een baas. Hij mag trouwens wel even ze gebit recht laten zetten en als die dan toch bezig is ook meteen zijn gezicht. (maar hij valt wel in het rijtje van helden zoals rinus en petro)
FIPO (suck me, monopoly)
Een nieuwe baan, een bijrol in een film en grote muzikale hits, het gaat goed met Jeroen Stevens. Wel jammer dat hij daarvoor zo commercieel is gegaan, dan heb ik toch liever een eerlijke hardwerkende klusser als Zanger Petro.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:09 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
jeroenstevens06 Jeroen Stevens
As. Vrijdag heb ik een gesprek bij een bedrijf en als het mij bevalt kan ik volgende woensdag al beginnen. Ben benieuwd.
quote:Heey Lieve Fans, Hyves-Vrienden van me!!
Ik heb een klein vraagje aan jullie....
En ik zou het echt fantastisch vinden als jullie mij wilde helpen!
Dit kunnen jullie namelijk doormiddel van een stem uit te brengen op mijn nieuwe single "De waarheid" bij Radio NL Dagtop 5!
Ik zal jullie hiervoor hartstikke dankbaar zijn! dit kan trouwens elk uur!!!!
Uit eindelijk is dan het doel dat ik rond 17.30 te horen ben in deze dagtop 5!! Dit is de link!
http://dagtop5.radiobeheer.nl/stem/
Maar ook bij RADIOCONTINU in de Top 20!
http://www.radiocontinu.nl/site/top20/
De download aktie loopt ook nog steeds!!! Win Meet & Greet! Zie verdere info hierover op mn hyves!
Liefs
x
Marlous
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:18 schreef eleusis het volgende:
Ik heb trouwens een verzoekje van Marlous binnengekregen. Stemmen jullie ook even.
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:06 schreef TWP het volgende:
Ik kijk nog liever naar de smerige foto's van Little Princess dan deze afzichtelijke portretten van Jeroen.
Een echte volkszanger heeft een goede clip nodig. Het liefst ergens op een camping of onder een vochtig viaduct.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Is Gerrit van Kooten eigenlijk al geëerd in deze reeks?
Oh en MeissieMeissie, werk aan de winkel! Want volgens mij heeft deze gewéldige volkszanger nog helemaal geen clipjes.
Of in het cafe en aan het water, zoalsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:18 schreef Penisbaard het volgende:
Een echte volkszanger heeft een goede clip nodig. Het liefst ergens op een camping of onder een vochtig viaduct.
De nieuwe Sharon Dee is weder goed, hoewel de Kijkdoos natuurlijk het beste blijft.quote:
De rechterhand van Petro zit wel erg dichtbij jouw kruisquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik sta lekker met Petro op de foto!!!
[ afbeelding ]
alleen die naam alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Of in het cafe en aan het water, zoalsZeeg van Seben
Wie is dezequote:
Ik ben eigenlijk nogal afgestompt door het kijken van teveel Duitse schlagerprogramma's tijdens mijn jeugd maar... dit is toch wel héél erg mooi.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De nieuwe Sharon Dee is weder goed, hoewel de Kijkdoos natuurlijk het beste blijft.
Dan moet hij mij gewoon even BELLEN !!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Is Gerrit van Kooten eigenlijk al geëerd in deze reeks?
(Zoals je ziet: Zelfs Frans Bauer kan hem niet weerstaan en is jaloers op de kwaliteiten van Gerrit.)
Oh en MeissieMeissie, werk aan de winkel! Want volgens mij heeft deze gewéldige volkszanger nog helemaal geen clipjes.
Dié is gaaf !!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik sta lekker met Petro op de foto!!!
[ afbeelding ]
Of gewoon in het cafe, met zangeres Gondaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Of in het cafe en aan het water, zoalsZeeg van Seben
Je hebt het toch niet over krullenjongenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef RadioSlut het volgende:
Hij ziet eruit alsof er een stalen pijp door z'n hersens is geramd.
Dat vind ik een belediging voor Phineas Gage!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef RadioSlut het volgende:
Hij ziet eruit alsof er een stalen pijp door z'n hersens is geramd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien je Gewoon Jeroen ermee bedoelt, ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over krullenjongenhe?!
Nee, ik bedoelde krullenjongen:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:46 schreef RadioSlut het volgende:
Indien je Gewoon Jeroen ermee bedoelt, ja.
Oh, ik dacht dat dat een wijf wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde krullenjongen:
[ afbeelding ]
Ik weet z'n naam helaas niet.
probeer eens bij kinderen voor kinderen gezien zijn pasjes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde krullenjongen:
[ afbeelding ]
Ik weet z'n naam helaas niet.
Dan is hij vást het KvK jongentje dat zong "Ik ben gewoon een jongen met ADHD..."quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
probeer eens bij kinderen voor kinderen gezien zijn pasjes.
Ik reageer nog even op déze (van de Rene Knol topic...)quote:
Ik zal het doorgeven aan de maker.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:30 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik reageer nog even op déze (van de Rene Knol topic...)
3 hoeraatjes voor degene die déze video gemaakt heeft !
Ik kom 's morgens bij Petro en Greetje, vraag Greetje:
"Hey Annet, heb jij een nieuw Youtube-kanaal geopend ?"
(Ik wist van NIKS !)
Liet ze me de video's zien Petro die 15 minuten lang 'Kiddy, kiddy, kiss me' zingt en de 'Weinig veel champagne" video...
Die ógen van Greetje had je écht moeten zien !
![]()
Verbaasd !!! Hahahahaha...
En alhoewel Petro helemaal geen nieuwe cd heeft, hij "met wijn en veel champagne" zingt en die 15 minuten 'Kiddy, kiddy.." je hélemaal doldraait...
Vind ik 't ook wel een beetje een eerbetoon !
Petje af voor de maker, wié dat ook moge zijn !
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de maker.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de maker.
Roeldriesvink.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:30 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik reageer nog even op déze (van de Rene Knol topic...)
3 hoeraatjes voor degene die déze video gemaakt heeft !
Ik kom 's morgens bij Petro en Greetje, vraag Greetje:
"Hey Annet, heb jij een nieuw Youtube-kanaal geopend ?"
(Ik wist van NIKS !)
Liet ze me de video's zien Petro die 15 minuten lang 'Kiddy, kiddy, kiss me' zingt en de 'Weinig veel champagne" video...
Die ógen van Greetje had je écht moeten zien !
![]()
Verbaasd !!! Hahahahaha...
En alhoewel Petro helemaal geen nieuwe cd heeft, hij "met wijn en veel champagne" zingt en die 15 minuten 'Kiddy, kiddy.." je hélemaal doldraait...
Vind ik 't ook wel een beetje een eerbetoon !
Petje af voor de maker, wié dat ook moge zijn !
![]()
Ja ! En ik heet Meissie35...quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Petro 'Tief Aus Mein Herzen' ook in het Nederlands had ingezongen.
Overigens denk ik dat Roeldriesvink een YouTube account van Rectum is, Annet.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:12 schreef Jumparound het volgende:
even flesje maken voor mijn kleine petro, natuurlijk met 15 minuten kiddy kiddy kiss me op de achtergrond... bazenplaat
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:44 schreef DeSilverladyfan het volgende:
Django Wagner in breedbeeld, in het echt is hij veel slanker.
In het vorige topic had Rectum het over kiddi blabla, terwijl de video sprak over giddi blabla. Maar het kan een schijnbeweging zijn. Waar zouden we zijn zonder Rectum, Roeldriesvink en Henk Verdoorn?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Petro 'Tief Aus Mein Herzen' ook in het Nederlands had ingezongen.
Overigens denk ik dat Roeldriesvink een YouTube account van Rectum is, Annet.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Peter Beense is inderdaad ook niet dik:
Nee dat is niet authentiek, laat staan "gewoon" Jeroenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:47 schreef Jumparound het volgende:
Ik denk dat Marina hier de plank flink mis mept, Gewoon Jeroen is een goedlachse volkszanger, deze gemaakte pose staat hem totaal niet
[ afbeelding ]
Peter Beense hoort niet in dit topicquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Peter Beense is inderdaad ook niet dik:
Het ging erom om het verneukeratieve effect van breedbeeld te laten zienquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:44 schreef kikoooooo het volgende:
Peter Beense hoort niet in dit topic
En gratis entréééééééééé om Renéééééééééé te kunnen zien!!!quote:
je weet al feilloos zanger Marcello te vinden...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het ging erom om het verneukeratieve effect van breedbeeld te laten zien
Zanger Marcello heeft dan ook absoluut geen grote neus:
Dat komt echt door het breedbeeld.
je vergeet er 1...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:12 schreef Rectum het volgende:
Zo maar even kleine greep uit deze fantastische line-up:
Oh, jullie kenden hem dus al...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:20 schreef Jumparound het volgende:
je weet al feilloos zanger Marcello te vinden...
Maar Zanger Petro blijft mijn favoriet, ik ben hem dan ook flink aan het promoten:quote:Dat gaat de goede kant op
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Jumparound het volgende:
Volgens mij is het een ouwe posterquote:
Ed is een huichelaarquote:
Misschien moet je alle voorgaande delen even doorlezen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ed is een huichelaar
Hier vanaf 49 seconden zegt Anita dat Ed helemaal geen bami en nasi lust:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef Rectum het volgende:
Misschien moet je alle voorgaande delen even doorlezen.
quote:Hey hallo tomas wat een filmpje van he waar jij op hebt gereageerd net
Ik heb het zelf niet gemaakt of op you tube gezet
Ik weet niet wie dat doet hij heeft meerdere film's er op gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |