Geen gang-bang ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gaan jullie allemaal mee?
Gaan we lekker ouija-en met z'n allen![]()
Ik ga liever gourmetten dan als het mag. Of gangbangen, eh bankhangen bedoel ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gaan jullie allemaal mee?
Gaan we lekker ouija-en met z'n allen![]()
Kan allemaal hoor in een lang weekendquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga liever gourmetten dan als het mag. Of gangbangen, eh bankhangen bedoel ik![]()
Ouija jaag je me het bos mee in
Krijg ik zeker weer net zo'n kaart mee als een poosje geleden, toen jij en Led in mijn huis wilden meeten, jaja, nee, daar trap ik niet meer in.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kan allemaal hoor in een lang weekend. Gangbangen, bankhangen, gourmetten... Darkwolf weet vast ook nog wel wat leuke spelletjes
.
En als we gaan ouija-en ga jij gewoon een boswandeling maken.
You're a real gentlemanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:45 schreef R0N1N het volgende:
Voor een tochtje door 't bos ben ik wel te porren. Wandel ik wel mee om te zorgen dat je niet verdwaald enzo
Allemachtig, waar háál je dit soort types toch vandaanquote:
"Met weinig veel champagnequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
Allemachtig, waar háál je dit soort types toch vandaan![]()
Nou, ik denk van niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
"Met weinig veel champagne."
Check ook de reacties bij die filmpjes, vooral die van "Met weinig veel champagne"
Zanger Petro wordt een grote! Let op mijn woorden
Jij gunt Zanger Petro het licht in de ogen gewoon niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, ik denk van niet.
Een grote flop waarschijnlijk
Ja, sorry hoor, vind zijn muziek niet mooi, om over zijn teksten maar te zwijgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij gunt Zanger Petro het licht in de ogen gewoon niet.
Maar had je deze geweldige muzZziek nou wel geluisterd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, sorry hoor, vind zijn muziek niet mooi, om over zijn teksten maar te zwijgen
Ja, die vind ik wél goed!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar had je deze geweldige muzZziek nou wel geluisterd?
![]()
Nee. Zo ver wilde ik dan ook weer niet gaan. Is meteen wel erg advanced allemaal.quote:
Maar ik ben een wild paard en duld geen tweevoeters op mijn rug!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
Krijg ik zeker weer net zo'n kaart mee als een poosje geleden, toen jij en Led in mijn huis wilden meeten, jaja, nee, daar trap ik niet meer in.
Ik neem gewoon Darkwolf mee, mag vast wel op zijn rug zitten.
En hoe kun je zo'n dag nou beter beginnen dan met Zanger Petroquote:
quote:Prachtig hoe je achter die boom vandaan komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |