Wie houdt er nou niet van? Foute gasten in een wit overhemd, katoenen broek, gouden oorbel en bijpassende ketting jengelend op een standaard beat uit een synthesizer. Spreekt dit je aan? Dan is dit topic echt iets voor jou!
OP van originele vorige topic:
quote:
Vaste Fok-bezoekers weten natuurlijk over welk muzikaal talent we praten als ik de naam Zanger Bob laat vallen. Na zijn deelname aan De Afvallers is het met zijn imago en carriere bergafwaarts gegaan, maar dat terzijde. Bob blijft natuurlijk een cultheld.
Maar nu mijn klacht, tijdens mijn vaste zoektocht in de kelders van Youtube naar filmpjes van artiesten waar de honden doorgaans geen brood van lusten, kwam ik de zanger Justin tegen. Een tienjarig knulletje die zingt over ene Isabelle. Hier het bewuste filmpje:
Klacht 1: Justin probeert Zangert Bob na te doen, maar faalt hopeloos. Klacht 2: Het nummer blijft in je kop hangen
Ik wil naast de bovengenoemde klachten nog een aantal klachten bijvoegen om het topic toch wat algemener te maken.
Klacht 1: Alle Nederlandse nummers hebben dezelfde beat Klacht 2: De teksten gaan altijd over liefde zon en strand Klacht 3: De zangers zijn altijd een bepaalt type mens
In het vorige topic heeft Zanger Rinus grote bekendheid verworven, omdat hij nu reeds een gevestigde naam is in de muziekwereld zou het niet goed zijn om zijn naam aan het topic te binden, aangezien wij toch streven naar nieuw talent.
Ik weet zeker dat er nog meer pareltjes zijn! Ik heb daarom de hoogtepunten van het vorige topic onderverdeeld in een aantal categorieën.
In dit topic staat Jeffrey Kuipers centraal, Jeffrey die ook wel bekend staat als ‘the voice’ betoverd menig vrouw, maar zeker ook man, met zijn fantastische heupbewegingen die misschien alleen maar geevenaard kan worden door Elvis of Antonio. Uiteraard wensen we hem alle geluk met zijn vriend micheal en hun 2 honden Murphy & Mo.
Deze held wint weekelijks aan populariteit. Jeffrey Kuipers! Een brok dynamiek die jongen! Zijn teksten raken ons ziel. Jeffrey Kuipers
Zanger Rinus mag uiteraard niet ontbreken in dit topic. Hij heeft in korte tijd toch heel Nederland veroverd en ik denk dat FOK! hier zeker een aandeel in heft gehad. Maar arrogant als Rinus is noemt hij ons, de ontdekkers, niet..
Lucas & Gea , deze twee tsaren waren voor mij een aantal jaar geleden de redden om mij te verdiepen in het Nederlands lied. Voordat ik Anita en Ed kende was dit voor mij toch wel het koningskoppel. Gea met haar zoete mooie stem en Lucas met of zonder fantastische snor
Frans & Monika , tot slot het laatste duo dat ik graag even in het licht wil zetten. Het talent is er, de presentatie is er, een nummer één hit zal zeer zeker binnenkort een feit zijn.
Gay Koploper hier was Jeffrey Kuipers, hij heeft echter een eigen categorie, daarom heeft Wesley het stokje overgenomen, alhoewel Antonio hem lijkt in te halen.
Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef SuperwormJim het volgende: Heb je niet wat meer filmpjes? Dan kan ik er een beter beeld van krijgen. Dit is wel erg kort door de bocht namelijk.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende: neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡ kansloos om een kat te "nemen"
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende: Oplosing is simpel. Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
I had a splitting headache.From which the future's made. † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to. VIVA LA ASSANGE¡
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_ hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.