Een kersthit om bij weg te zwijmelen...quote:
Toen ik de titel zag , dacht dat het om een cover van Rita Corita ging , maar het is een eigen nummer , lekker nummertje wel 14.gifquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:36 schreef Rectum het volgende:
De zingende visboer Bert Zwier uit Groningen met zijn ode aan koffie:
Daar heb ik vorige week nog 2 haringen van gekocht.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:36 schreef Rectum het volgende:
Zo dan die clip van Tina van Beeck , die zal wel wat gekost hebben , met al die sterren zoals Django Wagner en zoquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:25 schreef Gronkel het volgende:
Nieuwe pareltjes van clipstudio:
Die kop van Justin maakt mij agressief.
Rinus Ponsen is ook van de partij.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zo dan die clip van Tina van Beeck , die zal wel wat gekost hebben , met al die sterren zoals Django Wagner en zo
Ik dacht al, Petro zingt over Sabrina, Sonja en al die anderen, maar nooit over Greetje. Dit nummer kende ik dus nog niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
Hebben jullie deze clip van Petro al gezien? Een verborgen pareltje.
pakkende tekst.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:36 schreef Rectum het volgende:
Ik heb em even voor Petro gedownload...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
Wat moet er gebeuren Meissie?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:48 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Heb ik em gedownload als .flv... wil m'n videobewerkingsprogramma er niks mee doen...![]()
S.O.S
Dan zet je die video even op een USB-stick en dan kan Petro hem direct naar zijn YT-account uploaden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:50 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik wil em graag downloaden, op dvd branden en morgen bij Petro brengen...
![]()
Kun je een .flv ook uploaden op Youtube ?!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:52 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dan zet je die video even op een USB-stick en dan kan Petro hem direct naar zijn YT-account uploaden.
Ja zekers.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:53 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Kun je een .flv ook uploaden op Youtube ?!
Geen dank.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Rectum... wat ben je ook een onmeunig lekker ding !![]()
Het werkt !
Dank je wel ! *Mwah*
![]()
Knuf !!!![]()
![]()
![]()
Alle beetjes helpen...quote:Op woensdag 24 november 2010 00:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Geen dank.![]()
Maar die video duurt maar 1 minuut en 34 seconden. Dat kan natuurlijk nooit de hele clip zijn.
Dat nummer heb ik voor Greetje mijn vrouwtje geschrevenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
* JoepiePoepie is de nieuwe Johan Bos:quote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef Jumparound het volgende:
Adolf Hitler
Roel Driesvink, mijn held
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[me=JoepiePoepie] is de nieuwe Johan Bos:
[/me]
Luister naar de gesproken versie van: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zanger_Petro![]()
quote:Optreden volledig verzorgd met mogelijkheid tot
60 minuten, ¤ 0
die griet in de 2de clip heeft wel een stel flinke tetten!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Rectum het volgende:
De allernieuwste van Theo Mezz. Natuurlijk ook bekend van zijn megahit de Zingende Kangoeroe:
Absoluut, en ook goede productie en goede oefening. Cees Vermeulen kan hier niets op aanmerken.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die griet in de 2de clip heeft wel een stel flinke tetten!
Die clip van de Zingende Kangaroe , doet me een beetje denken aan die video van Remi Gaillardquote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Rectum het volgende:
De allernieuwste van Theo Mezz. Natuurlijk ook bekend van zijn megahit de Zingende Kangoeroe:
goffer, die badbrothers zijn slechtquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:33 schreef Gronkel het volgende:
Kapalone zingt een liedje over de Silverlady:
Bad Brothers:
Waar ligt er sneeuw dan ?!quote:Op zondag 28 november 2010 10:23 schreef eleusis het volgende:
Nu de sneeuw door het land waart, verlang je zo terug naar de zomer...
Je fans zitten weer met een nieuwe topic bezig:quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef ZangerPetro het volgende:
Goeden middag allemaal.
sorry dat ik gisteren niet naar tv oranje kon kijken we moesten we i.v.m optredens dus ik weet niet of de clip jij bent mijn leven er in stond Wie weet het??
Ook wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor het stemmen bij silverlady radio hoppa door al jullie stemmen ben ik nu ster van de week
superrrrrrrr jullie zijn kanjers
zo nu ff het geluid in de auto doen wat we gaan weer naar t volgende optreden (in Doornspijk) op een camping Scheepsbel even kijken of daar de tafels wel stevig genoeg zijn![]()
![]()
groetjes Zanger Petro
quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef ZangerPetro het volgende:
Goeden middag allemaal.
sorry dat ik gisteren niet naar tv oranje kon kijken we moesten we i.v.m optredens dus ik weet niet of de clip jij bent mijn leven er in stond Wie weet het??
Ook wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor het stemmen bij silverlady radio hoppa door al jullie stemmen ben ik nu ster van de week
zo nu ff het geluid in de auto doen wat we gaan weer naar t volgende optreden (in Doornspijk) op een camping Scheepsbel even kijken of daar de tafels wel stevig genoeg zijn![]()
![]()
groetjes Zanger Petro
Hee kale gek! Het Petro-topic is hier!quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef ZangerPetro het volgende:
Goeden middag allemaal.
![]()
groetjes Zanger Petro
O.k., dit heeft mij overtuigd: Chinese jurk gaat terug, want ik wil ook zo'n spencerquote:
Ik hoorde anders net Marijke live vanuit de studio in Raalte.quote:Op maandag 29 november 2010 10:13 schreef eleusis het volgende:
Waarom is er non-stop muziek op Silverlady Radio en niet de Silverlady?
Hoe kan ik GVD mijn week zo beginnen?
dit lijstje ziet er puik uit gronkel, ga thuis lekker genieten van al deze meezingers!quote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef Gronkel het volgende:
Gronkel helpt je op muzikale wijze de winter door. Alexander Urban is toch wel mijn favoriet.
-snip-
En? Wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dit lijstje ziet er puik uit gronkel, ga thuis lekker genieten van al deze meezingers!
Alleen als hij zijn accordeon ook meeneemt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:55 schreef Ludwig. het volgende:
Ik zou de helft van Duo Nationaal () wel eens willen boeken.
Nanananana en lekker puh, om 17.00 uur moet je weer lekker door de kouw, Jumparouwnd!quote:
wat moet je nouw!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nanananana en lekker puh, om 17.00 uur moet je weer lekker door de kouw, Jumparouwnd!
Inderdaad. Toen MeissieMeissie nog jong was waren de winters veel kouder.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wat moet je nouw!
Het valt overigens best wel mee met de kouw
is het een trekaccordeon? Of moet ie voornamelijk duwen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
Alleen als hij zijn accordeon ook meeneemt.
jah, maar toen hadden ze nog lekker warme Mammoetveljassen...quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:12 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Inderdaad, toen MeissieMeissie nog jong was, waren de winters veel kouder.
Wat nou ?!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:12 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen MeissieMeissie nog jong was waren de winters veel kouder.
Ook een blauw kontje ?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:13 schreef Jumparound het volgende:
[..]
jah, maar toen hadden ze nog lekker warme Mammoetveljassen...
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:10 schreef Rectum het volgende:
http://www.silverladyradio.nl/
Zanger Mathijs aan kop.
Fredje speelt vals.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:12 schreef Rectum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan toch gewoon niet.
goffer, wat zit zij van "Duo Nationaalquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:47 schreef Gronkel het volgende:
[..]
En? Wat vind je ervan?
Hier zijn nog wat mooie duo's:
En hier is een indrukwekkende buik:
Ivanquote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef Rectum het volgende:
Rob van Daal heeft weer net iets te lang onder de zonnebank gelegen.
beetje Boudewijn de groot kloonquote:Op woensdag 1 december 2010 18:27 schreef MeissieMeissie het volgende:
Henk Harders is nu op TV Oranje...
Kunstig zanger; hij zingt door z'n neus !
Nah... die zingt toch véél mooier ?!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
beetje Boudewijn de groot kloon
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:36 schreef MeissieMeissie het volgende:
Op ned. 3 momenteel een concert van Nick en Simon...
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:48 schreef eleusis het volgende:
Laat maar komen die kerstnummers, ik heb nog helemaal niet de kerstsfeer
Rob van Daalquote:Op woensdag 1 december 2010 11:00 schreef Rectum het volgende:
Rob van Daal heeft weer net iets te lang onder de zonnebank gelegen.
quote:
Bij het eerste gedeelte loopt het geluid niet helemaal synchroon. Weer een wanproduct van Frank te Hennepe dus.quote:
Als ik die Jeroen Stevens hoor praten , krijg toch altijd het idee , dat hij ook van de mannenliefde isquote:
Jeroen Stevens in pak, daar word ik toch zo hitsig van.quote:
Wel een prachtige intro: Ik ben zin in een borrel. - HAHAHAquote:Op donderdag 2 december 2010 23:43 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jeroen Stevens in pak, daar word ik toch zo hitsig van.
Daar zou ik ook wel eens een kerstboompje mee willen versieren.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:54 schreef eleusis het volgende:
Niemand minder dan Marlous en René "Ik wil zo graag weer 20 zijn" Karst hebben een kerstduet opgenomen
Het is alsof ik kadootjes uitpak onder de boom, en elk kadootje is precies wat ik wou.
Ja, die alcoholverslaving van Frank te Hennepe komt weer eens naar voren in zijn werk.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:52 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Wel een prachtige intro: Ik ben zin in een borrel. - HAHAHA
Moet zeggend dat ik die Bob nog wel vooruit vind gaan. Al heeft hij zijn reputatie deels verpest sinds het prille begin van zijn zang'cariere'quote:Op donderdag 2 december 2010 23:52 schreef Rectum het volgende:
Zelfs Zanger Bob komt met een winterclipje.
Dan kunnen Hilko en Danny natuurlijk niet achterblijven.
Wat de fyuck. (Geweldig dat wereldbolletje.)quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef Gronkel het volgende:
Helaas is de kwaliteit van de audio niet optimaal.
vraag me af wat ie uitspookt met die 3 rondborstige dames als zij er niet is...quote:
Ga ergens anders haten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 02:08 schreef patrick1234 het volgende:
hans breij, zo'n mafkees die hier een acount heeft ik wens je het alleslechtste toe
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:40 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Bij het eerste gedeelte loopt het geluid niet helemaal synchroon. Weer een wanproduct van Frank te Hennepe dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |