Alle beetjes helpen...quote:Op woensdag 24 november 2010 00:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Geen dank.![]()
Maar die video duurt maar 1 minuut en 34 seconden. Dat kan natuurlijk nooit de hele clip zijn.
Dat nummer heb ik voor Greetje mijn vrouwtje geschrevenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
Hebben jullie deze clip van Petro al gezien? Een verborgen pareltje.
* JoepiePoepie is de nieuwe Johan Bos:quote:Op woensdag 24 november 2010 09:27 schreef Jumparound het volgende:
Adolf Hitler
Roel Driesvink, mijn held
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[me=JoepiePoepie] is de nieuwe Johan Bos:
[/me]
Luister naar de gesproken versie van: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zanger_Petro![]()
quote:Optreden volledig verzorgd met mogelijkheid tot
60 minuten, ¤ 0
die griet in de 2de clip heeft wel een stel flinke tetten!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Rectum het volgende:
De allernieuwste van Theo Mezz. Natuurlijk ook bekend van zijn megahit de Zingende Kangoeroe:
Absoluut, en ook goede productie en goede oefening. Cees Vermeulen kan hier niets op aanmerken.quote:Op donderdag 25 november 2010 11:46 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die griet in de 2de clip heeft wel een stel flinke tetten!
Die clip van de Zingende Kangaroe , doet me een beetje denken aan die video van Remi Gaillardquote:Op woensdag 24 november 2010 10:28 schreef Rectum het volgende:
De allernieuwste van Theo Mezz. Natuurlijk ook bekend van zijn megahit de Zingende Kangoeroe:
goffer, die badbrothers zijn slechtquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:33 schreef Gronkel het volgende:
Kapalone zingt een liedje over de Silverlady:
Bad Brothers:
Waar ligt er sneeuw dan ?!quote:Op zondag 28 november 2010 10:23 schreef eleusis het volgende:
Nu de sneeuw door het land waart, verlang je zo terug naar de zomer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |