Jij houdt wel van chubs he? Wat vind je van zangeres Naomi?quote:Op maandag 22 november 2010 16:25 schreef MikeyMo het volgende:
Mirella, die is nog een beetje kastchubby
Goeie zaak. En is dat account van jou, piratenoma of echt van de Silverlady?quote:Op maandag 22 november 2010 11:54 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik zal proberen het op te nemen en de beste fragmenten op de youtubes te zetten. Alvast een voorproefje:
Van de Silverlady zelf natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 16:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Goeie zaak. En is dat account van jou, piratenoma of echt van de Silverlady?
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op maandag 22 november 2010 18:24 schreef dontjudge het volgende:
De silverlady is nu live tot 22.00 uur met diverse artiesten
dat dacht ik toch! Ook arie is van de partij!quote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef Gronkel het volgende:
[..]
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Goede eerste post.
webcam is ook aangesloten!quote:Op maandag 22 november 2010 18:28 schreef Enchanter het volgende:
Ben nu aan het luisteren (zo lang het nog kan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Een kersthit om bij weg te zwijmelen...quote:
Toen ik de titel zag , dacht dat het om een cover van Rita Corita ging , maar het is een eigen nummer , lekker nummertje wel 14.gifquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:36 schreef Rectum het volgende:
De zingende visboer Bert Zwier uit Groningen met zijn ode aan koffie:
Daar heb ik vorige week nog 2 haringen van gekocht.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:36 schreef Rectum het volgende:
Zo dan die clip van Tina van Beeck , die zal wel wat gekost hebben , met al die sterren zoals Django Wagner en zoquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:25 schreef Gronkel het volgende:
Nieuwe pareltjes van clipstudio:
Die kop van Justin maakt mij agressief.
Rinus Ponsen is ook van de partij.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zo dan die clip van Tina van Beeck , die zal wel wat gekost hebben , met al die sterren zoals Django Wagner en zo
Ik dacht al, Petro zingt over Sabrina, Sonja en al die anderen, maar nooit over Greetje. Dit nummer kende ik dus nog niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
Hebben jullie deze clip van Petro al gezien? Een verborgen pareltje.
pakkende tekst.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:36 schreef Rectum het volgende:
Ik heb em even voor Petro gedownload...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:23 schreef Penisbaard het volgende:
Wat moet er gebeuren Meissie?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:48 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Heb ik em gedownload als .flv... wil m'n videobewerkingsprogramma er niks mee doen...![]()
S.O.S
Dan zet je die video even op een USB-stick en dan kan Petro hem direct naar zijn YT-account uploaden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:50 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik wil em graag downloaden, op dvd branden en morgen bij Petro brengen...
![]()
Kun je een .flv ook uploaden op Youtube ?!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:52 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dan zet je die video even op een USB-stick en dan kan Petro hem direct naar zijn YT-account uploaden.
Ja zekers.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:53 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Kun je een .flv ook uploaden op Youtube ?!
Geen dank.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:58 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Rectum... wat ben je ook een onmeunig lekker ding !![]()
Het werkt !
Dank je wel ! *Mwah*
![]()
Knuf !!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |